Gå til innhold

Linnea Myhre

PippiLa

Anbefalte innlegg

shab skrev (21 timer siden):

Linnea er forbildet mitt. Dere som kritiserer henne - hva vil dere ha? 

Hun startet en blogg basert på sine psykiske utfordringer, satire, humor, selvironi. Videre har hun bidratt til informasjon rundt "værvarsom" plakaten, og hun har stått frem mot mange av de som ønsker å utnytte unge jenter. Hun har også skrevet tre flotte bøker. 

Om jeg hadde møtt henne på gaten og sagt hei håper jeg at hun ville sagt hei tilbake da selvsagt. Men tror hun hadde gjort det. 

Det spørst. Vi er ikke kjent for det i molde...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rem skrev (Akkurat nå):

Det spørst. Vi er ikke kjent for det i molde...

Ja, hun ville nok kanskje sagt bare "hei". Uten å smile. 

Men det kan være fordi hun egentlig er beskjeden da.

Endret av shab
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
On 11/20/2021 at 8:20 PM, Pikeliten said:

Linnea, de manglende kostymrpengene i SVD har blitt brukt på CBE i Megahit😂

Savner podden deres! Og ser at kostymebudsjettet ikke er økt i år…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Jeg har alltid hatt veldig sansen for Linnea Myhre, helt fra jeg kom over bloggen hennes for mange, mange år siden. Skarp/smart og utrolig morsom, og det  i veldig ung alder. Jeg likte veldig godt den første boken hennes også og har fulgt henne i diverse medier helt siden bloggen. 

Men: Utleverer hun ikke eksen sin og forholdet deres litt vel mye i podcasten til Ida Fladen? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble overrasket over hvor mye (og hva) hun delte fra sitt tidligere forhold. Dersom eksen hennes ikke vet noe om dette, så syns jeg kanskje hun utleverte litt vel mye. Men regner egentlig med at dette var avklart på forhånd.

Syns forøvrig det var veldig interessant å høre på! Både om hennes tidligere forhold, om det nåværende, og den store kontrasten mellom disse forholdene. Det ga en liten tankevekker!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabienne skrev (1 time siden):

Jeg har alltid hatt veldig sansen for Linnea Myhre, helt fra jeg kom over bloggen hennes for mange, mange år siden. Skarp/smart og utrolig morsom, og det  i veldig ung alder. Jeg likte veldig godt den første boken hennes også og har fulgt henne i diverse medier helt siden bloggen. 

Men: Utleverer hun ikke eksen sin og forholdet deres litt vel mye i podcasten til Ida Fladen? 

Så jævla harry å gjøre. Må nesten høre podcasten. Edit: hørte podcasten og ble utmattet.

Endret av totti_1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun gjorde det fint. Hun snakket om egne følelser rundt tidligere forhold uten å nevne navn, situasjoner eller egenskaper. Flere ganger nevnte hun også at ting kanskje ikke kom til overflaten før hun var godt inne i forholdet til E.

Man eier sin egen historie, og å fortelle om sine egne følelser må være lov. 

• Liker 23
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at hun gjorde en fin figur i Ida sin pod.

Og Gi meg alle detaljene er skikkelig bra denne sesongen, storkoser meg og blir nesten ille berørt av at jeg kan synge med på hver jævla låt som hun spiller klipp av. En skikkelig morsom nostalgitripp!

Nå trenger jeg bare mer Venner av internett! :duskedame:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke hun utleverte noen her, selv om vi som "følger" henne lett forsto hvem dette nok gjaldt. Men hun la aldri skylden på ham, sa egentlig ikke noe som var drøyt, unødvendig å si, eller på annen måte krenkende. Hun forteller om hvordan hun opplevde forholdet, og hvordan hun har utviklet seg etterpå 

• Liker 15
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (1 time siden):

Synes ikke hun utleverte noen her, selv om vi som "følger" henne lett forsto hvem dette nok gjaldt. Men hun la aldri skylden på ham, sa egentlig ikke noe som var drøyt, unødvendig å si, eller på annen måte krenkende. Hun forteller om hvordan hun opplevde forholdet, og hvordan hun har utviklet seg etterpå 

Ja, jeg ante ikke at de var sammen i 7 år. Trodde det var type 18 måneder...

Da skjønner jeg mer ventileringen. Kan være en grei påminnelse til andre om å kreve langsiktighet etter så mange år.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hun lyver jo i podden!? Hun sier hun hadde vært singel i to år før hun møtte Emil. Og hun har vært sammen med Emil i halvannet år. Det ble slutt med Sondre i 2020. Det går ikke opp 🤷🏻‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (50 minutter siden):

Men hun lyver jo i podden!? Hun sier hun hadde vært singel i to år før hun møtte Emil. Og hun har vært sammen med Emil i halvannet år. Det ble slutt med Sondre i 2020. Det går ikke opp 🤷🏻‍♀️

Var der ikke i 2019 da? De bodde sammen i USA(?) Pga covid... eller de måtte gå i karantene. Noe sånt?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (6 timer siden):

Som jeg skrev ovenfor, utmattende pod... Føler hun forsøkte å overbevise oss lyttere og seg selv om noe. Men sannheten kan være subjektiv og avhengig av hvordan man definerer ting da.

Hun er heldig som har funnet kjærligheten da 👍

Endret av totti_1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spyflua skrev (7 timer siden):

I april 2020 uttalte Linnea at det ble slutt mellom henne og Sondre for flere måneder siden (google it). Så da kan man jo tenke seg til at det ble slutt i år 2019 en gang. Og så møtte hun Emil i 2021. 2 år sånn ca sarium. Ikke så mye å lage drama for det.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daudaferd skrev (17 timer siden):

Synes også at hun gjorde en fin figur i Ida sin pod.

Og Gi meg alle detaljene er skikkelig bra denne sesongen, storkoser meg og blir nesten ille berørt av at jeg kan synge med på hver jævla låt som hun spiller klipp av. En skikkelig morsom nostalgitripp!

Nå trenger jeg bare mer Venner av internett! :duskedame:

Jeg syns siste sesong dessverre ikke er så bra som de tidligere. Jeg likte veldig godt at det var kjendisskandaler med uante detaljer og ikke minst at hun ringte opp folka som ble omtalt i ettertid for å høre hva de mente om episoden. 

Denne sesongen er det samtale med tilfeldig kjendis om hva den gjorde i et gitt år av livet? Hva er interessant ved å høre hva en som var ni år (!) i 2000 mente og synes om diverse spill og tv-program som fantes på den tida. Skoledagbok-løsninga er så pinlig, og ikke husker de så mye av ting fra 20 år sida heller. Ellers driter jeg jo i om folk spiste leverpostei til frokost og hva slags innetider de hadde. Altså.. Hva skjedde, Linnea?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipser skrev (3 minutter siden):

Jeg syns siste sesong dessverre ikke er så bra som de tidligere. Jeg likte veldig godt at det var kjendisskandaler med uante detaljer og ikke minst at hun ringte opp folka som ble omtalt i ettertid for å høre hva de mente om episoden. 

Denne sesongen er det samtale med tilfeldig kjendis om hva den gjorde i et gitt år av livet? Hva er interessant ved å høre hva en som var ni år (!) i 2000 mente og synes om diverse spill og tv-program som fantes på den tida. Skoledagbok-løsninga er så pinlig, og ikke husker de så mye av ting fra 20 år sida heller. Ellers driter jeg jo i om folk spiste leverpostei til frokost og hva slags innetider de hadde. Altså.. Hva skjedde, Linnea?

Er like gammel som Linnea og synes denne sesongen er mye bedre,nettopp pga tingene du tydeligvis ikke liker.

Er jo dette som er nostalgi.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emil høres ut som verdens beste kjæreste, unner henne virkelig det! 🥰

Syns hun absolutt ikke utleverte noen, og jeg vil tro hennes eks har litt selvinnsikt i at karrieren kanskje har vært viktigst for han.

• Liker 14
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...