Gå til innhold

Hva tenker du om brukere her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker OG. Hun er den brutalt ærlige men joviale, noen ganger på kanten og spydige, men innerst inne god tvers igjennom tanta jeg ikke har i virkeligheten.

Anonymkode: a67e4...f3e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Tror jeg vil holde det for meg selv... Hva jeg tenker om mange brukere her inne🙄 

Hm. Har notert meg navnet. Men føler ingen dårlige jobb er da. Du markerer seg

 Det er en bra ting. 

Dårlige VIBBER skulle det stå! Jez

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt Hamhamham, flink til å diskutere, er alltid saklig, men kanskje ikke nødvendigvis enig med flertallet :) Tror ikke jeg har vært her nok til å danne opp en mening for så mange...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du bare skriver hyggelige ting om henne, så synes jeg man allikevel burde tagge de som nevnes, for ordens skyld:@Hoppetaujenta

:smilyblomst:

Anonymkode: 2c1ca...edf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker OG. Hun er den brutalt ærlige men joviale, noen ganger på kanten og spydige, men innerst inne god tvers igjennom tanta jeg ikke har i virkeligheten.

Anonymkode: a67e4...f3e

Hun er seg selv. Liker det! Litt sånn at hun gir faen i hva andre mener. Integrert kalles det 👍

Nei. Integritet 😄

Ha tålmodighet 🙂

Endret av SoWhat?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Hun er seg selv. Liker det! Litt sånn at hun gir faen i hva andre mener. Integrert kalles det 👍

Integritet😁 Du er kul du også til tider, selv om jeg har vært rivende uenig i deg i noen diskusjoner.

Anonymkode: a67e4...f3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Er det en bruker jeg virkelig vil fremheve, så er det @Jerry Lee. den fyren er bare god, Jeg er sikker på at han har et hjerte av gul, så fint som han fremstår så må han ha det. Snill, morsom og hyggelig. En tvers i gjennom fin fyr :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Synes det er mange hyggelige brukere her inne 🤘

Og du er en av dem. Du er som oftest saklig. Og har antenner 🙂 det er bra. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Integritet😁 Du er kul du også til tider, selv om jeg har vært rivende uenig i deg i noen diskusjoner.

Anonymkode: a67e4...f3e

Hehe. Jeg liker motstandere. Jeg gjør det. Det er jo de som kan få meg til å tenke nytt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Er det en bruker jeg virkelig vil fremheve, så er det @Jerry Lee. den fyren er bare god, Jeg er sikker på at han har et hjerte av gul, så fint som han fremstår så må han ha det. Snill, morsom og hyggelig. En tvers i gjennom fin fyr :hug:

Enig! Han er rettferdig først og fremst vil jeg si. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*schwusch*  Her er jeg.  :goodbye:   Hyggelig å bli nevnt og takk for det. Det stemmer at jeg ikke diskuterer for mye
og trives best på hyggelig prateplass på forumet. Jeg har vært her lenge og i starten diskuterte selv jeg, men
etter hvert har jeg blitt stø på hva jeg mener og hvem jeg er. Trenger ikke å diskutere lengre. Folk får mene
hva de vil, det er egentlig det samme for meg. Så da blir det mere som å nesten alltid ligge på en bademadrass
i godt sommervær og flyte rundt der folk er sommerlige i sine synspunkter. Liker det best avslappet jeg. :) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

*schwusch*  Her er jeg.  :goodbye:   Hyggelig å bli nevnt og takk for det. Det stemmer at jeg ikke diskuterer for mye
og trives best på hyggelig prateplass på forumet. Jeg har vært her lenge og i starten diskuterte selv jeg, men
etter hvert har jeg blitt stø på hva jeg mener og hvem jeg er. Trenger ikke å diskutere lengre. Folk får mene
hva de vil, det er egentlig det samme for meg. Så da blir det mere som å nesten alltid ligge på en bademadrass
i godt sommervær og flyte rundt der folk er sommerlige i sine synspunkter. Liker det best avslappet jeg. :) 

Du er så bra du! Hilsen den som hiver seg ut i debatter

 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Er det en bruker jeg virkelig vil fremheve, så er det @Jerry Lee. den fyren er bare god, Jeg er sikker på at han har et hjerte av gul, så fint som han fremstår så må han ha det. Snill, morsom og hyggelig. En tvers i gjennom fin fyr :hug:

Hva er det man sa i Skam igjen!? Jeg shipper dere 😂😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Du er så bra du! Hilsen den som hiver seg ut i debatter 😄

Men det er jo bra at du driver forumet fremover, så er det meg som står for skvulpelydene
fra madrasspadlingen min i ytterkanten her. Vi deler oppgavene 50/50 mellom oss.  ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna
15 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Hva er det man sa i Skam igjen!? Jeg shipper dere 😂😋

Skam, aldri sett. den serien. Så jeg skjønner ikke hva du mener.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Skam, aldri sett. den serien.

Samma det. Dere hadde gjort dere som par 😁✌️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Men det er jo bra at du driver forumet fremover, så er det meg som står for skvulpelydene
fra madrasspadlingen min i ytterkanten her. Vi deler oppgavene 50/50 mellom oss.  ;) 

Love you  🙂 men så er det ganske seriøst også. Fordi jeg flyktet inn i tråden  om hvor du var. Det var såå sjukt mye stress. Jeg ble full for første gang på 20 år. Haha 

Og der inne var alt beroligende 🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg synes @BearMama har veldig mange gode, konstruktive og behjelpelige innlegg. Samme som @Rainstorm

Mange hyggelige brukere her. ❤️

Og du er utrolig flink til å formulere vanskelige temaer. Du er tøff og veldig flink! Du konfronterer meg. Bra! Jeg tenker over det du skriver. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...