Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Du er ein knupp du også i grunnen! Hehe.. Vi bestilte hos Stempelleverandøren AS, du finn dei om du søker etter dei på nettet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monogram har jeg faktisk ikke tenkt på som stempel før.... da kan man jo stemple serviettene også :wink:

Veslo ? Hva betalte du for stempelet og ringte du til dei ? *masemase* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Monogram har jeg faktisk ikke tenkt på som stempel før.... da kan man jo stemple serviettene også :wink:

Veslo

Trur vi betalte rundt ein hundrelapp for eit stempel som er ca 3x3cm. :) Eg bestilte via mail... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stempel med monogram var smart det.... Tenkte på å stemple serviettene jeg også. Mye billigere enn å bestille ferdig trykte - de er svindyre! Sendte du dem monogrammet da Veslo, og så lagde de et stempel til deg? Kanskje det er det vi skal gjøre... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Stempel med monogram var smart det.... Tenkte på å stemple serviettene jeg også. Mye billigere enn å bestille ferdig trykte - de er svindyre! Sendte du dem monogrammet da Veslo, og så lagde de et stempel til deg? Kanskje det er det vi skal gjøre... :wink:

Det var nettopp det eg gjorde ja! :) Kjem nok kanskje til å stemple så serviettane eg også, om eg ikkje gidd å brodere... Vi får sjå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tenkte jeg skulle ha røde servietter,eller hvite,å stemple direkte på dei.

Jeg skal ha fargene rødt,hvit og sølv,kanskje ikke så oppfinsomt,men synest det der fint jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ja jeg tenkte jeg skulle ha røde servietter,eller hvite,å stemple direkte på dei.  

Jeg skal ha fargene rødt,hvit og sølv,kanskje ikke så oppfinsomt,men synest det der fint jeg :)

Det blir sikkert kjempe-fint! Vi skal han kvitt, grønt og sølv! Blir ikkje så mykje grønt då, men natur og sølv, er i alle fall temaet vårt! Blir nok stilig.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir det :)

Synst jeg har sett borddekrasjonene deres :tommelsmil:

Merker at mange er på pinse tur her inne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ja det blir det  :)  

Synst jeg har sett borddekrasjonene deres  :tommelsmil:  

Det trur eg ikkje, for vi har ikkje bestemt oss for bord-kreasjonar enno... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei :oops: Det var en skål med vaten i og noen grønne blomster som fløt i den.... tenkte bare på den når du sa at dere skulle ha noe grønt :wink:

Er så snerte å bla seg igjennom siden din, (litt og litt da,for det er maaaange sider :ler: ), for da kommer jeg på mange ting som jeg ikke har tenkt på før :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
ånei  :oops:  Det var en skål med vaten i og noen grønne blomster som fløt i den.... tenkte bare på den når du sa at dere skulle ha noe grønt  :wink:  

Er så snerte å bla seg igjennom siden din, (litt og litt da,for det er maaaange sider  :ler: ), for da kommer jeg på mange ting som jeg ikke har tenkt på før  :wink:

Å ja den!!! :oops: Vi har ikkje bestemt oss enno då... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey,det er jo det som er så kjekkt med å stare tidlig at man kan ombestemme seg mange ganger :wink:

Håper du får en fin kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten så snakket vi om bryllups bil i dag.... Forloveren til min kjære har kjøpt seg en ny merzedes cab. Han sa vi kunne jo bruke den da.

Vi har tenkt på en amcar,men vi får se ....

Jeg kunne jo tenkt meg hest jeg da,kunne ridd på min egen,men tror nokk han hadde løpt for livet i redsel for det store hvite monsteret :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låne her og låne der :wink:

I en enig familie kommer lykken av seg selv.

- Kinesisk ordtak

Ekteskapet har sine stormer, sine orkaner, liksom...verdenshavet. Men det har også sine havblikk...

- Nils Kjær

Det er ikke mangel på kjærlighet, men mangelen på vennskap som forårsaker ulykkelige ekteskap.

- Friedrich Nietzsche

Kjærligheten trøster som solskinn etter regn.

- William Shakespeare

I ekteskapet er ikke målet å tenke likt, men å tenke sammen.

- Robert C. Dodds

Kjærligheten er den sterkeste av alle lidenskaper, fordi den på samme tid angriper hodet, hjertet og sansene.

- Francois de Voltaire

Et bryllup er den offentlige bekjentgjørelse av et meget privat forehavende.

- Ian Hay

Kjærligheten er dyp som havet. Jo mer den gir, jo mer har den i behold.

William Shakespeare

Roser regner aldri ned fra himmelen. Vil du ha flere roser, må du plante flere rosenbusker.

- Georg Eliot

Kjærligheten er en frukt som kan høstes til alle årstider, og som bestandig er innen rekkevidde for alle.

- Mor Teresa

www.ordtak.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja ,det med monogramstempel har åpnet en ny verden for meg,en billigere en :ler:

Du får ha en fin 17-mai og en fortsatt fin kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...