RoH Skrevet 9. april 2019 #81 Skrevet 9. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid lurt på hva som er poenget med tråder som dette. Tror TS at en slik tråd vil gjøre at jeg sporenstreks skifter til tekkelig kjole og løper til kjøkkenet for å ta oppvasken i ren frykt for at jeg kommer til å bli singel? Eller? Jeg trives med livet mitt. Jeg trivdes da jeg var singel, og jeg trives nå med min kjære, som ikke har noen problemer med å elske meg for den jeg er. Kjære TS, det bryr meg fint lite hva du måtte mene om norske, selvstendige kvinner. Du må gjøre det du føler for, og så gjør jeg det samme. Vi to hadde nok uansett ikke vært ment for hverandre, selv om du har aldri så stram rumpe.... 😉 Anonymkode: a1382...1fb Kanskje TS egentlig lurer på hva han gjør galt, og egentlig søker kontakt på sin klønete måte? Kanskje han selv ikke evner å se de feilene han gjør. For det er vel slik at vi mennesker har svært store problemer med å se våre egne feil. Det er jo destruktivt for selvfølelsen å innse at vi er udugelige, at vi ikke er brukbare til annet enn dørmatter og såpefyll?
Ripshagen Skrevet 9. april 2019 #82 Skrevet 9. april 2019 På 6.4.2019 den 3.47, AnonymBruker skrev: Overfladisk. Dere pene, tynne er i mindretall. Vi menn er ikke noe bedre. Faktisk verre. Er lei av å date dere. Kravstore, forventningsstyrt, selektive. Vi menn må kjempe for dere. Kvinner sitter med alt for mye makt. Jeg er en meget kjekk mann, med stram rumpe, pent ansikt og tjener veldig mye. Har "alt". Er snill, utadvendt og får masse oppmerksomhet. Men i dagens samfunn kan dere fly rundt og styre deres eget liv. Hvorfor skal jeg satse på en fast partner? Store krav, dyrt, høye forventninger, usikker fremtid (statistikker, kvinners likestilling etc.) Dere gjør som dere vil. Hvorfor være med en kvinne? Anonymkode: e1950...35c Du kan jo være med en mann?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #83 Skrevet 9. april 2019 1 time siden, RoH skrev: Kanskje TS egentlig lurer på hva han gjør galt, og egentlig søker kontakt på sin klønete måte? Kanskje han selv ikke evner å se de feilene han gjør. For det er vel slik at vi mennesker har svært store problemer med å se våre egne feil. Det er jo destruktivt for selvfølelsen å innse at vi er udugelige, at vi ikke er brukbare til annet enn dørmatter og såpefyll? Så må man gjøre seg dugelig, da. Å starte med å gå litt i seg selv og måten man kommuniserer med andre tror jeg er lurt. Tonen i HI, for eksempel, er ikke dugandes til å tiltrekke seg andre enn de som selv anser seg som dørmatter... Anonymkode: a1382...1fb
Anonymburker Skrevet 9. april 2019 #84 Skrevet 9. april 2019 På 6.4.2019 den 8.04, Kariannne skrev: Jeg stiller meg det samme spørsmålet til menn. Jeg er snill, omtenksom, bryr meg genuint om andre, slank, ser bra ut syntes jeg selv, ikke er jeg masete, klengete, ikke har jeg masse regler og ikke er jeg den kranglete typen. Jeg er i fast jobb, selvstendig, godt likt, sosial og tar vare på meg selv. Men hver gang jeg treffer en mann er jeg aldri bra nok til noe mer enn soveroms gymnastikk. Skjønner ikke hva galt jeg gjør eller om det er mennene jeg treffer det feiler noe. Gir snart opp. Det er ikke det at jeg trenger en mann, men det hadde vært hyggelig å møtt en mann å dele opplevelser og livet med etter mange år som singel. Venter ennå på at jeg treffer en mann som kan sette pris på meg. Sikkert mange, men hva slags menn er det du treffer som mener du bare er god nok til soveromsgymnastikk? Du har vel som alle andre, visse krav til partneren?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå