Gå til innhold

Ønsker meg en intellektuell mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Via jobben? På quiz? Venners venner? Kurs? Foreningsliv? Politikken? På foredrag? Let i kulturlivet. 

Anonymkode: 93824...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, Tyrk40 said:

Jeg er høy&mørk mann på 42 og ingen barn. Alle sier at jeg er kjekk mann. Venner sa jeg burde opprette en Tinder profil, så jeg gjorde det nå nylig. Har til og med skrivd en ganske utfyllende profil, b.la. at jeg er samfunnsengasjert og liker å følge med på hva som skjer rundt i verden..Men får ingen match der av en eller annen grunn.. Noe er nok galt, men hva... 

Du er Tyrk?

Anonymkode: 383db...1fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min kjære helt tilfeldig, da han er venn med en venn av meg. Vi er begge enormt engasjerte mennesker, med stor personlighet. Vi har det aldri kjedelig sammen, kan snakke om og engasjere oss i alt mellom himmel og jord, men kan samtidig sitte i hver vår ende av sofaen i stillhet og holde på med våre egne ting. Jeg elsker det! Har vært i forhold med menn jeg ikke har matchet med på det intellektuelle nivået før, og det er utrolig understimulerende i forhold til sånn jeg har det nå. Som nevnt over her, let i kultur-livet! Gå på foredrag, engasjer deg, møt opp på arrangementer og lignende for likesinnede. Ellers funker det ofte å bli kjent med venners venner, som erfart 😛

Anonymkode: 5195d...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå husker jeg hvorfor jeg liker mannen min så godt! Det er deilig å diskutere ting med noen som kan og vet ting, og som kan komme med tolkninger du ikke har tenkt på. Uten å bli arrogant og selvopptatt (finnes en del «intellektuelle» av den typen og). Jeg fant han via bekjente, btw. Å finne en soulmate tar tid, så ikke gi opp!

Anonymkode: d6e4e...405

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2019 den 15.19, AnonymBruker skrev:

Tipper noe av problemet er at du har barn fra før. De fleste intellektuelle menn jeg kjenner under 45 år ønsker seg ingen pakkeløsning. 😏

Anonymkode: 6aa6c...3ba

Det ligger nok noe i dette. Uten barn hadde jeg blitt ansett som svært attraktiv blant de fleste intellektuelle menn. Jeg er forholdsvis ung, pen, intelligent med en god masterutdanning og god jobb, men i likhet med ts har jeg et barn fra tidligere forhold. Jeg er avhengig av en intellektuell mann som kan stimulere meg, men merker jo at denne gruppen har høyere krav til en eventuell partner. Men håpløst er det ikke 😊

Anonymkode: 0dcc0...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...