Taoisten Skrevet 6. april 2019 #21 Skrevet 6. april 2019 Nei, hvorfor være med en kvinne? Sikkert mange menn som har lyst på den stramme rumpa til ts. Kanskje bedre å lufte frustrasjonen din på gaysir.no. Du får sikkert mer positiv feedback der🙂 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #22 Skrevet 6. april 2019 12 hours ago, AnonymBruker said: Overfladisk. Dere pene, tynne er i mindretall. Vi menn er ikke noe bedre. Faktisk verre. Er lei av å date dere. Kravstore, forventningsstyrt, selektive. Vi menn må kjempe for dere. Kvinner sitter med alt for mye makt. Jeg er en meget kjekk mann, med stram rumpe, pent ansikt og tjener veldig mye. Har "alt". Er snill, utadvendt og får masse oppmerksomhet. Men i dagens samfunn kan dere fly rundt og styre deres eget liv. Hvorfor skal jeg satse på en fast partner? Store krav, dyrt, høye forventninger, usikker fremtid (statistikker, kvinners likestilling etc.) Dere gjør som dere vil. Hvorfor være med en kvinne? Anonymkode: e1950...35c Du sier du har «alt»; har du da inkludert den ræva personligheten din som du utviser her da eller? Anonymkode: be0e7...fc4 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #23 Skrevet 6. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du sier du har «alt»; har du da inkludert den ræva personligheten din som du utviser her da eller? Anonymkode: be0e7...fc4 Edit: manglende selvinnsikt har du også, åpenbart. Disse to tingene er helt ekstremt uattraktivt. Anonymkode: be0e7...fc4 4
Gjest hind Skrevet 6. april 2019 #24 Skrevet 6. april 2019 Det er vel bare å gi opp kvinner det? Trenger ikke å lage masse drama av det.
Trolltunge Skrevet 6. april 2019 #25 Skrevet 6. april 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Overfladisk. Dere pene, tynne er i mindretall. Vi menn er ikke noe bedre. Faktisk verre. Er lei av å date dere. Kravstore, forventningsstyrt, selektive. Vi menn må kjempe for dere. Kvinner sitter med alt for mye makt. Jeg er en meget kjekk mann, med stram rumpe, pent ansikt og tjener veldig mye. Har "alt". Er snill, utadvendt og får masse oppmerksomhet. Men i dagens samfunn kan dere fly rundt og styre deres eget liv. Hvorfor skal jeg satse på en fast partner? Store krav, dyrt, høye forventninger, usikker fremtid (statistikker, kvinners likestilling etc.) Dere gjør som dere vil. Hvorfor være med en kvinne? Anonymkode: e1950...35c Folk ønsker forskjellig i en partner, og heldigvis finnes det svært ulike mennesker å treffe på. Hørte nettopp om et par som skilte seg, fordi kona bare vil være hjemme og stelle med hus og barn (selv om barna begynner å bli store), mens han vil ha en kvinne som har et liv utenfor huset. Både egne interesser og gjøre ting sammen. Han syntes det var så dønn kjedelig med housewife at nå ga han opp. Så alle menn ønsker ikke det du ønsker. Noen synes faktisk det er en positiv ting at kvinner kan fly rundt, og at vi kan styre våre egne liv... hva er galt med det? Du kan helt sikkert finne mange kvinner som er avhengig av en mann, men jeg forstår ikke hvorfor man ønsker en slik partner. Man kan fint fungere som par selv om begge som individer er selvstendige. 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #26 Skrevet 6. april 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Overfladisk. Dere pene, tynne er i mindretall. Vi menn er ikke noe bedre. Faktisk verre. Er lei av å date dere. Kravstore, forventningsstyrt, selektive. Vi menn må kjempe for dere. Kvinner sitter med alt for mye makt. Jeg er en meget kjekk mann, med stram rumpe, pent ansikt og tjener veldig mye. Har "alt". Er snill, utadvendt og får masse oppmerksomhet. Men i dagens samfunn kan dere fly rundt og styre deres eget liv. Hvorfor skal jeg satse på en fast partner? Store krav, dyrt, høye forventninger, usikker fremtid (statistikker, kvinners likestilling etc.) Dere gjør som dere vil. Hvorfor være med en kvinne? Anonymkode: e1950...35c På tide og starte opp men noen nye hobbyer? Endre deg litt kanskje. Ha noe spennende og snakke om. Lommeboka er ikke spennende i lengden for mange, den er et pluss i forholdet, men ingen must. Mange kvinnfolk trenger og ser etter menn med intressane samtaler. Anonymkode: 82133...c8f 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #27 Skrevet 6. april 2019 Kvinner fra andre land er mye bedre! Anbefales. Veldig mange menn som har vært sammen med kvinner fra andre kulturer går aldri tilbake til norske kvinner. Anonymkode: e44c9...c31
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #28 Skrevet 6. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinner fra andre land er mye bedre! Anbefales. Veldig mange menn som har vært sammen med kvinner fra andre kulturer går aldri tilbake til norske kvinner. Anonymkode: e44c9...c31 Hilsen Torgrim som giftet seg med brasiliansk kvinne som kun er ute etter penga sine. Anonymkode: cee8b...889 6
Mann1979 Skrevet 6. april 2019 #29 Skrevet 6. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hilsen Torgrim som giftet seg med brasiliansk kvinne som kun er ute etter penga sine. Anonymkode: cee8b...889 Eventuelt en som ønsker et forhold med tradisjonelle kjønnsroller? Hvorfor har du behov for å latterliggjøre andres livsvalg? 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #30 Skrevet 6. april 2019 Akkurat nå, Mann1979 skrev: Eventuelt en som ønsker et forhold med tradisjonelle kjønnsroller? Hvorfor har du behov for å latterliggjøre andres livsvalg? Fordi du generaliserer noe så enormt. "Menn som har vært sammen med kvinner fra andre kulturer går aldri tilbake til norske" Må bare le av uvitenheten din. Anonymkode: cee8b...889 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #31 Skrevet 6. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hilsen Torgrim som giftet seg med brasiliansk kvinne som kun er ute etter penga sine. Anonymkode: cee8b...889 Den situasjonen er unntaket heller enn regelen. Og i tillegg: Norske kvinner bryr seg MINST like mye om mannens penger som kvinner fra utlandet. Anonymkode: e44c9...c31 2
Mann1979 Skrevet 6. april 2019 #32 Skrevet 6. april 2019 Just now, AnonymBruker said: Fordi du generaliserer noe så enormt. "Menn som har vært sammen med kvinner fra andre kulturer går aldri tilbake til norske" Må bare le av uvitenheten din. Anonymkode: cee8b...889 Overrasker meg ikke, du virker å ha en fiendtlig holdning mot andre. I ditt hysteri så noterte du deg naturligvis ikke at det ikke var jeg som hadde skrevet det første innlegget du latterliggjorde. Dette får du sikkert høre ofte, men det lønner seg å tenke før du sier noe. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #33 Skrevet 6. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi du generaliserer noe så enormt. "Menn som har vært sammen med kvinner fra andre kulturer går aldri tilbake til norske" Må bare le av uvitenheten din. Anonymkode: cee8b...889 Hvorfor endret du på settningen du siterte meg på? Jeg sa "veldig mange menn". Ikke alle menn, som det ser ut som om jeg mener på måten du siterte meg på. Men, ja, jeg innrømmer at jeg satt det litt på spissen. Anonymkode: e44c9...c31
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #34 Skrevet 6. april 2019 Det er jo litt rart at den stramme rumpa di ikke har gjort underverket. Anonymkode: 5c81d...517 9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #35 Skrevet 6. april 2019 15 timer siden, Kariannne skrev: Jeg stiller meg det samme spørsmålet til menn. Jeg er snill, omtenksom, bryr meg genuint om andre, slank, ser bra ut syntes jeg selv, ikke er jeg masete, klengete, ikke har jeg masse regler og ikke er jeg den kranglete typen. Jeg er i fast jobb, selvstendig, godt likt, sosial og tar vare på meg selv. Men hver gang jeg treffer en mann er jeg aldri bra nok til noe mer enn soveroms gymnastikk. Skjønner ikke hva galt jeg gjør eller om det er mennene jeg treffer det feiler noe. Gir snart opp. Det er ikke det at jeg trenger en mann, men det hadde vært hyggelig å møtt en mann å dele opplevelser og livet med etter mange år som singel. Venter ennå på at jeg treffer en mann som kan sette pris på meg. Jeg har det på akkurat samme vis. Så nå har jeg vært singel i 3 år. Kjenner det ikke gir meg noe annet enn bare styr å date menn. Så jeg jakter på dyr i stedet for på menn. Mye mer interessant og givende. Har faktisk blitt invitert ut av en mann nå som tydeligvis driver med det samme som meg og er interessert i å snakke om noe annet og litt mer givende enn typ netflix-serier så kanskje det endelig er håp. Anonymkode: 067b7...629
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #36 Skrevet 6. april 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig i det, norske kvinner er altfor høye på seg selv. Ødelagt av feminisme og likestilling. Ikke rart norske menn skyr norske kvinner. Dere har ødelagt for dere selv, gjennomsnittlig.(ikke alle altså). Du skal ikke lenger enn til danmark for å finne mer omgjengelige mennesker. Anonymkode: 97115...4b7 Norske kvinner har aldri hatt det bedres likestilling har ikke ødelagt for oss, vi får jo menn vi! Det har ødelagt for surmaga pompøse menn som ikke kan leke peke-leken med kvinner mer. Anonymkode: 089db...e97 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #37 Skrevet 6. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo litt rart at den stramme rumpa di ikke har gjort underverket. Anonymkode: 5c81d...517 😂😂😂 Anonymkode: 089db...e97
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #38 Skrevet 6. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den situasjonen er unntaket heller enn regelen. Og i tillegg: Norske kvinner bryr seg MINST like mye om mannens penger som kvinner fra utlandet. Anonymkode: e44c9...c31 Brasilianske går kun etter lommeboka. Kjent sak. Anonymkode: cee8b...889
Gjest ThotSlayer Skrevet 6. april 2019 #39 Skrevet 6. april 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: Hilsen Torgrim som giftet seg med brasiliansk kvinne som kun er ute etter penga sine. Anonymkode: cee8b...889 LOL som om norske kvinner aldri gifter seg med menn for penga Tror du fotballfrue hadde gifta seg om han var fattig? Hvorfor tror du at ressursterke menn får flere kull med barn og blir resirkulert? Åja, det er fordi norske kvinner er mer opptatt av "kjærlighet" LOL
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #40 Skrevet 6. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Brasilianske går kun etter lommeboka. Kjent sak. Anonymkode: cee8b...889 Du klagde nettopp på generaliseringer, og så kommer du med den der? Anonymkode: e44c9...c31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå