missLynch Skrevet 15. juli 2023 #761 Del Skrevet 15. juli 2023 Nydelig kjole; får 60-tall og «Mad Men»- assosiasjoner av hanskene og snittet på kjolen 💫🤩Tøft! 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon.extravaganza Skrevet 15. juli 2023 #762 Del Skrevet 15. juli 2023 Jeg skjønner ikke hvorfor så mange reagerer negativt på skoene? Jeg giftet meg for ti år siden og hadde også blå sko til hvit kjole (som ble videre plukket opp av samme farge blå tversoversløyfe hos mannen) - et hint til 'something blue'. Synes hun var fin, jeg. 23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 15. juli 2023 #763 Del Skrevet 15. juli 2023 missLynch skrev (1 time siden): Nydelig kjole; får 60-tall og «Mad Men»- assosiasjoner av hanskene og snittet på kjolen 💫🤩Tøft! Nettopp. INGEN DISSER KJOLEN TIL LINNEA 💪🏻💥😅 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 16. juli 2023 #764 Del Skrevet 16. juli 2023 Jeg synes hun var nydelig! Angående skoene; Kan det være de blå fra Manolo Blahnik? Synes det ligna litt. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. juli 2023 #765 Del Skrevet 16. juli 2023 (endret) moon.extravaganza skrev (10 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor så mange reagerer negativt på skoene? Jeg giftet meg for ti år siden og hadde også blå sko til hvit kjole (som ble videre plukket opp av samme farge blå tversoversløyfe hos mannen) - et hint til 'something blue'. Synes hun var fin, jeg. Enig! Nydelig! Enig med de som skriver Manolo, tror også det er det. Og så er det vel de Carrie giftet seg med Big i💙 https://www.brides.com/sex-and-the-city-blue-wedding-shoes-5196482 Endret 16. juli 2023 av Frøkenfryden 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 16. juli 2023 #766 Del Skrevet 16. juli 2023 Overraskende valg av kjole! Litt annerledes enn mye annet i disse dager. Kjempefin! Og kule sko. 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 16. juli 2023 #767 Del Skrevet 16. juli 2023 Nyyydelig! Glad på deres vegne❤️ 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juli 2023 #768 Del Skrevet 16. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Enig! Nydelig! Enig med de som skriver Manolo, tror også det er det. Og så er det vel de Carrie giftet seg med Big i💙 https://www.brides.com/sex-and-the-city-blue-wedding-shoes-5196482 Jeg måtte zoome inn og se... Det ligner veldig ihvertfall 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inkognitoher Skrevet 16. juli 2023 #769 Del Skrevet 16. juli 2023 Nydelig 50/60-talls inspirert kjole. Flott med det korte sløret. Stilrent og klassisk. Hadde hun hatt hvite eller nude sko, samt en bedre BH, ville hun fått terningkast 6 av meg. Men det viktigste er at paret stråler av lykke. Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 16. juli 2023 #770 Del Skrevet 16. juli 2023 Hvorfor Trondheim? Det er en fin by, men har de noen tilknytning til byen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 16. juli 2023 #771 Del Skrevet 16. juli 2023 missLynch skrev (14 timer siden): Nydelig kjole; får 60-tall og «Mad Men»- assosiasjoner av hanskene og snittet på kjolen 💫🤩Tøft! Helt enig, kjolen var nydelig 🥰 Axa skrev (7 minutter siden): Hvorfor Trondheim? Det er en fin by, men har de noen tilknytning til byen? Er det så nøye da? Må man ha tilknytning for å gifte seg? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 16. juli 2023 #772 Del Skrevet 16. juli 2023 Axa skrev (37 minutter siden): Hvorfor Trondheim? Det er en fin by, men har de noen tilknytning til byen? De forlovet seg på Britannia. Ikke så rart om de ønsket å ha festen der da 😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JennieB Skrevet 16. juli 2023 #773 Del Skrevet 16. juli 2023 Axa skrev (40 minutter siden): Hvorfor Trondheim? Det er en fin by, men har de noen tilknytning til byen? Kanskje fordi begge familiene da må reise og Linneas familie ikke får så lang vei? Eller at de forlovet seg der og ønsker å ha festen der og. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 16. juli 2023 #774 Del Skrevet 16. juli 2023 JennieB skrev (1 time siden): Kanskje fordi begge familiene da må reise og Linneas familie ikke får så lang vei? Eller at de forlovet seg der og ønsker å ha festen der og. Viste ikke at de forlovet seg der 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 16. juli 2023 #775 Del Skrevet 16. juli 2023 (endret) Han oppleves som en fantastisk fyr, tror de gjør hverandre godt. Akkurat en sånn mann hun trenger, en som gir trygghet og stabilitet. Glad på deres vegne. Endret 16. juli 2023 av Carabilla 21 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 16. juli 2023 #776 Del Skrevet 16. juli 2023 Inkognitoher skrev (14 timer siden): Nydelig 50/60-talls inspirert kjole. Flott med det korte sløret. Stilrent og klassisk. Hadde hun hatt hvite eller nude sko, samt en bedre BH, ville hun fått terningkast 6 av meg. Men det viktigste er at paret stråler av lykke. Dette blir bra! Hun får terningkast 6 av meg. Skoene er jo ikoniske og kanskje hun ikke har BH på i det hele tatt 😊 Nydelig er hun i hvert fall. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16. juli 2023 #777 Del Skrevet 16. juli 2023 Ser ut til at hun hadde mange forskjellige kjoler. Og så syns jeg bildene hun har valgt å legge ut var litt merkelige, men forresten.. sikkert i henhold til hennes attityde. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 16. juli 2023 #778 Del Skrevet 16. juli 2023 Klink skrev (30 minutter siden): Ser ut til at hun hadde mange forskjellige kjoler. Og så syns jeg bildene hun har valgt å legge ut var litt merkelige, men forresten.. sikkert i henhold til hennes attityde. Klarer ikke helt å se på influensere og bloggere som kjendiser, eneste de har gjort er å prate og skrive om seg selv... Helt vanvittig at de fleste tjener det dobbelte ++ enn leger, kirurger o.l Det skal være så pompøst, stort og flott, masse skriverier i pressen osv akkurat som om de er verdensstjerner... Pent par for all del...men skjønner ikke helt hypen. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 17. juli 2023 #779 Del Skrevet 17. juli 2023 Frøkenfryden skrev (På 16.7.2023 den 7.42): Enig! Nydelig! Enig med de som skriver Manolo, tror også det er det. Og så er det vel de Carrie giftet seg med Big i💙 https://www.brides.com/sex-and-the-city-blue-wedding-shoes-5196482 Ååååååja, den referansen er vel ikke tilfeldig - de er knallfine 😍 Det var de samme, bare annen farge - som hun fikk frastjålet på barnebursdag 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 17. juli 2023 #780 Del Skrevet 17. juli 2023 AprilLudgate skrev (1 time siden): Ååååååja, den referansen er vel ikke tilfeldig - de er knallfine 😍 Det var de samme, bare annen farge - som hun fikk frastjålet på barnebursdag 😅 Samme merke men ikke samme type sko...de hun ble frastjålet var med åpen tå mens de blå hun gifter seg i med Big var lukket. Men garantert en referanse til Sex in the city og bryllupet til Carrey og Big. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå