Gå til innhold

De som forsvarer MJ uansett hva som kommer frem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Aragorn ll Elessar said:

Merkelig nok var de ikke like opptatt av og få ut sannheten da han levde..............

Nei, og hadde det ikke vært så mye smartere å gjøre det da? Om man hadde tatt bort Wade's vitnemål som forsvarte MJ i rettssaken til Gavin Arvizo i 2005 og istedenfor fått en Wade som fortalte om seksuelle overgrep, da hadde han jo hatt MYE større sjanse til å få penger, ikke sant? Nå er MJ død, og de prøver å saksøke eiendommen, noe man ikke en gang vet om går gjennom.

Så hvorfor gjør de det nå, en så smart plan men med en så stor grunnleggende tabbe? Nei, sjansen er nok større for at de snakker sant, og samme med de andre som har beskyldt han for overgrep også.

Anonymkode: bfb33...12b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når Robson og safechuck kan gi så detaljerte detaljer om overgrep, hvorfor er det ingen av dem som kan fortelle hvordan de reagerte da de som små barn liksom skal ha sett MJ naken? Ville det ikke blitt  et sjokk for dem å se en som er så sterkt rammet av vitiligo naken? Og hvorfor kan alt de sier bli tilbakevist? Chandler beskrivelse av MJ sin penis machet ikke en gang. Jordan sa at MJ var omskåret, men det var han ikke. Og politiet har heller aldri funnet noe bevis på at MJ skulle være skyldig. MJ måtte kle seg naken forran politiet og bli undersøkt og tatt bilde av.

Og hadde MJ vært skyldig, så hadde han betalt Chandler det beløpet de krevde før saken ble gjort offentlig og ingen hadde visst om det. I 2005 forlot han landet for å slippe å vitne. Robson sin advokat prøvde faktisk å få tak i Jordan Chandler for noen år siden, men igjen så stakk Chandler. Hvorfor gjøre det om du faktisk var utsatt for overgrep? Det er ingenting som forhindret han i å vitne, vel bortsatt fra at han kanskje ikke ville lyve for en dommer.

MJ ble frikjent i 2005 for 2003 saken, men også for 93.

 

MJ snakker fra ca 17 minutter om hvorfor han betalte Jordan Chandler.

 

 Jeg vet at i saker som dette er det stort sett bare ord mot ord, men har aldri hørt om en lignende sak med så mye hull og der man kan finne bevis på det motsatte hele tiden. MJ var faktisk en av de mest fotograferte menneskene på jorda og datoer kan fint spores. Robson og Safechuck har faktisk prøvd dette for retten, de ble kastet ut.

MJ insisterte heller aldri på at barna skulle sove i samme seng heller. Soverommet hans var faktisk to etasjer og hadde rundt 3 bad. Det var gutter og jenter der og andre voksne. Ikke kun smågutter.

Anonymkode: 94a75...676

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når Robson og safechuck kan gi så detaljerte detaljer om overgrep, hvorfor er det ingen av dem som kan fortelle hvordan de reagerte da de som små barn liksom skal ha sett MJ naken? Ville det ikke blitt  et sjokk for dem å se en som er så sterkt rammet av vitiligo naken? Og hvorfor kan alt de sier bli tilbakevist? Chandler beskrivelse av MJ sin penis machet ikke en gang. Jordan sa at MJ var omskåret, men det var han ikke. Og politiet har heller aldri funnet noe bevis på at MJ skulle være skyldig. MJ måtte kle seg naken forran politiet og bli undersøkt og tatt bilde av.

Og hadde MJ vært skyldig, så hadde han betalt Chandler det beløpet de krevde før saken ble gjort offentlig og ingen hadde visst om det. I 2005 forlot han landet for å slippe å vitne. Robson sin advokat prøvde faktisk å få tak i Jordan Chandler for noen år siden, men igjen så stakk Chandler. Hvorfor gjøre det om du faktisk var utsatt for overgrep? Det er ingenting som forhindret han i å vitne, vel bortsatt fra at han kanskje ikke ville lyve for en dommer.

MJ ble frikjent i 2005 for 2003 saken, men også for 93.

 

MJ snakker fra ca 17 minutter om hvorfor han betalte Jordan Chandler.

 

 Jeg vet at i saker som dette er det stort sett bare ord mot ord, men har aldri hørt om en lignende sak med så mye hull og der man kan finne bevis på det motsatte hele tiden. MJ var faktisk en av de mest fotograferte menneskene på jorda og datoer kan fint spores. Robson og Safechuck har faktisk prøvd dette for retten, de ble kastet ut.

MJ insisterte heller aldri på at barna skulle sove i samme seng heller. Soverommet hans var faktisk to etasjer og hadde rundt 3 bad. Det var gutter og jenter der og andre voksne. Ikke kun smågutter.

Anonymkode: 94a75...676

Du synes det er -rart- at han rømte landet for å slippe å vitne? Det hadde jeg gjort også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi det var gutter som ble utsatt for det. Ingen hadde betvilt det om det var småjenter.

Anonymkode: 7eb2b...805

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette oppsumerer egentlig det meste.

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: 94a75...676

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vampen said:

Du synes det er -rart- at han rømte landet for å slippe å vitne? Det hadde jeg gjort også. 

Hadde jeg blitt misbrukt så ville jeg at personen som gjorde det skulle bli satt i fengsel og det ville også forhindret nye overgrep. I hvertfall hvis det var mitt barn det var snakk om.

Jeg kan forstå at mange millioner er fristende, men hva når man kan få begge deler? Chandler kunne vitnet i 2005 og beholdt pengene.

Anonymkode: 94a75...676

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv media har begynt å rapportere løgnene. Synd det kun er tabloidene da.

https://www.thesun.co.uk/news/8771319/leaving-neverland-james-safechuck-michael-jackson-train-station/?utm_medium=Social&utm_campaign=sunmaintwitter&utm_source=Twitter#Echobox=1554195096

Leaving Neverland director makes dramatic u-turn admitting James Safechuck CAN’T have been abused by Michael Jackson on dates he claimed.

 

 

 

Anonymkode: 94a75...676

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg blitt misbrukt så ville jeg at personen som gjorde det skulle bli satt i fengsel og det ville også forhindret nye overgrep. I hvertfall hvis det var mitt barn det var snakk om.

Jeg kan forstå at mange millioner er fristende, men hva når man kan få begge deler? Chandler kunne vitnet i 2005 og beholdt pengene.

Anonymkode: 94a75...676

Ja, og han kunne også ha fått gleden av å risikere å bli hudflettet, slik som disse to blir nå, måtte gjenoppleve alt han eventuelt har opplevd og få hele verdens fokus på seg igjen. Jeg har ingen problemer med å forstå at han har holdt seg unna. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Når Robson og safechuck kan gi så detaljerte detaljer om overgrep, hvorfor er det ingen av dem som kan fortelle hvordan de reagerte da de som små barn liksom skal ha sett MJ naken? Ville det ikke blitt  et sjokk for dem å se en som er så sterkt rammet av vitiligo naken? Og hvorfor kan alt de sier bli tilbakevist? Chandler beskrivelse av MJ sin penis machet ikke en gang. Jordan sa at MJ var omskåret, men det var han ikke. Og politiet har heller aldri funnet noe bevis på at MJ skulle være skyldig. MJ måtte kle seg naken forran politiet og bli undersøkt og tatt bilde av.

Og hadde MJ vært skyldig, så hadde han betalt Chandler det beløpet de krevde før saken ble gjort offentlig og ingen hadde visst om det. I 2005 forlot han landet for å slippe å vitne. Robson sin advokat prøvde faktisk å få tak i Jordan Chandler for noen år siden, men igjen så stakk Chandler. Hvorfor gjøre det om du faktisk var utsatt for overgrep? Det er ingenting som forhindret han i å vitne, vel bortsatt fra at han kanskje ikke ville lyve for en dommer.

MJ ble frikjent i 2005 for 2003 saken, men også for 93.

MJ snakker fra ca 17 minutter om hvorfor han betalte Jordan Chandler.

 

 Jeg vet at i saker som dette er det stort sett bare ord mot ord, men har aldri hørt om en lignende sak med så mye hull og der man kan finne bevis på det motsatte hele tiden. MJ var faktisk en av de mest fotograferte menneskene på jorda og datoer kan fint spores. Robson og Safechuck har faktisk prøvd dette for retten, de ble kastet ut.

MJ insisterte heller aldri på at barna skulle sove i samme seng heller. Soverommet hans var faktisk to etasjer og hadde rundt 3 bad. Det var gutter og jenter der og andre voksne. Ikke kun smågutter.

Anonymkode: 94a75...676

Joda, beskrivelsen av penis stemmer. Her forteller Bill Dworin om beskrivelsene, og han sier det stemte, gutten så Michael Jackson naken. Han er pensjonert detektiv og ekspert på pedofili. Han jobbet 34 år for LAPD og ledet etterforskningen på MJ i 1993: 

 

LaToya Jackson har tidligere sagt i intervjuer at moren hennes hadde sett utbetalinger til et 20-talls ofre, så her er kan det være mye som kan ha foregått som vi ikke vet. Chandlers sak nådde rettssystemet, men kanskje veldig mange andre saker ikke gjorde det.

MJ sov i sengen med unge gutter, alene. Mange vitnemål bekrefter dette, også vitnemål som ble gitt i forsvar for MJ: https://mjandboys.wordpress.com/2016/11/27/michael-jacksons-sleepovers-with-boys/

Anonymkode: bfb33...12b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Vampen said:

Ja, og han kunne også ha fått gleden av å risikere å bli hudflettet, slik som disse to blir nå, måtte gjenoppleve alt han eventuelt har opplevd og få hele verdens fokus på seg igjen. Jeg har ingen problemer med å forstå at han har holdt seg unna. 

Jeg hører at Jordan Chandler ikke ville vitne på grunn av at de ikke fikk vitnebeskyttelse. Det skal ha vært ringt inn dødstrusler til tannlegekontoret der faren jobbet og hjem til dem, og han skal ha blitt banket opp utenfor kontoret også. Han ville ikke la sønnen vitne uten beskyttelse. Har dessverre ikke dokumentasjon på dette enda.

Anonymkode: bfb33...12b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er fordi det var gutter som ble utsatt for det. Ingen hadde betvilt det om det var småjenter.

Anonymkode: 7eb2b...805

Det finnes faktisk en jente også, håper hun står frem en gang. Hun saksøkte i 2016, samtidig med Wade og James, men trakk saken av ukjent grunn:

"LOS ANGELES (CBSLA.com) — A woman is suing Michael Jackson’s estate claiming that he molested her when she was a teen and paid her close to $1 million in hush money to keep her quiet.

The plaintiff, identified only as Jane Doe in the lawsuit, is now a 42-year-old mother.

“My client was sexually abused by Michael Jackson in the mid 80’s to the late 80’s, beginning when she was 13 all the way through the time she was 15 years old,” attorney Vince Finaldi said."
https://losangeles.cbslocal.com/2016/10/25/woman-suing-michael-jacksons-estate-says-she-has-proof-he-molested-her/

Anonymkode: bfb33...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hører at Jordan Chandler ikke ville vitne på grunn av at de ikke fikk vitnebeskyttelse. Det skal ha vært ringt inn dødstrusler til tannlegekontoret der faren jobbet og hjem til dem, og han skal ha blitt banket opp utenfor kontoret også. Han ville ikke la sønnen vitne uten beskyttelse. Har dessverre ikke dokumentasjon på dette enda.

Anonymkode: bfb33...12b

Han har i hvert fall kjent behovet for å gå skikkelig under jorda, så det er ikke spesielt merkelig at han ikke ville ha en ny runde i retten. 

Takk for linken over forresten, der var det mye sjukt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

de som små barn liksom skal ha sett MJ naken? Ville det ikke blitt  et sjokk for dem å se en som er så sterkt rammet av vitiligo naken?

Hvorfor skulle det være et sjokk. Min bror har utpreget vitiligo, både i ansikt og på kropp.Jeg har faktisk aldri hørt noen av mine tantebarn nevne det med et eneste ord. Å bruke den type " bevis" for å mene at de aldri kan ha sett ham naken, er rett og slett bullshit. 

Anonymkode: f72e8...c18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Låt fra Sean Lennon, som var en av MJs spesielle venner: 

Noen som vil tolke? Hvordan MJ fremstilles? Apen i senga som er redd? Teksten? 

Jeg gjentar, Sean LENNON. Tenker vi at han var ute etter penger også? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...