Gå til innhold

Kunne du hatt eller ønsket sex med en på 16 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, mellomtomater67 skrev:

fyfaen..jeg blir KVALM! det er nesten sånn at jeg sitter her med tårer i øynene! kvinner og menn her som er over 40 år som skriver at de kan ha sex med en 16 åring, fysøren! tenk på at en 16 åring kan være sønnen/datteren deres!! 

at det finnes så ekle folk..jeg blir kvalm. 

en 16 åring er IKKE MODEN! en 16 åring er et barn!!!!!! en 16 åring tenker som en tenåring, ikke som en voksen person!!!

skjerp dere!

K32 

Ok, siden en 16-åring er så ung så burde ikke han/hun ha sex med jevnaldrende heller da. For det er vel det du mener?

Anonymkode: db724...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, siden en 16-åring er så ung så burde ikke han/hun ha sex med jevnaldrende heller da. For det er vel det du mener?

Anonymkode: db724...1d8

Hallo???

Det er da noe helt annet å utforske med gjevngamle enn med en som kunne vært far/mor. 

I utgangspunktet kunne den økes til 18. 

Anonymkode: f2d51...04d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Æsj! Det er jo et veldig ungt voksent menneske. Jeg syns de under 28 er for unge, selv er jeg 30. 

Jeg har faktiskt tenkt på dette en del, for da jeg var mellom 17 og 21 hadde jeg sex med  3 som var mellom 26 og 45. Jeg blir litt kvalm av tanken på at han på 45 lå med meg som var så ung. Jeg så ikke ung ut, men jeg var jo det. 

Anonymkode: 72757...7d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2019 den 13.40, AnonymBruker skrev:

Ser at ca alle voksne damer her skriver nei, selvsakt. Men jeg betviler sterkt for at alle skriver det som er sant. Da med tanke på egen erfaring som 16 åring. Var nok godt over snittet attraktiv på den tiden (ikke nå lengre), men mange kjærringer som var kåt ja.

Anonymkode: 30888...9eb

Dette har jeg også opplevd når jeg var yngre å chattet med eldre damer. De ble kåte at jeg var umettelig og kunne gjøre det mange ganger etter hverandre, og likte at jeg var kåte gutten deres selv om jeg var over 16 år. Så lenge man er over 16 år og ikke blir missbrukt fysisk og psykisk, så syns jeg det er greit. Var noen creeps også som hadde sære fetisher, men de fleste var ikke sånn. Tror de tente på at yngre gutter tente på de mens de hadde mann hjemme der sexen var fraværende eller slet med potensen osv.

Anonymkode: 17d22...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Kvinne 34. Minimum 20 år. 

Anonymkode: 4b054...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo???

Det er da noe helt annet å utforske med gjevngamle enn med en som kunne vært far/mor. 

I utgangspunktet kunne den økes til 18. 

Anonymkode: f2d51...04d

Vedkommende jeg siterte argumenterte for at en 16-åring er umoden og et barn. Det er hun jo da om hun har sex med en voksen eller en jevnaldrende.

Ja, det å utforskjell med en jevnaldrende og en voksen er selvfølgelig en forskjell. Den voksne har som regel mye mer erfaring.

Anonymkode: db724...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende jeg siterte argumenterte for at en 16-åring er umoden og et barn. Det er hun jo da om hun har sex med en voksen eller en jevnaldrende.

Ja, det å utforskjell med en jevnaldrende og en voksen er selvfølgelig en forskjell. Den voksne har som regel mye mer erfaring.

Anonymkode: db724...1d8

Det var meg du siterte. Ikke spill dum, du skjønte at jeg mente at en 16åring er umoden og et barn i forhold til en voksen person🤦‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mellomtomater67 skrev:

Det var meg du siterte. Ikke spill dum, du skjønte at jeg mente at en 16åring er umoden og et barn i forhold til en voksen person🤦‍♀️

Hvorfor er det et argument når det kommer til sex med aldersforskjell?

Anonymkode: db724...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan definitivt drømme om jenter på den alderen. Men å faktisk gjøre noe tror jeg ville ha føltes feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, mellomtomater67 skrev:

fyfaen..jeg blir KVALM! det er nesten sånn at jeg sitter her med tårer i øynene! kvinner og menn her som er over 40 år som skriver at de kan ha sex med en 16 åring, fysøren! tenk på at en 16 åring kan være sønnen/datteren deres!! 

at det finnes så ekle folk..jeg blir kvalm. 

en 16 åring er IKKE MODEN! en 16 åring er et barn!!!!!! en 16 åring tenker som en tenåring, ikke som en voksen person!!!

skjerp dere!

K32 

Skjønner ikke innvendingen din, jeg.

Jeg hadde lyst til å ha sex med lærerinna mi da jeg gikk på vgs.

Eneste problemet med det, er sånne religiøse og konservative, sjuke folk som skal shame folk for å følge deres seksuelle lyster.

Hva skulle skjedd, da? Hadde pikken min falt av? Ville jeg blitt schizofren? Fått post-traumatisk stresslidelse av å ligge med en mye eldre kvinne jeg tente på?

Herregud, så mange viktorianske og sjuke folk det er som forvirrer seg inn på sexforumet. Er det trolletid, nå kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo???

Det er da noe helt annet å utforske med gjevngamle enn med en som kunne vært far/mor. 

I utgangspunktet kunne den økes til 18. 

Anonymkode: f2d51...04d

16 åringer har lyst på sex.

Om du hever lavalderen, så blir det vanskeligere for 16-åringer å få sex, og enkelte unge mennesker vil få strafferettslige konsekvenser, som igjen bl.a vil føre til at vi må fø på dem via NAV, at de ikke får seg jobb osv.

Lavalderen bør senkes til kjønnsmoden alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, hvis en mann 30+ hadde sparket en 16+ i ballene, ville dere Forsatt sugd og pust han?

Anonymkode: e4be6...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Er 31. Det er barn 

Anonymkode: ed91a...09c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.3.2019 den 22.41, AnonymBruker skrev:

Beklager, men jeg kjenner jeg mister helt troen på menn. At de kunne tenkt seg å ha sex med dn ung jente på 16 er rett å slett ekkelt når man er 51 og 56. Kunne vært barnebarnet. Hva er det med menn. Ikke at det er bedre med de som er 30 og 40. Jeg har en datter på 13 og blir rett å slett kvalm av å lese dette. 

Anonymkode: f2d51...04d

Ja, leste litt her i denne tråden og får jo hakeslep.

Ingen moraler whatsoever så lenge man får dyppet seg eller? Faen  jeg blir så sint!!

Anonymkode: 20bdd...39d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ser på folk som gjør dette og ikke er på samme alder selv, eller et par år fra - som pedofile. 16 åringer er barn.

Mann 37

Anonymkode: 0f734...820

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en 22 årig mann er jeg i tvil, men heller litt mot ja, under veldig sterk tvil og for en utrolig attraktiv og moden 16 åring kunne jeg gjort det. Heldigvis trenger jeg ikke tenke hardere på det siden jeg har en kjæreste som er litt likere i alder hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Ser på folk som gjør dette og ikke er på ca samme alder selv, som pedofile.

16 åringer er barn på alle mulige måter

 

mann 37.

Anonymkode: 0f734...820

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops, ser at jeg skrev 2 ganger - beklager.

Anonymkode: 0f734...820

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til cuckolding og chasity kanskje..

Anonymkode: e4be6...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...