Gjest VaniIIe Skrevet 29. februar 2020 #5901 Del Skrevet 29. februar 2020 1 hour ago, Sinsiew said: Gratulerer! ❤ Stikninher og til tider skikkelige magetak kan være helt ufarlig. Har hatt det i begge mine svangerskap 😊 @-C- Forumet ville ikke la meg sitere deg uten masse kluss. Takk 😍😍 Testen heter bare One Step Pregnancy test, er sånn blått kryss test, er vanskelig å finne noe annet her. Har dessverre ikke bilde, men var ikke noe tvil om at det var ekte strek! Vi har vært helt i hundre i dag, mannen klarte å fortelle moren sin alt da 😅 men jaja Får håpe stikkinger og krampene ikke betyr noe, var til tider skikkelig ille kramper i natt. Føltes nesten ut som slike diaré kramper. Må bare fortelle historie fra da vi kjøpte testen 🤭 Handlelisten var graviditetstest, øl og lotto kupong. Følte oss skikkelig white trash 🤭 Var en sånn super lotto trekning og vi skulle ha noen venner over, så derfor lotto og øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 29. februar 2020 #5902 Del Skrevet 29. februar 2020 1 time siden, VaniIIe skrev: @-C- Forumet ville ikke la meg sitere deg uten masse kluss. Takk 😍😍 Testen heter bare One Step Pregnancy test, er sånn blått kryss test, er vanskelig å finne noe annet her. Har dessverre ikke bilde, men var ikke noe tvil om at det var ekte strek! Vi har vært helt i hundre i dag, mannen klarte å fortelle moren sin alt da 😅 men jaja Får håpe stikkinger og krampene ikke betyr noe, var til tider skikkelig ille kramper i natt. Føltes nesten ut som slike diaré kramper. Må bare fortelle historie fra da vi kjøpte testen 🤭 Handlelisten var graviditetstest, øl og lotto kupong. Følte oss skikkelig white trash 🤭 Var en sånn super lotto trekning og vi skulle ha noen venner over, så derfor lotto og øl. Gratulerer så uendelig mye❤️ Måtte le av handlelisten deres😂 Håper dere får en nydelig søndag, dette er så stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymus6 Skrevet 29. februar 2020 #5903 Del Skrevet 29. februar 2020 På 28.2.2020 den 23.26, -C- skrev: Først og fremst er det jo veldig positivt at du er så ung:) da har du alle odds på din side ❤️ Når det er sagt er 60 dager også veldig lenge, så jeg hadde om jeg var deg, reist til lege/gynekolog og fått en sjekk. Det kan være hormoner som henger igjen fra prevensjoner, men det skader aldri å sjekke. Da får man iallfall utelukket ting. Har du en gynekolog du bruker du kan bestille time hos? Om ikke kan fastlegen også henvise deg om du føler for det:) Det er selvsagt helt opp til deg, men jeg bare tenker høyt her:) ofte kan det å sjekke ting å få utelukket årsaker være godt for sjela:) da får jeg nok ta meg en tur til legen da kanskje.. hmm Leste noe om festeblødning, at hvis man får det kan den komme rundt da man egentlig skulle hatt mensen, bare mye mindre. Ble litt håpefull på at det kan ha vært det😅 har vært kvalm og forkjøla. Som jo er tegn på graviditet men orker ikke få opp håpet heller🙈 blir jo gal med en gang ting ikke er som det pleier🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VaniIIe Skrevet 1. mars 2020 #5904 Del Skrevet 1. mars 2020 1 hour ago, Førstegangs said: Gratulerer så uendelig mye❤️ Måtte le av handlelisten deres😂 Håper dere får en nydelig søndag, dette er så stas! Tusen takk! 😍❤️ Haha ja! Ble enda kleinere når fyren i kassen ikke hevet et øyenbryn en gang 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 1. mars 2020 #5905 Del Skrevet 1. mars 2020 52 minutter siden, Anonymus6 skrev: da får jeg nok ta meg en tur til legen da kanskje.. hmm Leste noe om festeblødning, at hvis man får det kan den komme rundt da man egentlig skulle hatt mensen, bare mye mindre. Ble litt håpefull på at det kan ha vært det😅 har vært kvalm og forkjøla. Som jo er tegn på graviditet men orker ikke få opp håpet heller🙈 blir jo gal med en gang ting ikke er som det pleier🤣 Festeblødning kommer rundt da en menstruasjon ville funnet sted, ja. Det kan være et tegn på graviditet, men sjansen er desverre størst for at du bare hadde litt mindre blødning denne gangen. Derimot, om du har en så lang syklus, vil jeh råde deg til å få sjekket ut om det er underliggende årsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymus6 Skrevet 1. mars 2020 #5906 Del Skrevet 1. mars 2020 1 minutt siden, Sinsiew skrev: Festeblødning kommer rundt da en menstruasjon ville funnet sted, ja. Det kan være et tegn på graviditet, men sjansen er desverre størst for at du bare hadde litt mindre blødning denne gangen. Derimot, om du har en så lang syklus, vil jeh råde deg til å få sjekket ut om det er underliggende årsaker. Er klar over det, derfor jeg ikke blir håpefull🙈 Har alltid hatt det slik (lange sykluser) siden jeg først fikk mensen.. holder på å slanke meg, tenker at det kanskje kommer av overvekt? Hvis ikke det normaliserer seg etter kiloene er av, så kommer jeg til å få sjekket opp i det da.. er utrolig mye ventetid med så lange sykluser! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 1. mars 2020 #5907 Del Skrevet 1. mars 2020 2 timer siden, Anonymus6 skrev: Er klar over det, derfor jeg ikke blir håpefull🙈 Har alltid hatt det slik (lange sykluser) siden jeg først fikk mensen.. holder på å slanke meg, tenker at det kanskje kommer av overvekt? Hvis ikke det normaliserer seg etter kiloene er av, så kommer jeg til å få sjekket opp i det da.. er utrolig mye ventetid med så lange sykluser! Jeg kan desverre ikke nok om fertilitet og overvekt, men jeg trodee det med tte være snakk om relativt mye overvekt for at man skal få så lange sykluser. Har du kartlagt syklusen din, så du vet når du har eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig1 Skrevet 1. mars 2020 #5908 Del Skrevet 1. mars 2020 @-C- Gratulerer så mye med graviditeten!! 🎉🎉🎉 Har ikke vært inne på tråden på lang tid, så var litt å ta igjen! Men dette var en utrolig flott nyhet! Du har prøvd sååå lenge nå, så det var virkelig kjekt å se at det ble ''din tur''! Helt fantastisk!! ❤️ ❤️ (Som sagt tidligere, kunne jeg nesten ikke lukke tråden for godt, før du kom i mål, hehe!). Såå, nå håper jeg du klarer å legge både termometer og tester i en skuff. Du vil oppdage at når ''teste-abstinensene'' gir seg, er det en lettelse å ikke ta de mer 😄😄 Så nå håååper jeg (vet det er vanskelig!) at du klarer å nyte at du er gravid! Masse lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 1. mars 2020 #5909 Del Skrevet 1. mars 2020 18 minutter siden, Nysgjerrig1 skrev: @-C- Gratulerer så mye med graviditeten!! 🎉🎉🎉 Har ikke vært inne på tråden på lang tid, så var litt å ta igjen! Men dette var en utrolig flott nyhet! Du har prøvd sååå lenge nå, så det var virkelig kjekt å se at det ble ''din tur''! Helt fantastisk!! ❤️ ❤️ (Som sagt tidligere, kunne jeg nesten ikke lukke tråden for godt, før du kom i mål, hehe!). Såå, nå håper jeg du klarer å legge både termometer og tester i en skuff. Du vil oppdage at når ''teste-abstinensene'' gir seg, er det en lettelse å ikke ta de mer 😄😄 Så nå håååper jeg (vet det er vanskelig!) at du klarer å nyte at du er gravid! Masse lykke til ❤️ Heeeei @Nysgjerrig1 så koooselig å høre fra deg! Hvordan går det med deg?? Tuuuusen takk😍❤️ så glad jeg blir over å høre at du ikke ga meg helt opp - selv da jeg gjorde det! Termometeret er lagt bort! Har ikke savnet det et sekund! Virkelig deilig å slippe! Testing derimot 😛 jeg klarer ikke å la være! Tok test senest i dag på dagen da jeg har så mange liggende! Jeg har ekstremt mange strimler og digitale liggende, så jeg bruker de bare. Pluss det gir meg en veldig betryggende følelse når jeg ser dem bli sterkere (Legger ved bilde av dagens test) Jeg tror kanskje ikke jeg kan få sterkere test nå, så nå er det bare hcg som kan vise meg hva som foregår! Og foreløpig har hcg-stigning vært fantastisk! Jeg skal innrømme at jeg er redd! Jeg er fryktelig redd! Som jeg har forklart andre her også, så klarer jeg i noen sekund og glede meg, og like fort er det en ekkel stemme inni meg (underbevisstheten) som sier: «Hallo? Hva tror du? Tror du viiiiirkelig at du ikke mister nå!?!? Bare fordi du har mye bedre hcg-avmålinger og sterke tester? Ha ha du kommer til å miste så det braker etter når du venter det minst! Bare vent! Kanskje du får se et hjerte banke på tul, kaaaanskje, men bare vent til etterpå....når du kanskje har begynt å få trua og kanskje smått gleder deg litt! PANG!» Utrolig fæl følelse å ha og jeg vet jo at det kommer fra meg og min frykt! Og til de som plutselig måtte si noe på det: nei jeg hører ikke bokstavlig talt stemmer, men det er tanker som dukker opp. Destruktive, fæle og nytteløse tanker! Tusen takk for gode ord ❤️ det var veldig godt å høre fra deg 😄 la meg gjerne høre hvordan det går med deg også? God klem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig1 Skrevet 1. mars 2020 #5910 Del Skrevet 1. mars 2020 2 minutter siden, -C- skrev: Heeeei @Nysgjerrig1 så koooselig å høre fra deg! Hvordan går det med deg?? Tuuuusen takk😍❤️ så glad jeg blir over å høre at du ikke ga meg helt opp - selv da jeg gjorde det! Termometeret er lagt bort! Har ikke savnet det et sekund! Virkelig deilig å slippe! Testing derimot 😛 jeg klarer ikke å la være! Tok test senest i dag på dagen da jeg har så mange liggende! Jeg har ekstremt mange strimler og digitale liggende, så jeg bruker de bare. Pluss det gir meg en veldig betryggende følelse når jeg ser dem bli sterkere (Legger ved bilde av dagens test) Jeg tror kanskje ikke jeg kan få sterkere test nå, så nå er det bare hcg som kan vise meg hva som foregår! Og foreløpig har hcg-stigning vært fantastisk! Jeg skal innrømme at jeg er redd! Jeg er fryktelig redd! Som jeg har forklart andre her også, så klarer jeg i noen sekund og glede meg, og like fort er det en ekkel stemme inni meg (underbevisstheten) som sier: «Hallo? Hva tror du? Tror du viiiiirkelig at du ikke mister nå!?!? Bare fordi du har mye bedre hcg-avmålinger og sterke tester? Ha ha du kommer til å miste så det braker etter når du venter det minst! Bare vent! Kanskje du får se et hjerte banke på tul, kaaaanskje, men bare vent til etterpå....når du kanskje har begynt å få trua og kanskje smått gleder deg litt! PANG!» Utrolig fæl følelse å ha og jeg vet jo at det kommer fra meg og min frykt! Og til de som plutselig måtte si noe på det: nei jeg hører ikke bokstavlig talt stemmer, men det er tanker som dukker opp. Destruktive, fæle og nytteløse tanker! Tusen takk for gode ord ❤️ det var veldig godt å høre fra deg 😄 la meg gjerne høre hvordan det går med deg også? God klem! Ååå! ❤️ For en kraftig strek! Tror ikke du kan få den særlig kraftigere nå, hehe! 😄 Jeg har virkelig håpt, og hatt troen på deg! Du har tross alt ikke fått påvist noe ''galt'', men gode verdier på det ene og det andre, så alt skulle jo tilsi at dette skulle klaffe en dag. Såå kjekt at det ble nå - før dere satt i gang med IVF. Det var jammen akkurat innafor! 😀 Jeg skjønner deg utrolig godt da, at det er vanskelig å slippe gleden løs. Det er jo en betryggelse å teste, selv om jeg vil si at enhver dag uten (betydelig) blødning bør være en trygghet i seg selv ☺️ Jeg klarte nesten ikke glede meg selv i starten, i frykt for at noe skulle gå galt. Så jeg kan jo bare tenke meg at frykten er enda større når man faktisk har opplevd tidligere at ting har skjedd. Likevel måå jeg jo si ''prøv å slappe av og nyt det'', så håper jeg det hjelper 1% 🙈🙊 Gleden kommer nok mer og mer, med tiden, tenker jeg. ❤️ Husk at oddsen viirkelig er på din side, uansett. Det er størst sannsynlighet for at det går bra! Litt vilt å si det, men jeg føder jo snart ei lita jente!! 😅 Kjemperart å ha fulgt en tråd så lenge! Termindato om ca en mnd. Har vært kjempeheldig hva gjelder svangerskapet, og har sluppet unna de fleste plager og vondter. Nå håper jeg bare de siste ukene går fort 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 1. mars 2020 #5911 Del Skrevet 1. mars 2020 1 time siden, Nysgjerrig1 skrev: Ååå! ❤️ For en kraftig strek! Tror ikke du kan få den særlig kraftigere nå, hehe! 😄 Jeg har virkelig håpt, og hatt troen på deg! Du har tross alt ikke fått påvist noe ''galt'', men gode verdier på det ene og det andre, så alt skulle jo tilsi at dette skulle klaffe en dag. Såå kjekt at det ble nå - før dere satt i gang med IVF. Det var jammen akkurat innafor! 😀 Jeg skjønner deg utrolig godt da, at det er vanskelig å slippe gleden løs. Det er jo en betryggelse å teste, selv om jeg vil si at enhver dag uten (betydelig) blødning bør være en trygghet i seg selv ☺️ Jeg klarte nesten ikke glede meg selv i starten, i frykt for at noe skulle gå galt. Så jeg kan jo bare tenke meg at frykten er enda større når man faktisk har opplevd tidligere at ting har skjedd. Likevel måå jeg jo si ''prøv å slappe av og nyt det'', så håper jeg det hjelper 1% 🙈🙊 Gleden kommer nok mer og mer, med tiden, tenker jeg. ❤️ Husk at oddsen viirkelig er på din side, uansett. Det er størst sannsynlighet for at det går bra! Litt vilt å si det, men jeg føder jo snart ei lita jente!! 😅 Kjemperart å ha fulgt en tråd så lenge! Termindato om ca en mnd. Har vært kjempeheldig hva gjelder svangerskapet, og har sluppet unna de fleste plager og vondter. Nå håper jeg bare de siste ukene går fort 😍 @Nysgjerrig1 Ja tenk - gled deg masse ❤️ ingenting i livet gjør meg så stolt som å ha født barn! Ja det er vondt, ja det er slitsomt - men FY så spennende og kult! Ingenting vil gi deg større mestringsfølelse i livet enn det! Ja tenk at den satt RETT før IVF. Hadde til og med kjøpt medisiner for de to første dagene 😂 Detre var betryggende ord ❤️ tusen takk! Jeg får bare glede meg over at jeg er gravid nå, iallfall prøve så godt jeg kan! Og ta en dag om gangen! Så godt å høre at du har hatt et fint svangerskap! Det unner jeg alle 😄 Ja sant, jeg fryktet aldri dette med mine to første! Det er en følelse som utelukkende kommer av historie med 2 SA’er bak seg! Det gjør noe med en, utvilsomt! Lykke, lykke til med fødsel ❤️ Håper du kommer innom å forteller en gang, når vesla har kommet til verden og du har kommet deg litt ovenpå! Veldig hyggelig å høre fra deg Klem C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 2. mars 2020 #5912 Del Skrevet 2. mars 2020 God morgen! Overlykkelig over å ha fått 3+ i dag, jeg er 4+6 😍😍😍 Var så nervøs da jeg tok denne at jeg skalv skikkelig, skjelver litt enda! Ønsker dere alle en strålende dag ❤️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 2. mars 2020 #5913 Del Skrevet 2. mars 2020 Noen som har erfaring med skyggestrek på babyplan? Kan det være begynnelse på noe eller kan det forekomme på disse testene også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 2. mars 2020 #5914 Del Skrevet 2. mars 2020 Akkurat nå, nøtta skrev: Noen som har erfaring med skyggestrek på babyplan? Kan det være begynnelse på noe eller kan det forekomme på disse testene også? Hei @nøtta Jeg har aldri fått antydning til skyggestrek på babyplan, har heller ikke lest om folk som har fått det. Det betyr jo ikke at det ikke eksisterer, men jeg føler de er veldig sikre! Hae du fått en svak positiv? Brukte du early eller vanlig strimmel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #5915 Del Skrevet 2. mars 2020 2 minutter siden, -C- skrev: Hei @nøtta Jeg har aldri fått antydning til skyggestrek på babyplan, har heller ikke lest om folk som har fått det. Det betyr jo ikke at det ikke eksisterer, men jeg føler de er veldig sikre! Hae du fått en svak positiv? Brukte du early eller vanlig strimmel? Er min erfaring også, at disse sjelden/aldri er skyggestrek på! Bruker de early. Er 10dpo. Hatt 2 dager med svak, skygge, ser en svaaaaaak, grå strek der streken skal være så hååååper jo det er like før den blir rosa, ikke fått rosa enda. Disse dagene i ikm er grusomme og lange🙈 Anonymkode: f3aef...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 2. mars 2020 #5916 Del Skrevet 2. mars 2020 Kan ani AnonymBruker, er meg over her @-C-:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 2. mars 2020 #5917 Del Skrevet 2. mars 2020 19 minutter siden, nøtta skrev: Noen som har erfaring med skyggestrek på babyplan? Kan det være begynnelse på noe eller kan det forekomme på disse testene også? Har aldri fått skyggestrek på de (vært gravid tre ganger, så har testet en del) 🙈🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 2. mars 2020 #5918 Del Skrevet 2. mars 2020 20 minutter siden, nøtta skrev: Kan ani AnonymBruker, er meg over her @-C- Hei igjen @nøtta Jaaa jeg skjønte nesten det 😛 men så utrolig spennende da! Husk at 10 dpo er tidlig og naturlig for svak test! Kan du se om streken har en aaanelse rosafarge i seg? Kjenner ikke så godt til deg, alltid hyggelig med nye bekjentskaper her inne hvor gammel er du og hvor lenge har du prøvd? Jeg har akkurat blitt gravid etter å ha prøvd i 12pp’er hvor jeg mistet to ganger. Er 37 år, så det henger nok sammen med det. Krysser fingrene for at du snart får en solid babystrek ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 2. mars 2020 #5919 Del Skrevet 2. mars 2020 Hei alle dere finer damer ❤️ beklager fraværet fra min side, men jeg er ikke helt i form og mangler energi til det meste. Jeg har lest litt at kvalmen bruker å toppe seg i uke 9/10 og jeg håper så inderlig at dette stemme. Gratulere så masse til deg @VaniIIe ❤️ @-C-, så koselig det var å se at du har fått 3+ på den digitale idag 😍 mener du fortsatt at det bare er 1 sterk spire? 🤭 Det blir spennende å høre når du har vært på TUL 😍 @Førstegangs, så godt å lese at dere er i full gang og at EL mest sannsynlig har vært! ❤️ Jeg krysser alt jeg har for at dere får en positiv test snart og at spiren holder seg godt fast i 9 mnd ❤️ @SUPERMIRI, det er godt å lese at du føler deg klar for å starte igjen med det samme! Jeg hadde en kjemisk måneden før jeg ble gravid nå, og jeg har troen for at det sitter en ny og sterk spire om ikke så lenge 🥰 vi får trøste oss med det at det mest sannsynlig har vært noe feil med embryoet som gjord at kroppen ryddet opp i det selv. @nøtta, har du bilde av testen? 😊 Et annet spørsmål, jeg slet jo ikke med noen ting da jeg gikk med sønnen vår, men er det farlig å gå ned i vekt i starten? Jeg har gått ned 2 kilo på 4 dager og er sikkert derfor jeg ikke er helt meg selv akkurat nå. Sender en klem til dere alle og håper dere har en fin start inni den nye uken 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 2. mars 2020 #5920 Del Skrevet 2. mars 2020 (endret) 2 timer siden, -C- skrev: Hei igjen @nøtta Jaaa jeg skjønte nesten det 😛 men så utrolig spennende da! Husk at 10 dpo er tidlig og naturlig for svak test! Kan du se om streken har en aaanelse rosafarge i seg? Kjenner ikke så godt til deg, alltid hyggelig med nye bekjentskaper her inne hvor gammel er du og hvor lenge har du prøvd? Jeg har akkurat blitt gravid etter å ha prøvd i 12pp’er hvor jeg mistet to ganger. Er 37 år, så det henger nok sammen med det. Krysser fingrene for at du snart får en solid babystrek ❤️ Jeg er 30, PP 3 på barn nr 2. Har ikke prøvd lenge, men ønsker såååå sterkt å rekke et 2020 barn, så er liksom siste mulighet nå... Så kjekt at du endelig fikk klaff da! Må være veldig tøft å være prøver så lenge, holder på å bli koko selv etter bare et par runder! Nei. Er bare grå, føler jeg. Skal legge ut et bilde, der jeg føler jeg ser, godt med filter på @Ønskebarnnr2🙊🙈 det grå er fra lørdag, føler det begynner litt nederst med brei strek, også smalner den oppover🙊🤷♀️ Endret 2. mars 2020 av nøtta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå