Flettfrid Skrevet 11. april 2020 #221 Del Skrevet 11. april 2020 (endret) Linn forteller jo også i sin snapp at hun har kontaktet en av de sist hun var i Oslo, for å ta en prat og få renset lufte. Hun fikk ikke svar, men har fått hørt i ettertid at det har vært tatt inn i MHgruppen og slengt dritt om der inne. Det er kun A som bor i Oslo av den gjenge, så ikke vanskelig å forstå hvem som fikk sms fra Linn. Endret 11. april 2020 av Flettfrid Rettet skrivefeil 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 11. april 2020 #222 Del Skrevet 11. april 2020 Synes ikke Linn skulle ha uttalt seg, er vel heller vi som må stille spørsmål og Anna som leder for ha en uttalelse neste gang hun er på. Linn snakket bare i kode slik som Iris, umodent hele opplegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 11. april 2020 #223 Del Skrevet 11. april 2020 12 timer siden, heavyheart skrev: Hvis Anna er main bitch, er det fosterbarnsproblematikk som gjør seg gjeldene hos henne eller..? Man kan vel ikke skylde på å være fosterbarn i det opplegget som kommer frem nå.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 11. april 2020 #224 Del Skrevet 11. april 2020 1 time siden, MzMe skrev: En tenker jo sitt når det bare er den ene som er igjen hele tiden.. Alle andre blir «bytta ut». Helt enig, håper Anna gir en forklaring. Linn håvet vel mange nye følgere (hvem er jeg) med kode tolkningen sin, er enig at hun burde la være. Holde seg til jovialemammaer og ikke henge ut andre grupper slik, ble litt skuffet faktisk å se historien hennes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 11. april 2020 #225 Del Skrevet 11. april 2020 Veldig stille hos Anna sin private snap også🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 11. april 2020 #226 Del Skrevet 11. april 2020 4 minutter siden, Skrukketroll skrev: Helt enig, håper Anna gir en forklaring. Linn håvet vel mange nye følgere (hvem er jeg) med kode tolkningen sin, er enig at hun burde la være. Holde seg til jovialemammaer og ikke henge ut andre grupper slik, ble litt skuffet faktisk å se historien hennes. Linn er ikke medlem av jovialemammaer lengre. Er en stund siden hun sluttet der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 11. april 2020 #227 Del Skrevet 11. april 2020 11 minutter siden, Skrukketroll skrev: Helt enig, håper Anna gir en forklaring. Linn håvet vel mange nye følgere (hvem er jeg) med kode tolkningen sin, er enig at hun burde la være. Holde seg til jovialemammaer og ikke henge ut andre grupper slik, ble litt skuffet faktisk å se historien hennes. Syns det er bra at tidligere medlemmer kommer med sine «historier» så kanskje folk får opp øya. I alle sakene oppigjennom har MH blitt forsvart av «alle, selvom det kanskje er de som er «årsaken» til at folk forsvinner. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 11. april 2020 #228 Del Skrevet 11. april 2020 Søkte opp mammahjerter nå, og der var Tina, og hun sier at dem som tier samtykker ikke, dem orker bare ikke delta i galskapen, ehhh, det er jo smart, da er det jo bare fritt frem å henge ut folk da. Er det mulig🤦♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 11. april 2020 #229 Del Skrevet 11. april 2020 8 minutter siden, Monna1234 skrev: Søkte opp mammahjerter nå, og der var Tina, og hun sier at dem som tier samtykker ikke, dem orker bare ikke delta i galskapen, ehhh, det er jo smart, da er det jo bare fritt frem å henge ut folk da. Er det mulig🤦♀️ Snakk om å drite seg ut da! 😂😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 11. april 2020 #230 Del Skrevet 11. april 2020 11 minutter siden, Monna1234 skrev: Søkte opp mammahjerter nå, og der var Tina, og hun sier at dem som tier samtykker ikke, dem orker bare ikke delta i galskapen, ehhh, det er jo smart, da er det jo bare fritt frem å henge ut folk da. Er det mulig🤦♀️ Herlighet nå er vi tilbake til ungdomsskolen🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 11. april 2020 #231 Del Skrevet 11. april 2020 Akkurat nå, MzMe skrev: Snakk om å drite seg ut da! 😂😂😂😂 Ja, da er det bedre å holde kjeft altså😂 Men da vet vi jo hvem det er, Anna den store, hun har da holdt kjeft det siste døgnet🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 11. april 2020 #232 Del Skrevet 11. april 2020 (endret) 7 minutter siden, Monna1234 skrev: Ja, da er det bedre å holde kjeft altså😂 Men da vet vi jo hvem det er, Anna den store, hun har da holdt kjeft det siste døgnet🤪 Det heter «Den som tier, den samtykker».. Såååå..nooooen har bæsja kraftig på leggen 😂😂😂😂 Endret 11. april 2020 av MzMe Skrivefeil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baracuda Skrevet 11. april 2020 #233 Del Skrevet 11. april 2020 Nei nå må dere seriøs HOLDE OPP! Så slemme og helt ufattelig tragiske voksne mennesker dere er nå! nå så jeg nettopp storyen til Iris. Det er nok!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 11. april 2020 #234 Del Skrevet 11. april 2020 22 minutter siden, Baracuda skrev: Nei nå må dere seriøs HOLDE OPP! Så slemme og helt ufattelig tragiske voksne mennesker dere er nå! nå så jeg nettopp storyen til Iris. Det er nok!!! Men har du sett hvordan de har KNUST andre som har vært med da? Eller er det den søteste og den som klarer å fremstå mest stakkarslig som er mest troverdig? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 11. april 2020 #235 Del Skrevet 11. april 2020 19 minutter siden, Baracuda skrev: Nei nå må dere seriøs HOLDE OPP! Så slemme og helt ufattelig tragiske voksne mennesker dere er nå! nå så jeg nettopp storyen til Iris. Det er nok!!! Greit nok, jeg skjønner, meeeen, hvorfor holder dem bare kjeft? Klart det blir spekulasjoner når dem later som ingenting har skjedd? Og hvorfor kommer gamle medlemmer frem og forteller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemiriam Skrevet 11. april 2020 #236 Del Skrevet 11. april 2020 (endret) 3 minutter siden, neiognei skrev: Men har du sett hvordan de har KNUST andre som har vært med da? Eller er det den søteste og den som klarer å fremstå mest stakkarslig som er mest troverdig? Endret 11. april 2020 av Kakemiriam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 11. april 2020 #237 Del Skrevet 11. april 2020 Akkurat nå, Monna1234 skrev: Greit nok, jeg skjønner, meeeen, hvorfor holder dem bare kjeft? Klart det blir spekulasjoner når dem later som ingenting har skjedd? Og hvorfor kommer gamle medlemmer frem og forteller? Fordi i alle sakene, er det det medlemmet som har blitt skvist ut som har blitt beskyldt for å være den store stygge ulven og MH har fått ALL støtte.. Nå som flere gamle medlemmer står frem og forteller sine historier, kommer det frem at MH ikke er så uskyldige som de fremstår. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemiriam Skrevet 11. april 2020 #238 Del Skrevet 11. april 2020 27 minutter siden, Baracuda skrev: Nei nå må dere seriøs HOLDE OPP! Så slemme og helt ufattelig tragiske voksne mennesker dere er nå! nå så jeg nettopp storyen til Iris. Det er nok!!! Hjerteskjærende 😭❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 11. april 2020 #239 Del Skrevet 11. april 2020 10 minutter siden, MzMe skrev: Fordi i alle sakene, er det det medlemmet som har blitt skvist ut som har blitt beskyldt for å være den store stygge ulven og MH har fått ALL støtte.. Nå som flere gamle medlemmer står frem og forteller sine historier, kommer det frem at MH ikke er så uskyldige som de fremstår. Nemlig👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monabe87 Skrevet 11. april 2020 #240 Del Skrevet 11. april 2020 Kjenner i det heletatt Ada, Lisa, Tina og Vilde Linn eller Cecilie? Var ikke de med for typ 2 år siden? Hvordan er det relevant? Ja har forstått anna skal være den store slemme ulven. Men med så mange folk tror jeg noen hadde merket at Anna var så forferdelig. Jeg finner det bare ikke troverdig. Og tror det ligger mye i det Iris skriver om at folk som har hatt konflikt med noen før kaster seg lett på lasset. De har dratt med seg Cecilie på laget! Altså jeg bryr meg midt i rævva hva skjedde med hun og MH men hun er jo en svindler å det vet jo folk Folk tygger denne historien, svelger den hel men jeg er den eneste som fordøyer den å driter det ut i kloakken hvor det hører til? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå