Gå til innhold

Tinasabeltann på snap.


fruaasen

Anbefalte innlegg

Eneste jeg tenker er.... Hun må ha energi. Gi meg gjerne litt. Jeg har samboer og barnefri annen hver helg og orker så vidt å gå ut døren om det er snakk om alkohol. Det kommer en dag i morgen og den skal helst ikke være påvirket av en dagen derpå form 🤪

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Lexii skrev:

Du er lite saklig, eller? Er du en AB du også, som tror alle kvinner elsker å gi hat til hverandre?

Når man HELT FRIVILLIG velger å blottlegge livet sitt på SoMe, UAVHENGIG AV HVILKET KJØNN MAN ER, så BØR man vite at folk kommer til å kommentere valgene i livet ditt som du legger ut minutt for minutt på snap, ig, blogg, fb osv.

Det morsomme her er at ”fansen“ hennes gjør denne tråden mer synlig, mer komplisert en den er. Hadde ikke Tina selv lagt ut at hun hadde en tråd her, eller ”fansen“ kommentert er det ikke sikkert den hadde blitt så synlig. 

Tråden omhandler Tina og fyll. OM noen synes det blir for mye? Antagelig fordi hun har fått et frekt svar tilbake om hun har spurt vedkommende, eller fordi hun oppriktig er nyskjerrig på om andre mener det er for mye eller for lite. Når du legger ut at du er på hardfylla på heidis, er stolt av mannen din fordi han slår ny rekord innenfor confetti. Ja da er det noe galt med verden. Hu skulle vel vært stolt av han som far? Ikke for alle pengene han har brukt på confetti. Heidis er HARRY, og confetti er HARRY. Men det er vel det de vil være kjent for (rølpen). Men i en alder av rundt 30 er dette HARRY.  Hun deler også hvordan hun har både to og tredagers i helgene, hvordan hun holder formen god ved og spise allergi medisin(? ) dagen derpå. Bruker noe for og få øynene mindre røde. Hvordan hun må bytte hotellrom fordi det lukter fyll. Ja, listen er lang. Og i mellom helgene, retteresagt ukedagene,  filmer hun barnets kjønnsorgan sammen med ei badebombe. 

Det var kanskje på høy tid at denne dama fikk en tråd, for og bli mere oppmerksom på at det blir for mye? 

 

Endret av Anonym1990.
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 minutt siden, Anonym1990. skrev:

Det morsomme her er at ”fansen“ hennes gjør denne tråden mer synlig, mer komplisert en den er. Hadde ikke Tina selv lagt ut at hun hadde en tråd her, eller ”fansen“ kommentert er det ikke sikkert den hadde blitt så synlig. 

Tråden omhandler Tina og fyll. OM noen synes det blir for mye? Antagelig fordi hun har fått et frekt svar tilbake om hun har spurt vedkommende, eller fordi hun oppriktig er nyskjerrig på om andre mener det er for mye eller for lite. Når du legger ut at du er på hardfylla på heidis, er stolt av mannen din fordi han slår ny rekord innenfor confetti. Ja da er det noe galt med verden. Hu skulle vel vært stolt av han som far? Ikke for alle pengene han har brukt på confetti. Heidis er HARRY, og confetti er HARRY. Men det er vel det de vil være kjent for (rølpeb). Hun deler også hvordan hun har både to og tredagers i helgene, hvordan hun holder formen god ved og spise allergi medisin(? ) dagen derpå. Bruker noe for og få øynene mindre røde. Hvordan hun må bytte hotellrom fordi det lukter fyll. Ja, listen er lang. Og i mellom helgene, retteresagt ukedagene,  filmer hun barnets kjønnsorgan sammen med ei badebombe. 

Det var kanskje på høy tid at denne dama fikk en tråd, for og bli mere oppmerksom på at det blir for mye? 

 

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym1990. skrev:

Det morsomme her er at ”fansen“ hennes gjør denne tråden mer synlig, mer komplisert en den er. Hadde ikke Tina selv lagt ut at hun hadde en tråd her, eller ”fansen“ kommentert er det ikke sikkert den hadde blitt så synlig. 

Tråden omhandler Tina og fyll. OM noen synes det blir for mye? Antagelig fordi hun har fått et frekt svar tilbake om hun har spurt vedkommende, eller fordi hun oppriktig er nyskjerrig på om andre mener det er for mye eller for lite. Når du legger ut at du er på hardfylla på heidis, er stolt av mannen din fordi han slår ny rekord innenfor confetti. Ja da er det noe galt med verden. Hu skulle vel vært stolt av han som far? Ikke for alle pengene han har brukt på confetti. Heidis er HARRY, og confetti er HARRY. Men det er vel det de vil være kjent for (rølpeb). Hun deler også hvordan hun har både to og tredagers i helgene, hvordan hun holder formen god ved og spise allergi medisin(? ) dagen derpå. Bruker noe for og få øynene mindre røde. Hvordan hun må bytte hotellrom fordi det lukter fyll. Ja, listen er lang. Og i mellom helgene, retteresagt ukedagene,  filmer hun barnets kjønnsorgan sammen med ei badebombe. 

Det var kanskje på høy tid at denne dama fikk en tråd, for og bli mere oppmerksom på at det blir for mye? 

 

Jeg er ikke den personen hun ble veldig bitter på, men en person som ble betenkt og oppriktig nysgjerrig på om dette er livet hennes året rundt. Synes du kommer med mye fornuftige poeng her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, J.. skrev:

Atte hæ?

Små barn merker jo veldig godt om foreldrene er der eller ikke,å hvor mye de er tilstede/gir av seg selv.

Å "sende vekk" barnet for å feste,gir ikke grunnlag for (positiv) forutsigbarhet som barn både trenger og trives best i.

Ikke greit at barn vokser opp hos andre i helger pga fyll og fest.

Hva barnløse eller folk med voksne barn gjør,er noe helt annet.

Hva reagerer du på spesifikt? 

Jeg er hvertfall enig med alt du skriver her. Veldig imot å 'sette barn vekk'. 

Skolealder var bare en tenkt alder for å presisere at man må være obs spesielt når barn skjønner mer og mer. Mener ikke at man ikke skal gjøre noen endringer før slik og slik alder. 

Jeg husker selv venninner med mødre som ofte dro ut på helg. Og det var disse barna som fikk mest 'issues' når de ble eldre. Jeg syns det er en viktig ting å belyse.

Samtidig må man ikke plutselig rope alkoholikerforeldre, for det føler jeg virkelig ikke at man har noe belegg for å si.

Men resultatet av festing hver helg kan likevel ha innvirkning på et barn (selv om det ikke drikkes foran barnet, eller at man er synlig syk (Hangover) foran barnet. For barn merker at de er tilsidesatt, at de ikke er like kjekke å være med som alle vennene. Og det er viktig å være obs på. 

Og det der 'forjene å feste masse fordi man jobber hardt' syns jeg er et piss argument. Det handler ikke om å fortjene. Man skal kunne unne seg ting. Ja. Men man må passe på at det ikke skjer på bekostning av noen andre. En fembarns alenemanna FORTJENER to måneder på spaferie, det betyr ikke at det er en god ide for barna at mor reiser på den ferien.. 

Jeg syns dette er en viktig diskusjon. Men jeg ønsker ikke med dette å totalt henge ut Tina. For til nå han jeg ikke sett noe som ser ut til å gå ut over barnet hennes. Men jeg tenker at dette kan være noe som det er lurt for henne (og andre festglade foreldre) å tenke over og være bevisst på fremover. Kanskje passe på at man har hvertfall to helger festefri på en måned. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anne D skrev:

Hva reagerer du på spesifikt? 

Jeg er hvertfall enig med alt du skriver her. Veldig imot å 'sette barn vekk'. 

Skolealder var bare en tenkt alder for å presisere at man må være obs spesielt når barn skjønner mer og mer. Mener ikke at man ikke skal gjøre noen endringer før slik og slik alder. 

Jeg husker selv venninner med mødre som ofte dro ut på helg. Og det var disse barna som fikk mest 'issues' når de ble eldre. Jeg syns det er en viktig ting å belyse.

Samtidig må man ikke plutselig rope alkoholikerforeldre, for det føler jeg virkelig ikke at man har noe belegg for å si.

Men resultatet av festing hver helg kan likevel ha innvirkning på et barn (selv om det ikke drikkes foran barnet, eller at man er synlig syk (Hangover) foran barnet. For barn merker at de er tilsidesatt, at de ikke er like kjekke å være med som alle vennene. Og det er viktig å være obs på. 

Og det der 'forjene å feste masse fordi man jobber hardt' syns jeg er et piss argument. Det handler ikke om å fortjene. Man skal kunne unne seg ting. Ja. Men man må passe på at det ikke skjer på bekostning av noen andre. En fembarns alenemanna FORTJENER to måneder på spaferie, det betyr ikke at det er en god ide for barna at mor reiser på den ferien.. 

Jeg syns dette er en viktig diskusjon. Men jeg ønsker ikke med dette å totalt henge ut Tina. For til nå han jeg ikke sett noe som ser ut til å gå ut over barnet hennes. Men jeg tenker at dette kan være noe som det er lurt for henne (og andre festglade foreldre) å tenke over og være bevisst på fremover. Kanskje passe på at man har hvertfall to helger festefri på en måned. 

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir for dom liksom ja😉

Også?? Hva om hu har familie som liker og ha barnebarnet på Helge tur? Det er jo virkelig ikke lov med en dritt snart uten at noen MÅ kommentere. 

hver eneste mor kan skrive under på at de har vært på byen/fest etter de fikk unge. hva er gærli liksom?? 

Hu drar i vartfall ikke med seg ungen ut da😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt ut "kjæreste" med privatlivet,så gjelder denne alle influencere,ink henne.

20190329_194136.png

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 minutt siden, Lillimy skrev:

Blir for dom liksom ja😉

Også?? Hva om hu har familie som liker og ha barnebarnet på Helge tur? Det er jo virkelig ikke lov med en dritt snart uten at noen MÅ kommentere. 

hver eneste mor kan skrive under på at de har vært på byen/fest etter de fikk unge. hva er gærli liksom?? 

Hu drar i vartfall ikke med seg ungen ut da😉 

De fleste er ikke ute hver helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, fruaasen skrev:

Jeg er ikke den personen hun ble veldig bitter på, men en person som ble betenkt og oppriktig nysgjerrig på om dette er livet hennes året rundt. Synes du kommer med mye fornuftige poeng her. 

Jeg kan godt forstå man blir nysgjerrig, jeg har reagert mange ganger selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem er så dette? Etter Sabeltann-navnet å dømme skulle man tro det var en snapper for småbarn som digger kaptein Sabeltann. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Spekulasjoner&hets skrev:

Og hvem er så dette? Etter Sabeltann-navnet å dømme skulle man tro det var en snapper for småbarn som digger kaptein Sabeltann. 

Kona til Stian staysman. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er denne dama her og hvorfor skulle hun ha fans?:klo:

 

Edit: Googlet nå og det var visst en typisk Fredrikstad-glamormodell. Gift med en harry Paradise Hotel deltaker. Eksponerer barnet sitt på nett. Makeup artist.

Kjeder meg allerede. NEEEXT.

Endret av Mariángel
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gulelefant

Det må være ille å være dere som ikke har bedre å gjøre enn å kritisere andre sitt liv. Dere vet ikke en brøkdel av hvordan livet til noen andre er, dere vet kun hvordan deres eget liv er, så pass på det i stedet. Veldig fint for dere at dere ikke ønsker å feste å ha det gøy, veldig fint for andre at de ønsker det. Vi er forskjellige alle sammen, og jeg er sikker på at hun ikke skader barnet sitt kun fordi dere ikke er enig i hennes avgjørelser. God bedring til alle trollene, dere trenger det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gulelefant skrev:

Det må være ille å være dere som ikke har bedre å gjøre enn å kritisere andre sitt liv. Dere vet ikke en brøkdel av hvordan livet til noen andre er, dere vet kun hvordan deres eget liv er, så pass på det i stedet. Veldig fint for dere at dere ikke ønsker å feste å ha det gøy, veldig fint for andre at de ønsker det. Vi er forskjellige alle sammen, og jeg er sikker på at hun ikke skader barnet sitt kun fordi dere ikke er enig i hennes avgjørelser. God bedring til alle trollene, dere trenger det. 

 

Word!! Haters gonna be haters! 

Bare latterlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mariángel skrev:

Hvem er denne dama her og hvorfor skulle hun ha fans?:klo:

 

Edit: Googlet nå og det var visst en typisk Fredrikstad-glamormodell. Gift med en harry Paradise Hotel deltaker. Eksponerer barnet sitt på nett. Makeup artist.

Kjeder meg allerede. NEEEXT.

Dama til Dag H er ikke så veldig mye mer interessant for å si det slik. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere tyter om at ungen blir sendt vekk. Har det slått dere at kanskje han er sammen med pappaen sin? At de to som foreldre kanskje har en avtale om å la den andre få slå ut håret? Forrige helg var vel kanskje et unntak, men da var det jo konsert i Oslo. Ikke det at jeg følger så mye med på hverken hun eller han ellers, så om jeg har rett eller feil for denne helgen aner jeg ikke noe om. Her synser dere mye om andres privatliv, og la oss innse det: folk er forskjellige. Og om barnet har det bra eller dårlig kan ingen andre enn hans nærmeste familie og omgangskrets vite. Og skulle han ha det dårlig håper jeg de sier fra. Det at folk lever et liv du kanskje ikke kan fordra, så betyr det ikke at de er dårlige foreldre. Det betyr bare at de gjør jobben anderledes enn deg.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk følgt Tina over den tiden hun har vært offentlig på snapchat så kan svare på spørsmål som er stilt.

Nei tilfeller er ikke at hun drikker 3-4 helger, men slik som denne gang ble det slik da mannens største konsert var på ene helgen og kurs i London tatt med en husmorsferie itilleg havnet andre helgen. Tilfeldigheter skjer, men ofte sitter hun hjemme i helgene med playstation med gutten og drikker ALKOHOLFRI ingefærøl, er på lekeland, roadtrip til Svergie og andre gøye ting flere helger på rad!😊

Håper det ble er ok svar på spørsmålet som var stilt! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serra
1 time siden, Anonym1990. skrev:

Det morsomme her er at ”fansen“ hennes gjør denne tråden mer synlig, mer komplisert en den er. Hadde ikke Tina selv lagt ut at hun hadde en tråd her, eller ”fansen“ kommentert er det ikke sikkert den hadde blitt så synlig. 

Tråden omhandler Tina og fyll. OM noen synes det blir for mye? Antagelig fordi hun har fått et frekt svar tilbake om hun har spurt vedkommende, eller fordi hun oppriktig er nyskjerrig på om andre mener det er for mye eller for lite. Når du legger ut at du er på hardfylla på heidis, er stolt av mannen din fordi han slår ny rekord innenfor confetti. Ja da er det noe galt med verden. Hu skulle vel vært stolt av han som far? Ikke for alle pengene han har brukt på confetti. Heidis er HARRY, og confetti er HARRY. Men det er vel det de vil være kjent for (rølpen). Men i en alder av rundt 30 er dette HARRY.  Hun deler også hvordan hun har både to og tredagers i helgene, hvordan hun holder formen god ved og spise allergi medisin(? ) dagen derpå. Bruker noe for og få øynene mindre røde. Hvordan hun må bytte hotellrom fordi det lukter fyll. Ja, listen er lang. Og i mellom helgene, retteresagt ukedagene,  filmer hun barnets kjønnsorgan sammen med ei badebombe. 

Det var kanskje på høy tid at denne dama fikk en tråd, for og bli mere oppmerksom på at det blir for mye? 

 

Fryktelig mye dømming og hersking på en og samme kommentar. Litt flinkere må vi vel bli på å ikke dra hverandre så ned.. syns oppriktig det er trist og se at man som mamma ikke skal kunne få bruke egentiden på det man vil uten og få at nei du er harry.. syns Tina er rå, og vi skulle hatt mange fler som henne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Heimeg skrev:

Har faktisk følgt Tina over den tiden hun har vært offentlig på snapchat så kan svare på spørsmål som er stilt.

Nei tilfeller er ikke at hun drikker 3-4 helger, men slik som denne gang ble det slik da mannens største konsert var på ene helgen og kurs i London tatt med en husmorsferie itilleg havnet andre helgen. Tilfeldigheter skjer, men ofte sitter hun hjemme i helgene med playstation med gutten og drikker ALKOHOLFRI ingefærøl, er på lekeland, roadtrip til Svergie og andre gøye ting flere helger på rad!😊

Håper det ble er ok svar på spørsmålet som var stilt! 

Om det er slik, så mener jeg det er all good. 

Jeg synes det er veldig lite produktivt å si 'du drikker for mye', og mer produktivt å snakke om hvor mange helger man fester vs ikke fester. 

Grunnen til at jeg påpekte at man bør være obs på det fremover er at hun selv sa at det gjerne blir 3-4 ganger i måneden PLUSS ekstra ting. Det er et mye høyere tall en du beskriver. Med mindre hun tar en full helg med 3 dager fyll (der barn er vekke) og så har en del helger uten.

Det eneste JEG mener er hvertfall at man bør ha flere helger drikkefri enn man har drikkehelger. Og jeg håper virkelig at de som kommenterer her at man må få kunne drikke også er enig i det. Også håper jeg også at Tina er enig i det. Men det tror jeg hun egentlig er. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...