Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Har nå fått mannen på gli til å planlegge litt ;) Snakket litt om lokaler i sted, vi har vel 3 alternativ:

1. Det lokale klubbhuset her i bygda med plass nede til å dekke på til middag og stor plass oppe til å dakke på til kaffi,plass til å danse. Stort kjøkken,lit dårli kjøle plass,men min mormor bor rett oppom å hun har kjølerom...kanskje låne plass der.

Stor parkeringsplass.Tror alt koster ca 3000 kr.

2. Det er også i bygda,ett lite kosligt oppigjen pusset "hus",kjempe flott ute.Liten plass inne,ingen danse muligheter...min kjære snakket om ett ute telt ,men man blir jo veldig avhengig av veret da..Stort kjøkken,med okey parkeringsplass. 2000 kr.

3. Ligger oppe langs veien når du kjører over til nabo fylket,altså oppe på ett lite fjell. Skal av sted å kikke om ikke alt for lenge,der er det overnattings muligheter for den som vil det,dette ligger 15 minutter fra der vi bor.Det er ett kombinert hotell og serveringssted.

Må kikke på det og høre om pris før vi bestemmer oss.

For øyeblikket heller det mest mot det første,er litt opptatt av att der er danse muligheter jeg da :) Og der er det muligheter for å gjøre alt klart dagen før,dekke på både til middag og kaffi.

Vi får se,men føler at det kanskje er like greit å få det ut av verden. Blir jo fort opptatt i mai måned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cloudberry

Bare innom for å si hei!! Snart skal dere ha - 1 års bryllupsjubileum.

Holdt på å velge samme avatar, den er søt, men så elsker jeg katter så ble det denne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,snart ett år til nå...hørest så lenge ut,men så synest jeg ikke det er lenge siden jeg fikk minste jenta,og hun er ett år i juli,så det går vel rasende fort :)

Den var kjempe søt den lille pusen din altså :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Tiden går nok veeeldig fort, er jo så mye å ordne! ;)

Blir litt stressa av å se alt man må fikse før den store dagen..

Håper ungen blir friske snart!! Kjipt da, ikke noe gøy..

Håper du får :sove: godt inatt!

Vi skal snart på konsert. Drikker rødvin & koser oss. :)

Ha en fin fredag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ringte jeg til folkeregisteret og ba dei sende papirene vi trenger. Ho som jeg snakket med når jeg skulle ha tak i presten sa at det var like greit å få dei tilsendt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du det jeg skrev om tickertråden i dagboka mi? Der finner du ut hvordan du gjør det. Sikkert bare en liten bagatell som gjør at du ikke har fått det til enda. Jeg plagdes også noe fælt før jeg fikk den til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ingenting på din side,men fant dark angel sin beskrivele på siden til 2006 brudene :) Det var bare en liten bagatell ja :-) Så ut som det va flere som hadde gjort akkuratt samme feilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så bra at du fikk til tickeren da! ;)

Hadde du en fin fredag? :vinke:

Kjipt du ikke hadde noe vin, men kanskje du kan kjøpe en til ikveld, så du kan kose deg med? ;)

Håper du får en koooselig dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg hadde en okey kveld,litt deili å vere hjemme alene også av og til,jeg la meg ca kl 24,men da startet minste pia,så jeg har ikke sovert så mye i natt...hun har fått sånn utslett over hele kroppen...stakkars :-(

Blir vel ikke noe vin smaking på meg ikveld,visst jeg skal ha vin må jeg jo på pole å dt er 20 min å kjøre herfra å det gidder jeg ikke med to små unger... kanskje det blir en irish coffe... :wink: Det har jeg ihvertfall :)

Kos deg du også i kveld ,kanskje vi snakkast :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg har ikke lyst å drikke idag men.. :ler:

Uff, den bakrusen... Er så sløøøv.. :Gjesp:

Håper du får en kjempekoselig kveld! :vinke:

Nå er det snart middag her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam,middag for to hadde vert godt :)

Jeg har vert på lege vakta med begge ungene,den minste reagerer på pencilinen hun får og den andre trengte heldigvis ikke starte på noe enda,men måtte passe på henne,for det var ill rødt det ene øret. :-(

Nå skal jeg ned og se bigbrother :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta

Uff, stakkars... God bedring til de begge! :klem:

Du skal være glad du ikke skal drikke idag :ler:

Jeg sliter for å komme i gassen, og få energi!

Har ikke kommet oss på festen enda, men bare jeg kommer igang å finne klær & ta på sminke går det vel greitt ;)

Ha en kjempekos lørdag!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir vel bra når du kommer i siget tenker jeg:)

Jeg sitter her og gomler i meg ett reke smørbrød,deili :sikle:

Å tenkte jeg skulle lage meg en irish cofe etterpå å så hoppe i senga:)

Men gidder ikke å trakte kaffi bare for en kopp,kan man bruke pulver kaffi mon tro? Er ikke den beste kaffin,men får duge for i kveld:)

Håper du får det kjekkt i kveld! Lørdags :klem: til deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...