Gå til innhold

Hva er den verste lukten du har vært borti hos et annet menneske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Interessant. For min del må det være da noen feis meg mitt oppi neseborene under en 69 😂

Anonymkode: 210a8...aba

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lukten av gammelt sengetøy med medisinsvette i. 

Anonymkode: 6bbef...2c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Råtten ånde.

Anonymkode: aa487...e3c

Ja, dette! Grusomt!

Anonymkode: 25ef1...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snus og kaffe ånde er ganske fælt! 😵

Men var borti noen som hadde badet i en grusom parfyme en gang! Man kunne smake lukta i lufta lenge etter personen hadde forlatt rommet. 😵 det var en skikkelig grusom parfymelukt og! 

Anonymkode: 67197...f72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant. For min del må det være da noen feis meg mitt oppi neseborene under en 69 😂

Anonymkode: 210a8...aba

Var fisen ekstra ille og ulik all annen fis du noen gang før hadde luktet?

Anonymkode: 25ef1...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var fisen ekstra ille og ulik all annen fis du noen gang før hadde luktet?

Anonymkode: 25ef1...3bb

Vil jeg aller helst påstå. Hadde en sånn rar ufattelig ekkel søt lukt.

Anonymkode: 210a8...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg at dette er under seksualitet, men svarer litt generelt. På ungdomsskulen hadde jeg en lærer som hadde så vond ånde at folk sa han spiste lik. En slags blanding av stram kloakk, gammel kaffe og bortglemt (gammel) fårikål. Toppet med litt sprit en gang i blandt.

Hvis jeg holder meg til seksuelle treff må det være eksen min, som av og til luktet bæsj på hendene.. og jeg måtte minne han på at han måtte bruke såpe.. men generelt sett så var læreren verre.

Anonymkode: dbf59...e49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som puster meg i ansiktet rett etter å ha spist pølse med rå løk 🤢

Anonymkode: 27cc8...dbd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være da jeg stod i kiosken som ungdom og det kom inn ei eldre kvinne som luktet fjøs, urin og dritt. Det var helt grusom lukt. 

Anonymkode: 34f19...5dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er alkoholiker (lite sted, alle kjenner alle), og har dårlig hygiene. Han STINKER en blanding av gammel tobakk, urin, svette og gamle klær 🤮 den lukta henger i, i flere minutter etterpå.... Fyfader ass 

Anonymkode: 6fc1e...b84

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye som er ekkelt---avføring,urin,dårlig ånde, svette....

Men glemmer ikke den dagen jeg oppdaget en væskende bylle på en pasient, hentet lege og det ble funnet nekrose i store deler av muskelvevet :spy: Det stinket død...
Ble spurt hvorfor jeg ikke hadde varslet om det tidligere..Vel, det var min første vakt på den posten og det stod ingenting om såret i journalen 😕

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere kollega som må ha hatt en eller annen sykdom som gjorde at kroppslukt ble både sterk og vond... Problemet var at det virket som han hadde gitt opp å prøve å gjøre noe med det, og han kom på jobb i de samme klærne 1-2 uker på rad uten å skifte klær eller dusje i mellomtiden. Jeg kunne lukte han bare vi var i samme etasje, og vi satt et par meter unna hverandre til vanlig. 

Anonymkode: be7d7...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En som er alkoholiker (lite sted, alle kjenner alle), og har dårlig hygiene. Han STINKER en blanding av gammel tobakk, urin, svette og gamle klær 🤮 den lukta henger i, i flere minutter etterpå.... Fyfader ass 

Anonymkode: 6fc1e...b84

Tenk å havne til sengs med den karen da.. 😱

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En tidligere kollega som må ha hatt en eller annen sykdom som gjorde at kroppslukt ble både sterk og vond... Problemet var at det virket som han hadde gitt opp å prøve å gjøre noe med det, og han kom på jobb i de samme klærne 1-2 uker på rad uten å skifte klær eller dusje i mellomtiden. Jeg kunne lukte han bare vi var i samme etasje, og vi satt et par meter unna hverandre til vanlig. 

Anonymkode: be7d7...725

Her i byen så er det en dame som lukter så jævlig stram svette, hun lukter så intenst at jeg ofte kjenner at hun er på senteret leeenge før jeg får øye på henne. 

Denne dama busser hver dag stort sett mellom denne og nabo byen, jeg håper jeg aldri havner på samme buss...

Anonymkode: 6ec26...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britney spears - fantasy parfymen. 😷

Anonymkode: 22167...2b3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Forundret.. skrev:

Tenk å havne til sengs med den karen da.. 😱

Det er det absolutt ingen som gjør 😅 den eneste han henger med er broren sin. Han er aldri ute på noe

Anonymkode: 6fc1e...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukten av gammelt mensblod, å fy f...

Anonymkode: e652a...cbe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...