Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

*kryssar fingrane for at Jette får ein heil mnd fri for sjuke barn*

jepp,eg e m :P kryssa alt eg har :hoho: sjuke barn e slitsomt :cry:

stor :trøste: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuuuusen takk for kryssing av kroppsdeler for min del :hoho:

I dag har lille pia vert redusert,sovet 3 ganger i dag,litt over en halv time hver gang.

Og jeg har fått gjort mye husarbeid,deili å få gjort litt til en forandring.

Eldste pia er hos tanten sin og leker med hennes 2 jenter,skal hente henne senere,men må gå å gjør ferdig det jeg har igjen av husarbeid....

Snakkes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Travel hverdag forstår jeg! :o

Håper du slipper syke barn lenger nå. :wink:

Er mannen ute å kjører igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke på tur men jobber hele dagen og kommer hjem på kveldene. Han reiser på tur i dag faktisk,kommer hjem fredag og da reiser jeg på jobb og blir bort nesten hele helgen på jobb :roll:

Jaja,er vel mange som har det slik. :tunge1:

Her er det strålendes sol denne første sommerdagen ,litt kaldt bare,sur vind,men ellers fint. deili med sommer :kul:

Blir vel kanskje litt mere planlegging snart,har veldi dårli råd og da tørr jeg ikke å planlegg så mye,får litt panikk for at vi ikke skal klare og legge av penger.

Min kjære har begynt på ny jobb nå og når vi kommer inn i den nye lønnen blir det vel bra tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Blir vel kanskje litt mere planlegging snart,har veldi dårli råd og da tørr jeg ikke å planlegg så mye,får litt panikk for at vi ikke skal klare og legge av penger.

Det er mange postar det går an å spare pengar på, og likevel få eit flott bryllup! :) Kor stort bryllup har de forresten tenkt å ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange postar det går an å spare pengar på, og likevel få eit flott bryllup! :) Kor stort bryllup har de forresten tenkt å ha?

Skal ha 38 til middag (8 barn) og 100 til kaffi(her blir det mange barn)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Har vert på jobb hele helgen!

Lørdag fikk jeg strømpebandet mitt,kjempe fornøyd :tommelsmil:

Jeg fikk også stempeøet vårt med monogrammet på,var litt mindre en jeg trodde,men kjempe fint det også :)

Har tenkt litt på blomster i det sste og var ute på ett jorde og satt opp ett gjerde da jeg så ett tre som var i full blomst,hvite fine små blomster i en avlang klynge. Tenkte kanskje å ha det i kirka!

Gjenstår bare og finne ut hva det treet heter :)

skal prøve og finne den pynten på bordet jeg tenkte på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gledar meg til å høyre meir om bordpynting, for det tenker eg ein del på for tida også... Kor har du kjøpt strømpe-band, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gledar meg til å høyre meir om bordpynting' date=' for det tenker eg ein del på for tida også... Kor har du kjøpt strømpe-band, forresten?[/quote']

På ebay var det. Nå må jeg sette meg ned å se over noe pnge greier :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

På ebay var det. Nå må jeg sette meg ned å se over noe pnge greier :murvegg:

Penge-greier er kjipt.....

Er det sånt strømpe-band med monogram på? Kor mykje måtte du betale for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke monogram ,men namna vår. Jeg betalte 140 kr for det,var kjempe fint!!!

Har så dårlig råd nå og vi har diskutert at bryllupet går utover all økonomi,jeg sa at jeg hadde blitt kjempe skuffet om vi ikke gifter oss neste år,og tror han skjønnte det.

Han sa bare at nå har vi sett av dato og alt så vi må bare klare og spare opp noe penger :) Elsker den mannen :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke monogram ,men namna vår. Jeg betalte 140 kr for det,var kjempe fint!!!

Har så dårlig råd nå og vi har diskutert at bryllupet går utover all økonomi,jeg sa at jeg hadde blitt kjempe skuffet om vi ikke gifter oss neste år,og tror han skjønnte det.

Han sa bare at nå har vi sett av dato og alt så vi må bare klare og spare opp noe penger :) Elsker den mannen :hjerter:

pengegreier e skikkeleg ille!!! :-x eg og manne hadde samme praten for eit par daga si,og fann ut at me ska klara da,får berre spara alt og leva på luft og kjærlighet :hoho:

kanskje fiksa bloma sjølv sånn so deg...kan du ikkje ta bilde av treet? kanskje nåken her inne vett ka sort da e?? ikkje eg altså,men da e mange andre her so e smartare :ler:

ser møtkje på bordpønt eg og,so eg gler meg t å følja deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...