Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja men jeg tror at noen ganger må man bare tenke at vi får se hvordan det går med de barna senere i livet. Vi får se hva som skjer med verden om vi godtar praktisering av homofili. 

Anonymkode: c2809...1e3

En god oppvekst er ikke basert på hvor mange peniser og vaginaer som er i husholdningen.

Endret av Stueloff
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 58102...06e

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At dere gidder å bite på!!

Anonymkode: 362b3...a4a

Gøy å bite litt.😅 Slepper når kjeder meg... ca nå..😉🍀

Anonymkode: 307eb...5ed

Skrevet

For å sitere Ravi: "Å navigere ut fra antikvare brev ær ike bare forykt, dær fan ike trygt"

Homofile utgjør en liten prosentandel av befolkningen, menneskeheten kommer til å gå under av helt andre grunner enn at enkelte elsker en av samme kjønn. I tillegg er det ganske mange homofile som får barn så de befolker jo verden de også, om enn ikke helt etter boka di.

Hvorfor noen tror de kan påberope seg å mene noe som helst om hva voksne mennesker gjør under dyna kommer jeg aldri til å forstå.

Love is love 🏳️‍🌈

• Liker 7
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er kristen og praktiserer den ved å lese bibel, meditere(be), er det noen her inne som kan være ærlige mot meg om hva de tenker om homofili?

jeg synes det er unaturlig og ikke i tråd med biologien. Mennesker er ment for å føre verden videre, men samtidig kan jeg skjønne frustrasjonen til homofile. Unge mennesker og eldre skal ikke føle seg liten og ikke verdt noe fordi de mener de er tiltrukket av samme skjønn. Homofile er harmløse. Jeg ønsker ikke å skade noen eller få andre til å gjøre det. Mine barn i fremtiden får velge selv, hva de vil og jeg holder stille. 

Personlig liker jeg best at enn mann og en kvinne er sammen,fordi de skal få barn om begge er friske. I bibelen sies det at en kvinne og mann ble skapt. Jeg tror ikke de som mener de er forelsket i samme kjønn egentlig er det. 

Hva tenker dere, helt ærlig? Vil vi at samfunnet skal utvikle seg dit at homofili er lov?

Så fint at barna dine skal få "velge". Du vet at legning er noe man er født med, ikke sant? 

Og du er nok noen tiår for sent ute. Homofili er lov. Homofile har samme rettigheter som deg, de kan også gifte seg i kirken. 

Les gjerne bibelen, men husk at vi er i 2019 nå. 

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De holdningene lever i beste velgående. Tro meg. Du som ikke vet bsre 🙂

• Liker 1
Gjest SeptemberRose
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ?

Du skriver at homofile har valgt legningen sin. Den seneste forskningen viser nå at det er genetisk. Det betyr at det er naturlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes.

Historien om gud og skapelsen er bare verdens eldste vandrehistorie. Det er kanskje verdens enkleste forklaring på hvor vi kommer fra, og er i seg selv en fin historie. Men bibelen er kun det, en historie. Sikkert lettvint om man ikke orker å ta innover seg den litt mer komplekse evolusjonsteorien og så videre. Men bibelen er altså nedskrevet på folkemunne, av helt vanlige mennesker, på lik linje med asbjørnsen og moe sine eventyr. Kan også sammenlignes med dagens wikipedia. 

Anonymkode: d020c...dc7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har i grunnen rett. Samtidig er det vel noen mennesker som er så indoktrinerte av bibelen at de faktisk mener man skal tro på alt som står der.

Anonymkode: e55c0...3ab

• Liker 3
Skrevet

Bibelen sier også at størst av alt er kjærligheten. Hvis gud ikke ønsket at folk skal bli født homofile, så er det merkelig at han skapte dem likevel da? 

Jeg har ikke noen følelser i forhold til homofile. Jeg har ikke noen følelser i forhold til heterofile heller. Jeg gir blaffen I legningen til folk. Er folk hyggelig mot meg, så er jeg hyggelig mot dem. At man skal velge å henge seg opp i hvem folk elsker eller er tiltrukket av, er for meg uforståelig. Det er nok av andre ting å hisse seg opp over. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Må anbefale Ts og alle denne boka: «Sapiens.» Av Yuval Noah Hari. Enkel og ettertenksom og underholdene og til tider klokt om menneskes opprinnelse og historie

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hjelpes.

Historien om gud og skapelsen er bare verdens eldste vandrehistorie. Det er kanskje verdens enkleste forklaring på hvor vi kommer fra, og er i seg selv en fin historie. Men bibelen er kun det, en historie. Sikkert lettvint om man ikke orker å ta innover seg den litt mer komplekse evolusjonsteorien og så videre. Men bibelen er altså nedskrevet på folkemunne, av helt vanlige mennesker, på lik linje med asbjørnsen og moe sine eventyr. Kan også sammenlignes med dagens wikipedia. 

Anonymkode: d020c...dc7

Det er ikke bare en historie 🙂

Det er ikke det altså. 

Men mange misforstår. Som Ts. Vokste opp som katolikk jeg. Heavy greier. Men Gud fins 🙂

Endret av SoWhat?
AnonymBruker
Skrevet

Harari.. ikke Hari... Gikk litt fort i iveren😉

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? said:

Det er ikke bare en historie 🙂

Det er ikke det altså. 

Hva er det da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har i grunnen rett. Samtidig er det vel noen mennesker som er så indoktrinerte av bibelen at de faktisk mener man skal tro på alt som står der.

Det gjelder å ha evne til å skille.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det da?

God moral. Den beste vei vi kan gå. Det er det lyset i enden. Komplisert. Men tro er viktig. Det er det. Hva er vi uten? 🙂

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kristen og praktiserer den ved å lese bibel, meditere(be), er det noen her inne som kan være ærlige mot meg om hva de tenker om homofili?

jeg synes det er unaturlig og ikke i tråd med biologien. Mennesker er ment for å føre verden videre, men samtidig kan jeg skjønne frustrasjonen til homofile. Unge mennesker og eldre skal ikke føle seg liten og ikke verdt noe fordi de mener de er tiltrukket av samme skjønn. Homofile er harmløse. Jeg ønsker ikke å skade noen eller få andre til å gjøre det. Mine barn i fremtiden får velge selv, hva de vil og jeg holder stille. 

Personlig liker jeg best at enn mann og en kvinne er sammen,fordi de skal få barn om begge er friske. I bibelen sies det at en kvinne og mann ble skapt. Jeg tror ikke de som mener de er forelsket i samme kjønn egentlig er det. 

Hva tenker dere, helt ærlig? Vil vi at samfunnet skal utvikle seg dit at homofili er lov?

Bibelen er eventyr.  Og hvorfor bryr du deg om hvem folk ligger med?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

God moral. Den beste vei vi kan gå. Det er det lyset i enden. Komplisert. Men tro er viktig. Det er det. Hva er vi uten? 🙂

Jeg er ateist og har alt jeg trenger😊

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er ikke kristen, men jeg er enig med deg i ganske mye. Jeg er imot homofili i praksis, altså forhold og samleie. At en person er homofil ser jeg på som en test fra Gud, og om de greier å ta avstand fra det. 

Det er jo heller ikke biologisk naturlig for mennesker, selvom man "føler" det. 

Men, jeg hater ikke homofile. Jeg har flere i min omgangskrets som er det, og de vet hvor jeg står. Man må respektere et menneske, for det er Guds skapning, men man kan mislike handlingene. 

Om mitt barn blir lesbisk, så kommer jeg aldri til å snu henne ryggen. Jeg kommer til å ta imot partneren hennes med åpne armer, selvom jeg ikke er enig i praksisen. Hun skal alltid kunne komme til meg..

Folk får gjøre som de vil. Når det er sagt, synes jeg at det skal være  greit at vi mener som vi vil. Men man skal respektere hverandre og ikke gjøre hverdagen til hverandre vanskelig og få en til å føle seg som dritt. 

Homofilt samleie er ikke naturlig, det er slik aids oppstod. Det er fullt av bakterier og man skal ikke gjøre det bak, ikke heller kvinner. Det er ikke naturlig. Forelskelse i samme kjønn kan skje, men det betyr ikke at man skal gjøre noe med det. 

Anonymkode: 589db...426

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Bibelen er eventyr.  Og hvorfor bryr du deg om hvem folk ligger med?

Det er ikke eventyr. Det er retningslinjer fordi vi trenger det. Ellers er vi ganske lost 🙂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...