Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overfladisk. Dere pene, tynne er i mindretall. Vi menn er ikke noe bedre. Faktisk verre.

Er lei av å date dere. Kravstore, forventningsstyrt, selektive. Vi menn må kjempe for dere. Kvinner sitter med alt for mye makt.

Jeg er en meget kjekk mann, med stram rumpe, pent ansikt og tjener veldig mye. Har "alt". Er snill, utadvendt og får masse oppmerksomhet.

Men i dagens samfunn kan dere fly rundt og styre deres eget liv. Hvorfor skal jeg satse på en fast partner? Store krav, dyrt, høye forventninger, usikker fremtid (statistikker,  kvinners likestilling etc.)

Dere gjør som dere vil.

Hvorfor være med en kvinne?

Anonymkode: e1950...35c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sutre på et kvinneforum om det, er det trøst du er ute etter? Du er litt av en mann. 

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Hentacruel skrev:

Hvorfor sutre på et kvinneforum om det, er det trøst du er ute etter? Du er litt av en mann. 

Et svar man aldri ser når kvinner lager tråder om at de har gitt opp menn.

Anonymkode: accec...499

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Et svar man aldri ser når kvinner lager tråder om at de har gitt opp menn.

Anonymkode: accec...499

For en rar ting å skrive. 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd utlendinger? Nok av søppel blant dem også, men ikke bare!

Anonymkode: dbe8e...f37

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke vil være med en kvinne, vær med en mann.

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Fireflies skrev:

Hvis du ikke vil være med en kvinne, vær med en mann.

En kvinne må ha noen å skravle med ustanselig, en mann trenger ikke det. Han kan med fordel heller være alene.

Anonymkode: dbe8e...f37

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du bestemmer da selv om du vil være med en kvinne. Det er da ingen som tvinger deg til det.

Anonymkode: 13669...ce2

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Er faktisk viktigere for meg å kunne "styre" mitt eget liv enn å være med en meget pen mann . Finn deg en likesinnet du, mann eller kvinne. 

Anonymkode: 7f07c...327

• Liker 16
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overfladisk. Dere pene, tynne er i mindretall. Vi menn er ikke noe bedre. Faktisk verre.

Er lei av å date dere. Kravstore, forventningsstyrt, selektive. Vi menn må kjempe for dere. Kvinner sitter med alt for mye makt.

Jeg er en meget kjekk mann, med stram rumpe, pent ansikt og tjener veldig mye. Har "alt". Er snill, utadvendt og får masse oppmerksomhet.

Men i dagens samfunn kan dere fly rundt og styre deres eget liv. Hvorfor skal jeg satse på en fast partner? Store krav, dyrt, høye forventninger, usikker fremtid (statistikker,  kvinners likestilling etc.)

Dere gjør som dere vil.

Jeg syns ikke du virker særlig snill og utadvendt her. Heller bitter og inneslutta. 

«Jeg er en meget kjekk mann, med stram rumpe...» Hva er det du innbiller deg egentlig😂

• Liker 28
Gjest Kariannne
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere gjør som dere vil.

Jeg stiller meg det samme spørsmålet til menn. Jeg er snill, omtenksom, bryr meg genuint om andre, slank, ser bra ut syntes jeg selv, ikke er jeg masete, klengete, ikke har jeg masse regler og ikke er jeg den kranglete typen. Jeg er i fast jobb, selvstendig, godt likt, sosial og tar vare på meg selv. Men hver gang jeg treffer en mann er jeg aldri bra nok til noe mer enn soveroms gymnastikk. Skjønner ikke hva galt jeg gjør eller om det er mennene jeg treffer det feiler noe. Gir snart opp. Det er ikke det at jeg trenger en mann, men det hadde vært hyggelig å møtt en mann å dele opplevelser og livet med etter mange år som singel. Venter ennå på at jeg treffer en mann som kan sette pris på meg. 

Skrevet

Vær alene, sutrende selvgode mann.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Enig i det, norske kvinner er altfor høye på seg selv. Ødelagt av feminisme og likestilling.

Ikke rart norske menn skyr norske kvinner. Dere har ødelagt for dere selv, gjennomsnittlig.(ikke alle altså).

Du skal ikke lenger enn til danmark for å finne mer omgjengelige mennesker.

Anonymkode: 97115...4b7

• Liker 5
Gjest ThotSlayer
Skrevet

Jeg tenker begge kjønn føler det det samme om det motsatte kjønn: hva er vitsen og er det egentlig verdt det? 

Du kan jo fortsette å ha sex med kvinner da, om du syns sex er gøy. Hvis det stemmer at du er attraktiv så er det ikke noe problem for deg. Bare hold følelser vekk fra sex så ordner det seg.

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Men i dagens samfunn kan dere fly rundt og styre deres eget liv.

Er det negativt mener du, ts? Styrer ikke du ditt eget liv?

Anonymkode: 669a3...843

• Liker 14
Gjest Vanlig fyr
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Dere gjør som dere vil.

Kanskje du prøver deg på noen utenfor din liga, og at du ikke er attraktiv for disse damene? Prøv å senk DINE krav. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fy faen, hvordan våger kvinner å gjøre som de vil 👹

Mannen min er innadvendt, tjener ikke mye, men han har selvironi og er lun og varm. Penger er det som er minst viktig. Det viktigste er å ha omtrent like verdier, ha samme humor og være opptatt av å forstå og støtte hverandre. 

En mann som ser på kvinner slik du gjør, ts, ville jeg aldri valgt som partner. Det er viktig at en partner forstår at mennesker er mer komplekse og sammensatte enn at man burde være sur på dem når de ikke går automatisk etter høy lønn og en pen rumpe. 

Anonymkode: 1ce2b...b76

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Hentacruel skrev:

For en rar ting å skrive. 

ja ikke sant, alt man ikke kan argumentere i mot er rart😂 kanskje helt på tryne til og med. 🙃

Anonymkode: 5c81d...517

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere gjør som dere vil.

Hahaha, denne var faktisk litt morsom! Du har stram rumpe og tjener bra, og vil ha en dame som ikke styrer sitt eget liv? 

Det hadde vel vært hyggelig å treffe en dame som ikke tok deg for pengene (altså at hun ikke var dyr å være sammen med, fordi det er rød alarm!), men likte sjarmen din så godt at hun styrte livet sitt dit at dere to kunne ha det fint sammen, og at du styrte ditt eget liv til det samme.

Hva mener du er store krav? At dere deler på husarbeidet? At hun forventer at du er trofast? At hun har en egen hobby som hun går på hver torsdag (og kjører selv!)?

Fordi du ville foretrukket at hun gjorde alt det kjedelige hjemme, at du kunne knulle rundt og at hun ikke fikk dra noe sted uten din tillatelse?

Spar meg for den klagingen på likestillingen, det er bare så patetisk at jeg må le.

Endret av Ella Ellefantella
  • Liker 11
Skrevet (endret)

Jeg tenker at å være i forhold ikke er det rette for alle. Noen vil trives bedre som singel. Og det er jo på ingen måte livsnødvendig å ha en partner.

Man jakter etter en partner fordi den har noe du har lyst på. Jeg er selv for eksempel veldig glad i menn, jeg synes flørting og sjekking er gøy, også fant jeg en mann som hadde mye med seg som jeg ville ha. Han ga meg omsorg, kjærlighet, nærhet, bekreftelse, noen å dele alt som skjer i livet mitt med, en felles forståelse og etterhvert også barn. I tillegg til at jeg selv får føle på det å elske noen, og å være et team om livet. Alle ting jeg ønsket meg, og grunner for at jeg ønsker å ta godt vare på han.

Hvis du opplever at kvinner ikke har noe å tilby som du ønsker deg, så tror jeg rett og slett ikke du bør være med en kvinne. Gå for det som gjør DEG lykkelig.

Endret av heipådegsann
  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...