Gå til innhold

Hva tenker du om brukere her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og stemmer det? Tja.

Jeg tenker at Hoppetaujenta er den som alltid fokuserer på det positive. Som ikke gidder å bry seg med diskusjoner og debatter. Som er snill, morsom og litt mystisk. 

Bare et eksempel. Skriv under brukernavn og noen vil si hvilket inntrykk de har av deg. Eller framsnakk andre. Dette er ikke tråden for kritikk og drittslenging. 

Anonymkode: 48a94...04f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Skriv under brukernavn og noen vil si hvilket inntrykk de har av deg

Sier AB. 

Anonymkode: eb161...f5e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sier AB. 

Anonymkode: eb161...f5e

Man må ikke skrive under brukernavn. Det sier seg selv at jeg ikke kan det her? Vær snill nå da 😄 du kan godt fremheve noen da. 

Anonymkode: 48a94...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Du burde vel skrive med brukernavn selv ;)

JAVEL 😄 sorry da. Prøvde å få i gang en positiv greie her 🙂 hehe 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og stemmer det? Tja.

Jeg tenker at Hoppetaujenta er den som alltid fokuserer på det positive. Som ikke gidder å bry seg med diskusjoner og debatter. Som er snill, morsom og litt mystisk. 

Bare et eksempel. Skriv under brukernavn og noen vil si hvilket inntrykk de har av deg. Eller framsnakk andre. Dette er ikke tråden for kritikk og drittslenging. 

Anonymkode: 48a94...04f

Brukeren du nevner her er sikkert snill og koselig og det er positivt, men et forum må ha debatt, det er det som gjør ting interessant. Jeg beundrer brukere som står på og debatterer med folk som er helt "lost" og påstår idiotiske ting, at noen tar seg tid til å forklare og informere er alltid postivit. Dessuten syns jeg ikke det er feil å være litt spydig under debatter heller, iblant må ting settes på spissen og noen fortjener å bli satt på plass på grunn av generaliserende og lite gjennomtenkte meninger.

(Syns også det er dumt at du krever at andre skal poste med brukernavn mens du selv er anonym, dessuten er AB-funksjonen en del av forumet og ingen brukere kan bestemme når det kan brukes.)

Anonymkode: 16c1d...6eb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et par elbilmotstandere jeg tenker mitt om. 

Anonymkode: 065e7...f36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er et par elbilmotstandere jeg tenker mitt om. 

Anonymkode: 065e7...f36

Sorry, jeg så ikke at det ikke var tråden for kritikk..

Anonymkode: 065e7...f36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Brukeren du nevner her er sikkert snill og koselig og det er positivt, men et forum må ha debatt, det er det som gjør ting interessant. Jeg beundrer brukere som står på og debatterer med folk som er helt "lost" og påstår idiotiske ting, at noen tar seg tid til å forklare og informere er alltid postivit. Dessuten syns jeg ikke det er feil å være litt spydig under debatter heller, iblant må ting settes på spissen og noen fortjener å bli satt på plass på grunn av generaliserende og lite gjennomtenkte meninger.

(Syns også det er dumt at du krever at andre skal poste med brukernavn mens du selv er anonym, dessuten er AB-funksjonen en del av forumet og ingen brukere kan bestemme når det kan brukes.)

Anonymkode: 16c1d...6eb

Jeg er ikke anonym lenger jeg. Fikk bare lyst til å gi positivt fokus 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er et par elbilmotstandere jeg tenker mitt om. 

Anonymkode: 065e7...f36

Positivt! 😄 vi må klare det! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier AB. 

Anonymkode: eb161...f5e

 

3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Du burde vel skrive med brukernavn selv ;)

Jeg er enig angående det med AB-funksjonen, men hva med å svare på det ts spør om istedetfor å poste irrelevant innlegg.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må ikke skrive under brukernavn. Det sier seg selv at jeg ikke kan det her? Vær snill nå da 😄 du kan godt fremheve noen da. 

Anonymkode: 48a94...04f

Jeg er elendig på å huske brukernavn, men jeg beundrer de som debatterer politiske temaer, alle de som gidder å diskutere med folk som bruker "sosialist" som skjellsord og sammenligner det med kommunisme og er dumme som brød 😄 

Anonymkode: 16c1d...6eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

JAVEL 😄 sorry da. Prøvde å få i gang en positiv greie her 🙂 hehe 

Var det deg, :fnise:  

Liker deg  :tommelopp:  Morsom, hyggelig og med ben i nesa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Var det deg, :fnise:  

Liker deg  :tommelopp:  Morsom, hyggelig og med ben i nesa :)

Takk! 🙂 det var meg ja.  Du er ganske unik. Sånm står for det du skriver. Og jeg tror du er ganske smart. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, jeg så ikke at det ikke var tråden for kritikk..

Anonymkode: 065e7...f36

Vi må jo klare å se det bra med hverandre? Jeg tenker at det er positivt.

Har vært i tottene på flere her, men jeg ser jo det bra ved den. Syns det er på plass med en som tråd. Og det kan jo ikke være være meg! 😄

Sorry skrivefeil! Åh! Sitter på telefon. 

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker-debatt er sannsynligvis ikke tillatt på Kvinneguiden altså. 

Men det er blant annet person som hovedsaklig henger på forumet "Sosial Prat" og den delen der. Skriver ett par innlegg med ett brukernavn, sletter denne brukeren sin, og kort tid senere oppretter en ny bruker. Skriver en del kommentarer til, før man sletter seg enda en gang (eller forandrer brukernavnet sitt) og skriver en del innlegg. Ekatremt alvorlige fritidsproblemer, tenker jeg. 

Og så er det en annen bruker som ALDRI noensinne klarer å ta det aller minste selv-kritikk, eller diskutere på en ordentlig måte. Skriver denne brukeren noe og jeg kommenterer at Den der skjønner jeg ikke. Har du noen kilder / statistikk på det du skriver her? så får jeg NULL respons. Men denne brukeren forsøker å redigere vekk alle sine tidligere  kommentarer i den aktuelle tråden. Noe som selvfølgelig ser fullstendig latterlig ut. Innleggene til denne brukeren har jo allerede blitt sitert (opptil flere ganger) av noen andre brukere. Så alle og enhver kan jo fremdeles lese de tåpelige tingene som denne brukeren har påstått. Deretter begynner man å sutre og klage over at "alle sammen" viss nok er ute etter å "ta" denne ene brukeren. Fullstendig latterlig oppførsel der altså. 

Slike brukere burde egentlig aldri henge på noen debatt-forum eller sosiale medier i det hele tatt. Både for sin egen del, og for alle andres... 

Anonymkode: c180b...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bruker-debatt er sannsynligvis ikke tillatt på Kvinneguiden altså. 

Men det er blant annet person som hovedsaklig henger på forumet "Sosial Prat" og den delen der. Skriver ett par innlegg med ett brukernavn, sletter denne brukeren sin, og kort tid senere oppretter en ny bruker. Skriver en del kommentarer til, før man sletter seg enda en gang (eller forandrer brukernavnet sitt) og skriver en del innlegg. Ekatremt alvorlige fritidsproblemer, tenker jeg. 

Og så er det en annen bruker som ALDRI noensinne klarer å ta det aller minste selv-kritikk, eller diskutere på en ordentlig måte. Skriver denne brukeren noe og jeg kommenterer at Den der skjønner jeg ikke. Har du noen kilder / statistikk på det du skriver her? så får jeg NULL respons. Men denne brukeren forsøker å redigere vekk alle sine tidligere  kommentarer i den aktuelle tråden. Noe som selvfølgelig ser fullstendig latterlig ut. Innleggene til denne brukeren har jo allerede blitt sitert (opptil flere ganger) av noen andre brukere. Så alle og enhver kan jo fremdeles lese de tåpelige tingene som denne brukeren har påstått. Deretter begynner man å sutre og klage over at "alle sammen" viss nok er ute etter å "ta" denne ene brukeren. Fullstendig latterlig oppførsel der altså. 

Slike brukere burde egentlig aldri henge på noen debatt-forum eller sosiale medier i det hele tatt. Både for sin egen del, og for alle andres... 

Anonymkode: c180b...8ab

Ok. Men jeg tenkte ikke brukerdebatt! Uff 

Ville bare at vi sa noe positivt om hverandre! Jeg tenker det er bra da. Men da blir dette slettet da... finn fem feil jeg gjør i løpet av ett døgn liksom.. meg asså 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om hun er her. Det var en som alltid posta inspirerende metal musikk i den musikk posten. Hun byttet ofte brukernavn jeg fikk mange nye favoritt sanger hvertfall

Anonymkode: 4e6a0...975

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aner ikke om hun er her. Det var en som alltid posta inspirerende metal musikk i den musikk posten. Hun byttet ofte brukernavn jeg fikk mange nye favoritt sanger hvertfall

Anonymkode: 4e6a0...975

Så bra! Det var sånn jeg ville tråden skulle være 🙂 at vi ga litt kreditt til hverandre. Syns det er på sin plass. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vil holde det for meg selv... Hva jeg tenker om mange brukere her inne🙄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...