Gå til innhold

Incels


Gjest Geirfuglen

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Commander skrev:

De kan sikkert satse på jenter i egen liga (som du sier). Men det hjelper ikke når de damene satser oppover. Da er de ikke gode nok for dem heller. 

Velferdsstaten gjør at det ikke er bruk for dem som forsørgere heller. Skjønner at det kan oppleves frustrerende.

Men de damene vil jo møte samme veggen som de mannlige incels gjør da vel? De får jo ikke kjærester i blant de kjekkeste gutta, om de selv er nerdete og kanskje ikke blant de peneste, men heller litt uheldige med utseendet. Kvinnelige incels får jo ikke noe kjekkere kjærester enn mannlige incels får pene jenter/kjærester.

For da vil jo disse jentene, selv oppleve avslag på avslag, akkurat som incels-gutta sier de gjør. Og før eller siden må det jo demre for dem at de burde se litt på menn på sitt eget nivå. Jenter blir jo lei av avslag, de også. Gode nok for ONS kanskje, jenter får jo lettere det, men ikke som kjærester. Og da vil jo jentene etterhvert innse fakta. Jenter kan være ganske selvkritiske og pleier ikke vanligvis å vurdere sitt eget utseende som særlig mye bedre enn hva det faktisk er. Heller motsatt, er mitt inntrykk.

 

Endret av Million
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Parkeringsvakt
31 minutter siden, JaVel said:

Det vil jo også finnes " stygge" kvinner med en ikke-attraktiv personlighet, men har aldri lest at de legger all skyld på mennene som ikke vil ha dem? 

Er det der skoen trykker? Er det derfor du ikke vil tro på dem og høre hva de sier? Fordi du har et bilde av at alle incels misliker kvinner eller legger all skyld på dem? 

Menn har hatt en annen oppvekst og erfaring enn kvinner. Som for eksempel at de var bra nok og at de ville få seg kjæreste om de var blant the good guys. Men kvinner bryr seg om utseende, de bryr seg om personligheter som har mer å tilby enn å bare være "snill og grei". 

Skal sies at langt fra alle incels legger skylden på kvinnene. De aller fleste hater seg selv. Men etter mange år med kanskje isolasjon og avslag, så kan dette sinnet mot seg selv begynne å vende seg utover. Jeg tror nok der er en større gruppe incels som egentlig vet og mener at de selv ikke er bra nok. De vet at de er stygge, har dårlig personlighet, har tapt det genetiske lotteriet. Selv på deres beste er de ikke bra nok

Kvinner derimot, har aldri fått servert illusjonen om at menn tar de så lenge de er snille. Kvinner har også generelt bedre utviklet sosiale antenner og lærer og aksepterer kanskje i en tidligere alder at menn er overfladiske og at man ikke kan skylde på at menn er som menn er. Skal sies at det finnes også enkelte kvinner som er mannefiendtlige, men de velger kanskje å vise dette på måter som er mindre synlige for de fleste. Som kjent bedriver gjerne kvinner med mer subtil giftig adferd enn menn som er mer direkte (av de menneskene som er kjipe, altså, mener ikke alle kvinner og alle menn)

Det er også mulig at det rett og slett er mindre av de som ville vært kvinnlige incels, og derfor er der alltid menn til de. Altså, la oss si at du har 50 menn som synes incelkvinner er ok, og 30 kvinner som faktisk er incels. Da er det en god sjanse for de kvinnene å få seg en partner

Men ta kvinnene. På trygdekontoret ble høyde nevnt. Se for deg da en gruppe kvinner som syntes lave menn er helt ok (lavere enn 160cm). Så ta gruppen med lave menn. Hva skjer om gruppen med kvinner er på 50, mens gruppen med lave menn er på 100? Du får mange menn som ikke har sjanse på å få seg noen.

Dette er selvsagt et eksempel satt på spissen. Men det samme gjelder for menn med sære personligheter + dårlig utseende. Ja, du har noen kvinner som ville likt de, men hva skjer når det er 50 kvinner som aksepterer de og 150 menn som er slik? Jo, du får mange menn som ikke har sjans på å få seg et forhold 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Påfugl skrev:

Nå har jeg sett videoen "Take the Black Pill" som ligger i NRK-videoen linket i hovedinnlegget. Og riktignok, fyren i videoen er ikke spesielt attraktiv i utgangspunktet, men hadde han hatt en bra personlighet, positiv innstilling og vært morsom hadde han ikke vært uaktuell som partner for min del. Men så sitter han i filmen og klager og forteller hvordan kvinner er, hva kvinner vil ha, sier kvinner som legger på seg i forhold gjør det fordi de er ulykkelige fordi de ikke har en "superior male alpha" og gjør det som hevn fordi de har endt opp med en dårlig fyr, og at de tenker menn som ikke er alpha er "inferior trash". Og han skjønner ikke hvorfor kvinner ikke vil ha han?

Han sier blant annet at kvinnER der ute, går rundt og puler på superior men. Hm..det er tydelig at han tror at ALLE kvinner vil få seg superior men, mens det selvsagt finnes mindre attraktive kvinner og, som ikke kan velge på øverste hylle. Når jeg skriver mindre attraktive menn/ kvinner så går det faktisk ikke så mye på utseendet for meg. Det mest tiltrekkende jeg kan tenke meg er menn med masse humor og selvironi, pluss at de har mye omsorg i seg, det er jo det som gjør et menneske attraktivt. Har møtt menn som ved første blikk ikke har vært min type, men så åpner de munnen og man blir totalt fascinert :) .Og alt dette tullet med superior og inferior menn, tror noen menn virkelig at kvinner går rundt og tenker, Oj, han er en 10,er og han er en 1,er?? Jeg har da venninner med typer som utseendemessig ikke er min type menn, men jeg dømmer jo ikke disse mennene nedenom og hjem, tenker aldri på dem som 1,ere eller 10,ere. Slik mannen i videoen prater så er det tydelig at han er sin egen verste fiende, hvis han hadde hatt en positiv personlighet så hadde han aldri endt opp uten dame

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, JaVel skrev:

Han sier blant annet at kvinnER der ute, går rundt og puler på superior men. Hm..det er tydelig at han tror at ALLE kvinner vil få seg superior men, mens det selvsagt finnes mindre attraktive kvinner og, som ikke kan velge på øverste hylle. Når jeg skriver mindre attraktive menn/ kvinner så går det faktisk ikke så mye på utseendet for meg. Det mest tiltrekkende jeg kan tenke meg er menn med masse humor og selvironi, pluss at de har mye omsorg i seg, det er jo det som gjør et menneske attraktivt. Har møtt menn som ved første blikk ikke har vært min type, men så åpner de munnen og man blir totalt fascinert :) .Og alt dette tullet med superior og inferior menn, tror noen menn virkelig at kvinner går rundt og tenker, Oj, han er en 10,er og han er en 1,er?? Jeg har da venninner med typer som utseendemessig ikke er min type menn, men jeg dømmer jo ikke disse mennene nedenom og hjem, tenker aldri på dem som 1,ere eller 10,ere. Slik mannen i videoen prater så er det tydelig at han er sin egen verste fiende, hvis han hadde hatt en positiv personlighet så hadde han aldri endt opp uten dame

Helt enig! Alt han sier er bare bullshit i mine øyne. Han står bare i veien for seg selv og egen lykke.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Parkeringsvakt skrev:

Er det der skoen trykker? Er det derfor du ikke vil tro på dem og høre hva de sier? Fordi du har et bilde av at alle incels misliker kvinner eller legger all skyld på dem? 

Menn har hatt en annen oppvekst og erfaring enn kvinner. Som for eksempel at de var bra nok og at de ville få seg kjæreste om de var blant the good guys. Men kvinner bryr seg om utseende, de bryr seg om personligheter som har mer å tilby enn å bare være "snill og grei". 

Skal sies at langt fra alle incels legger skylden på kvinnene. De aller fleste hater seg selv. Men etter mange år med kanskje isolasjon og avslag, så kan dette sinnet mot seg selv begynne å vende seg utover. Jeg tror nok der er en større gruppe incels som egentlig vet og mener at de selv ikke er bra nok. De vet at de er stygge, har dårlig personlighet, har tapt det genetiske lotteriet. Selv på deres beste er de ikke bra nok

Kvinner derimot, har aldri fått servert illusjonen om at menn tar de så lenge de er snille. Kvinner har også generelt bedre utviklet sosiale antenner og lærer og aksepterer kanskje i en tidligere alder at menn er overfladiske og at man ikke kan skylde på at menn er som menn er. Skal sies at det finnes også enkelte kvinner som er mannefiendtlige, men de velger kanskje å vise dette på måter som er mindre synlige for de fleste. Som kjent bedriver gjerne kvinner med mer subtil giftig adferd enn menn som er mer direkte (av de menneskene som er kjipe, altså, mener ikke alle kvinner og alle menn)

Det er også mulig at det rett og slett er mindre av de som ville vært kvinnlige incels, og derfor er der alltid menn til de. Altså, la oss si at du har 50 menn som synes incelkvinner er ok, og 30 kvinner som faktisk er incels. Da er det en god sjanse for de kvinnene å få seg en partner

Men ta kvinnene. På trygdekontoret ble høyde nevnt. Se for deg da en gruppe kvinner som syntes lave menn er helt ok (lavere enn 160cm). Så ta gruppen med lave menn. Hva skjer om gruppen med kvinner er på 50, mens gruppen med lave menn er på 100? Du får mange menn som ikke har sjanse på å få seg noen.

Dette er selvsagt et eksempel satt på spissen. Men det samme gjelder for menn med sære personligheter + dårlig utseende. Ja, du har noen kvinner som ville likt de, men hva skjer når det er 50 kvinner som aksepterer de og 150 menn som er slik? Jo, du får mange menn som ikke har sjans på å få seg et forhold 

Det jeg reagerer på er at de virker å ha null selvinnsikt, alt er andres feil. Mennesker som er slik, uansett om de er kvinner eller menn, blir anstrengende å være med. Det er ca 50-50 % kvinner og menn, det finnes ikke flere "attraktive" kvinner enn det finnes "attraktive" menn, så hvis disse " incels" mennene hadde funnet en i sin liga og sluttet å være så forbaska selvmedlidende og skylde på alle andre, så ville de færreste endt opp uten en dame i sitt liv. Det finnes haugevis av menn som er nede på 2-4 i utseende skala ( herlighet for en teit definering av andre mennesker, men jeg bruker samme ord som disse incels-mennene) som er lykkelig gift og har barn. Det var en som nevnte at incels kan sammenlignes med kvinner som er ekstreme feminister, ok, hvem vil menn ha, en kvinne som skylder all sin ulykkelighet på patriarkatet, eller en som har en avslappet personlighet, en som mener at kvinner og menn har samme verdi og rettigheter, hvis man spør, men som tar ansvar selv for egen lykke? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Parkeringsvakt
1 minutt siden, JaVel said:

Det jeg reagerer på er at de virker å ha null selvinnsikt, alt er andres feil. Mennesker som er slik, uansett om de er kvinner eller menn, blir anstrengende å være med. Det er ca 50-50 % kvinner og menn, det finnes ikke flere "attraktive" kvinner enn det finnes "attraktive" menn, så hvis disse " incels" mennene hadde funnet en i sin liga og sluttet å være så forbaska selvmedlidende og skylde på alle andre, så ville de færreste endt opp uten en dame i sitt liv. Det finnes haugevis av menn som er nede på 2-4 i utseende skala ( herlighet for en teit definering av andre mennesker, men jeg bruker samme ord som disse incels-mennene) som er lykkelig gift og har barn. Det var en som nevnte at incels kan sammenlignes med kvinner som er ekstreme feminister, ok, hvem vil menn ha, en kvinne som skylder all sin ulykkelighet på patriarkatet, eller en som har en avslappet personlighet, en som mener at kvinner og menn har samme verdi og rettigheter, hvis man spør, men som tar ansvar selv for egen lykke? 

Hva baserer du dette på? Tror du at i gruppen menn er det nøyaktig lik andel attraktive mennesker som i gruppen kvinner? 

Hva om det ikke er det? La oss ta et tankeeksperiment der det eksisterer flere uattraktive menn enn kvinner. Hva da? Hva om der faktisk er flere menn i gruppen menn som sliter med å få seg kjæreste, enn i gruppen kvinner? 

Ville du selv tatt til takke med hvilke som helst mann? For det ville ikke jeg. Jeg har aldri likt en mann som er under gjennomsnittlig attraktiv. Og selv om jeg vet det er noen kvinner som gjør det, hvorfor skal vi tro at denne gruppen kvinner er stor nok til å matche gruppen menn som faktisk ligger under snittet? 

Hvorfor skal vi mene at så mange andre kvinner liker incels, når vi aldri ville likt dem selv?

Du gjør også en tankefeil her, som jeg ser mange i tråden gjør. Dere antar at incels er kvinnefiendtlige og derfor single, heller enn å tenke at kanskje noen av dem er bitre fordi de har blitt avvist gang på gang. 

Skal sies at mannen på trygdekontoret viste høy grad av selvinnsikt og intelligens. Men han har ikke et utseende de fleste kvinner går for, og personligheten hans ville ikke vært noe de fleste kvinner likte, selv om han ikke så på seg selv som incel. Han kan være en hyggelig kar som flørter med en kvinne, men han vil få mindre oppmerksomhet enn en kjekk mann

Jeg tenker at det vi burde ta med oss, er at noen mennesker har en personlighet (kan være snill og greit) og utseende som de fleste kvinner ikke er tiltrukket av. Det trenger ikke være noe feil med de, de trenger ikke være sinte og sure, de er bare ikke attraktive for de fleste kvinner. Og når den gruppen er større enn kvinnegruppen som liker de, så har vi dette problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

incels er ikke bare et vestlig fenomen. det blir også mer og mer utbredt i japan, da under navnet "hikikomori".


@Aragorn ll Elessar sytepaver? jeg antar du også kjefter på dem som sliter med selvmordtanker, depresjon, spiseforstyrrelser osv? Gi dem et klaps i ansiktet og be dem skjerpe seg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Geirfuglen said:

«Incels» er et begrep jeg har sett flere ganger, men aldri forstått hva innebærer. Veldig interessant lesning: https://www.nrk.no/kultur/xl/rapport-fra-morkets-promperom-1.14480292

Det er mye jeg finner merkelig med det, og spesielt at man finner såkalte «incels» i Norge. Hvor mange har ikke vært kjipe på vgs, men har fått en endring ved livet sitt ved å flytte fra hjemstedet sitt og få tatt utdanning? Det er veldig synd hvis unge menn sitter og leser om dette på nett og tror alt er svart. Alt er som regel sinnsykt svart på ungdomsskolen og vgs, men det kan fint endre seg!

Kjenner dog igjen en del av det som står i artikkelen, har lest en del her inne. Kan det skje at man leser om alt dette på nett, gir opp, slik at det blir en selvoppfyllende profeti? Hva tror dere?

 

Jeg trodde først dette var en artikkel om menn på kg 😛 

Anonymkode: ea090...65f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Parkeringsvakt skrev:

Hva baserer du dette på? Tror du at i gruppen menn er det nøyaktig lik andel attraktive mennesker som i gruppen kvinner? 

Hva om det ikke er det? La oss ta et tankeeksperiment der det eksisterer flere uattraktive menn enn kvinner. Hva da? Hva om der faktisk er flere menn i gruppen menn som sliter med å få seg kjæreste, enn i gruppen kvinner? 

Ville du selv tatt til takke med hvilke som helst mann? For det ville ikke jeg. Jeg har aldri likt en mann som er under gjennomsnittlig attraktiv. Og selv om jeg vet det er noen kvinner som gjør det, hvorfor skal vi tro at denne gruppen kvinner er stor nok til å matche gruppen menn som faktisk ligger under snittet? 

Hvorfor skal vi mene at så mange andre kvinner liker incels, når vi aldri ville likt dem selv?

Du gjør også en tankefeil her, som jeg ser mange i tråden gjør. Dere antar at incels er kvinnefiendtlige og derfor single, heller enn å tenke at kanskje noen av dem er bitre fordi de har blitt avvist gang på gang. 

Skal sies at mannen på trygdekontoret viste høy grad av selvinnsikt og intelligens. Men han har ikke et utseende de fleste kvinner går for, og personligheten hans ville ikke vært noe de fleste kvinner likte, selv om han ikke så på seg selv som incel. Han kan være en hyggelig kar som flørter med en kvinne, men han vil få mindre oppmerksomhet enn en kjekk mann

Jeg tenker at det vi burde ta med oss, er at noen mennesker har en personlighet (kan være snill og greit) og utseende som de fleste kvinner ikke er tiltrukket av. Det trenger ikke være noe feil med de, de trenger ikke være sinte og sure, de er bare ikke attraktive for de fleste kvinner. Og når den gruppen er større enn kvinnegruppen som liker de, så har vi dette problemet

Men er det et fakta at det finnes flere attraktive kvinner enn menn ? Akkurat den biten tviler jeg sterkt på, har blant annet hørt menn kalle mindre attraktive kvinner, " for paper bag-job". De er altså så stygge at mannen ikke klarer å se på henne under sex, så hun får en papirpose over hodet. De er nå omsorgsfulle da ;) siden de bruker en papirpose over hodet og ikke en plastpose, da hadde nemlig den stygge kvinnen fort blitt til et stygt lik. 

Anonymkode: bbac7...c36

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rar debatte egentlig. Finnes mange kvinner som ikke får seg noe heller. Mange tror kanskje at bare man "har fitte" så er det null problem med å få seg noe. Tror ikke det er slik. Kvinner som er lite attraktive, overvektige etc. kan ikke bare dra på byen og få napp.

Vakre og vellykkede mennesker av begge kjønn har null problem med å få sex. Sånn er det, kjipt for de som ikke har utseendet med seg, men that´s life....

Anonymkode: 9f5ed...c64

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK: like utfall er bra, vi må kvotere kvinner i styrer og gi dem ekstra poeng på skolen for å kapre mannejobber, like muligheter er ikke nok for å rette verdens urett vi må ha like utfall !!

incel : vi har ikke like utfall på damefronten hjelp oss?

NRK: nei nei men dere er menn, dere trenger bare like muligheter dere, ikke like utfall, har dere ikke like utfall med like muligheter er det deres egen feil,, jobb med dere selv, ikke sutr, ekle farlige tapere og potensielle massemordere

incel: -_-

 

Fake news, nrk, er så patetisk at de klarer å få incels til å se ut som fornuftige i forhold, helt utrolig

Anonymkode: 2b4a7...a3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i ferd med å bli utdatert, og har valgt et liv uten partner. Men det jeg oppfatter er at utseendet styrer partnervalget. Joda - innsiden er viktig, men kun så lenge utsiden er bra nok. Ikke bare bra nok for deg selv, men bra nok for å vise frem. 

Man forstår alt dette med at "attraktiv" og "skjønnhet" skal være biologiske markører for helse og fruktbarhet. Det fungerte nok bra før i tiden, før sosiale medier. Da sammenlignet du ikke damen/typen din mot de mest attraktive i verden. Jeg er (altfor mye) på nett, og ser både den glossy siden med vaskebrett og filter og falske vipper, samtidig som jeg er på forum der de "virkelige" menneskene snakker åpent om sine lengsler.

Det er ikke vanskelig å føle seg som en taper i dagens samfunn. Min frelse er alder og motvilje - noe incels egentlig ikke besitter.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Million skrev:

Men de damene vil jo møte samme veggen som de mannlige incels gjør da vel? De får jo ikke kjærester i blant de kjekkeste gutta, om de selv er nerdete og kanskje ikke blant de peneste, men heller litt uheldige med utseendet. Kvinnelige incels får jo ikke noe kjekkere kjærester enn mannlige incels får pene jenter/kjærester.

For da vil jo disse jentene, selv oppleve avslag på avslag, akkurat som incels-gutta sier de gjør. Og før eller siden må det jo demre for dem at de burde se litt på menn på sitt eget nivå. Jenter blir jo lei av avslag, de også. Gode nok for ONS kanskje, jenter får jo lettere det, men ikke som kjærester. Og da vil jo jentene etterhvert innse fakta. 

 

I teorien virker det fornuftig.

Men siden kun 13% av damer forblir barnløse og det tallet har vært konstant lenge. Samtidig nærmer barnløse menn  seg 30%. Viser vel at damer foretrekker å ”resirkulere" menn fremfor å velge barnløse incels.

I praksis vil de heller ha barn med venninners eks.

Omtrent alle menn over 40 som blir fedre har barn fra tidligere. Er menn barnløse ved 40 forblir de det. 

For 50 år siden var antall menn og kvinner uten barn omtrent likt. Så utviklingen går i retning av at færre og færre menn får familie mens noen få stifter familie flere ganger.

Hvis noen skulle lure på hvorfor menn søker seg til yrker med høy lønn, makt og anseelse tror jeg mye av grunnen ligger her. Bli rik eller berømt og unngå incel tilværelsen.

 

Endret av Commander
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt rar debatte egentlig. Finnes mange kvinner som ikke får seg noe heller. Mange tror kanskje at bare man "har fitte" så er det null problem med å få seg noe. Tror ikke det er slik. Kvinner som er lite attraktive, overvektige etc. kan ikke bare dra på byen og få napp.

Vakre og vellykkede mennesker av begge kjønn har null problem med å få sex. Sånn er det, kjipt for de som ikke har utseendet med seg, men that´s life....

Anonymkode: 9f5ed...c64

På tinder vil 82% av damer få napp, tallet for menn ligger rundt 17%. Så ja, rundt 18% av damene "må jobbe litt". For menn er det litt tøffere for å nå opp.

Men ser at det er hardt for 80% av damene som prøver å kapre 20% av mennene. De får vel vente på tur🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Commander skrev:

På tinder vil 82% av damer få napp, tallet for menn ligger rundt 17%. Så ja, rundt 18% av damene "må jobbe litt". For menn er det litt tøffere for å nå opp.

Men ser at det er hardt for 80% av damene som prøver å kapre 20% av mennene. De får vel vente på tur🙂

Er ikke Tinder feil måleenhet å bruke i denne sammenhengen? Vil incels bli sett og verdsatt, eller vil de bare ha sex? 

Og hva betyr "jobbe litt" i denne sammenhengen? Jobbe med hva?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hjelper vel heller ikke på at det er et mannsoverskudd i Norge og at de fleste som innvandrer til Norge er menn. Menn i "sin beste alder".

https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/fortsatt-flere-menn-enn-kvinner-i-norge

Sitat

Mannsdominansen skyldes hovedsakelig at det siden 2006 har innvandret langt flere menn enn kvinner.

 

Anonymkode: fe475...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Commander skrev:

I teorien virker det fornuftig.

Men siden kun 13% av damer forblir barnløse og det tallet har vært konstant lenge. Samtidig nærmer barnløse menn  seg 30%. Viser vel at damer foretrekker å ”resirkulere" menn fremfor å velge barnløse incels.

I praksis vil de heller ha barn med venninners eks.

Omtrent alle menn over 40 som blir fedre har barn fra tidligere. Er menn barnløse ved 40 forblir de det. 

For 50 år siden var antall menn og kvinner uten barn omtrent likt. Så utviklingen går i retning av at færre og færre menn får familie mens noen få stifter familie flere ganger.

Hvis noen skulle lure på hvorfor menn søker seg til yrker med høy lønn, makt og anseelse tror jeg mye av grunnen ligger her. Bli rik eller berømt og unngå incel tilværelsen.

 

De siste artiklene jeg har lest om dette, sier at "1 av 4" menn er barnløse. Det er 25%, ikke 30. 

Og det er ikke alle av disse 25% som higer etter å bli far heller, mange er barnløse helt av fri vilje. Det er ikke bare incels disse 25% består av. 

"Mange barnløse menn er hverken ensomme, partnerløse eller «valgt bort». "

https://www.aftenposten.no/meninger/i/1kpr4Q/Barnlose-menn-presses-inn-i-offerrolle

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NRK: like utfall er bra, vi må kvotere kvinner i styrer og gi dem ekstra poeng på skolen for å kapre mannejobber, like muligheter er ikke nok for å rette verdens urett vi må ha like utfall !!

incel : vi har ikke like utfall på damefronten hjelp oss?

NRK: nei nei men dere er menn, dere trenger bare like muligheter dere, ikke like utfall, har dere ikke like utfall med like muligheter er det deres egen feil,, jobb med dere selv, ikke sutr, ekle farlige tapere og potensielle massemordere

incel: -_-

 

Fake news, nrk, er så patetisk at de klarer å få incels til å se ut som fornuftige i forhold, helt utrolig

Anonymkode: 2b4a7...a3e

Det er et gjennomgående tema at kvinner antaes å være offer for patriarkiet  siden de fleste professorer er menn (enda)?!?. Selv om de er i flertall på alt av prestisjetunge studier.

Når menn topper alle dystre statistikker, er i mindretall på universitetet og høyskoler. Faller ut av skolene, forblir barnløse , topper selvmord statistikk osv

Reaksjon er at de må ta seg sammen?! Menn har alltid skylda selv, kvinner er offer.

Anonymkode: 95f8a...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, frk.Helene Hare skrev:

Er ikke Tinder feil måleenhet å bruke i denne sammenhengen? Vil incels bli sett og verdsatt, eller vil de bare ha sex? 

Og hva betyr "jobbe litt" i denne sammenhengen? Jobbe med hva?

Litt flåsete sagt er det kun 18% av damene som må legge litt innsats i å kapre noen. 82% av menn må gjøre det samme. Utdanning, jobb, trene, pynte seg. Gjøre seg mer attraktiv for å nå opp i konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...