Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok en eggløsningstest i kveld, for morro skyld (+ jeg har ikke graviditetstest😅), og den er sterkere i dag enn hva den var for 4 dager siden🤔 I tillegg så sitter jeg med litt menssmerter i kveld. Eller kan det være festesmerter? 🥰

Er nok bare tull alt sammen. Er som sagt bare 6 dpo.

-MAL

20190423_194949.thumb.jpg.45da351d5e78215c0985198b53764d94.jpg

Anonymkode: d45b3...826

Godt spørsmål 😁

Aner ikke hvordan eggløsningstester reagerer på graviditet. Eller kanskje du har en ny eggløsning? 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg inn her jeg 😛 . Vi prøver, men syns enda det er litt skummelt 😅

Har ett barn fra før. Tok ut spiral for 3 uker siden, ikke hatt mens siden før forrige graviditet, men fikk en blødning når jeg tok den ut. Registrerte den som mens i flo 😅, fikk eggløsningsutflod (omg, sorry detaljene her!) torsdag, fredag og lørdag. Ifølge appen skulle eggløsning være fredag. Prøvde søndag og mandag. Nesten garantert ikke gravid, men holder på å dø av lengsel etter (å ikke få neste) mens 😂. Spennende å følge med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Godt spørsmål 😁

Aner ikke hvordan eggløsningstester reagerer på graviditet. Eller kanskje du har en ny eggløsning? 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Jeg har hørt at det kan brukes til å oppdage graviditet, men ikke så tidlig som 6dpo. Så dette er nok bare tull. Det er óg stor sjanse for at testene ikke er tatt på samme tid på døgnet, så det kan gjøre at testene er så ulike. 

Men vi får vente og se 😉 Tar en ny test (graviditetstest) om 4 dager 😉

-MAL

Anonymkode: d45b3...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvertfall menslignende smerter nå😉

-MAL

Anonymkode: d45b3...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har hvertfall menslignende smerter nå😉

-MAL

Anonymkode: d45b3...826

Menslignende smerter er alltid et godt tegn før IKM riktig nok :) ! 

- Du bør absolutt ta en graviditetstest snart. Jeg husker med min 1PP hvor det endte med kjemisk fikk jeg en svak strek allerede 8-9dpo :)  

Hadde ganske mye murring i magen og det stakk godt i livmoren/underlivet. 

Oppdater oss ! :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hadena skrev:

Melder meg inn her jeg 😛 . Vi prøver, men syns enda det er litt skummelt 😅

Har ett barn fra før. Tok ut spiral for 3 uker siden, ikke hatt mens siden før forrige graviditet, men fikk en blødning når jeg tok den ut. Registrerte den som mens i flo 😅, fikk eggløsningsutflod (omg, sorry detaljene her!) torsdag, fredag og lørdag. Ifølge appen skulle eggløsning være fredag. Prøvde søndag og mandag. Nesten garantert ikke gravid, men holder på å dø av lengsel etter (å ikke få neste) mens 😂. Spennende å følge med dere.

Velkommen ! ❤️

Ja det er skummelt, gøy å alt på en gang. Jeg prøver på første så du har et bedre fundament enn meg. Jeg aner ikke hva jeg begir meg ut på😁

Her er vi vant til alle detaljer så ikke bekymre deg for det :) 

Tar du eggløsningstester? 

Prøving er stressende 😁 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen ! ❤️

Ja det er skummelt, gøy å alt på en gang. Jeg prøver på første så du har et bedre fundament enn meg. Jeg aner ikke hva jeg begir meg ut på😁

Her er vi vant til alle detaljer så ikke bekymre deg for det :) 

Tar du eggløsningstester? 

Prøving er stressende 😁 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Ååå, takk 💕. Det er dritskummelt. Gikk uten å prøve på første, så det var flaks - har jo sikkert utvikla en eller flere sjukdommer siden da. Skummelt med den forventningen om å bli gravid med en gang, men så tar det kjempelang tid. Nå har vi vertfall bestemt oss. Nei, ingen eggløsningstester eller temping (foreløpig). Har ikke handla gravitester heller 😛. Hvordan går det med deg? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hadena skrev:

Ååå, takk 💕. Det er dritskummelt. Gikk uten å prøve på første, så det var flaks - har jo sikkert utvikla en eller flere sjukdommer siden da. Skummelt med den forventningen om å bli gravid med en gang, men så tar det kjempelang tid. Nå har vi vertfall bestemt oss. Nei, ingen eggløsningstester eller temping (foreløpig). Har ikke handla gravitester heller 😛. Hvordan går det med deg? 🙂

Neida du er sikkert frisk som bare det :) Men man tenker alltid hva hvis? Men sånn er vi alle.

Hvor gammel er du? 

Jeg venter mens i disse dager faktisk så ble nok ingen graviditet denne mnd heller :( 

Gjør meg klar til pp4. Så håper jeg får en god nyhet på 17 Mai 🤗 Nå vil jeg bare blir gravid. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Har sniklest her en stund, men det er på tide at jeg melder meg inn.

28 år, prøver på barn nr 1, og er nå i prøveperiode 1! Det er veldig spennende 😃 Fikk negativ eggløsningstest i ettermiddag, men har nå mye murringer i magen og slim, så den er vel rett rundt hjørnet? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt til menssmerter og tyngdefølelse jeg skulle kjenne på nå da.....Og IKM er ikke før ca 5 mai 🤔

 

-MAL

Anonymkode: d45b3...826

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida du er sikkert frisk som bare det :) Men man tenker alltid hva hvis? Men sånn er vi alle.

Hvor gammel er du? 

Jeg venter mens i disse dager faktisk så ble nok ingen graviditet denne mnd heller :( 

Gjør meg klar til pp4. Så håper jeg får en god nyhet på 17 Mai 🤗 Nå vil jeg bare blir gravid. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Og det stopper ikke ved positiv test for å si det sånn 😆. Er 28, og du? 

Du venter mens? Ikke kommet? Det er jo et godt tegn? Håper på det! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hadena skrev:

Og det stopper ikke ved positiv test for å si det sånn 😆. Er 28, og du? 

Du venter mens? Ikke kommet? Det er jo et godt tegn? Håper på det! ❤️

Den kom i dag :) Da kan jeg endelig begynne på letrozol. Har hatt litt tynn slimhinne å det er mest sannsynlig grunnen til 2 kjemiske på 3PP. Så håper at dette funker å at jeg blir gravid 4-5pp :) 

- Føler jeg har kastet bort 3PP. Skulle ønske jeg sjekket meg før. Så begynner pp4 men i hodet mitt om slimhinnen blir tykk å fin er det 1PP i hodet mitt 🙈

- Er heldigvis veldig fruktbar. Må bare på egget til å feste seg. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Lyd skrev:

Heisann! Har sniklest her en stund, men det er på tide at jeg melder meg inn.

28 år, prøver på barn nr 1, og er nå i prøveperiode 1! Det er veldig spennende 😃 Fikk negativ eggløsningstest i ettermiddag, men har nå mye murringer i magen og slim, så den er vel rett rundt hjørnet? 😊

Hei! 

Da er EL rett rundt hjørnet :) 

Får alltid menssmerter og EL slim rett før. Betyr du er i dine fruktbare dager :) Så nå er det bare å kjøre på :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fælt til menssmerter og tyngdefølelse jeg skulle kjenne på nå da.....Og IKM er ikke før ca 5 mai 🤔

 

-MAL

Anonymkode: d45b3...826

Det er et godt tegn tror jeg :) Noe skjer i kroppen din. Kanskje egget fester seg :) ?

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den kom i dag :) Da kan jeg endelig begynne på letrozol. Har hatt litt tynn slimhinne å det er mest sannsynlig grunnen til 2 kjemiske på 3PP. Så håper at dette funker å at jeg blir gravid 4-5pp :) 

- Føler jeg har kastet bort 3PP. Skulle ønske jeg sjekket meg før. Så begynner pp4 men i hodet mitt om slimhinnen blir tykk å fin er det 1PP i hodet mitt 🙈

- Er heldigvis veldig fruktbar. Må bare på egget til å feste seg. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Så spennende med første runde med letrozol 😊 Jeg hadde ikke eggløsning før jeg begynte på det. Måtte ha dobbel dose for at det kom da. Jeg fikk også høre at jeg hadde tynne slimhinner, men det har jeg ikke blitt fulgt opp på om det har bedret seg etter letrozol. Får du noe oppfølging mens du tar letrozol? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PP 3 her og B2. Tok ut spiral i januar, så veldig lyst at det skal gå denne gangen. Er bare på CD 6 i dag 😊

Anonymkode: 3cff3...af3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Så spennende med første runde med letrozol 😊 Jeg hadde ikke eggløsning før jeg begynte på det. Måtte ha dobbel dose for at det kom da. Jeg fikk også høre at jeg hadde tynne slimhinner, men det har jeg ikke blitt fulgt opp på om det har bedret seg etter letrozol. Får du noe oppfølging mens du tar letrozol? 

Har du blitt gravid da? Hmm rart de ikke har fulgt det opp. Kanskje de regnet med at med eggløsning blir slimhinnen tykkere også kanskje.

Jeg skal bli fulgt opp mens jeg går på det. Skal ta det fra første dag med blod og i 5 dager. Gynekologen min skal følge meg opp hele denne syklusen :) Så håper det funker. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er et godt tegn tror jeg :) Noe skjer i kroppen din. Kanskje egget fester seg :) ?

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Kanskje det😉 I dag er smertene vekke😅 På lørdag er jeg 10 dpo, så hadde jeg tenkt å ta en test 😉 Vil helst ikke begynne før. Forrige pp så begynte jeg altfor tidlig med testingen og det var like før jeg begynte å bli gal 🤪🤣 Like greit at jeg ikke har 20 billig tester liggende 😉

-MAL

Anonymkode: d45b3...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Tussi2018 said:

Så spennende med første runde med letrozol 😊 Jeg hadde ikke eggløsning før jeg begynte på det. Måtte ha dobbel dose for at det kom da. Jeg fikk også høre at jeg hadde tynne slimhinner, men det har jeg ikke blitt fulgt opp på om det har bedret seg etter letrozol. Får du noe oppfølging mens du tar letrozol? 

Jeg hadde hormonspiral i 4 1/2 år som fungerte på den måten at den gjorde slimhinnene tynne slik at befruktet egg ikke kunne feste seg. I følge gynekologen så skulle slimhinnene mine bli normale kort tid etter uttak av spiral. Men jeg er litt pessimist så jeg tenker at de er fortsatte tynne siden jeg ikke er blitt gravid😅 Ble fort gravid med mine 2 første 😉

-MAL

Anonymkode: d45b3...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...