Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Her var det jo sving på planlegginga! :) Hva har du ordnet til nå da? Er kirka i boks nå? Så godt når man føler at man har god tid og full kontroll :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,blir litt mere virkelig når man har bestillt prest og kirke.

Kirken er ikke bekteftet enda,men det skulle gå fint sa kirkevergen sist jeg pratet med ha,men han var på farten så måtte ringe han på kontoret. Prøvde tidligere i dag,men ingen som tok telefonen :-? Prøver på igjen i morgen.

Har ikke bestillt lokaler enda,vi hvet hvor vi skal ha det,det blir det lokale klubbhuset her i bygda. Jeg tror jeg venter en liten stund med å bestille der...kanskje litt "farlig" å vente for lenge også ?! :o

Det er mamma som har litt av ansvaret der i år,hun sitter i det så kalte husstyret på huset,men har ikke snakket om bryllupet med henne,bare sagt at vi skal gifte oss...

Hun har helle ikke spurt noe om det,har bare blitt litt rart hele greierne.

Jeg føler at hun ikke helt tror enda at vi skal gifte oss,det hører med til historien at mine foreldre ikkehar vert kjempe glad i min utkårende :-(

Det har vert veldi domt synest jeg...men jeg SKAL ha han :wink:

Det har blitt mye bedre nå siste åra,men dei første var vel ikke dei beste...menmen...

Komt litt skeivt ut med mye sladder på bygda og slikt, ikke noe kjekkt med sladder og spesielt når folk hører på det :sinna:

Jeg hvet ihvertfall hva jeg vil og jeg ELSKER han :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hvet ihvertfall hva jeg vil og jeg ELSKER han  :hjerter:

Stå på deg!

Noen ganger må man bare ignorere foreldre og svigerforeldre og besteforeldre og alle andre som 'vet hva som er best for deg', og følge sin egen forstand.

Og hjerte, selvfølgelig. :-)

Lykke til, Jettes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det :klem:

Ja,jeg følger hjertet mitt , vi har vert sammens i 6 år nå så jeg er helt sikker på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei,

har ikke vært innom her før så nå er det vel på tide å legge igjen ett lite spor.

Så bra at det har ordnet seg med prest og kirke. Det er jo igrunn det viktigste. Går sikkert i orden med festlokalet også. Morro når brikkene begynner å falle på plass, ikke sant?`

Etter 6 år så burde vel familien innse at du har funnet deg en kjekk gutt! Kjedelig med små bygdesamfunn hvor rykter oppstår lett uten å ha ett snev av sannhet. Er fra bygda selv så jeg vet hvordan det fungerer.

Hilsen meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det :) Men det er på en måte litt virkelighets fjernt enda, men blir mer virkeligt nå når jeg har ordnet med kirke og prest :)

Gleder meg mer til høsten for da nærmer det seg , og jeg føler at da MÅ jeg starte på alvor med alle forbredelser.

Noen som har sett på programmet bryllupsfeber på tvnorge? jeg tok opp en episode i dag, for det starter klokken 19 og da holder jeg på å legger unger.

Noen som hvet hvor mange episoder det er?

Jeg syntest det virket som om dei brukte maaange penger?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Du går nok ikkje glipp av så mykje om du ikkje får sett det bryllups-programmet, altså... Det var jo berre HEEEIL-teit.... Men, men... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det ja :) Da er det jo greit, har ikke fått sett den episoden jeg tok opp enda. Mye å rekke over :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min etterlengtet trenings økt med hest i dag også,min svigermor stilte opp :tommelsmil:

Har forandret det første innlegget mitt,ble jo slik en kjedelig start :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Det er umuli å få tak i barnevakt i dag!!! Ingen som er oppe så tdli... :roll:

VIL ut å ri!!!! :sur:

Eg skulle gjerne stilt opp! (men eg bur vel kanskje litt veeel langt borte?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du gjør det samme som du gjorde forrige gang, bare last opp et nytt bilde! Det var det jeg gjorde :)

Så du har hest? Hadde hest i seks år jeg, men nå har jeg ikke tid eller råd. Men det kommer en dag...jeg skal nok kjøpe meg hest når jeg er ferdig utdannet!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du gjør det samme som du gjorde forrige gang, bare last opp et nytt bilde! Det var det jeg gjorde :)

Så du har hest? Hadde hest i seks år jeg, men nå har jeg ikke tid eller råd. Men det kommer en dag...jeg skal nok kjøpe meg hest når jeg er ferdig utdannet!  

Ha en fin dag! :klem:

Ja,skal prøve å laste opp ett,emn det jeg prøvde å laste opp var for stort...

Jeg har hest ja,islandshest. Har alltid holdt på med det,og sommeren 2003 kjøpte jeg meg hest.

Startet litt å konkurere nå når sesongen startet,men hesten er helt stressa så har mye å jobbe med,han går fint når jeg jobber med han hjemme.... Hun som eigde han før startet med han en gang og da sprang han ut av banen gjennom gjerdet.

Jeg har ihvertfall klart og holdt meg på banen :wink:

Er veldi lite akriv her inne...klarer liksom ikke å planlegge så mye,er jo så mye å tenke på+at jeg føler at jeg maser på min kjære når jeg spør han om ting,får liksom ikke noen svar... :-?

Litt irriterendes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får jeg bildene mine til å vere jpg, .gif eller .png filer.... skulle ønske jeg var en data nerd :o

Blir vel det etter at dette året er omme :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk til å linke(er vel det det heter :wink: ) men den virker ikke.... :-x

Hva har jeg gjort galt?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Fikk til å linke(er vel det det heter :wink: ) men den virker ikke.... :-x

Hva har jeg gjort galt?!!

Kva er det du prøver å linke til??

Kjenner forresten til problemet med uengasjert kjæreste! :ler: Men syns ikkje det gjer noko i grunnen eg, eg planlegg og styrer, og han tar avgjerdene! Fin fordeling syns eg! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...