Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er stigende temp et godt tegn? 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Skal visst være det, men nå har den sunket igjen 🙃

Passer godt med hvordan magen kjennes, så tanta kommer nok i morgen eller torsdag.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.6.2019 den 14.07, Sinsiew skrev:

Hvordan går det med folk her inne? 

CD 23 i dag, kun negative ELtester (morgenurin), så venter og venter 😋 Er midt i flyttekaos og sjeldent jeg får 3 timer sammenhengende søvn før temping. Ligger våken typ 10-20 min før jeg sovner igjen. Men holder oss til sex annenhver dag (hver dag innimellom igjen 🤭). Kan legge ved grafen min 😊

1056563755_Screenshot_20190625-141917_FFMobile.thumb.jpg.6d159108f0b5aad3d3b0aa7818ebaccd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, J1994 skrev:

CD 23 i dag, kun negative ELtester (morgenurin), så venter og venter 😋 Er midt i flyttekaos og sjeldent jeg får 3 timer sammenhengende søvn før temping. Ligger våken typ 10-20 min før jeg sovner igjen. Men holder oss til sex annenhver dag (hver dag innimellom igjen 🤭). Kan legge ved grafen min 😊

 

Kan jeg spørre hvor lange sykluser du har? 

Her er det tr på gang denne uka :P Nå venter jeg bare spent så jeg kan begynne med letrozol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Sinsiew skrev:

Kan jeg spørre hvor lange sykluser du har? 

Her er det tr på gang denne uka :P Nå venter jeg bare spent så jeg kan begynne med letrozol :)

Ligget på ca.36 dgr etter Ppille-slutt (Mai 18) og frem til SA (Desember 18). Fikk ikke igjen mensen før 1.mars også 3.juni igjen. Så har nok ikke stabilisert seg igjen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Havfrue8 skrev:

8 DPO i dag og ingen tegn til symptomer..:ac:

Kjipt, jeg er i beste fall 7 dpo og 0 symptomer 😴😴😴 føler skikkelig at det ikke klaffet den e runden🥴

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J1994 skrev:

Ligget på ca.36 dgr etter Ppille-slutt (Mai 18) og frem til SA (Desember 18). Fikk ikke igjen mensen før 1.mars også 3.juni igjen. Så har nok ikke stabilisert seg igjen enda.

Håper det stabiliserer seg fort! 

Kjipt å gå slik og vente. Spesielt etter en sa. Trist å lese :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjipt, jeg er i beste fall 7 dpo og 0 symptomer 😴😴😴 føler skikkelig at det ikke klaffet den e runden🥴

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sinsiew skrev:

Håper det stabiliserer seg fort! 

Kjipt å gå slik og vente. Spesielt etter en sa. Trist å lese :(

Satser på det 🙏 Ventinga er verst ja 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja den ser da positiv ut? 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Takk for svar 😊 Ja, jeg tolker den som det så håper det 😁 tok en ny etter jobb idag (uten å ha tisset på fire timer) og den var negativ. 

 Vi la inn aksjer i går og tenker at det er best å ta en ny runde imorgen, i stedet for i kveld. Hva tror dere? 

Sædcellene kan jo leve i opptil 5 dager (?) men gjelder det bare med sex før el. Eller bør vi fortsette ut uken? 😅 vi har hatt samleie annenhver dag fra CD 9 til i går CD 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tussi2018 skrev:

Takk for svar 😊 Ja, jeg tolker den som det så håper det 😁 tok en ny etter jobb idag (uten å ha tisset på fire timer) og den var negativ. 

 Vi la inn aksjer i går og tenker at det er best å ta en ny runde imorgen, i stedet for i kveld. Hva tror dere? 

Sædcellene kan jo leve i opptil 5 dager (?) men gjelder det bare med sex før el. Eller bør vi fortsette ut uken? 😅 vi har hatt samleie annenhver dag fra CD 9 til i går CD 21.

Jeg har lest litt om emnet, og etter hve jeg har funnet ut, er det sex dagen før eggløsning(eventuelt på eggløsningsdagen) som er optimalt med tanke på befruktning. 

I samme artikkel(skal se om jeg finner den) sto det at sex i dagene etter eggløsningen, i studien artikkelen tok for sex, ikke første til befruktning. 

Men her i huset har vi sex annenhver dag, selv uken etter eggløsning, bare for å være på den sikre siden 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Sinsiew skrev:

Jeg har lest litt om emnet, og etter hve jeg har funnet ut, er det sex dagen før eggløsning(eventuelt på eggløsningsdagen) som er optimalt med tanke på befruktning. 

I samme artikkel(skal se om jeg finner den) sto det at sex i dagene etter eggløsningen, i studien artikkelen tok for sex, ikke første til befruktning. 

Men her i huset har vi sex annenhver dag, selv uken etter eggløsning, bare for å være på den sikre siden 🙃

Vi endte opp med å ha sex etter leggetid i går bare for å være sikker 😂 Tenker at vi bare fortsetter ut uken. Dumt å stoppe hvis det plutselig viser seg at el egentlig ikke har vært, men kommer seinere. 

Nå er jeg usikker på om det er best å ha sex igjen i kveld eller vente til imorgen 🙈 jeg er så lost 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tussi2018 skrev:

Vi endte opp med å ha sex etter leggetid i går bare for å være sikker 😂 Tenker at vi bare fortsetter ut uken. Dumt å stoppe hvis det plutselig viser seg at el egentlig ikke har vært, men kommer seinere. 

Nå er jeg usikker på om det er best å ha sex igjen i kveld eller vente til imorgen 🙈 jeg er så lost 😅

Så lenge mannen din har god spermkvalitet, kan dere ha sex hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tussi2018 skrev:

Vi endte opp med å ha sex etter leggetid i går bare for å være sikker 😂 Tenker at vi bare fortsetter ut uken. Dumt å stoppe hvis det plutselig viser seg at el egentlig ikke har vært, men kommer seinere. 

Nå er jeg usikker på om det er best å ha sex igjen i kveld eller vente til imorgen 🙈 jeg er så lost 😅

Som Sinsiew skriver. Om mannen din har normal sædkvalitet så holder det å ha sex annenhver dag :) 

Min mann hadde over gjennomsnittet god sædkvalitet, men jeg hadde fortsatt sex hver dag 🙈 så klarte ikke følge det samme rådet jeg gir til deg. Man blir jo så usikker på om det faktisk var nok. Eller om man bare skal fylle på så det er ekstra mange soldater der 😆

Men om mannen din har dårlig sædkvalitet er det faktisk veldig dumt å ha sex ofte da han trenger litt tid til å bygge opp en god «batch» med soldater 😛, så sikkert derfor de anbefaler hver andre eller tredje dag 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som Sinsiew skriver. Om mannen din har normal sædkvalitet så holder det å ha sex annenhver dag :) 

Min mann hadde over gjennomsnittet god sædkvalitet, men jeg hadde fortsatt sex hver dag 🙈 så klarte ikke følge det samme rådet jeg gir til deg. Man blir jo så usikker på om det faktisk var nok. Eller om man bare skal fylle på så det er ekstra mange soldater der 😆

Men om mannen din har dårlig sædkvalitet er det faktisk veldig dumt å ha sex ofte da han trenger litt tid til å bygge opp en god «batch» med soldater 😛, så sikkert derfor de anbefaler hver andre eller tredje dag 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Jeg vet ikke helt hva som regnes som normal eller unormal. Gyn har ikke sagt at han har dårlig kvalitet, men at han ikke hadde noen av de raskeste svømmerne 😅 Nå har vi hatt sex både mandag og tirsdag. Positiv test tirsdag morgen. Så hva med idag? Burde jo ha sex idag også hvis man skal følge "oppskriften" som en del kommer med: sex på dagen man får positiv test og dagen etter.

Jeg blir så usikker 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jeg ute av gamet.. Velkjente mensensmerter i går, og blod i dag, 9 dpo. 

Kjipt. Alle rundt neg har blitt gravide på første forsøk nå.. blæh. Både svigerinne og 4 venninner. 

Jaja, pp4 neste. Letrozol på lørdag, for da starter blødningen ordentlig i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Sinsiew skrev:

Der var jeg ute av gamet.. Velkjente mensensmerter i går, og blod i dag, 9 dpo. 

Kjipt. Alle rundt neg har blitt gravide på første forsøk nå.. blæh. Både svigerinne og 4 venninner. 

Jaja, pp4 neste. Letrozol på lørdag, for da starter blødningen ordentlig i morgen. 

Så synd å høre.. krysser fingrene for deg i neste pp 🤞

- D

Anonymkode: 09bf8...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så synd å høre.. krysser fingrene for deg i neste pp 🤞

- D

Anonymkode: 09bf8...2a2

Takk ^^ 

Det er kjipt. Men da blir det vin i Italia om ei uke, i hvert fall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tussi2018 skrev:

Jeg vet ikke helt hva som regnes som normal eller unormal. Gyn har ikke sagt at han har dårlig kvalitet, men at han ikke hadde noen av de raskeste svømmerne 😅 Nå har vi hatt sex både mandag og tirsdag. Positiv test tirsdag morgen. Så hva med idag? Burde jo ha sex idag også hvis man skal følge "oppskriften" som en del kommer med: sex på dagen man får positiv test og dagen etter.

Jeg blir så usikker 🙈🙈

De fleste har normal sædkvalitet hvor alt er gjennomsnittlig. Noen har høy å andre har lav kvalitet. Noen har raske svømmere men få og andre har masse svømmere men trege eller ikke fungerende osv. Er så mye 😆 Mannen min fikk en sånn lang liste over alt. Om de hadde «riktig» hodeform osv. Var så mye rart. 

Men regner med hun hadde sagt ifra om de var av dårlig kvalitet 🙈 Men da er det nok lurt for deg å ha sex dagen før eggløsning og ikke på dagen. For om han har litt trege svømmere kan de bruke lang tid på å nå egget. 

Men om du fikk positiv test i dag skjer vel eggløsning om 1-2 dager så i dag er det lurt å ha sex ja :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis teststreken er liiittt mer svakere enn kontrollstreken - vil dette si at eggløsning er på vei? hvor mange dager kan det da? er første pp, tok ut spiral for noen uker siden. har litt stikkinger/småsmerter i nedre del av magen, både venstre og høyre side om hverandre i dag. er det slik eggløsning skal kjennes ut?

Anonymkode: 21fb5...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...