Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
velociraptor skrev (3 timer siden):

Men at noen av oss synes hun er kjedelig og uinteressant betyr jo ikke at vi mener hun burde gjøre noe annerledes for å tilfredsstille oss. De færreste har noe behov for at alt i verden skal være nøyaktig etter deres preferanser.

Er det ikke nettopp det du gjør her? Har meninger om hennes valg i livet? 👇👇

velociraptor skrev (På 25.8.2025 den 8.54):

Helt klart, hun har sikkert et bedre liv nå, men da mener altså flere av oss at hun samtidig har blitt helt irrelevant og uinteressant å høre fra og om. Så får hun sitte og spy ut innlegg om brus til de som synes det er toppen av intellektuell stimuli å høre på. Hun er nok uansett mindre skadelig enn mange andre influensere, og det er mye bedre at hun har det bra enn at hun er underholdende. Kanskje finner hun seg til og med en jobb utenfor medias søkelys en vakker dag. Det tror jeg hadde vært sunnest både for henne og den andre riks-anorektiken vår, Ingeborg.

Jeg synes det rimelig spesielt å ha slike sterke meninger om en person man vet har slitt, men nå er på et godt sted i livet. Jeg ser heller ikke problemet med hennes jobb. En podcast som tar opp problemstillinger noen og enhver kan ha. Kan ikke si jeg ser hva som er så "usunt" med det.

For egen del vil jeg si, Heia Linnea. Flott å se at hun har tatt tak i sine problemer og snudd det til noe positivt.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Miomino skrev (18 timer siden):

Er det ikke nettopp det du gjør her? Har meninger om hennes valg i livet? 👇👇

Jeg synes det rimelig spesielt å ha slike sterke meninger om en person man vet har slitt, men nå er på et godt sted i livet. Jeg ser heller ikke problemet med hennes jobb. En podcast som tar opp problemstillinger noen og enhver kan ha. Kan ikke si jeg ser hva som er så "usunt" med det.

For egen del vil jeg si, Heia Linnea. Flott å se at hun har tatt tak i sine problemer og snudd det til noe positivt.

Mener du at det er synonymt med å mene at hun bør endre seg for min skyld? Merkelig konklusjon. Nei, jeg mener ikke hun bør endre seg for min skyld. Jeg synes ikke det er pent med kort hår på kvinner, men jeg synes ikke alle i verden må la håret geo for min skyld. Jeg har ingen interesse av å dra på ferie til New York, men jeg synes ikke alle bør droppe ferie til New York av den grunn. Jeg liker ikke majones, men jeg synes ikke at alle må slutte å spise majones likevel. Det er faktisk NULL sammenheng mellom å ikke like noe selv, og å mene at alle andre må være lik meg.

Jeg tror det er usunt for en som sliter og har slitt psykisk å velge seg en jobb i medias søkelys, men du står fritt til å være uenig.

• Liker 1
Skrevet (endret)
velociraptor skrev (7 timer siden):

Mener du at det er synonymt med å mene at hun bør endre seg for min skyld? Merkelig konklusjon. Nei, jeg mener ikke hun bør endre seg for min skyld. Jeg synes ikke det er pent med kort hår på kvinner, men jeg synes ikke alle i verden må la håret geo for min skyld. Jeg har ingen interesse av å dra på ferie til New York, men jeg synes ikke alle bør droppe ferie til New York av den grunn. Jeg liker ikke majones, men jeg synes ikke at alle må slutte å spise majones likevel. Det er faktisk NULL sammenheng mellom å ikke like noe selv, og å mene at alle andre må være lik meg.

Jeg tror det er usunt for en som sliter og har slitt psykisk å velge seg en jobb i medias søkelys, men du står fritt til å være uenig.

Angående det med å spy ut innlegg om brus, hun gjør jo nesten ikke noe av det og lager podcast med forskjellig aktuelle tema? 

Endret av Klink
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Klink skrev (44 minutter siden):

Angående det med å spy ut innlegg om brus, hun gjør jo nesten ikke noe av det og lager podcast med forskjellig aktuelle tema? 

Jeg gjentar meg selv, «spy ut innlegg om» var svar til innlegget jeg siterte der det sto at andre influensere «spyr ut innlegg om»…

Skrevet
velociraptor skrev (11 minutter siden):

Jeg gjentar meg selv, «spy ut innlegg om» var svar til innlegget jeg siterte der det sto at andre influensere «spyr ut innlegg om»…

Du legger det fram som at Linnea legger ut mange innlegg om brus, når sannheten er at hun har jo mye mye mer annet enn det på gang om dagen som er interessant.

Jeg for min del elsker brusbloggen. 🥤

• Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...