Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Regner med at du ikke er norsk..i tilfelle ville du vært en særdeles dysfunksjonell nordmann som har lykkes med alt, men fortsatt er dypt forstyrret angåene kvinners uavhengighet. Norske menn er vant til at norske kvinner flyr rundt og styrer livene sine. Ellers så er du en taper som faker det dårlig. 

Anonymkode: 561e9...d83

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overfladisk. Dere pene, tynne er i mindretall. Vi menn er ikke noe bedre. Faktisk verre.

Er lei av å date dere. Kravstore, forventningsstyrt, selektive. Vi menn må kjempe for dere. Kvinner sitter med alt for mye makt.

Jeg er en meget kjekk mann, med stram rumpe, pent ansikt og tjener veldig mye. Har "alt". Er snill, utadvendt og får masse oppmerksomhet.

Men i dagens samfunn kan dere fly rundt og styre deres eget liv. Hvorfor skal jeg satse på en fast partner? Store krav, dyrt, høye forventninger, usikker fremtid (statistikker,  kvinners likestilling etc.)

Dere gjør som dere vil.

Hvorfor være med en kvinne?

Anonymkode: e1950...35c

Av samme grunn som kvinner vil være med menn? Bli kjent med noen og ha noen å leve livet sammen med, som bryr seg om en? Det er jo rimelig irrelevant for kvinner at du er pen, har en knall rumpe, penger og får masse oppmerksomhet. Bra for deg liksom, men hva så? Det er DITT. Det er i beste fall en bonus for en som er sammen med deg, men for en ca normal person vil det ikke være avgjørende for å ta deg inn i livet sitt. Normalt oppegående kvinner trenger ikke menn til noe som helst praktisk. Det er det bare uselvstendige nek og kvinner fra andre land som ikke har fått samme muligheter som norske kvinner har. Men det kan jo være hyggelig med selskap i livet liksom? I dag så jeg et gammelt ektepar. De var antagelig rundt 80 år. De holdt hverandre i hånden og pekte og pratet om ting de så og koste seg i solen. DET er vakkert. Hvorfor vil du ikke ha det?

Anonymkode: 64445...ae3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ThotSlayer skrev:

Her er greia:

Norske kvinner svartmaler andre kvinner fordi de ikke liker konkurranse, og at de ikke liker at denne trenden sprer seg. De vil ikke ha disse mennene, men de vil heller ikke at noen andre skal ha de.

Fakta er at norske menn er utrolig attraktive i utlandet, ikke bare fordi de er ressursterke, men fordi de er langt bedre personer enn de mennene i sitt eget land. Norske menn er de som gjør mest husarbeid av alle menn, og er de som stiller opp mest. Norske kvinner skjønner ikke eller ser ikke dette, og fortsetter bare å sette lista høyere og høyere for hvert år som går. 

Jeg støtter ikke utnyttelse av fattige damer i andre land. Hvis du som mann skal finne deg noen, sørg for faen å ikke utnytte henne eller påføre henne unødvendig lidelse. Ikke vær et rasshøl mot en du hevder å elske. Men jeg vet at mange menn har gode intensjoner og behandler damene sine bra. Klart man har noen råtne egg i ny og ne, men de aller fleste er fornøyde og behandler dama bra.

Det er ikke uten videre at jeg anbefaler alle menn jeg prater med å se utenlands, for da bedrer de sine odds for å lykkes. Og så får man løftet noen ut av fattigdom. Win-win.

Jøss, jeg visste ikke at jeg hadde noe imot utenlandske kvinner jeg, men siden du sier det må det vel være riktig? :P

Det er rett og slett overflod av mennesker som søker kjærlighet i både Norge og utlandet. Har aldri opplevd "konkurranse". Det som er det vanskelige er å finne akkurat den man faller for, som faller for deg. Det er en utfordring for absolutt alle. 

Norske menn ER attraktive i mange land. Av ulike grunner. De er til og med attraktive i Norge. Men ikke alle... og det pleier å ha noen årsaker. Veldig ofte personlighet. 

Anonymkode: e4af3...c06

• Liker 5
Gjest ThotSlayer
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jøss, jeg visste ikke at jeg hadde noe imot utenlandske kvinner jeg, men siden du sier det må det vel være riktig? :P

Det er rett og slett overflod av mennesker som søker kjærlighet i både Norge og utlandet. Har aldri opplevd "konkurranse". Det som er det vanskelige er å finne akkurat den man faller for, som faller for deg. Det er en utfordring for absolutt alle. 

Norske menn ER attraktive i mange land. Av ulike grunner. De er til og med attraktive i Norge. Men ikke alle... og det pleier å ha noen årsaker. Veldig ofte personlighet. 

Altså akkurat det samme sies jo til kvinner som henter seg en fra utlandet. Ikke ekstreme tilfeller der feite kvinner i 50 årene henter seg en fra Gambia, men hvor kvinner i 30 og 40 årene henter en fra Tyrkia. 

Ellers er jeg enig i resten av innlegget ditt. Jeg påpeker bare at folk ofte kommer med fraser av automatikk som kanskje ikke stemmer. Det er idioti å hevde at flertallet av de som henter seg andre fra utlandet gjør det fordi de har mørke baktanker. Eller at de som kommer hit også har det. Folk kan faktisk oppleve kjærlighet og like hverandre, tro det eller ei

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ThotSlayer skrev:

Nei, jeg er ikke uenig i at det du sier forekommer. Jeg har jo til og med innrømmet at det forekommer. 

Jeg er bare uenig i omfanget, thats it. 

Mange norske kvinner hopper på "men de utnytter dama" vogna for lett. 

Jeg sprer ikke misinformasjon, jeg har tallene på min side. Du kan godt velge å fokusere på de istedenfor å prøve å spre spekulasjoner angående meg. Jeg kommer til å rapportere deg om du fortsetter med det. 

Finn meg noen kilder som ikke er 16+ år gamle så skal jeg tor deg LOL

Du gjør den samme logiske tankefeilen folk som er imot innvandrere gjør når de diskuterer kriminalitet.

Nei, du sa at norske kvinner er sjalu så de svartmaler ekteskap med kvinner fra fattige land, og du sa at det fantes ingen bevis på at det var noen som helst problem eller utfordringer knyttet til dette. Det er bare skapt av de fæle norske kvinnene. Ganske drygt å avfeie pedofili bare for å ta norske kvinner. 

Men; så fikk du noen artikler og da plutselig modererte du deg. 

Artiklene er gamle, det er riktig. Kanskje er ting bedre nå, det håper jeg på. Men det er ingen tvil om at fordommene mot slike ekteskap bunner IKKE i «sjalusi» men en reell bekymring for de kvinner og barn som importeres til Norge. Og ja; mange av dem går det bra med, det er det ingen som har nektet for. Men det er uten tvil utfordringer som man må kunne ta seriøst og snakke om. Uten at det bagatelliseres eller brukes som ammo for å «ta» norske kvinner.

Anonymkode: 089db...e97

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Altså akkurat det samme sies jo til kvinner som henter seg en fra utlandet. Ikke ekstreme tilfeller der feite kvinner i 50 årene henter seg en fra Gambia, men hvor kvinner i 30 og 40 årene henter en fra Tyrkia. 

Ellers er jeg enig i resten av innlegget ditt. Jeg påpeker bare at folk ofte kommer med fraser av automatikk som kanskje ikke stemmer. Det er idioti å hevde at flertallet av de som henter seg andre fra utlandet gjør det fordi de har mørke baktanker. Eller at de som kommer hit også har det. Folk kan faktisk oppleve kjærlighet og like hverandre, tro det eller ei

Det er ikke lenge siden det sto endel artikler om eldre kvinner som kjøpte ting til yngre menn på asylmottak i bytte mot seksuelle tjenester, og/eller hadde et form for kjæresteforhold. 

Og det er også rapportert dessverre statistikk som avdekker misbruk av kvinner og barn, ved slike institusjoner.

Når den økonomiske forskjellen er stor er alltid spillerommet for misbruk langt større. Nettopp derfor er mange særdeles kritiske til at mennesker bevisst henter seg noen fra et FATTIG land. 

Finn deg gjerne noen fra utlandet, men om premisset for forholdet er at vedkommende må være fattig så er det åpenlyst noe som skurrer (med god grunn) 

• Liker 1
Gjest ThotSlayer
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er ikke lenge siden det sto endel artikler om eldre kvinner som kjøpte ting til yngre menn på asylmottak i bytte mot seksuelle tjenester, og/eller hadde et form for kjæresteforhold. 

Og det er også rapportert dessverre statistikk som avdekker misbruk av kvinner og barn, ved slike institusjoner.

Når den økonomiske forskjellen er stor er alltid spillerommet for misbruk langt større. Nettopp derfor er mange særdeles kritiske til at mennesker bevisst henter seg noen fra et FATTIG land. 

Finn deg gjerne noen fra utlandet, men om premisset for forholdet er at vedkommende må være fattig så er det åpenlyst noe som skurrer (med god grunn) 

Enig. Det er noe som skurrer ja. Men husk at magefølelser ikke nødvendigvis er fakta.

Det er lov å være kritisk, men det er ikke vits å anta noe som helst. Man vet ingenting om hvordan forholdet er bak lukkede dører (både positivt og negativt). 

Og som sagt, den eneste grunnen til at jeg anbefaler gutta utlandet er fordi oddsene er litt bedre. Aller helst ville jeg anbefalt en norsk kvinne i og med at hun ikke trenger å integreres, og at det er dumt å ta en kvinne vekk fra nettverket og familien hennes, men det kan fungere og har fungert i endel tilfeller.

Jeg stiller også skyhøye krav til disse gutta som sagt. Man leker ikke med livene til folk. Bare så det er avklart.

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Jeg tror det, og jeg synes det er flott når folk finner kjærlighet, uansett nasjonalitet. Jeg kan ikke si at jeg liker "kjøp" av mennesker, uansett om det er kvinner eller menn som gjør det (altså type 50+ som finner "kjærlighet" med fattig mann eller kvinne på under halve alder) , men at folk finner kjærlighet på tvers av kulturer skjer definitivt, og det er flott! Jeg tror vi vokser på flerkulturelle forhold, som samfunn. Det bygger broer og skaper forståelse mellom ulike kulturer. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overfladisk. Dere pene, tynne er i mindretall. Vi menn er ikke noe bedre. Faktisk verre.

Er lei av å date dere. Kravstore, forventningsstyrt, selektive. Vi menn må kjempe for dere. Kvinner sitter med alt for mye makt.

Jeg er en meget kjekk mann, med stram rumpe, pent ansikt og tjener veldig mye. Har "alt". Er snill, utadvendt og får masse oppmerksomhet.

Men i dagens samfunn kan dere fly rundt og styre deres eget liv. Hvorfor skal jeg satse på en fast partner? Store krav, dyrt, høye forventninger, usikker fremtid (statistikker,  kvinners likestilling etc.)

Dere gjør som dere vil.

Joa, det er dere også skal jeg si deg ☺️ Der er aldri noe bra nok og vi blir dumpet ganske fort eller får dritt slengt etter oss for ingenting. Pluss at dere furter over eksen, klarer ikke å gå videre og misbruker tiden til andre damer før dere plutselig finner ut at ingen er bra nok. 

Er du sikker på at dette stemmer? Det er ikke sikkert andre oppfatter deg sånn? Hadde du hatt ting på stell hadde du hatt dame og ikke hatt denne oppfatningen om at vi er vanskelige og ikke noe vits å ha forhold med. Fordi, som jeg tenker selv når jeg møter en fyr, de som ikke har ting på stell, de styrer jeg unna fordi de er oftest verken gode partnere eller ingen damer vil ha de. Jeg har møtt mange menn som deg, de avviser meg og behandler meg dårlig, og vet du hvorfor? Fordi de er svært usikre, ustabile og klarer ikke å by på et godt forhold. For ikke å snakke om umodne og har ikke klare mål i livet og oppnådd svært lite. Men de skylder på alle andre og finner seg en dame med intensjonen om å prosjisere over sine problemer på henne. 

Anonymkode: 2ac6c...9b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hmm.... ser det kommer en del påstander om norske menn og utenlandske kvinner, så jeg tenkte å dele mine erfaringer.

Jeg havner i vennesona kjapt. Jeg har vært helt avhengig av at jenter må ta initiativ for at det skal utvikle seg til mer enn vennskap, jeg er ganske sjenert. Jeg tror det er fordi jeg ikke klarer å være tydelig nok. Det ender som regel med at «du er en skikkelig hyggelig fyr, og jeg håper virkelig vi kan fortsette å ha kontakt, jeg håpet at dette skulle fungere, men jeg får ikke de rette følelsene».

Poenget er, I fjor reiste jeg til Ukraina et par ganger etter å ha sett tvserien med Bache og Gokstad som reiste i østerled, og jeg hadde på Tinder. Og kom i kontakt med flere damer som jeg traff. For meg var dette en helt ny opplevelse. Jeg syns alt fløyt mye lettere, og jeg trengte ikke være så direkte med noen damer. For meg var det hvert fall mye lettere å få en bra kjemi. Jeg veit ikke hvorfor. Kanskje noen damer her som kan si noe om det?

Jeg fikk også inntrykk av at norske menn var veldig populære. Veldig mange damer i Kiev hadde teksten «No arab or turkish men!!!» i tinderbioen sin. De folka har dårlig rykte de.

Nå endte det ikke med at jeg giftet meg med en ukrainsk dame, selv om hun besøkte meg to ganger. (Litt komplisert situasjon for oss begge.) Og jeg har akkurat blitt dumpa igjen av ei norsk dame (etter å fått høre det vanlige), så jeg kommer nok til å reise til Ukraina igjen i sommer. For meg handler det ikke om at norske damer er kravstore osv, men rett og slett bare at jeg ikke får noe kjemi med norske damer. Det handler hvert fall ikke om at norske damer er statusjegere. Jeg har en jobb med ganske høy status og tjener veldig bra (jeg tjente tre ganger så mye som hun forrige norske jeg datet mens den forrige kjæresten hennes var arbeidsløs). Så det er ikke der det ligger.

Anonymkode: c747f...872

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, Mann1979 skrev:

Eventuelt en som ønsker et forhold med tradisjonelle kjønnsroller? Hvorfor har du behov for å latterliggjøre andres livsvalg?

Av samme årsak som den AB'en hadde behov for å påstå hvor "dårlige" norske kvinner er, kanskje? Det er helt ok  å ønske seg et forhold med tradisjonelle roller - på samme måte som det er ok å ikke ønske det.

• Liker 4
Skrevet (endret)
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av samme grunn som kvinner vil være med menn? Bli kjent med noen og ha noen å leve livet sammen med, som bryr seg om en? Det er jo rimelig irrelevant for kvinner at du er pen, har en knall rumpe, penger og får masse oppmerksomhet. Bra for deg liksom, men hva så? Det er DITT. Det er i beste fall en bonus for en som er sammen med deg, men for en ca normal person vil det ikke være avgjørende for å ta deg inn i livet sitt. Normalt oppegående kvinner trenger ikke menn til noe som helst praktisk. Det er det bare uselvstendige nek og kvinner fra andre land som ikke har fått samme muligheter som norske kvinner har. Men det kan jo være hyggelig med selskap i livet liksom? I dag så jeg et gammelt ektepar. De var antagelig rundt 80 år. De holdt hverandre i hånden og pekte og pratet om ting de så og koste seg i solen. DET er vakkert. Hvorfor vil du ikke ha det?

Anonymkode: 64445...ae3

Neivel, hva for en stein bor du under? 

Kvinner jobber ikke i primær eller sekundærnæringen i nevneverdig grad. Men du kjører vel ikke bil, bor i hus, spiser mat osv du som er kvinne? 

Det vi ser om vi tar et skritt tilbake er faktisk at norske kvinner er i ferd med og bli mer og mer ulykkelige, til tross for at de har fått alt de har ønsket seg. Er egentlig nærliggende og tenke at de ikke egentlig vet hva de vil eller hva de skal bruke makten sin til. Skape trygge gode familierelasjoner står i alle fall ikke høyt på agendaen. 

Endret av RoH
  • Liker 3
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
On 4/6/2019 at 3:47 AM, AnonymBruker said:

Har et helt annet syn enn deg. Husker det var en tid hvor det ble kommunisert at det var viktig at menn hadde en indre mening, og et slags karrieremål for å gi retning i livet. Jeg personlig har egentlig aldri følt på et indre kall, og har ikke særlig driv når det kommer til å klatre på karrièrestigen selv om jeg har en god utdanning. Jeg har aldri vært lykkeligere enn når jeg har hatt en dame i livet mitt som jeg har likt og beundret. Det har gitt meg mye mer enn noe annet. Det er grunnen til at jeg forsetter å lete etter "drømmedama". 

Jeg kan forstå følelsen av at kvinner har mer makt siden kvinner generelt får mer oppmerksomhet enn menn dersom man sammenligner menn og kvinner på samme "attraksjonsnivå". Javel, det er slik det er, og man må bare kjempe gjennom det. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

Det faktum at du skriver en slik tråd på KG der det stort sett går ut på å sutre men samtidig fremheve deg selv gjør at jeg aldri ville gått for en person som deg.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, adm

Skrevet
On 4/6/2019 at 11:51 AM, AnonymBruker said:

ja ikke sant, alt man ikke kan argumentere i mot er rart😂 kanskje helt på tryne til og med. 🙃

Anonymkode: 5c81d...517

Så du mener det, javel. 

Skrevet
On 4/6/2019 at 3:47 AM, AnonymBruker said:

Dere gjør som dere vil.

Du må snu trenden, kompis!

Hvis du har alt på stell og er «meget kjekk» er det du som kan være selektiv og kravstor. Ja, som mann må du ofte vise interesse først, men så fort hun viser interesse/godtar en date så er det bare å skru på sjarmen og tenke «er hun bra nok for MEG?» istedenfor å legge dette i damas hender.

Jeg legger aldri slikt i damas hender og det får en til å virke selvsikker. Det viser også at du vet du har sosial verdi. Plutselig dukker det opp ei som gjør et fast forhold verdt det - forhåpentligvis...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke engasjere meg i dating etc. Vet aldri når man møter en kvinne på et plan der man kan like hverandre, har hvertfall ikke noe tro på dating.

Livet er så kort, bruk tiden på deg selv som menneske. Ikke jag etter en partner, wasted time.

Anonymkode: 97115...4b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid lurt på hva som er poenget med tråder som dette. Tror TS at en slik tråd vil gjøre at jeg sporenstreks skifter til tekkelig kjole og løper til kjøkkenet for å ta oppvasken i ren frykt for at jeg kommer til å bli singel? Eller? 

Jeg trives med livet mitt. Jeg trivdes da jeg var singel, og jeg trives nå med min kjære, som ikke har noen problemer med å elske meg for den jeg er.

Kjære TS,  det bryr meg fint lite hva du måtte mene om norske, selvstendige kvinner. Du må gjøre det du føler for, og så gjør jeg det samme. Vi to hadde nok uansett ikke vært ment for hverandre, selv om du har aldri så stram rumpe.... 😉

Anonymkode: a1382...1fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 6.4.2019 den 3.47, AnonymBruker skrev:

Dere gjør som dere vil.

Prøv utenlandske damer. Særlig filipiner damer er familie orienterte. De venter ikke til de er 40 før de gifter seg.

Anonymkode: ec8bc...c44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...