Gjest Semilie Skrevet 9. april 2020 #161 Skrevet 9. april 2020 Fler av nye som har kommet inn etter Cecilie sluttet fikk høre masse dritt om Cecilie som da førte til at de trodde på alt som ble sagt og dermed mislikte de henne. Nå som sannheten har kommet frem i lyset vet de at det ikke er sant overhodet. Det var ganske grove beskyldninger. Som f.eks svindel og sponset hotelltur. Fler i mammahjerter har opprettet brukere her på Kvinneguiden og skrivd dritt som ikke er sant.
Gjest Gulelefant Skrevet 9. april 2020 #162 Skrevet 9. april 2020 Mammahjerter uten hjerter. Helt forferdelig at en gruppe med så mye ansvar velger å bruke tiden sin på å lage kvalme, mobbe og være ekle mot hverandre - kontra å være snille, omtenksomme og løfte hverandre opp. At det ikke gir dem bismak i munn av å prate om hvor dårlig mobbing er, når de tydeligvis er noen av de største mobberne selv! Er kun én som står i front i den gruppa, som aldri blir borte. Queen B. Vært stille fra mange av dem i dag - lurer på hva unnskyldningene/beskyldningene vil være dersom de velger å uttale seg om sprekkene som nå er slått i overflaten dems..
Gjest Jegserdeg Skrevet 9. april 2020 #163 Skrevet 9. april 2020 Ikke første gang Mammahjerter har skvist noen ut og mobbet, Vilde og Iris er unnskyldt de er gode. Jeg kjenner de litt ifra tidligere.
Jajajane Skrevet 9. april 2020 #164 Skrevet 9. april 2020 13 minutter siden, Gulelefant skrev: Mammahjerter uten hjerter. Helt forferdelig at en gruppe med så mye ansvar velger å bruke tiden sin på å lage kvalme, mobbe og være ekle mot hverandre - kontra å være snille, omtenksomme og løfte hverandre opp. At det ikke gir dem bismak i munn av å prate om hvor dårlig mobbing er, når de tydeligvis er noen av de største mobberne selv! Er kun én som står i front i den gruppa, som aldri blir borte. Queen B. Vært stille fra mange av dem i dag - lurer på hva unnskyldningene/beskyldningene vil være dersom de velger å uttale seg om sprekkene som nå er slått i overflaten dems.. Tenkte d samme, usedvanlig stille fra den fronten.... Planlegger hevn sikkert 🤣 6
Flettfrid Skrevet 9. april 2020 #165 Skrevet 9. april 2020 Dagens snapper på mammahjerter Lisa, uttaler nå i kveld at hun har bestemt seg for å ta en pause fra snapchat. Kanskje alt som har skjedd siste døgnet har gitt henne kalde føtter?🤔😉 12
Gjest Jegserdeg Skrevet 9. april 2020 #166 Skrevet 9. april 2020 Burde legge seg flate, holdt munn og stenge kanalen! Skremmende at noen mennesker er så vonde mot andre og så hevn gjerrig for å sette seg selv i bedre lys! Håper de lærer sine barn bedre!
Flettfrid Skrevet 9. april 2020 #167 Skrevet 9. april 2020 Mammahjerter 9.april2020 https://imgur.com/a/MeeL2Zc
kanakass Skrevet 9. april 2020 #168 Skrevet 9. april 2020 Så den største mobberen er da altså A, den som alltid har vært i mammahjerter da? 🥴 10
Gjest Gulelefant Skrevet 9. april 2020 #169 Skrevet 9. april 2020 Akkurat nå, kanakass skrev: Så den største mobberen er da altså A, den som alltid har vært i mammahjerter da? 🥴 Det vet man jo ikke sikkert, men er jo rart at alle andre frafaller unntatt én - og at fler og fler kommer i ettertid med innrømmelser om hvordan samtalene er dem i mellom, samt at tidligere medlemmer blir direkte mobbet og hengt ut. Lyder rart i mine ører hvertfall.
Husjhusj Skrevet 9. april 2020 #170 Skrevet 9. april 2020 Skjønner godt at Lisa melder seg ut og tar pause akkurat nå.... Det virker som at det er en intern greie med mye baksnakking og drit, som flere medlemmer har blitt lei av. Lett å la seg rive med om det er sjargongen i en gruppe, så jeg tror faktisk på Leeane som sier at hun ikke er feilfri, men at det var sånn det var innad i gruppa. Lurer så på hva som har skjedd siden Anna og Leeane var superclose.... 10
Husjhusj Skrevet 9. april 2020 #171 Skrevet 9. april 2020 29 minutter siden, kanakass skrev: Så den største mobberen er da altså A, den som alltid har vært i mammahjerter da? 🥴 Det vet vi jo ikke.... 1
MzMe Skrevet 9. april 2020 #172 Skrevet 9. april 2020 (endret) Anna er jo den eneste som har vært med ifra starten. Ellers er alle de andre byttet ut. Endret 9. april 2020 av MzMe 6
Gjest Semilie Skrevet 9. april 2020 #173 Skrevet 9. april 2020 Ser de har stengt kommentarfelter på Instagramkontoen dems hvor Leane er med på bilder. Why? 🤐
Gjest Gulelefant Skrevet 9. april 2020 #174 Skrevet 9. april 2020 9 minutter siden, Semilie skrev: Ser de har stengt kommentarfelter på Instagramkontoen dems hvor Leane er med på bilder. Why? 🤐 Fordi dem ikke vil bli konfrontert?😂 Ønsker vel ikke å innse at fasaden har sprekt og sannheten kommet opp å nikket🤷🏻♀️
Monabe87 Skrevet 9. april 2020 #175 Skrevet 9. april 2020 Jeg tror ikke Leeane er noen uskyldig engel her altså! 5
Baracuda Skrevet 9. april 2020 #176 Skrevet 9. april 2020 5 hours ago, Monabe87 said: Jeg klarer ikke å stole på Cecilie etter det spetakkelet på kjøp/salg siden med alle de folkene som samlet seg for de hadde blitt svindlet. Det husker jeg faktisk... henne stoler jeg ikke på. Men magefølelsen på Leeane er ikke god. iris ville ikke avkrefte eller bekrefte hvem storyen gjaldt når jeg spurte men jeg syns ikke dette er ok. Iris har jeg knyttet strekke bånd med via chat. 5
MzMe Skrevet 10. april 2020 #177 Skrevet 10. april 2020 4 timer siden, Semilie skrev: Ser de har stengt kommentarfelter på Instagramkontoen dems hvor Leane er med på bilder. Why? 🤐 Ligger en video med henne som ikke er stengt 😊 Men blir vel stengt nå 😂
Staycool Skrevet 10. april 2020 #178 Skrevet 10. april 2020 Ironisk at det som regel alltid er den som er close med Anna som forsvinner ut av den gruppa der 😂 10
Gjest Jegserdeg Skrevet 10. april 2020 #179 Skrevet 10. april 2020 1 time siden, Staycool skrev: Ironisk at det som regel alltid er den som er close med Anna som forsvinner ut av den gruppa der 😂 Det vet vel du alt om Cecilie?😉
Staycool Skrevet 10. april 2020 #180 Skrevet 10. april 2020 2 minutter siden, Jegserdeg skrev: Det vet vel du alt om Cecilie?😉 Cecilie er jeg da vel ikke 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå