Gå til innhold

Hva er den verste lukten du har vært borti hos et annet menneske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nekrose/forråtnelse i sår

en gammel dement pasient på jobb,( hvor stell var svært vanskelig) tok av seg "tissebleia". Det lukta gammel, sur, klam fi..e. Noe HELT annet enn at du bare ikke har dusjet på 24 timer.... 

min egen BV som jeg sliter syyyykt med å bli kvitt. Lukten kommer og går. Veldig frustrerende.

Var på en besøksgård en sommer. Det var sikkert 25 grader, og DEr hadde grisene en skikkelig gjørmebinge utendørs som de rulla seg i og kosa seg. Fy F....hvor det luktet.  Og rett ved var det matservering og kiosk. 

 

Anonymkode: 50f5a...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.4.2019 den 22.15):

Kombinert lukt av brennevin, gammel røyk og billig parafyme.

Anonymkode: 6e9b1...d5d

Får vibber om en del danskebåt-fylleligg med 45+ damer fra 80-90 tallet  😁

Anonymkode: 4c1d9...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden jobbet jeg på postkontor, og da kom det inn en kar og skulle sende en pakke. Det luktet så hinsides vondt og jeg var ikke sikker på om det var pakken eller mannen som luktet....  Hvis det var pakken kunne jeg ikke ha tatt i mot den, så da måtte jeg late som det var noe galt med vekta og ta med pakken lenger inn i lokalet slik at jeg kunne kjenne om lukten kom fra den 😄 Det var ikke noe galt med pakken, så lukta kom fra mannen.  Jeg husker ikke selve lukta lenger, men husker fremdeles at jeg holdt på å brekke meg hver gang jeg måtte trekke pusten mens han var i lokalet.

Anonymkode: 4e882...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange pingler i tråden her ser jeg. Verste jeg har lukta er melena. 

Anonymkode: 9cfd6...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel sur svette som er inntørket i klær som ikke vaskes, eller ikke vaskes ofte nok. Ånden til de med tannsykdom, husker ikke hva sykdommen heter, men det er en del som har den. Lukter grusomt. Og sokkene til stelillebroren min da han var mindre. Snowijogg hele vinteren med to par aerobicsokker oppi, som hadde vært brukt hele vinteren også innendørs. De sokkene luktet død og han skulle alltid sitte på fanget eller inntil meg på kvelden. 

Anonymkode: c4dc9...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som toller på flyplass måtte vi ta med ei til legen som vi trodde hadde smuglet dop, men det var bare en gammel tampong hun selv ikke visste hun hadde oppi der...

Anonymkode: 5a9b5...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liklukt er den desidert verste lukten som finnes fra et annet menneske.

Anonymkode: 5a9b5...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2019 den 17.39):

Ballesvette. Brakk meg engang jeg skulle suge en fyr og det stinket gammel pungsvette . Og flere ganger har jeg sugd noen med kukost.. spyr og brekker meg

Anonymkode: d73b0...478

Har en godt voksen eks som tidvis var plaget med sopp i lysken på ene siden. Den lukta er grusom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.5.2019 den 21.45):

Har opplevd det samme noen ganger. Når ei jente ber om doggy nå, er svaret nei:

Anonymkode: e8a08...ea8

Jeg er glad i doggy. Men da er jeg nydusjet og ekstra godt vasket både foran og bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Liklukt er den desidert verste lukten som finnes fra et annet menneske.

Anonymkode: 5a9b5...edc

Men litt spesielt med liklukt i forhold til at spørsmålet ligger under seksualitet 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisen til en jeg delte rom med i militæret. Den var så jævlig at den svei i nesa.

Anonymkode: 265e8...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber på en plass hvor det noen ganger kommer folk med psykiske problemer, og spesielt en person har i perioder store vanskeligheter med personlig hygiene. H*n kommer til jobben min, stinkende av gammel piss og avføring, så jeg må puste gjennom munnen for å holde ut, og har lukta hengende ved meg resten av dagen. Så er vedkommende "greit" luktende etter noen dager, som varer kanskje noen måneder, føt det begynner igjen. Fatter ikke at det er mulig å leve sånn. 

Anonymkode: 7cd00...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illuminatum skrev (1 time siden):

Men litt spesielt med liklukt i forhold til at spørsmålet ligger under seksualitet 🙂

Det kan du si, men jeg får ikke akkurat assosiasjoner til seksualitet når jeg leser om gamlehjem og psykiatriske institusjoner heller.

Anonymkode: 5a9b5...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Varm bæsj.. Er utdannet vernepleier og jobber som miljøterapeut i omsorgsbolig, vi hadde planlagt tur til Sverige en dag og en av brukerne som ville være med slet med å gå på do, så h"n gjorde fra seg i trusa isteden.

Anonymkode: e7bd2...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Isbrann🤢 Typisk vårtegn.

Anonymkode: 5babd...5db

Hva er isbrann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...