Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må få ut noen tanker i kveld til andre i samme situasjon. 

Tror jeg begynner å bli smågal for det eneste jeg tenker på er håpet om å bli gravid snart 😅 Jeg syns dagene går så sakte, og med IKM i slutten av juli, kan dette bli en laaang måned. Er på dag 11 i syklusen så EL er rundt hjørnet, så de neste dagene blir spennende. 

Men det er slitsomt å tenke på det stort sett hele tiden, og prøver å holde meg opptatt med andre ting for at tiden skal fly avgårde.. Hadde ikke trodd disse tankene skulle komme så fort, siden dette (bare) er PP4. Men nå er det ny uke med jobb så reise vekk neste helg, så de neste dagene går nok fortere enn denne rolige helgen.

- D 

Anonymkode: 09bf8...2a2

Det er fint å høre at vi er fler 😌 

Jeg er litt idiot for å tenke slik, men jeg "stresser" litt fordi jeg så gjerne vil være med på et lag neste sommer, som er i Italia. Så da skulle jeg helst hatt mars/april baby :P

Det er godt det er sommer og ferie for meg nå, for da har jeg lagt det litt fra meg, annet enn på morgenen når letrozolen har vært en påminnelse om at vi er prøvere. 

jeg er på cd 10, med forventet mens den 24 med mindre letrozolen gjør jobben sin og drar ut syklusen litt :)

Endret av Sinsiew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må få ut noen tanker i kveld til andre i samme situasjon. 

Tror jeg begynner å bli smågal for det eneste jeg tenker på er håpet om å bli gravid snart 😅 Jeg syns dagene går så sakte, og med IKM i slutten av juli, kan dette bli en laaang måned. Er på dag 11 i syklusen så EL er rundt hjørnet, så de neste dagene blir spennende. 

Men det er slitsomt å tenke på det stort sett hele tiden, og prøver å holde meg opptatt med andre ting for at tiden skal fly avgårde.. Hadde ikke trodd disse tankene skulle komme så fort, siden dette (bare) er PP4. Men nå er det ny uke med jobb så reise vekk neste helg, så de neste dagene går nok fortere enn denne rolige helgen.

- D 

Anonymkode: 09bf8...2a2

 

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg igjen i det du skriver. Har nylig hatt en MA med cytotec og påfølgende utskrapning, så syklusen er på en snurr. Dersom jeg regner med utskrapningsdagen som dag 1 i syklus (som jeg har lest at noen gjør) så er jeg også på dag 11 nå faktisk. Bruker å ha EL rundt dag 15, og har begynt å teste. Foreløpig negativt, men har et håp om at det skal snu ila uken. Har fortsatt svake positive graviditetstester, usikker på om man kan bli gravid før disse har blitt helt negative. Har også IKM i slutten av juli dersom ting blir som de skal 😅

Tenker også på dette konstant, og prøver som du sier å holde meg opptatt. Er vanskelig! Har også ferie snart, håper det skal hjelpe å få tankene på noe annet (for din del og :)) 

Anonymkode: 8eeb1...b87

Kjenner meg veldig igjen i dette. Jeg måtte slutte å tempe og melde meg litt ut av tråden her etter at jeg hadde en sa. Jeg stresset så masse at jeg måtte legge det fra meg. Jeg er bare i pp4 men jeg er ikke laget for dette, jeg greier ikke ta det piano og bare "skjer det så skjer det."

Nå har jeg heldigvis fått noen Pregotime piller som jeg skal ta i denne syklussen, så da satser jeg hardt denne gangen. Nå skal vi gjøre alt rett, ingen alkohol (på hverken meg eller mannen), ingen kaffe, ingen matvarer som gravide ikke kan spise, sex annenhver dag, sunn mat og trening. Da kan vi i alle fall ikke si at vi ikke har gjort alt vi kunne. 

 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sinsiew skrev:

Det er fint å høre at vi er fler 😌 

Jeg er litt idiot for å tenke slik, men jeg "stresser" litt fordi jeg så gjerne vil være med på et lag neste sommer, som er i Italia. Så da skulle jeg helst hatt mars/april baby :P

Det er godt det er sommer og ferie for meg nå, for da har jeg lagt det litt fra meg, annet enn på morgenen når letrozolen har vært en påminnelse om at vi er prøvere. 

jeg er på cd 10, med forventet mens den 24 med mindre letrozolen gjør jobben sin og drar ut syklusen litt :)

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Kjenner meg veldig igjen i dette. Jeg måtte slutte å tempe og melde meg litt ut av tråden her etter at jeg hadde en sa. Jeg stresset så masse at jeg måtte legge det fra meg. Jeg er bare i pp4 men jeg er ikke laget for dette, jeg greier ikke ta det piano og bare "skjer det så skjer det."

Nå har jeg heldigvis fått noen Pregotime piller som jeg skal ta i denne syklussen, så da satser jeg hardt denne gangen. Nå skal vi gjøre alt rett, ingen alkohol (på hverken meg eller mannen), ingen kaffe, ingen matvarer som gravide ikke kan spise, sex annenhver dag, sunn mat og trening. Da kan vi i alle fall ikke si at vi ikke har gjort alt vi kunne. 

 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Da ser det ut til at vi ligger likt i syklus da, så får håpe det sitter denne gang og at pillene fungerer for dere! 😊

Får heller nyte litt til at det kun er meg og mannen å tenke på, og sette pris på å få tid til det sosiale og trening osv. 

Anonymkode: 09bf8...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sinsiew skrev:

Det er fint å høre at vi er fler 😌 

Jeg er litt idiot for å tenke slik, men jeg "stresser" litt fordi jeg så gjerne vil være med på et lag neste sommer, som er i Italia. Så da skulle jeg helst hatt mars/april baby :P

Det er godt det er sommer og ferie for meg nå, for da har jeg lagt det litt fra meg, annet enn på morgenen når letrozolen har vært en påminnelse om at vi er prøvere. 

jeg er på cd 10, med forventet mens den 24 med mindre letrozolen gjør jobben sin og drar ut syklusen litt :)

Å så spennende :) Tenker du reise alene eller ta med den lille til Italia? 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om jeg uansett vil få mensen snart hvis jeg har hatt eggløsning? Hadde positiv eggløsning forrige uke, men har enda ikke fått mensen tilbake etter å ha tatt ut spiral for 4 uker siden.. 

Anonymkode: 21fb5...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei M og alle dere andre!

Jeg ville bare tittet innom og si hei:)

Jeg er her jeg altså! Håper det står bra til med dere fine damer?😊

Jeg har ingenting nytt å melde, er bare på dpo 7 nå, så det blir spennende å se! Har i grunn ingen konkrete symptomer nå annet enn kjempeømme pupper og (sorry) meget økt utflod! Begge deler er vel normale på dpo 7 ish🙈

Legger ved grafen så dere kan se😊

Føler absolutt ikke at det skjer noe nå, men så vet jeg jo også at det kan være litt for tidlig for å si noe og at noen faktisk aldri får noen særlige symptomer på denne tiden!

hilsen C🌞

6A0D3FB9-63CF-4E72-9E92-0731ACE1864A.png

3779B5A9-7B0E-401A-9612-3D2E0E2B93C2.png

F2C86B5A-7A9B-41A3-91DB-2C3DA6F06B33.png

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke hvorfor grafen legger seg inn to ganger HVER gang! Sorry 🙈

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet om jeg uansett vil få mensen snart hvis jeg har hatt eggløsning? Hadde positiv eggløsning forrige uke, men har enda ikke fått mensen tilbake etter å ha tatt ut spiral for 4 uker siden.. 

Anonymkode: 21fb5...d21

Hei :) 

Men temper du eller bruker du EL tester? For EL tester viser egentlig kun at EL er på vei men ikke om egget faktisk slipper. Kanskje du ikke hadde EL 😕 ? 

Jeg har alltid trodd at man får mensen når man har eggløsning fordi kroppen må blø ut slimhinnen. Men husker ikke hvem som rettet meg litt på det tidligere i tråden. Om at man ikke alltid blør, men husker ikke hva grunnen til det var. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei :) 

Men temper du eller bruker du EL tester? For EL tester viser egentlig kun at EL er på vei men ikke om egget faktisk slipper. Kanskje du ikke hadde EL 😕 ? 

Jeg har alltid trodd at man får mensen når man har eggløsning fordi kroppen må blø ut slimhinnen. Men husker ikke hvem som rettet meg litt på det tidligere i tråden. Om at man ikke alltid blør, men husker ikke hva grunnen til det var. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Jeg temper også jo. Legger ved min graf her. Gynekologen sa jeg hadde slitt slimhinne når jeg tok den ut og at jeg kom til å blø litt etter uttak også. Blødde i 2-3 dager etter uttak, vil ikke si dette var mensen.. når jeg ser på grafen så ser det ikke ut som egget slapp, men kan jo hender har jo sett så mange forskjellige grafer?! :)

 

2EAEB906-923A-4A21-8CC4-B66093E462F3.jpeg

Anonymkode: 21fb5...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei M og alle dere andre!

Jeg ville bare tittet innom og si hei:)

Jeg er her jeg altså! Håper det står bra til med dere fine damer?😊

Jeg har ingenting nytt å melde, er bare på dpo 7 nå, så det blir spennende å se! Har i grunn ingen konkrete symptomer nå annet enn kjempeømme pupper og (sorry) meget økt utflod! Begge deler er vel normale på dpo 7 ish🙈

Legger ved grafen så dere kan se😊

Føler absolutt ikke at det skjer noe nå, men så vet jeg jo også at det kan være litt for tidlig for å si noe og at noen faktisk aldri får noen særlige symptomer på denne tiden!

hilsen C🌞

6A0D3FB9-63CF-4E72-9E92-0731ACE1864A.png

3779B5A9-7B0E-401A-9612-3D2E0E2B93C2.png

F2C86B5A-7A9B-41A3-91DB-2C3DA6F06B33.png

Anonymkode: e09e5...261

Hei C ! 

7dpo aah spennende dager. Er nå ting skjer :) 

Jeg fikk også veldig mye mer utflod noe jeg aldri har hatt før så det var mitt tydeligste signal på graviditet :) 

Å grafen din er kjempefin! Sender masse babystøv din vei. Å siden jeg har to i magen blir det ekstra mye støv 😆😆 

Oppdater oss :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hvorfor grafen legger seg inn to ganger HVER gang! Sorry 🙈

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Hvordan får du inn bilde i det hele tatt? Bilde av min graf blir så veldig uklårt 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei C ! 

7dpo aah spennende dager. Er nå ting skjer :) 

Jeg fikk også veldig mye mer utflod noe jeg aldri har hatt før så det var mitt tydeligste signal på graviditet :) 

Å grafen din er kjempefin! Sender masse babystøv din vei. Å siden jeg har to i magen blir det ekstra mye støv 😆😆 

Oppdater oss :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja sant - føler det er mer enn det pleier i dag, så vi får se! Utflod - delikat😂🙈😂

Jada grafen er grei, liker bare ikke den dipen såååå tidlig, hadde den på dag 9 osv de mnd jeg ble gravid om du ser under. Legger nåværende oppå de to gravidmnd. Denne mnd ser jo usedvanlig annerledes ut spør du meg!

Så jeg føler vel dpo 5 er liiiiitt tidlig for sånn dip! Men - hvem vet!

 

ååååh dobbelt babystøv GRAFSER jeg til meg😂😂😂❤️ Tuuuusen takk!!!!

 

C

C3A0D394-DF6B-4A2E-B00E-16E48E1C2680.png

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, J1994 skrev:

Hvordan får du inn bilde i det hele tatt? Bilde av min graf blir så veldig uklårt 😅

Screenshotter det bare:) noen ganger cropper jeg det til, men som regel ikke. Hvordan gjør du det?😃

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja sant - føler det er mer enn det pleier i dag, så vi får se! Utflod - delikat😂🙈😂

Jada grafen er grei, liker bare ikke den dipen såååå tidlig, hadde den på dag 9 osv de mnd jeg ble gravid om du ser under. Legger nåværende oppå de to gravidmnd. Denne mnd ser jo usedvanlig annerledes ut spør du meg!

Så jeg føler vel dpo 5 er liiiiitt tidlig for sånn dip! Men - hvem vet!

 

ååååh dobbelt babystøv GRAFSER jeg til meg😂😂😂❤️ Tuuuusen takk!!!!

 

C

C3A0D394-DF6B-4A2E-B00E-16E48E1C2680.png

Anonymkode: e09e5...261

Ja stemmer den er litt annerledes men tror ikke det har så mye å si. Er så ufattelig mye som kan påvirke tempen vår. Vi får heller følge med å se om du for en ny dip snart :) 

Det er positivt at tempen din uansett har steget så fort etter den dipen så hadde ikke tenkt så mye over den. Men igjen det er faktisk noen som får festedip så tidlig som 5dpo så man vet aldri :) 

- M 

 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Screenshotter det bare:) noen ganger cropper jeg det til, men som regel ikke. Hvordan gjør du det?😃

C

Anonymkode: e09e5...261

Er det jeg prøver på og, men blir jo så uklårt 🙄😅Legger ved bilde av hvordan det blir når jeg legger til bildet jeg har screenshottet 😋

680685530_Screenshot_20190708-143206_SamsungInternet.thumb.jpg.4c9cf1227b6059a63b94ec316fe0389d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja stemmer den er litt annerledes men tror ikke det har så mye å si. Er så ufattelig mye som kan påvirke tempen vår. Vi får heller følge med å se om du for en ny dip snart :) 

Det er positivt at tempen din uansett har steget så fort etter den dipen så hadde ikke tenkt så mye over den. Men igjen det er faktisk noen som får festedip så tidlig som 5dpo så man vet aldri :) 

- M 

 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja sant, spennende spennende! Jeg har jo en følelse av at det ikke blir denne mnd, men neste! Blir det ingen av delene har jeg 0 kontakt med egen intuisjon haha! Har bare hele tiden forestilt meg at jeg blir gravid i løpet av juli/august! Så får vi sjå! Hadde vært deilig med litt vin i sydenland også, reiser til uken😆

men dropper det lett for en graviditet da! 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, J1994 skrev:

Er det jeg prøver på og, men blir jo så uklårt 🙄😅Legger ved bilde av hvordan det blir når jeg legger til bildet jeg har screenshottet 😋

680685530_Screenshot_20190708-143206_SamsungInternet.thumb.jpg.4c9cf1227b6059a63b94ec316fe0389d.jpg

Hmmm pussig! Hva slags tlf har du?🤔 iPhone 8+ her!

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen nå 😅👏 Haha, herregud...

Er selv 7 dpo i dag, merker ingenting spesielt annet enn ømme pupper. Dette merket jeg i går, hadde det også forrige syklus fra dpo 6 og til jeg fikk TR på 14dpo.. 😊81932899_Screenshot_20190708-143432_FFMobile.thumb.jpg.83b41284a592929a7391f5f5930cb156.jpg1737721222_Screenshot_20190708-143724_FFMobile.thumb.jpg.63c351ca9acf238dfdbca97a67c84ba2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja sant, spennende spennende! Jeg har jo en følelse av at det ikke blir denne mnd, men neste! Blir det ingen av delene har jeg 0 kontakt med egen intuisjon haha! Har bare hele tiden forestilt meg at jeg blir gravid i løpet av juli/august! Så får vi sjå! Hadde vært deilig med litt vin i sydenland også, reiser til uken😆

men dropper det lett for en graviditet da! 

C

Anonymkode: e09e5...261

Vil legge til at skjer det ikke nå, eller neste pp (eggløsning rundt 27juli og IKM rundt 9august) oppsøker vi hjelp med en gang! Så midten av august skaffer vi oss hjelp om vi ikke får klaff nå iløa sommeren!😊🙏🏻🌞🌸

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J1994 skrev:

Jammen nå 😅👏 Haha, herregud...

Er selv 7 dpo i dag, merker ingenting spesielt annet enn ømme pupper. Dette merket jeg i går, hadde det også forrige syklus fra dpo 6 og til jeg fikk TR på 14dpo.. 😊81932899_Screenshot_20190708-143432_FFMobile.thumb.jpg.83b41284a592929a7391f5f5930cb156.jpg1737721222_Screenshot_20190708-143724_FFMobile.thumb.jpg.63c351ca9acf238dfdbca97a67c84ba2.jpg

Spennende 😍😍 dette ser jo kjempebra ut!

Jeg har ekstremt ømme pupper nå, mer enn forrige mnd, de gjør vondt selv omtrent når jeg ikke rører. Bare hele puppene er ømme rett og slett! Spennene for oss begge!

Jeg har IKM 15 og du 17😃😃😃

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...