Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klink skrev (23 minutter siden):

Hun tok det for en god stund siden hun sa da at det IKKE var for å bli gravid. Det kan ha vært lenger siden enn graviditeten altså. Før hun kuttet alkohol (tror jeg) 

Hæ? Hva menes med IVF-sprøyter (det er jo mange ulike hormoner...), og hvorfor ta det hvis man ikke skal gjennom IVF? 🧐

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
NoaideBiehtar skrev (1 time siden):

Hæ? Hva menes med IVF-sprøyter (det er jo mange ulike hormoner...), og hvorfor ta det hvis man ikke skal gjennom IVF? 🧐

Jeg vet ikke mer, hun sa det ikke var for å bli gravid. Må lete på instaen hennes for å finne det igjen om du er mer nysgjerrig 😊 Jeg finner det ikke igjen selv, kan ha vært mye lenger siden. Hun sto ved siden av en kalender/noe hun krysset av for å ha klart i så og så mange dager da hun nevnte det i alle fall. Tror ikke jeg har drømt. 

Endret av Klink
Skrevet (endret)
Klink skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke mer, hun sa det ikke var for å bli gravid. Må lete på instaen hennes for å finne det igjen om du er mer nysgjerrig 😊 Jeg finner det ikke igjen selv, kan ha vært mye lenger siden. Hun sto ved siden av en kalender/noe hun krysset av for å ha klart i så og så mange dager da hun nevnte det i alle fall. Tror ikke jeg har drømt. 

Det var i 2024 hun gjorde det, var vel snakk om å fryse ned egg? Eller kanskje de har prøvd lenge.

Endret av Sommerfuul
  • Liker 2
Skrevet

Var det ikke hun som «absolutt ikke ville ha barn»?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg007 skrev (1 minutt siden):

Da har hun ombestemt seg om det er tilfellet🙃

• Liker 12
Gjest Queen19
Skrevet
baremeg007 skrev (15 minutter siden):

Hun har vel aldri vært så bastant? I hvert fall ikke i voksen alder. Siste jeg har hørt fra henne ang barn, var usikkerhet rundt hvordan hun ville takle et svangerskap mtp. spiseforstyrrelser og hvordan kroppen forandres. 

Skrevet
baremeg007 skrev (2 timer siden):

Jo, men det er jo en del år siden. Folk forandrer seg. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (8 timer siden):

Hun tok det for en god stund siden hun sa da at det IKKE var for å bli gravid. Det kan ha vært lenger siden enn graviditeten altså. Før hun kuttet alkohol (tror jeg) 

Hæ, du tar jo ikke IVF sprøyter for gøy, det er enten for å fryse ned egg, donere egg, eller bli gravid. 

• Liker 7
Skrevet
Tough cookie skrev (14 timer siden):

Hæ? Hun gikk jo Marcialonga sist uke?

For en rå dame💪

Hvordan har hun klart å holde graviditeten skjult? 

Bra at det er influencere som viser frem sunne graviditeter der man er aktiv hele veien! 

• Liker 12
Skrevet
Rufs skrev (3 minutter siden):

Bra at det er influencere som viser frem sunne graviditeter der man er aktiv hele veien! 

Hun har tydeligvis vært i veldig bra form under graviditeten

• Liker 1
Skrevet
Tough cookie skrev (Akkurat nå):

Hun har tydeligvis vært i veldig bra form under graviditeten

Tja, det vet vi vel lite om. Man kan være aktiv selv om man evnt har noen plager. 

• Liker 1
Skrevet
Rufs skrev (5 minutter siden):

Bra hun ikke har vist så veldig synes jeg…. Hun er 8 mnd på vei! 👏

• Liker 3
Skrevet
enkefru skrev (2 minutter siden):

Bra hun ikke har vist så veldig synes jeg…. Hun er 8 mnd på vei! 👏

Absolutt! Men sånn i den forstand at nå som man vet det. 

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke det er godt for psyken hennes å være gravid og få barn. Men jeg kan heldigvis ta feil! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Vinnanna15 skrev (1 minutt siden):

Tror ikke det er godt for psyken hennes å være gravid og få barn. Men jeg kan heldigvis ta feil! 

Hun er jo eldre nå og er i et stabilt godt forhold,så hun har det nok veldig bra nå. Så dette går nok helt fint.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette synes jeg var en utrolig koselig nyhet! Smilte for meg selv da jeg leste det i VG i dag. Ønsker alt det beste for Linnea og familien på snart 3 🥰❤️ Tror Emil er en skikkelig fin fyr for henne og håper virkelig hun har hatt det fint mentalt i svangerskapet, og også at hun får det i babyperioden. Alt det beste for Linnea❤️

• Liker 11
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Vinnanna15 skrev (10 minutter siden):

Du kan absolutt ta feil.

Var heller ikke godt for miin psyke å få barn alene som 24-åring med spiseforstyrrelse. Men det gikk bra og det er jeg helt sikker på at det gjør for Linnea også som er godt gift og langt oppi trevdeårene.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Rufs skrev (51 minutter siden):

Hæ, du tar jo ikke IVF sprøyter for gøy, det er enten for å fryse ned egg, donere egg, eller bli gravid. 

Det er da ikke noe jeg har funnet opp at hun sa. 

Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Det er da ikke noe jeg har funnet opp at hun sa. 

Aner ikke hvor du har det fra, men du får ikke IVF sprøyter uten grunn, det er reseptbelagte medisiner. 

• Liker 3
Skrevet
Rufs skrev (Akkurat nå):

Aner ikke hvor du har det fra, men du får ikke IVF sprøyter uten grunn, det er reseptbelagte medisiner. 

Det har jeg da heller ikke ment? Linnea selv sa at hun gikk på en ivf sprøyte  (som kan brukes når en går gjennom IVF) men det var ikke for å bli gravid. Mer utdypet hun det ikke. Ifølge en annen bruker her var det i 2024. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...