Gå til innhold

Tinasabeltann på snap.


fruaasen

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Anne D skrev:

Om det er slik, så mener jeg det er all good. 

Jeg synes det er veldig lite produktivt å si 'du drikker for mye', og mer produktivt å snakke om hvor mange helger man fester vs ikke fester. 

Grunnen til at jeg påpekte at man bør være obs på det fremover er at hun selv sa at det gjerne blir 3-4 ganger i måneden PLUSS ekstra ting. Det er et mye høyere tall en du beskriver. Med mindre hun tar en full helg med 3 dager fyll (der barn er vekke) og så har en del helger uten.

Det eneste JEG mener er hvertfall at man bør ha flere helger drikkefri enn man har drikkehelger. Og jeg håper virkelig at de som kommenterer her at man må få kunne drikke også er enig i det. Også håper jeg også at Tina er enig i det. Men det tror jeg hun egentlig er. 

Vis du følger videoene videre beskriver hun da de siste to månedene, der hun var hjemme med barnet 3 helger på rad og at ikke helg for de alltid er fredag- søndag da mann er artist og hun er selvstendig næringsdrivende.

Vis man først skal henvise er det viktig å vise til alt også😊

Endret av Heimeg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si meg...er det noen av dere som kjenner henne? Siden dere synser og vet så mye om hennes drikkemønster og barneoppdragelse? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Heimeg skrev:

Vis du følger videoene videre beskriver hun da de siste to månedene, der hun var hjemme med barnet 3 helger på rad og at ikke helg for de alltid er fredag- søndag da mann er artist og hun er selvstendig næringsdrivende.

Vis man først skal henvise er det viktig å vise til alt også😊

Men for barnet,som er i barnehagealder,er det faktisk forskjell på hverdag å helg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Gulelefant skrev:

Det må være ille å være dere som ikke har bedre å gjøre enn å kritisere andre sitt liv. Dere vet ikke en brøkdel av hvordan livet til noen andre er, dere vet kun hvordan deres eget liv er, så pass på det i stedet. Veldig fint for dere at dere ikke ønsker å feste å ha det gøy, veldig fint for andre at de ønsker det. Vi er forskjellige alle sammen, og jeg er sikker på at hun ikke skader barnet sitt kun fordi dere ikke er enig i hennes avgjørelser. God bedring til alle trollene, dere trenger det. 

 

Du gjør jo forsåvidt akkurat det samme, da..😂

Kom heller med gode, saklige innlegg, istedenfor slik tullprat, det ser så dumt ut. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Serra skrev:

Fryktelig mye dømming og hersking på en og samme kommentar. Litt flinkere må vi vel bli på å ikke dra hverandre så ned.. syns oppriktig det er trist og se at man som mamma ikke skal kunne få bruke egentiden på det man vil uten og få at nei du er harry.. syns Tina er rå, og vi skulle hatt mange fler som henne! 

Ja, man må kunne diskutere sak uten å kritisere henne for å være Harry osv. Det er ikke noe galt med verden fordi noen er Harry. Tina får Harry til å se superkjekt ut. Når man blander inn ting som det så ødelegges diskusjonen. Det bare fører til at folk (rettmessig) forsvarer Tina, og saken man vil diskutere havner bak. 

Fordi ja vi har ikke noe med hva hun gjør på en helg og morer seg. (Det skjer ingenting farlig) spørsmålet var om hvor mye festing (som i hvor ofte) blir for mye. 

At noen er Harry har virkelig INGENTING med saken å gjøre. En helg med blodrarry festing er bedre enn en uke med flere glass 'sofistikert' alkoholdrikking hele uken. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger Tina, fulgt henne lenge. Fant henne via en typisk mammasnap hun var gjest på. Har for å være ærlig aldri tenkt over det dere påpeker her. For om hun så er ute noen helger på rad, går det jo ofte lenge imellom å! Hun er dessuten så godt som alene med sønnen store deler av året. Så tenker hun har godt av den alenetiden. 

Følger masse andre kjendismammaer, som er mye oftere uten sine barn enn Tina er. Ser ikke de bli uthengt slik? 

Ja hun velger selv å dele. Men at mennesker skal sitte her inne å dømme henne og hennes familie her, sier mer om dem enn Tina! 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mof skrev:

Jeg følger Tina, fulgt henne lenge. Fant henne via en typisk mammasnap hun var gjest på. Har for å være ærlig aldri tenkt over det dere påpeker her. For om hun så er ute noen helger på rad, går det jo ofte lenge imellom å! Hun er dessuten så godt som alene med sønnen store deler av året. Så tenker hun har godt av den alenetiden. 

Følger masse andre kjendismammaer, som er mye oftere uten sine barn enn Tina er. Ser ikke de bli uthengt slik? 

Ja hun velger selv å dele. Men at mennesker skal sitte her inne å dømme henne og hennes familie her, sier mer om dem enn Tina! 😂

Mens du sitter her selv å dømmer andre for å dømme..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J.. skrev:

Mens du sitter her selv å dømmer andre for å dømme..

Ja jøss 😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Heimeg skrev:

Vis du følger videoene videre beskriver hun da de siste to månedene, der hun var hjemme med barnet 3 helger på rad og at ikke helg for de alltid er fredag- søndag da mann er artist og hun er selvstendig næringsdrivende.

Vis man først skal henvise er det viktig å vise til alt også😊

Nå postet hun disse filmene pga denne tråden, ETTER den ble laget 🙈 selv om hun tar lørdag på en mandag så er det mer antall dager i uken gjennomsnittlig mann bruker på fyll som eventuelt reageres på, og ikke at det er fredag og lørdag hun brukes. Hver mandag hadd ikke vært noe bedre. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun svarte godt for seg i snappen fra baksetet i Uberbilen jeg nå. Dere har jo ikke peiling på andres liv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mariella123 skrev:

Si meg...er det noen av dere som kjenner henne? Siden dere synser og vet så mye om hennes drikkemønster og barneoppdragelse? 

Barneoppdragelse kan nok ingen som følge henne vite veldig mye om utenom åpenbare ting hun deler. Kan ikke huske at noen her har kritisert barneoppdragelsen hennes heller?

Drikkemønster derimot får jo alle som følger henne med seg. Hvertfall de delene av drikkemønsteret hun velger å dele. Deriblant både masse drikking og morro og også alkoholfri drikke i selskap med barn. Når folk har kommentert så har det vært fordi hun selv har sagt og vist at hun drikker slik og slik. For eksempel ingen kommentarer som jeg har sett som bare antar hun drikker hver dag og har alkoholproblemer f.eks. Folk har reagert på noe som har vært helt åpent. 

Samtidig har jeg heller ikke sett noen som har sagt at hun absolutt drikker for mye og sidesetter barnet sitt osv. Det har blitt diskutert OM et slikt drikkemønster er negativt. 

Selvfølgelig er det også noen som slenger med leppa på begge sider, men håper flere klarer å diskutere uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anne D skrev:

Barneoppdragelse kan nok ingen som følge henne vite veldig mye om utenom åpenbare ting hun deler. Kan ikke huske at noen her har kritisert barneoppdragelsen hennes heller?

Drikkemønster derimot får jo alle som følger henne med seg. Hvertfall de delene av drikkemønsteret hun velger å dele. Deriblant både masse drikking og morro og også alkoholfri drikke i selskap med barn. Når folk har kommentert så har det vært fordi hun selv har sagt og vist at hun drikker slik og slik. For eksempel ingen kommentarer som jeg har sett som bare antar hun drikker hver dag og har alkoholproblemer f.eks. Folk har reagert på noe som har vært helt åpent. 

Samtidig har jeg heller ikke sett noen som har sagt at hun absolutt drikker for mye og sidesetter barnet sitt osv. Det har blitt diskutert OM et slikt drikkemønster er negativt. 

Selvfølgelig er det også noen som slenger med leppa på begge sider, men håper flere klarer å diskutere uten. 

Jeg spør igjen...kjenner du henne? Hva er greia med å lage en tråd om drikkemønster til en person? Som man har fulgt noen uker på snap. Jeg har lest at folk skriver at hun blottlegger sønnens underliv på snap.. Jeg har fulgt henne over år og har aldri sett det. Folk mener hun drikker for mye...og det finner de ut hun gjør utfra hva de ser på snap...hvor er nivået? Dette er overhodet ikke greit å verken synse eller lage tråd om...regelrett ondskapsfullt! Fei for egen dør...og når det er reint der,fei en gang til...for når man føler behov for å lage en slik tråd,er det ikke mye reint fremfor døra...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serra
1 time siden, Anne D skrev:

Ja, man må kunne diskutere sak uten å kritisere henne for å være Harry osv. Det er ikke noe galt med verden fordi noen er Harry. Tina får Harry til å se superkjekt ut. Når man blander inn ting som det så ødelegges diskusjonen. Det bare fører til at folk (rettmessig) forsvarer Tina, og saken man vil diskutere havner bak. 

Fordi ja vi har ikke noe med hva hun gjør på en helg og morer seg. (Det skjer ingenting farlig) spørsmålet var om hvor mye festing (som i hvor ofte) blir for mye. 

At noen er Harry har virkelig INGENTING med saken å gjøre. En helg med blodrarry festing er bedre enn en uke med flere glass 'sofistikert' alkoholdrikking hele uken. 

Akkurat! Jeg blir rett å slett inspirert til å gi mer F i hva folk tenker! Er mye alene jeg og med samboer som jobber på sjø og en liten en som ikke har fått bhg plass, i tillegg elsker jeg litt rar humor og barer og kan gjerne dra ut og feste om jeg vil det uten at det er harry! 

 

Tenk hvor mange som tar seg ett par glass vin hver kveld i steden tenker jeg🤷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Serra
1 time siden, J.. skrev:

Men for barnet,som er i barnehagealder,er det faktisk forskjell på hverdag å helg.

Må du gi deg. Hvor heldig er ikke barnet som blir henta etter 5-6 timer i bhg? I tillegg så ser det IKKE ut som hun benytter seg av den 100% plassen, som mange andre arbeidsledige som trasker hjemme gjør. 

 

Absolutt ikke noe fangirl, men Tina er ei kul dame som tørr å vær noe annet enn a4 og leve livet sitt! Ser nesten litt ut som litt sjalusi og litt bitterhet for at visse ikke fikk den egentiden de trengte som foreldre i denne tråden 🤷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym1990. skrev:

Kona til Stian staysman. 

Aha, takk for svar. :) Jeg visste ikke at han var gift engang jeg 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

45 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Aha, takk for svar. :) Jeg visste ikke at han var gift engang jeg 🙊

De har vært gift i flere år...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har overhodet ikke reagert på at hun fester nevneverdig mye. Kun merka at det kommer ekstreeeemt mye fyllesnaps, de gangene hun er på fylla. Kan kanskje få litt inntrykk av at det er mye pga det. 

Synes hun tok seg overraskende nær av den kommentaren. Kommet 20 pratesnaps om det i kveld eller.. Synes også det er dumt å legge sånn vekt på kvinneguiden-kvinneguiden, nå slår de til igjen, liksom.

Er jo bare noen få her som kritiserer henne og flesteparten forsvarer. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Serra skrev:

Må du gi deg. Hvor heldig er ikke barnet som blir henta etter 5-6 timer i bhg? I tillegg så ser det IKKE ut som hun benytter seg av den 100% plassen, som mange andre arbeidsledige som trasker hjemme gjør. 

 

Absolutt ikke noe fangirl, men Tina er ei kul dame som tørr å vær noe annet enn a4 og leve livet sitt! Ser nesten litt ut som litt sjalusi og litt bitterhet for at visse ikke fikk den egentiden de trengte som foreldre i denne tråden 🤷

Hehe, jeg kan dra på fest hver helg. Vi er to foreldre i denne familien, det er bare ikke min interesse og drikke minimum en dag i uken. Hvis du leser det faktiske innlegget en gang til så kan du ta d sjalukorte ditt å stappe det en viss plass, for det er oppbrukt 🤦‍♀️ det går ant å ha spørsmål eller tanker uten at det MÅ ligge sjalusi bak 👍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var måte på butthurt da. Hun sier jeg ikke har det bra med meg selv fordi jeg spør om dette er normal hverdag hele året for henne, men så er det hun som bruker hele kvelden sin på å "drikke for kvinneguiden" og 100 filmer 🤷‍♀️ synd hun tok det fryktelig til seg, men det gjør mann som regel hvis noe blir sagt å mann føler seg truffet. Nå var det ikke jeg som faktisk startet dette men hun selv når hun postet bildet og gjorde folk enda mer oppmerksom på det. Hadde jeg syntes det var så greit som hun har veldig behov for å understreke så hadde jeg ikke brukt tid på det, men det er meg. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...