Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere åpne om at dere prøver på barn med familie og venner? ☺️

Vurderer å snakke om det, men da føles det brått veldig ekte på en måte.. 

 

H

Anonymkode: 08504...0ed

Nei. Ære være de som greier det, men jeg blir så gal av denne prøvingen at jeg hadde klikket om noen spurte meg «er du blitt gravid enda»? Jeg er alt for frynsete og jeg er bare i pp1🤣

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Tilfelle jeg ikke får barn 😕 Hadde ikke taklet blikkene og at alle skal syns synd på meg. 

Og den konstante masingen om vi er gravide snart og om det er noe galt osv.

Har bestemt meg for å ta denne prosessen alene med mannen min. Blir vi gravide forteller vi det da :)  hvis ikke forteller vi bare at vi ikke ønsket barn.

Men håper jeg slipper siste 😛 håper jeg får gleden av å fortelle at jeg er gravid.

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Dette! Går det ikke kommer vi bare til å si at vi bare ønsket oss ett barn. Det verste i verden er folk som syntes synd på deg! 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere åpne om at dere prøver på barn med familie og venner? ☺️

Vurderer å snakke om det, men da føles det brått veldig ekte på en måte.. 

 

H

Anonymkode: 08504...0ed

Har kun fortalt til mine foreldre at vi skulle/har sluttet på prevensjon. Føltes naturlig da jeg er ihuga rødvinsdrikker, og det fort ville blitt spørsmål hvis jeg plutselig stoppet 😜 Men hadde det litt som deg. Før jeg fortalte det føltes det veldig intimt og skremmende ut, og trodde hvis jeg fortalte det at det ville bli stress. Men tvert imot føles det utrolig naturlig og avslappet. Har også måttet innrømme det for en kompis, da det var snakk om konsert og fest til høsten, så følte jeg måtte fortelle at det kanskje ikke ble aktuelt.. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk😃 Bikker 2020, 3 januar og 5 januar får jeg opp alt ettersom hvilken terminkalkulator jeg bruker.

Jeg tror uansett dette barnet kommer i romjulen, men vet du, jeg er bare så ufattelig lykkelig over å ha blitt gravid i 1pp i en alder av 36.

Det barnet kunnet kommet 365 dager i året - jeg er SÅÅÅ takknemlig😍 å bli gravid er ingen selvfølge her i livet!

Jeg ser både unge og ja mange som sliter enormt med å bli gravide, så å velge eller bestemme når føler jeg ikke jeg tør å ta meg friheten til å prøve på😊

Hvordan ligger du an da? Når er ikm?

-c-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var svar til deg Mali😊😊^^

 

hilsen -C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk😃 Bikker 2020, 3 januar og 5 januar får jeg opp alt ettersom hvilken terminkalkulator jeg bruker.

Jeg tror uansett dette barnet kommer i romjulen, men vet du, jeg er bare så ufattelig lykkelig over å ha blitt gravid i 1pp i en alder av 36.

Det barnet kunnet kommet 365 dager i året - jeg er SÅÅÅ takknemlig😍 å bli gravid er ingen selvfølge her i livet!

Jeg ser både unge og ja mange som sliter enormt med å bli gravide, så å velge eller bestemme når føler jeg ikke jeg tør å ta meg friheten til å prøve på😊

Hvordan ligger du an da? Når er ikm?

-c-

Anonymkode: e09e5...261

Ja, det skjønner jeg, Herre Gud bursdagsmåneden er jo ikke det viktigste i verden🤣 man skal sikkert ha flere utfordringer i livet enn å være født i desember🤣

jeg vet ikke helt når ikm er, jeg tok relativt nylig ut hormonspiralen så har ikke kontroll på syklus, tipper i begynnelsen av mai🤞🏻 Er i pp1 jeg også, så det skal vel mye til. 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det skjønner jeg, Herre Gud bursdagsmåneden er jo ikke det viktigste i verden🤣 man skal sikkert ha flere utfordringer i livet enn å være født i desember🤣

jeg vet ikke helt når ikm er, jeg tok relativt nylig ut hormonspiralen så har ikke kontroll på syklus, tipper i begynnelsen av mai🤞🏻 Er i pp1 jeg også, så det skal vel mye til. 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Ja det handler om å løfte blikket litt å ha rett fokus!

Hadde heller hatt 3 desemberbarn enn ingen barn, om du skjønner? Tipper de som er barnløse hadde tenkt det samme😊

Spennende da! Jeg hadde aldri i livet trodd jeg skulle bli gravid i 1pp, spesielt ikke etter 5 år med spiral OG det å være 36-åring.

Så kan jeg kan helt sikkert du😍

Hold oss oppdatert da!

 

-c-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa i dag, IKM skal være 02.05.. Blendahvitt 🥴 Vet det er tidlig, men har ikke følelsen på denne syklusen.. Blir nok en ny prøveperiode på oss

H

Anonymkode: 08504...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Testa i dag, IKM skal være 02.05.. Blendahvitt 🥴 Vet det er tidlig, men har ikke følelsen på denne syklusen.. Blir nok en ny prøveperiode på oss

H

Anonymkode: 08504...0ed

Synes absolutt ikke du bør miste håpet, det er jo en hel uke til IKM 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen TR, ømme pupper og kramper nederst i magen. Elendig humør. Testa blendahvitt i dag tidlig, igjen. I morgen er det fire dager siden IKM. Utålmodig til vanlig, men nå er jeg ekstremt utålmodig😅 Begynner å bli redd for at noe er alvorlig galt og at jeg ikke kan få barn. Vet det er helt håpløst å tenke sånn, men ikke så lett å skru av tankene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allerede begynt å "planlegge" neste pp 😅 

-MAL

Anonymkode: d45b3...826

Samme her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lyd skrev:

Synes absolutt ikke du bør miste håpet, det er jo en hel uke til IKM 😊 

Hehe jeg vet, men det er bare noe med den «magefølelsen» ☺️ 

H

Anonymkode: 08504...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei -

Jeg slenger meg på her. Synes dette er så spennende! Ikke minst godt å lese og snakke med andre i samme situasjon 😃😃

Jeg sluttet på prevensjon den 8.april og har derfor null peiling på hvordan syklusen min er. Gikk på piller som gjorde at jeg mistet både eggløsning og mens.

Er usikker på om jeg har hatt eggløsning etter pilleslutt, men har hatt flere symptomer som tilsier det. Ikke noe mens enda. Vi har hatt ubeskyttet samleie flere ganger, også rundt det jeg mistenker var EL, så jeg tok en graviditetstest i dag bare for moroskyld. Den var negativ. Det hadde riktignok vært veldiig tidlig å teste enda.. Tok også en EL-test, men den hadde bare en svak strek og var negativ.

Sikkert ønsketenkning å skulle bli gravid så fort etter pilleslutt, men skal teste igjen om noen dager hvis mensen fortsatt ikke kommer og det faktisk var EL jeg hadde forrige uke. Gleder meg til jeg kommer inn i syklusen igjen og kan følge med litt mer!

Jeg vil ikke si at vi er aktive prøvere, men vi tar det som det kommer. Vi har heller ikke fortalt det til noen andre, og holder det hemmelig frem til det skulle skje 😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Tilfelle jeg ikke får barn 😕 Hadde ikke taklet blikkene og at alle skal syns synd på meg. 

Og den konstante masingen om vi er gravide snart og om det er noe galt osv.

Har bestemt meg for å ta denne prosessen alene med mannen min. Blir vi gravide forteller vi det da :)  hvis ikke forteller vi bare at vi ikke ønsket barn.

Men håper jeg slipper siste 😛 håper jeg får gleden av å fortelle at jeg er gravid.

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Krysser fingrene for at vi alle kan få fortelle sånne gode nyheter snart❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Takk😃 Bikker 2020, 3 januar og 5 januar får jeg opp alt ettersom hvilken terminkalkulator jeg bruker.

Jeg tror uansett dette barnet kommer i romjulen, men vet du, jeg er bare så ufattelig lykkelig over å ha blitt gravid i 1pp i en alder av 36.

Det barnet kunnet kommet 365 dager i året - jeg er SÅÅÅ takknemlig😍 å bli gravid er ingen selvfølge her i livet!

Jeg ser både unge og ja mange som sliter enormt med å bli gravide, så å velge eller bestemme når føler jeg ikke jeg tør å ta meg friheten til å prøve på😊

Hvordan ligger du an da? Når er ikm?

-c-

Anonymkode: e09e5...261

Oi, gratulerer så mye :) 

Kan tenke meg det blir gøy å bli førstegangsmor 😊👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Astoria skrev:

Oi, gratulerer så mye :) 

Kan tenke meg det blir gøy å bli førstegangsmor 😊👍🏻

Tuuuusen takk, dette blir mitt tredje barn, men er 10 år siden sist jeg fikk minste og 13 siden første, så det føles i grunn som å starte på nytt. Helt annen følelse faktisk😊

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, Førstegangs skrev:

Eeeeeendelig kom TR👏🏼👏🏼👏🏼

Bra! Du begynte å bli bekymret 😕

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What! Spotting? Mensen? Dette var uventet, hadde ikke forventet mensen før tidligst 1. Mai. Er det noen av dere som har erfaring med festeblødning? Når oppstår eventuelt det? Sikkert ønsketenkning men....

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bra! Du begynte å bli bekymret 😕

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja, veldig! Nå tror jeg rett og slett jeg må få meg et termometer og kjøpe eggløsningstester. OG overtale kjæresten til å komme hjem en ekstra helg, så vi kan prøve på nytt nå i mai. Hvordan går det med deg? ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...