Gå til innhold

Kunne du hatt eller ønsket sex med en på 16 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aldri i verden! Synes de var «guttevalper» allerede da jeg selv var i 18 års alderen.  K 39. 

Anonymkode: d9cfa...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har runda 40, og 16-åringer ser nå mer ut som barn enn kvinner for meg, så nei. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Akhenaton skrev:

Har runda 40, og 16-åringer ser nå mer ut som barn enn kvinner for meg, så nei. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he.  40-åringer ser ok ut for meg på 70. Barnebarn er ok, men hver til sin bruk.  🙏

Anonymkode: ccd02...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 24. Absolutt ikke. 

Jeg husker veldig godt hvordan det var å være 16, jeg innbilte meg at jeg var moden og at jeg ikke kom til å ha noe problem med å innlede et forhold til noen i 20-årene (eldre gutter var jo kjempekule! Og modne!). I dag ser jeg hvor feil jeg tok. Jeg var ikke moden nok til å takle å ligge med en gutt for så å bli dumpet/ghostet, for ikke snakke om noen som var mye eldre. Jeg hadde veldig romantiserte tanker rundt gutter og forhold, og ville nok taklet det svært dårlig om disse bildene ble knust. 16-åringer tror de er voksne nok til å takle slike ting, men jeg vil påstå at i de aller fleste tilfeller stemmer det ikke i det hele tatt. Tenåringer er akkurat det—tenåringer. De kan til og med regnes som barn, de er definitivt ikke voksne ennå. 

Personlig foretrekker jeg gutter på min egen alder eller litt eldre (maks 10 år eldre, men helst under 30 år gammel), og det samme gjør vennene mine. Skal innrømme at om en venninne av meg hadde fortalt at hun hadde ligget med en 16-17-åring nå nylig hadde jeg reagert kraftig. Husker den gangen min da 18 år gamle venninne skrøt over å ha klinet med en 15-åring (og broren hans), og jeg syntes det var ekkelt nok på den alderen. 

Anonymkode: 8945c...386

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K28

Absolutt ikke. 16-åringerer er ikke voksne. Hadde heller sagd av meg armen og foret meg selv til haier, enn å involvert meg med en 16-åring om jeg måtte velge av de hva jeg ønsket mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja kunne vel det. men er 18 år da, jente. heller litt yngre enn eldre for meg.

Anonymkode: 69503...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Puselusk skrev:

K28

Absolutt ikke. 16-åringerer er ikke voksne. Hadde heller sagd av meg armen og foret meg selv til haier, enn å involvert meg med en 16-åring om jeg måtte velge av de hva jeg ønsket mest.

Du behøver vel ikke å overdrive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sozo skrev:

Hadde jeg uført en slik handling, ville det være et overgrep.

Hvorfor skulle det vært et overgrep? Frivillig sex er ikke overgrep. Ja jeg vet at det er mange her på forumet som hater at unge mennesker skal ha sex med eldre mennesker, - men spør dere selv, - den forakten dere har mot at andre mennesker skal ha sex på tvers av alder og generasjoner - er den forakten medfødt, - eller er den tillært?

Endret av waco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, waco said:

Du behøver vel ikke å overdrive?

Kan droppe "fore meg selv til haier" delen, og bare ta med å sage av min egen arm?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, waco skrev:

Hvorfor skulle det vært et overgrep? Frivillig sex er ikke overgrep. Ja jeg vet at det er mange her på forumet som hater at unge mennesker skal ha sex med eldre mennesker, - men spør dere selv, - den forakten dere har mot at andre mennesker skal ha sex på tvers av alder og generasjoner - er den forakten medfødt, - eller er den tillært?

Jeg hadde sett på det som et overgrep om jeg som er over 40 år, har god utdannelse, er bereist og har en viss makt (politisk) skulle hatt sex med en 16 år gammel gutt eller jente. Jeg må også være meg bevisst at denne makten jeg har gjør meg mindre intelligent, forskning her. (edit: slik at jeg ikke vil være i stand til å ta en god vurdering i en slik situasjon). 

Utover det er ikke barn en preferanse jeg har. 

Jeg har spurt meg selv, min begrunnelse for å ikke ligge med en eller ei på 16 år er basert på forskning og preferanser. Jeg forakter ingen, jeg passer min egen ræv. Stort sett. 

Kort forklaring, kan begrunne ytterligere en annen dag. 

Endret av Sozo
Presisering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sozo skrev:

Jeg hadde sett på det som et overgrep om jeg som er over 40 år, har god utdannelse, er bereist og har en viss makt (politisk) skulle hatt sex med en 16 år gammel gutt eller jente. Jeg må også være meg bevisst at denne makten jeg har gjør meg mindre intelligent, forskning her. (edit: slik at jeg ikke vil være i stand til å ta en god vurdering i en slik situasjon). 

Utover det er ikke barn en preferanse jeg har. 

Jeg har spurt meg selv, min begrunnelse for å ikke ligge med en eller ei på 16 år er basert på forskning og preferanser. Jeg forakter ingen, jeg passer min egen ræv. Stort sett. 

Kort forklaring, kan begrunne ytterligere en annen dag. 

Basert i forskning?

Det å anta at den yngste er den med minst seksualmakt og den eldste med mest makt er en tankefeil og en kortslutning. Jeg er uenig med deg. Yngre mennesker kan også utnytte eldre til sin egen fordel. Du er ikke den som utnytter bare fordi du er eldst.

Tror du at christoffer var underdanig jan thomas bare fordi jan thomas var dobbelt så gammel som christoffer? 

Hva har det med at du er bereist med noe som helst å gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, waco skrev:

Basert i forskning?

Det å anta at den yngste er den med minst seksualmakt og den eldste med mest makt er en tankefeil og en kortslutning. Jeg er uenig med deg. Yngre mennesker kan også utnytte eldre til sin egen fordel. Du er ikke den som utnytter bare fordi du er eldst.

Tror du at christoffer var underdanig jan thomas bare fordi jan thomas var dobbelt så gammel som christoffer? 

Hva har det med at du er bereist med noe som helst å gjøre?

Det er en 16 åring det er snakk om her. 

Anonymkode: f2d51...04d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, waco skrev:

Basert i forskning?

Det å anta at den yngste er den med minst seksualmakt og den eldste med mest makt er en tankefeil og en kortslutning. Jeg er uenig med deg. Yngre mennesker kan også utnytte eldre til sin egen fordel. Du er ikke den som utnytter bare fordi du er eldst.

Tror du at christoffer var underdanig jan thomas bare fordi jan thomas var dobbelt så gammel som christoffer? 

Hva har det med at du er bereist med noe som helst å gjøre?

Mitt innlegg er rotete, men legger du godviljen til skjønner du hva jeg mener. Jeg er litt på farten. 

Helt ok at du er uenig. I min verden og fra mitt ståsted er dette barn. Det er ikke mulig å overbevise meg om noe annet. 

Jeg kan forklare meg bedre i morgen, om du har interesse av det. 

God kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennene som skriver nei her lyver jo. Og de som skriver ja er griser. Ergo, alle menn er griser. Haha! Der lærte dere noe nytt. :) 

Anonymkode: 82011...e23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
On 3/24/2019 at 10:03 PM, AnonymBruker said:

Kvinne 37 år.

Nei, det har jeg ikke lyst til. Jeg tenker det er på grensen til overgrep - eller.....selv om det var veldig ønsket fra en 16-åring, så anser ikke jeg det som noe en 16-åring er i stand til å vurdere konsekvenser av.

Anonymkode: 851f4...cd9

Helt enig med deg om dette, selv var jeg overhodet ikke den samme personen i en alder av 16 år som idag. Selv om det kunne blitt en underholdende og kanskje god opplevelse, så ville jeg nok sterkt anbefale å vente en 7-8 år. Så er følelsesbildet litt skarpere som gjør det hele mer avslappet og givende. :)

Endret av Nonchalant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Parkeringsvakt

Det vile føltes som å ha sex med en utviklingshemmet, så nei. Kunne heller ikke hatt sex med noen betydelig dummere enn meg, uansett alder

k 30+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt
On 3/26/2019 at 10:10 PM, waco said:

Basert i forskning?

Det å anta at den yngste er den med minst seksualmakt og den eldste med mest makt er en tankefeil og en kortslutning. Jeg er uenig med deg. Yngre mennesker kan også utnytte eldre til sin egen fordel. Du er ikke den som utnytter bare fordi du er eldst.

Om du har så lav iq at den gjengse 16-åring er smartere enn deg, så lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 16 drømte/fantaserte jeg om sex med kvinner på 30-35 år. Som kunne lære meg opp..

i dag som 54 (mann) er det helt uaktuelt å ha sex med så unge jenter!!

Anonymkode: d0954...91d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...