Gå til innhold

Tinasabeltann på snap.


fruaasen

Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt henne en liten stund på snap. Så i dag at hun screenshotet bilde der noen spurte om hun ikke gjor annet enn å feste. Svaret var at 3-4 ganger i mnd var ikke mye, var tross alt mamma 6 dager ellers i uken. 

Har sett det er mye festing men ikke tenkt over det da jeg også i perioder kan ha mye på tapeten en måned, men da er jeg rolig i flere måneder igjen. Har jo familie, så fest hver helg og barnevakt er ikke akkurat det barna mine skal forbinne helg og barndommen sin med. 

Er hun ute så mye, for dere som har fulgt henne lenge? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fulgt med henne en stund selv, men jeg synes ikke at hu er så ofte ute. Må også tenke at staysman (mannen hennes) er borte sinnsykt mye og hu er mye alene med sønnen deres. Så hu trenger jo fri innimellom hu også. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serra

Aldri reagert på at hun er ute mye.. samboer som reiser mye og er mamma 24/7 alene i den perioden, så skjønner jeg godt at hun drar ut om det så er festing eller å henge med venner🤷 er så mye dømming på den yngre foreldre generasjonen, alle har forskjellige preferanser, noen vil feste og noen vil bare ligge i sofaen når de har alenetid, ingen av delene er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fruaasen skrev:

Jeg har fulgt henne en liten stund på snap. Så i dag at hun screenshotet bilde der noen spurte om hun ikke gjor annet enn å feste. Svaret var at 3-4 ganger i mnd var ikke mye, var tross alt mamma 6 dager ellers i uken. 

Har sett det er mye festing men ikke tenkt over det da jeg også i perioder kan ha mye på tapeten en måned, men da er jeg rolig i flere måneder igjen. Har jo familie, så fest hver helg og barnevakt er ikke akkurat det barna mine skal forbinne helg og barndommen sin med. 

Er hun ute så mye, for dere som har fulgt henne lenge? 

Har ikke fulgt hun så lenge, visste ærlig ikke hvem hun var. Før hun skrev at hu var sammen med staysman. 

Men siden jeg begynte og følge for ca 2-3 mnd siden er det vært fest hver helg. Er enig med deg, jeg er gravid nå, og har ingen barn fra før så mulig jeg dømmer før jeg er i situasjonen selv. Men vil heller ikke mitt barn skal forbinde helg med barnevakt. 

Endret av Anonym1990.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å blande seg i andre menneskers liv? Hvordan påvirker det deg hva Tina gjør? Bruk tiden og energien din på andre ting. No så dumt🤦🏼‍♀️

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen gudameg, må dere virkelig henge dere opp i ka ho gjør? La no ho få feste om ho vil og når ho vil. Sønnen ser det jo ut til å ha det så godt fordeom! (Som vi ser) Trenger da ikke måtte være heile tiden med sønnen, han har da godt med å være med andre og! Hun er jo med han ellers hele tiden, enhver mor treng da litt egentid. Ungen får jo ikke noe skade av å sosialiseres med evt besteforeldre eller annen barnevakt. Eg trur no han storkose seg og har det fint! ellers hadde hun nok ikke vært i London no. Så synes dokker ska slutte å henge dokker opp i ka ho gjør. Slutt heller å følge ho på snap😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst.... har du ikke noe annet å bry deg med?? Kan du ikke bare slutte å følge henne? Ho er ung, ho har en flott sønn som har det toppers, og en mann som er mye borte. Hva er problemet??? La nå jenta få lov å leve livet sitt! Å drikke hele tiden? Nei det gjør a ikke!  Slutt å blande deg oppi hva ho holder på med! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst HAR DERE/DU IKKE BEDRE Å GJØRE? gud.. skaff dere et liv og ikke heng dere oppi hva andre gjør? Patetisk 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Engledryss skrev:

Seriøst.... har du ikke noe annet å bry deg med?? Kan du ikke bare slutte å følge henne? Ho er ung, ho har en flott sønn som har det toppers, og en mann som er mye borte. Hva er problemet??? La nå jenta få lov å leve livet sitt! Å drikke hele tiden? Nei det gjør a ikke!  Slutt å blande deg oppi hva ho holder på med! 

Det er et forum for diskusjon. Kan ikke se noen snakke stygt om Tina her. Hun er jo en «influencer» på lik linje som andre som får tråder her, der det står mye verre ting en hva oppretteren av denne tråden nevner. 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg det er veldig mye å feste hver helg (3-4 ganger i måneden pluss litt mer når det er div ting blir gjerne til en ukentlig affære) Men jeg har jo likt det før og kan skjønne at andre fortsatt synes det er superkjekt. Jeg er bare skeptisk til et slik liv sammen med barn.

MEN så lenge barna (her:gutten) har det bra, så har det ikke så mye å si hva jeg synes. 

Nå er ungen liten og skal i seng likevel og merker nok ikke så mye til det hvis de drikker med måte (og det kjenner man best på selv. Selv tåler jeg ingenting mens andre tåler masse) Det er veldig kjedelig med foreldre som ikke orker noenting og er i dårlig humør på søndag fordi de var ute. Jeg har fulgt Tina en stund, og har aldri opplevd henne slik. Hun kan virke som hun har en utømmelig energi til sønnen sin til tider ☺️ 

Det jeg imidlertid kan se som et problem er når barnet blir større. Når man er skolebarn osv er helg en veldig familie tid hvor man er litt lengre oppe og koser seg sammen. Jeg tror et barn lett kan føle seg tilsidesatt hvis foreldrene hver helg velger å være med andre og feste. (Selv om de er sammen de andre 6 dagene) Da føler man gjerne at man er ok i hverdagen, men ikke bra nok når man skal ha det 'skikkelig kjekt'. Så når barnet er eldre mener jeg det bør være skjednere, og gjerne i sammenheng med at barnet også gjør noe annet kjekt. 

Men det blir heller en problemstilling til et mye senere tidspunkt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anne D skrev:

Personlig synes jeg det er veldig mye å feste hver helg (3-4 ganger i måneden pluss litt mer når det er div ting blir gjerne til en ukentlig affære) Men jeg har jo likt det før og kan skjønne at andre fortsatt synes det er superkjekt. Jeg er bare skeptisk til et slik liv sammen med barn.

MEN så lenge barna (her:gutten) har det bra, så har det ikke så mye å si hva jeg synes. 

Nå er ungen liten og skal i seng likevel og merker nok ikke så mye til det hvis de drikker med måte (og det kjenner man best på selv. Selv tåler jeg ingenting mens andre tåler masse) Det er veldig kjedelig med foreldre som ikke orker noenting og er i dårlig humør på søndag fordi de var ute. Jeg har fulgt Tina en stund, og har aldri opplevd henne slik. Hun kan virke som hun har en utømmelig energi til sønnen sin til tider ☺️ 

Det jeg imidlertid kan se som et problem er når barnet blir større. Når man er skolebarn osv er helg en veldig familie tid hvor man er litt lengre oppe og koser seg sammen. Jeg tror et barn lett kan føle seg tilsidesatt hvis foreldrene hver helg velger å være med andre og feste. (Selv om de er sammen de andre 6 dagene) Da føler man gjerne at man er ok i hverdagen, men ikke bra nok når man skal ha det 'skikkelig kjekt'. Så når barnet er eldre mener jeg det bør være skjednere, og gjerne i sammenheng med at barnet også gjør noe annet kjekt. 

Men det blir heller en problemstilling til et mye senere tidspunkt. 

Atte hæ?

Små barn merker jo veldig godt om foreldrene er der eller ikke,å hvor mye de er tilstede/gir av seg selv.

Å "sende vekk" barnet for å feste,gir ikke grunnlag for (positiv) forutsigbarhet som barn både trenger og trives best i.

Ikke greit at barn vokser opp hos andre i helger pga fyll og fest.

Hva barnløse eller folk med voksne barn gjør,er noe helt annet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt hun litt på snap, syntes hun har så sykt fin utstråling! Smilet hennes er så vakkert.

Men SÅ mye alkohol når man er SMÅBARNSMOR er bare drøyt. De første leveårene til barn er med på å prege barna resten av livet, og det er virkelig noe jeg håper hun forstår i fremtiden.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir som resten sier her hvorfor skal du gidde og blande deg i et liv som ikke er ditt Men se på staysmann da han er Borte i over lengre tid. Skal du begynne og kommentere dritt om han forbi han borte?

så det at Tina unner seg 2-3 fester i mnd fortjener hu uansett, når hu tross alt har egen salong, leverer ungen, matlaging, husvask og bikkja. 

herregud voks opp🤓

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillimy skrev:

Blir som resten sier her hvorfor skal du gidde og blande deg i et liv som ikke er ditt Men se på staysmann da han er Borte i over lengre tid. Skal du begynne og kommentere dritt om han forbi han borte?

så det at Tina unner seg 2-3 fester i mnd fortjener hu uansett, når hu tross alt har egen salong, leverer ungen, matlaging, husvask og bikkja. 

herregud voks opp🤓

Så fordi hun gjør det meste med ungen så skal det være ok og ha barnevakt hver helg for og feste. Denne ble faktisk for dum. Hadde vært gøy om høre noen snakke slik om alenemødre. De hadde blitt dømt herfra og hjem. Men fordi hu er gift med Stian så er det ok. Ha ha. 

Stina har jobb. Hun valgte og få barn med han. Synes også han har en forferdelig livsstil om jeg kan si det sånn. Da Er det desto viktigere at mor skjønner at hun ikke skal, eller bør redusere hvertfal. Bedre at hvertfal en er tilstedet, en at ingen er det.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillimy skrev:

Blir som resten sier her hvorfor skal du gidde og blande deg i et liv som ikke er ditt Men se på staysmann da han er Borte i over lengre tid. Skal du begynne og kommentere dritt om han forbi han borte?

så det at Tina unner seg 2-3 fester i mnd fortjener hu uansett, når hu tross alt har egen salong, leverer ungen, matlaging, husvask og bikkja. 

herregud voks opp🤓

Det er normalt at en mor gjør dette for barna i hverdagen i tillegg til 100 % jobb uansett. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså unnskyld meg... men er det dette vi er kommet til? En egen tråd på et menneske om hennes drikkevaner?! 

For et første lurer jeg på hva hensikten er? Du spør om et veldig konkret spørsmål her, i tillegg til en fasit på hvor mye drikking som skal til før det forbindes med en barndom. Du velger altså å sette deg ned etter å ha sett på snappen hennes, logge deg inn her og sette i gang dette. Jeg stiller meg veldig uforstående til hva slags intensjoner og motiver som ligger bak den avgjørelsen og det koker ned til to alternativer: 

1. Om du får nok «enige» med deg, skal du starte en underskriftkampanje, melde henne til barnevernet, ringe mannen hennes, foreldrene kanskje å dele din bekymring, som du nettopp har fått belyst?! 

2. Eller er det for å henge henne ut? Jada hun er en offentlig person så hun må tåle og regne med bla bla bla... hva faen er dette for slags tull? Det sier vel mer om deg tenker jeg, som ikke bare velger å følge et menneske som gir deg så store bekymringer at du er nødt til å rådføre deg på kvinneguiden av alle plasser! Her er du garantert å få ekspert svar fra pedagoger, sosionomer og de som virkelig kan barn!

 

folk hyler og skriker for dårlig behandling av menn, nettroll, ungdommer som mobber i skolen! men comeon... hvor tror du barna får det fra?! Det er ingen respekt blant kvinner lengre, Jesus crist om du velger å være et offentlig menneske i Norge, må du regne med som kvinne å bli hengt ut av andre kvinner, for det er det du gjør her ikke sant?! Jeg kan ikke tenke meg at du kommer til å ring verken barnevern, mannen eller foreldrene hennes. Jeg skal ikke konkludere med om du er sjalu, virkelig bekymret, for Guds skyld det kan godt hende du er det, men for alles del, velg en seriøs kanal om du skal henge ut en annen kvinne for noe som kan spinne seg ut. 

Og før du går løs på meg så ja jeg har 3 barn, er ung og fester jeg og! Forsvarer ikke henne og hennes festing for det angår ikke meg og plager det meg så slutter jeg og følge henne, men jeg reagerer på beslutningen din som leder til at et annet menneske blir hengt ut ja.... who the fuck are we kidding here?  Kun for å bli hengt ut... ja jeg vet ikke! 

Kjør på! Vær helt sikker på at vi lager blest rundt denne dama og, knekker henne litt, for det er det vi kvinner velger å gjøre tydeligvis! Det var det beste valget for deg! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fruaasen skrev:

Det er normalt at en mor gjør dette for barna i hverdagen i tillegg til 100 % jobb uansett. 

Akkurat. Det er ikke noe WOW det. Sammen med en andremann selvsagt. Uansett normalt at en av forsørgerene gjør dette. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Dictemora skrev:

Altså unnskyld meg... men er det dette vi er kommet til? En egen tråd på et menneske om hennes drikkevaner?! 

For et første lurer jeg på hva hensikten er? Du spør om et veldig konkret spørsmål her, i tillegg til en fasit på hvor mye drikking som skal til før det forbindes med en barndom. Du velger altså å sette deg ned etter å ha sett på snappen hennes, logge deg inn her og sette i gang dette. Jeg stiller meg veldig uforstående til hva slags intensjoner og motiver som ligger bak den avgjørelsen og det koker ned til to alternativer: 

1. Om du får nok «enige» med deg, skal du starte en underskriftkampanje, melde henne til barnevernet, ringe mannen hennes, foreldrene kanskje å dele din bekymring, som du nettopp har fått belyst?! 

2. Eller er det for å henge henne ut? Jada hun er en offentlig person så hun må tåle og regne med bla bla bla... hva faen er dette for slags tull? Det sier vel mer om deg tenker jeg, som ikke bare velger å følge et menneske som gir deg så store bekymringer at du er nødt til å rådføre deg på kvinneguiden av alle plasser! Her er du garantert å få ekspert svar fra pedagoger, sosionomer og de som virkelig kan barn!

 

folk hyler og skriker for dårlig behandling av menn, nettroll, ungdommer som mobber i skolen! men comeon... hvor tror du barna får det fra?! Det er ingen respekt blant kvinner lengre, Jesus crist om du velger å være et offentlig menneske i Norge, må du regne med som kvinne å bli hengt ut av andre kvinner, for det er det du gjør her ikke sant?! Jeg kan ikke tenke meg at du kommer til å ring verken barnevern, mannen eller foreldrene hennes. Jeg skal ikke konkludere med om du er sjalu, virkelig bekymret, for Guds skyld det kan godt hende du er det, men for alles del, velg en seriøs kanal om du skal henge ut en annen kvinne for noe som kan spinne seg ut. 

Og før du går løs på meg så ja jeg har 3 barn, er ung og fester jeg og! Forsvarer ikke henne og hennes festing for det angår ikke meg og plager det meg så slutter jeg og følge henne, men jeg reagerer på beslutningen din som leder til at et annet menneske blir hengt ut ja.... who the fuck are we kidding here?  Kun for å bli hengt ut... ja jeg vet ikke! 

Kjør på! Vær helt sikker på at vi lager blest rundt denne dama og, knekker henne litt, for det er det vi kvinner velger å gjøre tydeligvis! Det var det beste valget for deg! 

Svar på ditt nr 1. Jeg spør om det er slik hele tiden som hun selv framviser seg på sosiale medier. 

 

2. Henge henne ut? Jeg har ikke skrevet noe annet enn det hun selv poster. Hvis jeg henger henne ut klarer hun det isåfall fint selv først. 

 

Ta deg en sjokolade og kos deg med barna dine i helgen. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Dictemora skrev:

Altså unnskyld meg... men er det dette vi er kommet til? En egen tråd på et menneske om hennes drikkevaner?! 

For et første lurer jeg på hva hensikten er? Du spør om et veldig konkret spørsmål her, i tillegg til en fasit på hvor mye drikking som skal til før det forbindes med en barndom. Du velger altså å sette deg ned etter å ha sett på snappen hennes, logge deg inn her og sette i gang dette. Jeg stiller meg veldig uforstående til hva slags intensjoner og motiver som ligger bak den avgjørelsen og det koker ned til to alternativer: 

1. Om du får nok «enige» med deg, skal du starte en underskriftkampanje, melde henne til barnevernet, ringe mannen hennes, foreldrene kanskje å dele din bekymring, som du nettopp har fått belyst?! 

2. Eller er det for å henge henne ut? Jada hun er en offentlig person så hun må tåle og regne med bla bla bla... hva faen er dette for slags tull? Det sier vel mer om deg tenker jeg, som ikke bare velger å følge et menneske som gir deg så store bekymringer at du er nødt til å rådføre deg på kvinneguiden av alle plasser! Her er du garantert å få ekspert svar fra pedagoger, sosionomer og de som virkelig kan barn!

 

folk hyler og skriker for dårlig behandling av menn, nettroll, ungdommer som mobber i skolen! men comeon... hvor tror du barna får det fra?! Det er ingen respekt blant kvinner lengre, Jesus crist om du velger å være et offentlig menneske i Norge, må du regne med som kvinne å bli hengt ut av andre kvinner, for det er det du gjør her ikke sant?! Jeg kan ikke tenke meg at du kommer til å ring verken barnevern, mannen eller foreldrene hennes. Jeg skal ikke konkludere med om du er sjalu, virkelig bekymret, for Guds skyld det kan godt hende du er det, men for alles del, velg en seriøs kanal om du skal henge ut en annen kvinne for noe som kan spinne seg ut. 

Og før du går løs på meg så ja jeg har 3 barn, er ung og fester jeg og! Forsvarer ikke henne og hennes festing for det angår ikke meg og plager det meg så slutter jeg og følge henne, men jeg reagerer på beslutningen din som leder til at et annet menneske blir hengt ut ja.... who the fuck are we kidding here?  Kun for å bli hengt ut... ja jeg vet ikke! 

Kjør på! Vær helt sikker på at vi lager blest rundt denne dama og, knekker henne litt, for det er det vi kvinner velger å gjøre tydeligvis! Det var det beste valget for deg! 

Du er lite saklig, eller? Er du en AB du også, som tror alle kvinner elsker å gi hat til hverandre?

Når man HELT FRIVILLIG velger å blottlegge livet sitt på SoMe, UAVHENGIG AV HVILKET KJØNN MAN ER, så BØR man vite at folk kommer til å kommentere valgene i livet ditt som du legger ut minutt for minutt på snap, ig, blogg, fb osv.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...