Gå til innhold

Den store Ikea-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker ikea, er det noen av dere som har stocholm vitrineskap, som vet om fargen holder seg?

- er utrolig usikker på om jeg skal kjøpe denne

image.png.f40fd38e2052c3c298d12dbe5097dd5a.png

Anonymkode: 572b6...722

Har ikke vitrineskap, men småbord i den serien. De har blitt ripete pga bruk, men vil si at fargen har holdt seg. Tror de ble kjøpt i 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker ikea, er det noen av dere som har stocholm vitrineskap, som vet om fargen holder seg?

- er utrolig usikker på om jeg skal kjøpe denne

image.png.f40fd38e2052c3c298d12dbe5097dd5a.png

Anonymkode: 572b6...722

Vi har Stockholm salongbord, har hatt det i snart 10 år nå og det har holdt seg  kjempefint. Firkantet med hylle under, selges ikke mer. 

Anonymkode: 2d673...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2019 den 11.00, AnonymBruker skrev:

Ikke akkurat en hack, men Trofast oppbevaringsserien fra barneavdelingen er super for skittentøysortering og oppbevaring.

Anonymkode: 8aef3...3ad

Det har jeg akkurat kjøpt til skittentøy også! Også har vi en på barnerommet. Kjekt til leker

På 13.5.2019 den 20.50, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med om denne sliter på dørene?

 

https://www.ikea.com/no/no/p/voxnan-knagg-til-dor-forkrommet-80328579/

Anonymkode: 65576...af4

Har ikke merket slitasje og har hatt sånne i 15 år i 3 leiligheter. 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elsker ikea, er det noen av dere som har stocholm vitrineskap, som vet om fargen holder seg?

- er utrolig usikker på om jeg skal kjøpe denne

image.png.f40fd38e2052c3c298d12dbe5097dd5a.png

Anonymkode: 572b6...722

Nettopp satt sammen min, så jeg vet ikke om fargen holder seg, men jeg synes den virker solid. 

Anonymkode: 13819...ce1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som har noen gulvtepper å anbefale fra Ikea? 

Anonymkode: 65576...af4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har disse plissegardinene? https://www.ikea.com/no/no/p/schottis-lystett-plissegardin-mork-gra-90369507/ 
Er de grei? Eller blir de ødelagt ved første bruk? Har så lite lyst å bruke masse penger på en "gardin" som kun brukes om natten. Greit å slippe å feste med skruer også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De lystette gardinene, hvordan er det med å slippe gjennom luft? Blir det tett og tung luft på soverommet?

Anonymkode: 375f2...e4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Luckiness skrev:

Noen som har disse plissegardinene? https://www.ikea.com/no/no/p/schottis-lystett-plissegardin-mork-gra-90369507
Er de grei? Eller blir de ødelagt ved første bruk? Har så lite lyst å bruke masse penger på en "gardin" som kun brukes om natten. Greit å slippe å feste med skruer også...

Hadde en turkis variant i fjor, og den ble aldri ødelagt. Tok den ned fordi jeg ble lei av fargen. De to plastgreiene du kan bruke for å holde gardinen oppe er litt håpløse da, men det er kanskje ikke så viktig når du skal ha det på et soverom.

Anonymkode: af272...d77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en turkis variant i fjor, og den ble aldri ødelagt. Tok den ned fordi jeg ble lei av fargen. De to plastgreiene du kan bruke for å holde gardinen oppe er litt håpløse da, men det er kanskje ikke så viktig når du skal ha det på et soverom.

Anonymkode: af272...d77

Takk for svar! Hvordan er de håpløs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Luckiness skrev:

Takk for svar! Hvordan er de håpløs?

Klemmene for å holde den oppe spratt av ofte. Vi ønsket å holde den på plass ganske lang oppe på gardinen, i og med at den hang over en verandadør.

Anonymkode: af272...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2019 den 11.08, Luckiness skrev:

Noen som har disse plissegardinene? https://www.ikea.com/no/no/p/schottis-lystett-plissegardin-mork-gra-90369507/ 
Er de grei? Eller blir de ødelagt ved første bruk? Har så lite lyst å bruke masse penger på en "gardin" som kun brukes om natten. Greit å slippe å feste med skruer også...

De er helt grusomme, klipsene holder de ikke oppe! Jeg kjøpte noen for et par-tre år siden fra kid, 25 kr stykket, og de ble heist opp ved snor og funket fint. Jeg trodde Ikea sine var samme type, men det var noe skikkelig søppel! Finner ikke de jeg hadde på kid lenger 😕 

Anonymkode: 963be...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 11.21, AnonymBruker skrev:

Elsker ikea, er det noen av dere som har stocholm vitrineskap, som vet om fargen holder seg?

- er utrolig usikker på om jeg skal kjøpe denne

image.png.f40fd38e2052c3c298d12dbe5097dd5a.png

Anonymkode: 572b6...722

Jeg har dette, og jeg elsker det! Har kun hatt det i 1,5 år, men fargen er like fin. God kvalitet, enkelt å bygge 👍

Anonymkode: 40377...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LaptopPute
On 5/30/2019 at 10:15 PM, GjestSiden2006 said:

EE96620D-D70B-4E47-BD59-9D6F9472D6AB.jpeg

Oi så stilig! Hvor får man kjøpt sånn spraymaling egentlig? Og holder det seg når man vasker og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2019 den 11.08, Luckiness skrev:

Noen som har disse plissegardinene? https://www.ikea.com/no/no/p/schottis-lystett-plissegardin-mork-gra-90369507/ 
Er de grei? Eller blir de ødelagt ved første bruk? Har så lite lyst å bruke masse penger på en "gardin" som kun brukes om natten. Greit å slippe å feste med skruer også...

Jeg har disse! I drivhuset! Er vel eneste stedet de kan brukes, å skjerme agurkene for direkte lys. Ellers tror jeg de er temmelig ubrukelige innendørs.

Anonymkode: e940f...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, LaptopPute skrev:

Oi så stilig! Hvor får man kjøpt sånn spraymaling egentlig? Og holder det seg når man vasker og sånn?

Vet ikke og vet ikke. Kan sikkert Google det å lett finne ut om du vil. Er jo ganske vanlig praksis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

59 minutter siden, LaptopPute said:

Oi så stilig! Hvor får man kjøpt sånn spraymaling egentlig? Og holder det seg når man vasker og sånn?

Biltema, Panduro, Maxbo, div. malebutikker osv. Finnes i mange varianter sikkert med forskjellig holdbarhet? Vil jo tro det ikke vaskes bort men jeg har ikke erfaring selv :)

Anonymkode: 406d2...ccb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Biltema, Panduro, Maxbo, div. malebutikker osv. Finnes i mange varianter sikkert med forskjellig holdbarhet? Vil jo tro det ikke vaskes bort men jeg har ikke erfaring selv :)

Anonymkode: 406d2...ccb

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...