Gå til innhold

Kunne du hatt eller ønsket sex med en på 16 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beklager, men jeg kjenner jeg mister helt troen på menn. At de kunne tenkt seg å ha sex med dn ung jente på 16 er rett å slett ekkelt når man er 51 og 56. Kunne vært barnebarnet. Hva er det med menn. Ikke at det er bedre med de som er 30 og 40. Jeg har en datter på 13 og blir rett å slett kvalm av å lese dette. 

Anonymkode: f2d51...04d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde nok lyst på flere jenter på 16 når jeg selv var 16. Hvis jeg hadde fått tilbudet hadde jeg nok dessverre sagt nei. Etter at jeg ble 17 har det vært helt uaktuelt. Da begynte jeg å fokusere på "eldre" kvinner (D.v.s. et til to år eldre enn meg.)

Anonymkode: 1dea0...b18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kalkulator

Sex med ei på 16? Nei, nei, nei. Måtte ha vært over 20 med god margin. 

Men kunne mer enn gjerne ha gitt ris til ei på 16..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt tallene til 61,så ja! 😯

Anonymkode: ccd02...224

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.3.2019 den 21.47, AnonymBruker skrev:

Nei. K36. I min verden er 16 åringer barn. 

Anonymkode: 501c1...8fd

Ifølge loverket som nok står over din verden. Men de er seksuelt lovlige. 

Men å påstå at 15-16 åringer ikke er ferdig utviklet kroppslig, er tull. Det KAN de være, men som en skriver over her. En enda større andel vil røpe seg når de åpner munnen. Men det finnes de som hadde lurt mange på det feltet også. 

Men mitt svar. Nei, ville ikke gjort det. Har en datter på 16. Mann 51

Anonymkode: 61204...76a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er små barn i mine øyne. 

Kvinne 35 år.

Anonymkode: c6e70...f52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Herregud, spesielt glad jeg er kvinne når jeg leser svarene her. Mange menn opp i 50årene som ville hatt sex med ei på 16år. Kvinner er heldigvis ikke så ekle, og derfor ruler menn som majoriteten av overgrep, også av barn. 

Ja, 16åringer kan se eldre ut (typ 19-20), men de er fremdeles 16 år. Dersom du er klar over alderen (og jenta ikke lyver), er det helt sinnsykt å ønske sex. Det er rimelig ungt, og tanken på en 16åring med en 50åring er faktisk frastøtende. Mange 50åringer har selv døtre som er eldre. 

 

Endret av NotYou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, NotYou skrev:

Herregud, spesielt glad jeg er kvinne når jeg leser svarene her. Mange menn opp i 50årene som ville hatt sex med ei på 16år. Kvinner er heldigvis ikke så ekle, og derfor ruler menn som majoriteten av overgrep, også av barn. 

Ja, 16åringer kan se eldre ut (typ 19-20), men de er fremdeles 16 år. Dersom du er klar over alderen (og jenta ikke lyver), er det helt sinnsykt å ønske sex. Det er rimelig ungt, og tanken på en 16åring med en 50åring er faktisk frastøtende. Mange 50åringer har selv døtre som er eldre. 

 

Jeg hadde som 16 åring sex med en kvinne på 31. Vet du at det er ganske normalt og lett å finne damer som vil ha sex med yngre gutter på nettet? Hva sier du til dette? Tror menn sier det rett ut mens kvinner skal være så politisk korrekte og redd for å bli dømt av andre kvinner.

Anonymkode: 17d22...d28

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde som 16 åring sex med en kvinne på 31. Vet du at det er ganske normalt og lett å finne damer som vil ha sex med yngre gutter på nettet? Hva sier du til dette? Tror menn sier det rett ut mens kvinner skal være så politisk korrekte og redd for å bli dømt av andre kvinner.

Anonymkode: 17d22...d28

Ser du at jeg skriver majoriteten? Ikke st det ikke finnes kvinner som har sex med unge gutter, men det er definitivt flere menn. Også stor forskjell på 30år og 50år. Mange 30åringer er fremdeles umodne. Typiske sånne ungkarer som fester på 18års steder. En 50åring kunne vært 30åringens far, og er absolutt for gammel for et 16år gammelt barn. Man er fremdeles barn når man er 16 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, NotYou skrev:

Ser du at jeg skriver majoriteten? Ikke st det ikke finnes kvinner som har sex med unge gutter, men det er definitivt flere menn. Også stor forskjell på 30år og 50år. Mange 30åringer er fremdeles umodne. Typiske sånne ungkarer som fester på 18års steder. En 50åring kunne vært 30åringens far, og er absolutt for gammel for et 16år gammelt barn. Man er fremdeles barn når man er 16 år. 

Nå i dag syns jeg faktigst det hele var litt rart selv om jeg syns det var spennende da og at jeg fikk oppmerksomheten til ei så mye eldre kvinne. Syns ikke det er forskjell på ei på 31 og 50 år. De er milevis forran en 16 åring i utviklingen. Det finnes umodne 50 åringer også btw..

Anonymkode: 17d22...d28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå i dag syns jeg faktigst det hele var litt rart selv om jeg syns det var spennende da og at jeg fikk oppmerksomheten til ei så mye eldre kvinne. Syns ikke det er forskjell på ei på 31 og 50 år. De er milevis forran en 16 åring i utviklingen. Det finnes umodne 50 åringer også btw..

Anonymkode: 17d22...d28

Hvor gammel er du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, NotYou skrev:

Hvor gammel er du? 

Da var jeg 16 og nå er jeg passert 30. Hvordan da?

Anonymkode: 17d22...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kunne ikke hatt sex med en på 16 år. Jeg hadde ons med en som ikke hadde fylt 20 en gang når jeg var 27, og det var veldig på kanten, og fristet ikke til gjentagelse. En mental sperre antageligvis, var ingenting galt med kroppen hans eller at han var dårlig i senga, men en 16 åring hadde virkelig ikke gått. 

K 29.

Anonymkode: e2f08...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 40 +

Et absolutt nei, av to grunner. 

1. En 16-år gammel gutt, eller jente, er enda et barn med en seksualitet under utvikling. Jeg som over 40 år skal ikke bryte inn i denne utviklingen, og skade den. Det vil også bli en ubalanse i makt, da jeg er såpass mye eldre. Hadde jeg uført en slik handling, ville det være et overgrep. Ja, jeg vet at den seksuelle lavalder er 16 år, men det forandrer ikke mitt syn på saken. 

2. Jeg tenner ikke på barn. Det hjelper ikke at guttebarnet har tendenser til skjegg og bart, eller at jentebarnet har pupper og kjønnshår. Det er like fullt et barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. 39. Ja takk til eldre menn - de blir bare kjekkere og kjekkere 

Anonymkode: 93447...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2019 den 19.44, AnonymBruker skrev:

Kjønn og alder på deg? 

Anonymkode: f2d51...04d

NEI!

Kvinne 35 år.

Anonymkode: b3c7c...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 39. Ja takk til eldre menn - de blir bare kjekkere og kjekkere 

Anonymkode: 93447...c19

Takk, godt å høre!  😇

Anonymkode: ccd02...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...