Gå til innhold

Hva tenker du om brukere her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

44 minutter siden, SoWhat? skrev:

Skulle ønske fler bidro her. Hva er feil med å se det bra med andre uavhengig av synspunkt på div?

Det er faktisk viktig! Hallo?

De fleste er her inne for å diskutere og da bryr man seg ikke/legger ikke merke til brukernavn. Jeg gjør ikke, med mindre det er debatter jeg selv er med i og som varer lenge. 

33 minutter siden, Fjaselina skrev:

Eg trur eg har for lite fokus på kven som skriv kva, for eg klarer ikkje å ha ei klar formeining om kven som gøymer seg bak ulike nick. Forresten trur eg at eg veldig ofte set størst pris på dei som ikkje skriv som anonyme, det er lettare å diskutere med eit nick enn med eit anonymt vesen. 

Og sannsynlegvis har nokre no gitt opp, fordi eg skriv på nynorsk:)

Jeg syns AB:er gir masse gode råd, har ofte lest mange fine, gode innlegg skrevet av anonyme brukere. 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antakelig fordi det er de samme brukerne som alltid kommer opp i disse trådene. Det virker som en ganske eksklusiv klubb der bare de "gode gamle" fra sosialpraten er invitert. 

Minner en del om ungdomsskolen egentlig.

Anonymkode: 19c16...e75

Jeg er ikke så aktiv på forumet her selv om jeg har vært medlem i to år, men nå har jeg en periode hvor jeg er mer aktiv og jeg husker jeg kjedet meg en kveld og skulle delta i en sånn snikksnakk-tråd, men fikk ingen respons, det var bare de "faste" i tråden som snakket mens overså de "nye", så da ble det ikke mer snikksnakk på meg 🙈😅 Følte meg nesten som den nye i klassen som ingen ville prate med. 

Anonymkode: 16c1d...6eb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

@HalldirV2 er hyggelig og hjelpsom og er en positiv gledesspreder :dagens-rose:

Anonymkode: 83b4c...8c0

Enig i det 🙂 han ser andre faktisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Vanlig fyr har også bidratt med mye positivt, både med gode råd og informasjon om forskjellige ting.

Anonymkode: 83b4c...8c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De fleste er her inne for å diskutere og da bryr man seg ikke/legger ikke merke til brukernavn. Jeg gjør ikke, med mindre det er debatter jeg selv er med i og som varer lenge. 

Jeg syns AB:er gir masse gode råd, har ofte lest mange fine, gode innlegg skrevet av anonyme brukere. 

Jeg er ikke så aktiv på forumet her selv om jeg har vært medlem i to år, men nå har jeg en periode hvor jeg er mer aktiv og jeg husker jeg kjedet meg en kveld og skulle delta i en sånn snikksnakk-tråd, men fikk ingen respons, det var bare de "faste" i tråden som snakket mens overså de "nye", så da ble det ikke mer snikksnakk på meg 🙈😅 Følte meg nesten som den nye i klassen som ingen ville prate med. 

Anonymkode: 16c1d...6eb

Dette er ikke en "klagetråd". Bare sånn obs på det . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

@Perelandra er hyggelig og hjelpsom :dagens-rose:

Anonymkode: 83b4c...8c0

Det vet jeg ikke noe om. Men du vet 🙂 så bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig konsept! 

Selv henger jeg stort sett på den sosiale delen, og der er alle inkluderende, positive, morsomme og det legges ut mange gode bilder og musikk. 

Er det en bruker "utenom" som jeg har lagt merke til, må det være @CamillaCollett

Alltid fine, konstruktive råd. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SoWhat? skrev:

Og der inne var alt beroligende...

Herved får du oss på blå resept så lenge du trenger det. :klem: Beroligende er en fin attest å få. 

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke så aktiv på forumet her selv om jeg har vært medlem i to år, men nå har jeg en periode hvor jeg er mer aktiv og jeg husker jeg kjedet meg en kveld og skulle delta i en sånn snikksnakk-tråd, men fikk ingen respons, det var bare de "faste" i tråden som snakket mens overså de "nye", så da ble det ikke mer snikksnakk på meg. Følte meg nesten som den nye i klassen som ingen ville prate med. Anonymkode: 16c1d...6eb

Vel, hvis folk er i full gang med å skravle om et tema eller fem på èn gang, så er de opptatt med det og i fri verbal flyt...men da er det bare å slenge deg med i samtalen. Ingen grunn til å sitte på gjerdet, for jeg tror faktisk at det inkluderes ganske bra der. Jeg utfordrer deg herved; gi livstegn i de trådene, si hei igjen og vis hvem du er der. Jeg ønsker deg herved veldig velkommen. :jepp:  Joda, det er helt sant, selv om jeg nå går og legger meg. Natta. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg er ikke så aktiv på forumet her selv om jeg har vært medlem i to år, men nå har jeg en periode hvor jeg er mer aktiv og jeg husker jeg kjedet meg en kveld og skulle delta i en sånn snikksnakk-tråd, men fikk ingen respons, det var bare de "faste" i tråden som snakket mens overså de "nye", så da ble det ikke mer snikksnakk på meg 🙈😅 Følte meg nesten som den nye i klassen som ingen ville prate med. 

Anonymkode: 16c1d...6eb

Kjenner følelsen. Og så lager de sånne tråder som dette der de klapper hverandre på ryggen og slenger rundt seg med roser og klemmer og prøver tappert å diktere hva andre skal få lov til, og ikke minst, ikke få lov til å skrive i tråden.

Anonymkode: 19c16...e75

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Herved får du oss på blå resept så lenge du trenger det. :klem: Beroligende er en fin attest å få. 

Vel, hvis folk er i full gang med å skravle om et tema eller fem på èn gang, så er de opptatt med det og i fri verbal flyt...men da er det bare å slenge deg med i samtalen. Ingen grunn til å sitte på gjerdet, for jeg tror faktisk at det inkluderes ganske bra der. Jeg utfordrer deg herved; gi livstegn i de trådene, si hei igjen og vis hvem du er der. Jeg ønsker deg herved veldig velkommen. :jepp:  Joda, det er helt sant, selv om jeg nå går og legger meg. Natta. 

Det hadde vært noe! 😄 men jeg et stadig innom! Healing hehe 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe har helt rett, det er selvopplevd herifra det hun skriver! 

Jeg har ikke vært her inne et år en gang og ble tatt vel i mot med åpne armer i den sosiale plassen. 

Beklager forferdelig dårlige setninger her, begynner å bli klar til :natti:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Det hadde vært noe! 😄 men jeg et stadig innom! Healing hehe 

Kjempehyggelig :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, The R. S skrev:

Hoppe har helt rett, det er selvopplevd herifra det hun skriver! 

Jeg har ikke vært her inne et år en gang og ble tatt vel i mot med åpne armer i den sosiale plassen. 

Beklager forferdelig dårlige setninger her, begynner å bli klar til :natti:

Det et forumets oase vil jeg si 🙂 bare hyggelig og humor. Love it! 🙂 trekker inn der når jeg føler behov for RO 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det et forumets oase vil jeg si 🙂 bare hyggelig og humor. Love it! 🙂 trekker inn der når jeg føler behov for RO 🙂

Helt enig. Roer ned der inne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, The R. S skrev:

Helt enig. Roer ned der inne. 

Ja 🙂 sliten i hodet iblant. Og der bare faller pulsen med en gang. Så god og lun stemning 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner følelsen. Og så lager de sånne tråder som dette der de klapper hverandre på ryggen og slenger rundt seg med roser og klemmer og prøver tappert å diktere hva andre skal få lov til, og ikke minst, ikke få lov til å skrive i tråden.

Anonymkode: 19c16...e75

Kunne ikke vært mer enig. Ganske barnslig spør du meg, litt sånn de holder på i bgh. Føler det er om å gjøre å rose andre for å fiske etter ros. Du er fiiiin, nei duuu er fiiiin. 

Anonymkode: 9aae8...cb4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett tenker jeg at KG er ganske representativt for samfunnet forøvrig. Bare at du her finner ekstra mange bottom feeders blottet for fornuft og evne til refleksjon. På den annen siden finnes det heldigvis mange kloker hoder og varme sjeler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg vil bare si en ting, vi driver ikke med smisking på Sosial prat, vi har det bare hyggelig og morsomt sammen, det er godt å ha et sted hvor man slipper krangling og diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg vil bare si en ting, vi driver ikke med smisking på Sosial prat, vi har det bare hyggelig og morsomt sammen, det er godt å ha et sted hvor man slipper krangling og diskusjoner.

Ah, ja jeg glemte den tredje kategorien; rævslikkerne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...