Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Semilie
Skrevet

Fler av nye som har kommet inn etter Cecilie sluttet fikk høre masse dritt om Cecilie som da førte til at de trodde på alt som ble sagt og dermed mislikte de henne. Nå som sannheten har kommet frem i lyset vet de at det ikke er sant overhodet. Det var ganske grove beskyldninger. Som f.eks svindel og sponset hotelltur. Fler i mammahjerter har opprettet brukere her på Kvinneguiden og skrivd dritt som ikke er sant. 

Gjest Gulelefant
Skrevet

Mammahjerter uten hjerter. Helt forferdelig at en gruppe med så mye ansvar velger å bruke tiden sin på å lage kvalme, mobbe og være ekle mot hverandre - kontra å være snille, omtenksomme og løfte hverandre opp. 

At det ikke gir dem bismak i munn av å prate om hvor dårlig mobbing er, når de tydeligvis er noen av de største mobberne selv! Er kun én som står i front i den gruppa, som aldri blir borte. Queen B. 
Vært stille fra mange av dem i dag - lurer på hva unnskyldningene/beskyldningene vil være dersom de velger å uttale seg om sprekkene som nå er slått i overflaten dems.. 

Gjest Jegserdeg
Skrevet

Ikke første gang Mammahjerter har skvist noen ut og mobbet, Vilde og Iris er unnskyldt de er gode. Jeg kjenner de litt ifra tidligere.

Skrevet
13 minutter siden, Gulelefant skrev:

Mammahjerter uten hjerter. Helt forferdelig at en gruppe med så mye ansvar velger å bruke tiden sin på å lage kvalme, mobbe og være ekle mot hverandre - kontra å være snille, omtenksomme og løfte hverandre opp. 

At det ikke gir dem bismak i munn av å prate om hvor dårlig mobbing er, når de tydeligvis er noen av de største mobberne selv! Er kun én som står i front i den gruppa, som aldri blir borte. Queen B. 
Vært stille fra mange av dem i dag - lurer på hva unnskyldningene/beskyldningene vil være dersom de velger å uttale seg om sprekkene som nå er slått i overflaten dems.. 

Tenkte d samme, usedvanlig stille fra den fronten.... Planlegger hevn sikkert 🤣

• Liker 6
Skrevet

Dagens snapper på mammahjerter Lisa, uttaler nå i kveld at hun har bestemt seg for å ta en pause fra snapchat. Kanskje alt som har skjedd siste døgnet har gitt henne kalde føtter?🤔😉

• Liker 12
Gjest Jegserdeg
Skrevet

Burde legge seg flate, holdt munn og stenge kanalen! Skremmende at noen mennesker er så vonde mot andre og så hevn gjerrig for å sette seg selv i bedre lys! Håper de lærer sine barn bedre!

Skrevet

Så den største mobberen er da altså A, den som alltid har vært i mammahjerter da? 🥴

• Liker 10
Gjest Gulelefant
Skrevet
Akkurat nå, kanakass skrev:

Så den største mobberen er da altså A, den som alltid har vært i mammahjerter da? 🥴

Det vet man jo ikke sikkert, men er jo rart at alle andre frafaller unntatt én - og at fler og fler kommer i ettertid med innrømmelser om hvordan samtalene er dem i mellom, samt at tidligere medlemmer blir direkte mobbet og hengt ut. Lyder rart i mine ører hvertfall.

Skrevet

Skjønner godt at Lisa melder seg ut og tar pause akkurat nå.... Det virker som at det er en intern greie med mye baksnakking og drit, som flere  medlemmer har blitt lei av. Lett å la seg rive med om det er sjargongen i en gruppe, så jeg tror faktisk på Leeane som sier at hun ikke er feilfri, men at det var sånn det var innad i gruppa. Lurer så på hva som har skjedd siden Anna og Leeane var superclose.... 

• Liker 10
Skrevet
29 minutter siden, kanakass skrev:

Det vet vi jo ikke....

• Liker 1
Skrevet (endret)

Anna er jo den eneste som har vært med ifra starten. Ellers er alle de andre byttet ut.

Endret av MzMe
  • Liker 6
Gjest Semilie
Skrevet

Ser de har stengt kommentarfelter på Instagramkontoen dems hvor Leane er med på bilder. Why? 🤐

Gjest Gulelefant
Skrevet
9 minutter siden, Semilie skrev:

Ser de har stengt kommentarfelter på Instagramkontoen dems hvor Leane er med på bilder. Why? 🤐

Fordi dem ikke vil bli konfrontert?😂 Ønsker vel ikke å innse at fasaden har sprekt og sannheten kommet opp å nikket🤷🏻‍♀️

Skrevet

Jeg tror ikke Leeane er noen uskyldig engel her altså!

• Liker 5
Annonse
Skrevet
5 hours ago, Monabe87 said:

Jeg klarer ikke å stole på Cecilie etter det spetakkelet på kjøp/salg siden med alle de folkene som samlet seg for de hadde blitt svindlet.

Det husker jeg faktisk... henne stoler jeg ikke på. Men magefølelsen på Leeane er ikke god. iris ville ikke avkrefte eller bekrefte hvem storyen gjaldt når jeg spurte men jeg syns ikke dette er ok. Iris har jeg knyttet strekke bånd med via chat.  

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, Semilie skrev:

Ligger en video med henne som ikke er stengt 😊 Men blir vel stengt nå 😂

Skrevet

Ironisk at det som regel alltid er den som er close med Anna som forsvinner ut av den gruppa der 😂

• Liker 10
Gjest Jegserdeg
Skrevet
1 time siden, Staycool skrev:

Ironisk at det som regel alltid er den som er close med Anna som forsvinner ut av den gruppa der 😂

Det vet vel du alt om Cecilie?😉

Skrevet
2 minutter siden, Jegserdeg skrev:

Det vet vel du alt om Cecilie?😉

Cecilie er jeg da vel ikke 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...