Gå til innhold

Tinasabeltann på snap.


fruaasen

Anbefalte innlegg

Har sett en snap fra henne nå, eneste jeg reagererpå er at hun i London ta en 4-stjerners taxi 😳

Hahaha... nei Tina, i 4-stjerners middag brukes det en London-taxi, det er nemlig DET det er 😂😂

Synes det lille der, sier alt.... 🙈🙈 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte inn og se på snappen i går, litt seig fredagskveld her. Hvor gammel er denne frøkna da? 

Hun drikker ekstra på trass pga en kommentar om at hun drikker mye? 

Det virker for meg at hun syns det er stor stas å ha fått sin egen tråd her inne og gjør alt hun kan for å mate den. 

Jeg har virkelig sansen for mannen hennes, så ble litt overrasket over at dette er kona, foråsidetsånn. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, finnes det et fasitsvar på hvor ofte det er greit å feste etter man har fått barn?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fruaasen skrev:

Det var måte på butthurt da. Hun sier jeg ikke har det bra med meg selv fordi jeg spør om dette er normal hverdag hele året for henne, men så er det hun som bruker hele kvelden sin på å "drikke for kvinneguiden" og 100 filmer 🤷‍♀️ synd hun tok det fryktelig til seg, men det gjør mann som regel hvis noe blir sagt å mann føler seg truffet. Nå var det ikke jeg som faktisk startet dette men hun selv når hun postet bildet og gjorde folk enda mer oppmerksom på det. Hadde jeg syntes det var så greit som hun har veldig behov for å understreke så hadde jeg ikke brukt tid på det, men det er meg. 

Jeg tenker at å føle seg truffet når det gjelder sånt ikke betyr at man vet at man har gjort noe galt. Handler mer om at mammarollen er så himla under lupen hele tiden. Må ikke gjøre sånn, kan ikke gjøre sånn. Ødelegger tilknytning, skaper utrygge barn osvosv. Mammaer må da få feste innimellom, så lenge det er trygge voksne som tar vare på barna. Og det uten at noen skal komme og sette spørsmålstegn ved det. 

Endret av neiognei
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har forskjellige måte å benytte fritiden sin på, noen løper på fjelltopper, noen fester, noen er på treningssenter, noen drar på dame/gutteturer, noen reiser til syden osv osv. 

Jeg har kjent Tina via nettet i 10-12 år, ei hardtarbeidende dame som skapte seg en karriere i forsvaret. Som etter guttens fødsel tok ett ekstra friår/sa opp jobben sin i forsvaret for å være hjemme med gutten mens mannen fikk turnere/jobbe med musikk. For så å starte opp sin egen bedrift etterhvert, slik at hun kunne kombinere karriere med mannens mange reisedøgn i året. Mannen er jo en av de mest populære artistene Norge har nå, å lang fra noen Ø-kjendis som noen her påsto. Han driver i tillegg produksjonsselskap og gir ut musikk for andre artister, skal starte på sin andre sessong som programleder for NRK.

Han er vel anslagsvis borte rundt 200-250 døgn i året. Når han har fri er de kjempeflinke til å finne på ting sammen med gutten, ta han med på turer,hytta osv. 

 

Ja hun fester gjerne når hun har barnefri, det er hennes måte å slappe av på og ladde mammabatteriet på slik at hun har mer å gi gutten.

Som oftest har hun en frihelg i mnd, noen ganger når det skjer mer,så kan det bli flere helger. 

Men det er vel noe vi alle har opplevd innimellom, en konsert vi ville fått med oss, 50 årsdag til naboen, jobbtur/fest osv. 

Dere poengterer at hun har behov for å forsvare seg, å det kunne vel hvem som helst hatt om det ble startet en tråd her med det grunnlaget den ble startet på. Fordi om hun koser seg i London nå, så kan hun som alle andre mammaer ha dårlig samvittighet fordi, noe vi mammaer er superflinke på. Å da treffer fort en slik tråd slik at man føler seg truffet, helt normalt og 100% menneskelig!

 

Rettet skrivefeil

Endret av Flettfrid
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger henne ikke nå lenger. Men jeg gjorde det før. Og mitt inntrykk er at hun absolutt liker å ta seg en fest, men ikke at hun rølper rundt hver helg. Og egentlig virker hun som en veldig god mor.

Men jeg vet jo selvfølgelig ikke akkurat hvordan ting er, så kanskje drikker hun for mye. Synes likevel den kulturen vi har når det kommer til å angripe både a og b, c og d -kjendiser er litt drøy. Sånn sett holder jeg meg egentlig unna "rampelyset", men nå forvillet jeg meg jo hit likevel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Serra
4 timer siden, fruaasen skrev:

Hehe, jeg kan dra på fest hver helg. Vi er to foreldre i denne familien, det er bare ikke min interesse og drikke minimum en dag i uken. Hvis du leser det faktiske innlegget en gang til så kan du ta d sjalukorte ditt å stappe det en viss plass, for det er oppbrukt 🤦‍♀️ det går ant å ha spørsmål eller tanker uten at det MÅ ligge sjalusi bak 👍

Meget saklig 😂 det ser da ut som jeg traff en nerve 🤷

Fint for deg da, men selv om du ikke er interessert i det så kan vel andre være det? Skjønner bare ikke tråden, totalt unødvendig og i noen kommentarer bedrevitere og vifter med pekefinger. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, fruaasen skrev:

Det var måte på butthurt da. Hun sier jeg ikke har det bra med meg selv fordi jeg spør om dette er normal hverdag hele året for henne, men så er det hun som bruker hele kvelden sin på å "drikke for kvinneguiden" og 100 filmer 🤷‍♀️ synd hun tok det fryktelig til seg, men det gjør mann som regel hvis noe blir sagt å mann føler seg truffet. Nå var det ikke jeg som faktisk startet dette men hun selv når hun postet bildet og gjorde folk enda mer oppmerksom på det. Hadde jeg syntes det var så greit som hun har veldig behov for å understreke så hadde jeg ikke brukt tid på det, men det er meg. 

Det at hun forsvarer seg trenger vel ikke bety at hun føler seg truffet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fjugur skrev:

Har sett en snap fra henne nå, eneste jeg reagererpå er at hun i London ta en 4-stjerners taxi 😳

Hahaha... nei Tina, i 4-stjerners middag brukes det en London-taxi, det er nemlig DET det er 😂😂

Synes det lille der, sier alt.... 🙈🙈 

Du tuller nå? Du skjønte helt seriøst ikke det var en kødd? 😂 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Serra skrev:

Meget saklig 😂 det ser da ut som jeg traff en nerve 🤷

Fint for deg da, men selv om du ikke er interessert i det så kan vel andre være det? Skjønner bare ikke tråden, totalt unødvendig og i noen kommentarer bedrevitere og vifter med pekefinger. 

 

 

Nei, desverre 😊 jeg stiller spørsmål jeg, sier eller påstår ingenting. Hvis du ikke skjønner eller har interesse av tråden finner du sikkert en annen du kan bruke tid på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at alle angriper Tina som fester to helger på rad. Men mannen som turnerer hver helg er det ingen som henger seg opp i.

La nå de leve livet di ønsker. Synes hun virker som en kul oppegående dame,følger henne på snap. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2019 den 23.53, Mariella123 skrev:

De har vært gift i flere år...

Jeg følger ikke så godt med på kjendiser, så visste ikke det... Jeg er av typen som ikke leser se og hør og ikke leser så mye kjendisstoff i nettavisene, men ble nysgjerrig på hvem dette var og nå vet jeg det. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Haribo skrev:

Merkelig at alle angriper Tina som fester to helger på rad. Men mannen som turnerer hver helg er det ingen som henger seg opp i.

La nå de leve livet di ønsker. Synes hun virker som en kul oppegående dame,følger henne på snap. 

Nå er vel det jobben hans da, så. Synes verken det eller hennes festing er noe å henge seg opp i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tina var også på kurs når hun var i London, hvem hadde ikke da kombinert det med en tur på byen i tillegg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina virker for meg som ett godt menneske. At hun tar seg en tur på byen litt ofte i perioder spiller vel ingen rolle🤷🏻‍♀️ 

Hun har egen salong, er for det meste alene med L store deler av året og står for det meste av husarbeid når S er borte. 

Hun gjør mere enn de fleste andre på samme alder som har barn og jeg synst hun er flink, kjempeflink!! Jeg har ikke ork til halvparten engang😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fulgt henne lenge, hun legger ut mye offentlig på facebook og instagram også. Jeg har alltid synes hun virker umoden og uansvarlig. Absolutt ikke klar for ansvaret det er å ha en unge. At det legges ut nærmest nakenbilder og snutter av ungen i sosiale media, gjør ikke inntrykket bedre. Ei heller den konstante festingen. Det virker som alt som er viktig i livet er silikon, alkohol og festing. Hun nyter nok godt alle godene det gir å være gift med en kjendis. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Pøbelkråka skrev:

Tina virker for meg som ett godt menneske. At hun tar seg en tur på byen litt ofte i perioder spiller vel ingen rolle🤷🏻‍♀️ 

Hun har egen salong, er for det meste alene med L store deler av året og står for det meste av husarbeid når S er borte. 

Hun gjør mere enn de fleste andre på samme alder som har barn og jeg synst hun er flink, kjempeflink!! Jeg har ikke ork til halvparten engang😅

Hun jobber ikke mer enn det jeg gjør i en 100% jobb fordi om jeg er ansatt. Hun sier selv at stian er mye mer hjemme enn det vi ser, ca 50/50. Det er mange fedre, og nei hun har ikke mer oppgaver enn andre på samme alder. Det finnes mange som er yngre enn henne å har 3 barn å ta seg av 😉 hun er hverken unik eller har en unik situasjon 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke til denne damen, men at hun nærmest skal få medalje for å ta seg av sitt eget barn mens far er på jobb høres litt merkelig ut?

Hvem med småbarn er ikke bundet til huset de fleste kvelder og helger? Og at det er så imponerende at hun både jobber og har barn - seriøst? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
3 timer siden, Halle-Palle skrev:

Jeg kjenner ikke til denne damen, men at hun nærmest skal få medalje for å ta seg av sitt eget barn mens far er på jobb høres litt merkelig ut?

Hvem med småbarn er ikke bundet til huset de fleste kvelder og helger? Og at det er så imponerende at hun både jobber og har barn - seriøst? 

Sier litt hvor late menneskene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...