xHenrik Skrevet 21. mars 2019 #21 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, noen liker anal sex, men de har jo vanlig sex også. En mann og en kvinne utfyller hverandre, seksuelt også fordi de ikke har noe som den andre har. Anonymkode: c2809...1e3 Hvorfor tror du denne guden din har skapt homofile? For det står jo i den hellige boka at Gud har skapt alt. 12
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #22 Skrevet 21. mars 2019 2 minutter siden, megda skrev: Homofili finnes i naturen blandt mange dyrearter. Tenker du at dyrene velger å være homofile? Videre er homofili bare en variasjon innenfor biologien fordi om arten skal overleve er et kriterie at den diversifiserer seg på ulike måter og på den måten gir best mulighet til å føre arten videre. Vi mennesker skal be for dyr også, ja jeg vet at dyr er homfilie. Men dyr kan mer enn vi tror. Vi kan nok se annerledes og unaturlig oppførsel og følelser på dyr om de ikke trives i det miljøet de er i. Anonymkode: c2809...1e3
Gjest Wemel Skrevet 21. mars 2019 #23 Skrevet 21. mars 2019 Jeg ligger med menn og kvinner, og noen ganger transer. Det føles helt naturlig. Jeg er ateist.
Gjest theTitanic Skrevet 21. mars 2019 #24 Skrevet 21. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: De aller fleste er enige i at det føles og er naturlig meg heterofile forhold. Heterofile kan føre verden videre. Vi trenger at verden går videre. Vi skal ikke klare å forelske oss i samme kjønn, da er det ikke en forelskelse. Anonymkode: c2809...1e3 Nå har ikke jeg noen oversikt over hvor mye av befolkningen som er homofile, men både disse og de som er sterile/ufruktbare, de som ikke ønsker barn og de som er for syke har bidratt til at verden ikke er fullstendig overbefolket nå. Om alle lever opp, alle går barn, alle reddes.. da sliter kloden vår.
SoWhat? Skrevet 21. mars 2019 #25 Skrevet 21. mars 2019 Alle er ikke og vil ikke bli homofile Ts! Det er rom for alle i troen. Du må ikke utelukke noen som " mindre gode kristne" Det er så feil det! Ikke bra 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #26 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, theTitanic skrev: Nå har ikke jeg noen oversikt over hvor mye av befolkningen som er homofile, men både disse og de som er sterile/ufruktbare, de som ikke ønsker barn og de som er for syke har bidratt til at verden ikke er fullstendig overbefolket nå. Om alle lever opp, alle går barn, alle reddes.. da sliter kloden vår. Mennesker dør og derfor må noen lage barn Anonymkode: c2809...1e3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #27 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg liker bibelen og den er naturlig, og den har fulgt mennesker hele livet. Den lærer oss viktige verdier. Mennesker kan ikke ha sex og elske samme kjønn, fører ikke til noe for alle sammen. vi må tenke på motsatt kjønn og forstå at det er mest naturlig i evolusjonen Anonymkode: c2809...1e3 Jeg forholder meg til hvordan vi tenker i dag. Ikke til hvordan mørkemenn ønsket å kontrollere sine medmennesker for to tusen år siden, som sagt. Anonymkode: e55c0...3ab 7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #28 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Alle er ikke og vil ikke bli homofile Ts! Det er rom for alle i troen. Du må ikke utelukke noen som " mindre gode kristne" Det er så feil det! Ikke bra Vi skal inkludere homofilie og be for de, håpe alt ordner seg og ikke fryse se ut Anonymkode: c2809...1e3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #29 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg forholder meg til hvordan vi tenker i dag. Ikke til hvordan mørkemenn ønsket å kontrollere sine medmennesker for to tusen år siden, som sagt. Anonymkode: e55c0...3ab Ikke all endring er god endring Anonymkode: c2809...1e3
Stueloff Skrevet 21. mars 2019 #30 Skrevet 21. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Barnet får ikke den kontakten med biologisk far da??? Anonymkode: c2809...1e3 Barnet får ikke kontakt med donoren, for det er det han er, ikke en pappa. Barnet vokser opp med to veldig flotte foreldre som elsker barnet minst like mye som to heterofile foreldre ville gjort. Du må nesten bare akseptere at verden går videre. 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #31 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, Stueloff skrev: Barnet får ikke kontakt med donoren, for det er det han er, ikke en pappa. Barnet vokser opp med to veldig flotte foreldre som elsker barnet minst like mye som to heterofile foreldre ville gjort. Du må nesten bare akseptere at verden går videre. Ja men jeg tror at noen ganger må man bare tenke at vi får se hvordan det går med de barna senere i livet. Vi får se hva som skjer med verden om vi godtar praktisering av homofili. Anonymkode: c2809...1e3
Gjest theTitanic Skrevet 21. mars 2019 #32 Skrevet 21. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mennesker dør og derfor må noen lage barn Anonymkode: c2809...1e3 Jorden er temmelig full så nei, det må ikke være sånn at alle lager barn. Faktisk trengs et par naturkatastrofer for å få ned befolkningstallet. Men akk, det nytter ikke samtale med religiøse (hjernevaskede) mennesker..
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #33 Skrevet 21. mars 2019 Akkurat nå, theTitanic skrev: Jorden er temmelig full så nei, det må ikke være sånn at alle lager barn. Faktisk trengs et par naturkatastrofer for å få ned befolkningstallet. Men akk, det nytter ikke samtale med religiøse (hjernevaskede) mennesker.. I norge og Danmark ønsker de at flere skal få barn, de lager faktisk goder for studenter som får barn nå. De to landene er skikkelig krise når det kommer til å få verden eller landet videre Anonymkode: c2809...1e3
Gjest SeptemberRose Skrevet 21. mars 2019 #34 Skrevet 21. mars 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kristen og praktiserer den ved å lese bibel, meditere(be), er det noen her inne som kan være ærlige mot meg om hva de tenker om homofili? jeg synes det er unaturlig og ikke i tråd med biologien. Mennesker er ment for å føre verden videre, men samtidig kan jeg skjønne frustrasjonen til homofile. Unge mennesker og eldre skal ikke føle seg liten og ikke verdt noe fordi de mener de er tiltrukket av samme skjønn. Homofile er harmløse. Jeg ønsker ikke å skade noen eller få andre til å gjøre det. Mine barn i fremtiden får velge selv, hva de vil og jeg holder stille. Personlig liker jeg best at enn mann og en kvinne er sammen,fordi de skal få barn om begge er friske. I bibelen sies det at en kvinne og mann ble skapt. Jeg tror ikke de som mener de er forelsket i samme kjønn egentlig er det. Hva tenker dere, helt ærlig? Vil vi at samfunnet skal utvikle seg dit at homofili er lov? Anonymkode: c2809...1e3 Dette innlegget tror jeg må være det dummeste jeg har lest.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #35 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja men jeg tror at noen ganger må man bare tenke at vi får se hvordan det går med de barna senere i livet. Vi får se hva som skjer med verden om vi godtar praktisering av homofili. Anonymkode: c2809...1e3 Praktisering av homofili er noe de fleste land og mennesker allerede har gjort. Og det går helt fint sålenge ikke mennesker som deg blander seg. Anonymkode: e55c0...3ab 11
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #36 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Praktisering av homofili er noe de fleste land og mennesker allerede har gjort. Og det går helt fint sålenge ikke mennesker som deg blander seg. Anonymkode: e55c0...3ab Når man mener det skjer noe vondt skal man blande seg. Anonymkode: c2809...1e3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #37 Skrevet 21. mars 2019 2 minutter siden, SeptemberRose skrev: Dette innlegget tror jeg må være det dummeste jeg har lest. Hvorfor ? Anonymkode: c2809...1e3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #38 Skrevet 21. mars 2019 At dere gidder å bite på!! Anonymkode: 362b3...a4a 4
SoWhat? Skrevet 21. mars 2019 #39 Skrevet 21. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi skal inkludere homofilie og be for de, håpe alt ordner seg og ikke fryse se ut Anonymkode: c2809...1e3 Vi bør be for alle. Tror ikke de homofile trenger det mer enn andre akkurat 🙂
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #40 Skrevet 21. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke fantasi, klarer du å motbevise meg så greit ? Hvorfor mener du det er fantasi? Anonymkode: c2809...1e3 Tja: jeg regner med du tror på en allmektig Gud. En skaper av hele skaperverket av alt som er. Hvorfor skapte han Satan ? Anonymkode: 307eb...5ed 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå