Gå til innhold

Kunne du hatt eller ønsket sex med en på 16 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fromme ja. 

Seksuell tiltrekning til en ung, vakker og sjarmerende person kan da umulig være revolusjonerende? 

Anonymkode: dd73c...ea2

Det er ikke revolusjonerende, men tiltrekning til en 16 åring, som er et barn, er bare ekkelt. Skjerp deg. Er ikke 18 år eller 20 år ungt nok mener du? Så du syns det er naturlig at man er tiltrukket av 13 åringer også? Det må du jo synes, for en 13 åring er også ung, og kan være både vakker og sjarmerende. Skammer du deg ikke? 

Anonymkode: 0969c...107

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.3.2019 den 20.31, SoWhat? skrev:

Vi må slutte å ha fordommer

 Det må vi

 

Det handler ikke om fordommer. En 16- åring er på mange måter fortsatt et barn mentalt sett, faktisk er ikke hjernen vår ferdig utviklet før vi er rundt 25 år. En oppegående, normal, voksen person vil være klar over dette. At en voksen mann kan føle seg fysisk tiltrukket av en velutviklet tenåringsjente - ok, men man trenger ikke agere på enhver impuls. Og den voksne har definitivt det hele og fulle ansvaret her 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke revolusjonerende, men tiltrekning til en 16 åring, som er et barn, er bare ekkelt. Skjerp deg. Er ikke 18 år eller 20 år ungt nok mener du? Så du syns det er naturlig at man er tiltrukket av 13 åringer også? Det må du jo synes, for en 13 åring er også ung, og kan være både vakker og sjarmerende. Skammer du deg ikke? 

Anonymkode: 0969c...107

Her diskuterer du med deg selv, for jeg kan ikke se noe sted jeg har sagt at jeg blir tiltrukket av 13 åringer, eller at jeg aldri synes noen over 16 er tiltrekkende. Hold deg til fakta. Du får det til å høres ut som jeg ligger med 16- åringer, og hvis du leser innlegget mitt skikkelig, så ser du at det er noe jeg ikke ville gjort. Men jeg har øyne, og jeg ser når noen er tiltrekkende, uansett om de er 16 eller 100.

Nei, jeg skammer meg ikke. Jeg har en sunn og normal seksualitet, uten å legge skyldfølelse, skam og begrensninger på meg selv. Innenfor det som er lovlig selvfølgelig.

Anonymkode: dd73c...ea2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at ca alle voksne damer her skriver nei, selvsakt. Men jeg betviler sterkt for at alle skriver det som er sant. Da med tanke på egen erfaring som 16 åring. Var nok godt over snittet attraktiv på den tiden (ikke nå lengre), men mange kjærringer som var kåt ja.

Anonymkode: 30888...9eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan ikke utelukke det helt, men tror nok ikke det. J20 (snart 21).

Anonymkode: 25e28...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg aldri kunnet fått meg til å ha, selv ikke på hardfylla. Hadde det skjedd hadde jeg skammet meg noe så jævlig. Missforstå meg rett, det er mange attraktive unge kvinner, men det stopper der for meg. Og en 16 åring er bare en jentunge, ikke en ung kvinne engang. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kunne jeg aldri hatt, det er å regne som en gutt for meg og jeg er kun tiltrukket av menn. K33. 

Anonymkode: c0a5d...31e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsket, ja. Gjennomført det, nei. Mye fromme folk her må jeg si. 

K over 40

Anonymkode: dd73c...ea2

Har ingenting med å være from eller ikke, jeg blir ikke seksuelt tiltrukket av så unge gutter. 

Anonymkode: c0a5d...31e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at ca alle voksne damer her skriver nei, selvsakt. Men jeg betviler sterkt for at alle skriver det som er sant. Da med tanke på egen erfaring som 16 åring. Var nok godt over snittet attraktiv på den tiden (ikke nå lengre), men mange kjærringer som var kåt ja.

Anonymkode: 30888...9eb

Jeg har aldri som voksen sett på en 16 åring og tenkt at "oi shit, han/hun er attraktiv, tenk at jeg også var så attraktiv som 16 åring". Som 16 åring var jeg et barn og forvirra som faen og usikker på hva jeg ville gjøre med livet mitt. 

Anonymkode: 0969c...107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at enten mener vi 16-åringer er gamle nok til å ha sex, eller så mener vi det ikke og bør ha et regelverk deretter. Ellers så har jeg vanskelig for å se at en 16-åring som har sex med en på 40 skulle være noe verre enn med en på 16. En skulle jo tro førstnevnte var betraktelig mer moden og i stand til å gi en god opplevelse på en del områder. 

Jeg misstenker at det ligger mye moralisme og ryggmargsrefleks bak en del av reaksjonene, og ikke så mye refleksjon rundt hva som er best for personene det handler om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, herzeleid skrev:

Jeg tenker at enten mener vi 16-åringer er gamle nok til å ha sex, eller så mener vi det ikke og bør ha et regelverk deretter. Ellers så har jeg vanskelig for å se at en 16-åring som har sex med en på 40 skulle være noe verre enn med en på 16. En skulle jo tro førstnevnte var betraktelig mer moden og i stand til å gi en god opplevelse på en del områder. 

Jeg misstenker at det ligger mye moralisme og ryggmargsrefleks bak en del av reaksjonene, og ikke så mye refleksjon rundt hva som er best for personene det handler om. 

En 16 åring er et barn. Det defineres som et barn. En 16 åring har ikke stemmerett, kan ikke kjøre bil, kan ikke drikke alkohol eller røyke. Eller jo, de KAN, men de har ikke LOV til det. Om du mener det er ok at en 40 år gammel mann ligger med en 16 år gammel jente så sier det mye om deg, og jeg går også utifra at du ikke har barn selv, og iallefall ikke en datter. For du hadde faen ikke syntes det var greit om du fikk vite at den 16 år gamle, søte, snille og gode datteren din ble pult av en 40 år gammel gris. Hvorfor skal jeg reflektere rundt hva som er best for en 40 åring? Han kan ligge med en 20 åring om han det vil, for de aller fleste 20 åringer er passe godt utvikla og vet hva de vil! En 16 åring kan fort bli lurt, og det siste en 16 åring tenker på er at hun vil pule en på 40 år! Om du gidder å tenke lengre enn til tuppen på ditt eget utstyr så skjønner du tegninga rimelig godt. 

Det at en 40 åring i det hele tatt TROR at en 16 åring vil ha sex med han er helt absurd. Jeg husker selv når jeg var 16 år, hvor mange tilbud jeg fikk på nettby og blink fra eldre menn. Husker jeg syntes det var så ufattelig ekkelt. "søt og sexy jente du da, har du mistet jomfrudommen din kanskje?;-);-)". Det var menn så gamle som 60 år!!! Når jeg var 14 år gammel fikk jeg også tilbud, men verst var de når jeg var 16 år. 

Seksualitet er nydelig og skal ikke skambelegges uansett hvilken fetisj man har, men når man blander i barn så er det virkelig ikke greit. 16 åringer er per definisjon barn, og at den seksuelle lavalder er 16 år er en ting, men at en 16 åring har sex med en på 18 år er noe helt annet enn å ha sex med en som kunne vært faren hennes. 16 åringer er også sårbare, unge, forvirret, de er ikke voksne.

Nok KG for i dag. Faen altså, alt pakket er jo samlet her. 

Anonymkode: 0969c...107

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann på 32 og svaret er ja. Er tross alt lovlig og 16 åringer er pene de og. 

Anonymkode: 0eb78...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 En 16 åring er et barn. Det defineres som et barn. En 16 åring har ikke stemmerett, kan ikke kjøre bil, kan ikke drikke alkohol eller røyke. Eller jo, de KAN, men de har ikke LOV til det. Om du mener det er ok at en 40 år gammel mann ligger med en 16 år gammel jente så sier det mye om deg, og jeg går også utifra at du ikke har barn selv, og iallefall ikke en datter. For du hadde faen ikke syntes det var greit om du fikk vite at den 16 år gamle, søte, snille og gode datteren din ble pult av en 40 år gammel gris. Hvorfor skal jeg reflektere rundt hva som er best for en 40 åring? Han kan ligge med en 20 åring om han det vil, for de aller fleste 20 åringer er passe godt utvikla og vet hva de vil! En 16 åring kan fort bli lurt, og det siste en 16 åring tenker på er at hun vil pule en på 40 år! Om du gidder å tenke lengre enn til tuppen på ditt eget utstyr så skjønner du tegninga rimelig godt. 

Det at en 40 åring i det hele tatt TROR at en 16 åring vil ha sex med han er helt absurd. Jeg husker selv når jeg var 16 år, hvor mange tilbud jeg fikk på nettby og blink fra eldre menn. Husker jeg syntes det var så ufattelig ekkelt. "søt og sexy jente du da, har du mistet jomfrudommen din kanskje?;-);-)". Det var menn så gamle som 60 år!!! Når jeg var 14 år gammel fikk jeg også tilbud, men verst var de når jeg var 16 år. 

Seksualitet er nydelig og skal ikke skambelegges uansett hvilken fetisj man har, men når man blander i barn så er det virkelig ikke greit. 16 åringer er per definisjon barn, og at den seksuelle lavalder er 16 år er en ting, men at en 16 åring har sex med en på 18 år er noe helt annet enn å ha sex med en som kunne vært faren hennes. 16 åringer er også sårbare, unge, forvirret, de er ikke voksne.

Nok KG for i dag. Faen altså, alt pakket er jo samlet her. 

Anonymkode: 0969c...107

Synd du hisser deg sånn opp og ikke klarer å holde deg saklig. Det er flusst av 16 år gamle gutter som godt kunne tenke seg en 40 år gammel "MILF". At du synes det er ekkelt, eller at de fleste vil misslike tanken på at ens egne barn har sex, er ikke saklige argumenter for at det er galt. 

Ellers skal du ha for å styrke bildet av mye ryggmargsrefleks og følelser, og lite refleksjon. 

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ingenting sexuelt tiltrekkende med en så ung jente/gutt. 

Dame 40

Anonymkode: f2d51...04d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjems av å lese at noen kan/kunne i 40 årene. Men de er ikke god i hode da. 

Anonymkode: f2d51...04d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, fysj...de er jo barn.

Er 35 og kunne aldri rotet meg borti eller ønsket sex med noen som var så små. Kunne ikke tenkt meg en på 22 en gang, blir alt for ungt.

De kunne godt ha hevet den seksuelle lavalderen til 18 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En 16 åring er et barn. Det defineres som et barn. En 16 åring har ikke stemmerett, kan ikke kjøre bil, kan ikke drikke alkohol eller røyke. Eller jo, de KAN, men de har ikke LOV til det. Om du mener det er ok at en 40 år gammel mann ligger med en 16 år gammel jente så sier det mye om deg, og jeg går også utifra at du ikke har barn selv, og iallefall ikke en datter. For du hadde faen ikke syntes det var greit om du fikk vite at den 16 år gamle, søte, snille og gode datteren din ble pult av en 40 år gammel gris. Hvorfor skal jeg reflektere rundt hva som er best for en 40 åring? Han kan ligge med en 20 åring om han det vil, for de aller fleste 20 åringer er passe godt utvikla og vet hva de vil! En 16 åring kan fort bli lurt, og det siste en 16 åring tenker på er at hun vil pule en på 40 år! Om du gidder å tenke lengre enn til tuppen på ditt eget utstyr så skjønner du tegninga rimelig godt. 

Det at en 40 åring i det hele tatt TROR at en 16 åring vil ha sex med han er helt absurd. Jeg husker selv når jeg var 16 år, hvor mange tilbud jeg fikk på nettby og blink fra eldre menn. Husker jeg syntes det var så ufattelig ekkelt. "søt og sexy jente du da, har du mistet jomfrudommen din kanskje?;-);-)". Det var menn så gamle som 60 år!!! Når jeg var 14 år gammel fikk jeg også tilbud, men verst var de når jeg var 16 år. 

Seksualitet er nydelig og skal ikke skambelegges uansett hvilken fetisj man har, men når man blander i barn så er det virkelig ikke greit. 16 åringer er per definisjon barn, og at den seksuelle lavalder er 16 år er en ting, men at en 16 åring har sex med en på 18 år er noe helt annet enn å ha sex med en som kunne vært faren hennes. 16 åringer er også sårbare, unge, forvirret, de er ikke voksne.

Nok KG for i dag. Faen altså, alt pakket er jo samlet her. 

Anonymkode: 0969c...107

Synes det blir ganske feil å definere en på 16 som et barn, da settes han i samme bås som alla en 13 åring. Det er faktisk ganske stort forskjell på de tre årene. Om en 16 åring har sex med ei eller en eldre, blir det litt i gråsonen men samtidig er det bare en naturlig ting å ha sex. Du er ikke voksen som 16 men heller ikke et barn.

 

Om en skal vente helt til hjernen er ferdigutviklet i en alder av 25 år med å ta egne avgjørelser som hvem en ønsker å ha sex med, er du langt ute på viddene med tanke på naturen. Om en\ ei på 20 blir sammen med en på 50, blir det en del av livserfaringen hennes fremover. Erfaring er en del av livets utvikling det også.

 

Synes ikke det er pent å se ei på 16 sammen med en på 45, det virker unaturlig og jeg tenker at enten sliter denne jenta med noe som gjør at hun faller for denne på 45 eller så er han gubben en som manipulerer og er tvilsom med tanke på pedofili. Men synes også det er forskjell på det og ved tilfeldig sex i fylla. Hadde ikke gjort sistnevnte selv, men det er faktisk en vesentlig forskjell.

Anonymkode: 30888...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, herzeleid skrev:

 

Ellers skal du ha for å styrke bildet av mye ryggmargsrefleks og følelser, og lite refleksjon. 

Hva er galt med ryggmargsrefleks og følelser? Eldre menn som bare går etter purunge kvinner (kalt jenter) er det noe rart med. Hvis man normalt sett tiltrekkes av kvinner i forskjellige aldre, er det mer normalt, men å bare være en gris på førti + som går etter de yngste, da begynner det å handle om spesifikke fantasier som jomfrudom, renhet og uskyldighet. Igjen, helt klart greit i fantasien. Som dame fantaserer jeg ofte om unge menn, men jeg legger meg ikke etter dem alle i virkelighetens verden. Vi har jo gradsforskjeller her.

Anonymkode: 78cae...384

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med ryggmargsrefleks og følelser? Eldre menn som bare går etter purunge kvinner (kalt jenter) er det noe rart med. Hvis man normalt sett tiltrekkes av kvinner i forskjellige aldre, er det mer normalt, men å bare være en gris på førti + som går etter de yngste, da begynner det å handle om spesifikke fantasier som jomfrudom, renhet og uskyldighet. Igjen, helt klart greit i fantasien. Som dame fantaserer jeg ofte om unge menn, men jeg legger meg ikke etter dem alle i virkelighetens verden. Vi har jo gradsforskjeller her.

Anonymkode: 78cae...384

At det er veldig dumt å basere sitt syn på dette heller enn refleksjoner og en mer objektiv tilnærming. "Fordi jeg føler det sånn" er ingen god grunn til å begrense andres frihet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...