Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)

Jettes

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
:hoho:  Må bare le her jeg sitter og ser på mine to døtre  :hoho:  

Hun eldste på 2,5 år sitter og har en laaaang samtale med hun på 10 mnder om at nå er hun ferdig å sove og det var bra,og om hun ha sovet godt og hvor vi skal i dag og slikt  :hoho:   Dei er så søte  :ler:

Ungar er herlege ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Måtte bare kikke innom!

Så herlige barna dine er. :ler: Barn er så utrolig artige og søte!!! (som oftest iallfall ;) )

Lykke til med kjoleprøving i morgen! Det blir spennende!!! :hoppe:

Må fortelle hvordan det gikk da! :rosasmil:

Og lykke til med valg av forlover! Ikke stress med det valget, må være heeelt sikker!

Ha en flott ettermiddag/kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så søte de er da ;):ler:

Gleder meg til jeg får en liten tulle... :hjerte:

Har du en fin dag?

Nå skal vi snart på et senter, shoppe litt ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lille My ! Ja skal ta meg god tid,men lurer på når jeg må ha bestemt meg? :-?

Ja jeg har hatt en fin dag dark angel :kul: Så kjekkt å shoppe litt da :) Gikk det bra i dag? Foresten så surfer jeg innom siden din og kikker,der blir jeg vel oppdatert ;)

Go kveld til dere begge :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var denne dagen også plutselig over :o

Åååååå,var sååå kjekkt og prøve kjoler. :wink:

Dei som har drevet lengst med brudekjoler her i byen kan virkelig det dei driver med,jeg prøvde bare 3 stk,damen som hjalp meg som var med og ta dei ut. Hun kunne virkelig det hun holdt på med :) var kjempe fornøyd med to av dei,var 2 vidt forskjellige kjoler,men dei satt kjempe fint og var kjempe fine til meg :P Skal se om jeg finner dei på internett og prøve og lage til en link til dei :-?

Var på en annen butikk også,men der var den ferste servisen jeg har vert med på,så dit skal jeg ikke mere!!! Kankje visst jeg ikke finner brudepike kjole og brude svenn kler på den andre butikken for der hadde dei veldi lite utvalg.

Ble enda mer usikker på det med forlover nå,jeg og søskenbarnet mitt hadde det virkeligt kosligt :roll:

Hva legger dere vekt på når dere velger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Servise :hoho: off ,gramatikken er veeeeldig dårli.

Å hr er jo sååå mange lærer spirer her :oops: Bare lukk øynene når dere leser innleggene mine :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hr er jo sååå mange lærer spirer her :oops: Bare lukk øynene når dere leser innleggene mine :wink::ler:

Pøh, er vel ikke det som teller vel. Skal ikke arrestere deg jeg :ler:

Gratulerer med kjoleprøving da! Du trenger jo ikke stresse, tida er på din side... men det er godt når kjolen er i boks. Det vet jeg alt om :D Du vet det bare når du har funnet den rette kjolen, og det er bare du som skal bestemme det. Hvor godt er ikke det da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,har god tid ja :) Men har nesten bestemt meg,skal prøve igjen til høsten og se om jeg har samme gode følelsen da for kjolen :wink:

Nå har jeg spurt min venninde om hun vil vere forlover ,er så glad jeg spurte henne,hun ble så glad :danse:

Vi diskuterte bryllup i en og en halv time på telefonen :ler:

Min kjære har også bestemt seg viste det seg :)

Nå over lang helga skal jeg hive meg rundt og bestille frisør,musikk,toastmaster og lokaler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke dei to kjolene det står om på internett.... :evil: grrrr.... Den første var noen år gammel og den andre var av fjordårets ,det var sencerity og demetrios....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Sørvis heiter det! ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Noen av dere som har monogram? og visst det hvor finner man en som lager ett? :o

Vi har monogram! ;) På bryllup.dk er det ei som lagar gratis monogram, viss du går inn på forumet der, så finn du sikkert ut av det! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ordnest over 17 mai:

*Bestemme oss for fotograf og bestille.

*Bestille frisør.

*Bestille negle dame.Høre med mamma om hun er flink.

*Bestemme oss for bryllupsnatta,hvor?. Bestille Bryllupsuite.

*Bestille musikk, bestemme om han skal vere toastmaster også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det gjor jeg,bokstavene våre var allerede laget :) Tusen takk for tipset,var kjempe fine monogram :klem: Men hadde tenkt ihvertfall å ha det på innvitasjonene,så det er vel like snerte å lage alt på data,ihvertfall skrifta ?!Kan ma bruke alt av papir i skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ja det gjor jeg,bokstavene våre var allerede laget :) Tusen takk for tipset,var kjempe fine monogram  :klem:  Men hadde tenkt ihvertfall å ha det på innvitasjonene,så det er vel like snerte å lage alt på data,ihvertfall skrifta ?!Kan ma bruke alt av papir i skriver?

Det spørs litt kva skrivar du har... Du får prøve deg litt fram... ;) Vi bestilte stempel av monogrammet vårt, vi! Kjempe-stilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...