Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Off,nå skal jeg vere glad når ungene er i seng,er lei av dagen nå :roll: Trøtt å sliten...

Her snødde det når vi gikk i tok klokken ett,skikkelig drit ver :-x Nå skinner solen igjennom og det er lettere ....sefølgelig :evil:

Håper dere andre har hatt en fin dag med okey ver :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meldt snø her også, men vi slapp unna! Regna i borgertoget, men det har da ingenting å si. Hvor i landet bor du da? Litt spesielt med snø i mai, det har jeg ikke opplevd her jeg bor før... Der jeg bodde før var det slett ikke uvanlig med snø i juni, men huff... *grøss*

Du får ha en fortsatt fin 17.mai, og kose deg når ungene er kommet i seng :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

SNØ?! :o Uff, kjipt da..

Håper du får en avslappende og koselig kveld..

Vi skal snart varme opp resten av kinamaten & se film..

Kos deg! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm...ja jeg bor på sunnmøre og her er vi vant med litt guffent ver til tider.... :roll:

Nå har vi kost oss med kongen av queens og chips,neste er senga. I morgen har jeg ingen planer,lille pia skal ihvertfall få sove mere på dagen enn hun har gjort i dag :-?

Vi tok ut monogram i dag,er nesten sikkre ihvertfall. I morgen tenkte jeg og bestille frisør og diverse. Regner med at det er litt lurt å vere tidlig ute :wink:

Natta alle sammen og ha en fin dag på jobb for alle som skal det . Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg klarer og legge ut bilde :) står mellom to stykker da :P

Min kjære vil ha det nederste,men jeg synest det øverste er finest :roll: Vi får se hva det blir til,han smilte lurt i går når jeg prøvde å overtale han ,skal nokk gå bra :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail fra stempelleverandøren nå. Det kostet 215+mva for ett stempel på 3x3,det var jo greit det,med tankepå hva du sparer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er dei to vi har valgt ut av monograma vi hadde å velge mellom. Jeg er for det øverste og min kjære for det nederste :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Sier meg enig med deg, det øverste var det peneste. Litt mere "schvung" over det når man først skal ha monogram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det øverste. Rett og slett fordi H-en ble tydeligere. På det nederste kan det nesten se ut som en I og en L med litt ekstra krussedull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...