Gå til innhold

En aldri så liten utblåsning etter en lang kjøretur


Sirah

Anbefalte innlegg

Nå tråkker jeg sikkert mange på tærne så jeg sier bare unnskyld på forhånd 😇

I dag har jeg kjørt bil. Mange mil i mange timer. Jeg har kjørt på motorvei, inne i byer og langs norske landeveier. Solen har strålt fra en skyfri himmel, veiene har vært tørre og fine og gradestokken har vist opptil 12 plussgrader. Jeg har drukket masse kaffe, hørt på god musikk og ikke minst: Hatt hjertet i halsen mer enn en gang. Jeg har herved en bønn til bilister der ute. Hver så snill og gjør kjøreturen mest mulig behagelig for alle. 

FØLG FARTSGRENSENE:

Nå skal jeg ikke skrive et langt innlegg om å kjøre som et svin, for det tror jeg de aller fleste av oss skjønner at er både unødvendig og farlig. Jeg vil derimot rette fingeren mot dere som kjører altfor sakte! Når fartsgrensen er 80 km/t på en strålende flott dag som denne: Kan dere være så snill å faktisk kjøre i 80 km/t? Jeg har målt mitt speedometer og VET at det viser 3-4 km/t feil, det er altså rimelig riktig. Da er det ufattelig frustrerende å ligge bak noen som insisterer på å loke rundt i 60-65 km/t i 80 sona. På fine, brede og oversiktelige veier: Hvorfor gjør dere dette? Når veiene i tillegg gjerne har dobbel sperrelinje så kan ikke køen bak dere kjøre forbi. Kan dere ikke i det minste være så snille og stoppe på første mulige sted og slippe oss forbi? Jeg hadde hatt full forståelse dersom det var snøstorm, men i strålende sol og perfekt vårvær?

FØLG FLETTEREGELEN:

Når folk vil ut på motorveien - legg deg over i venstrefeltet slik at de som er i påkjøringsrampen har en mulighet til å komme på. Vær så snill.

KJØR FORBI:

Det samme på fire felts motorveier: Det er helt ok at du ønsker å kjøre forbi meg selv om jeg ligger i fartsgrensen. Det er ikke min jobb og leke fartspoliti. Men når fartsgrensen er 110 km/t og du er livredd for å kjøre så mye som en kilometer over, hvorfor i alle dager skal du da forbi meg? Newsflash: Du MÅ faktisk trykke på gassen for å komme forbi! Jeg syntes det er ekstremt ubehagelig å ha en bil på siden av meg i "år og dag" og JEG ligger faktisk i den farten jeg skal ligge i! Og når jeg bremser ned for å hjelpe deg forbi (noe som også betyr at alle bilene bak meg også må bremse ned) så KASTER du deg inn rett foran meg og legger deg 15-20 km/t under fartsgrensen (slik at alle må bremse enda en gang)? Hvorfor i alle dager kjørte du forbi i utgangspunktet?

RUNDKJØRINGER:

Dont even get me started... Det finnes SÅ mange rundkjøringer der ute. Hvordan i alle dager kan det fremdeles være en gåte for så mange hvordan de fungerer? Ingen av oss andre bilister er tankelesere, men måten folk legger seg i rundkjøringen gir ofte en pekepinn på hvor de skal. Når det kommer en svime surrende rundt inni der er det ekstremt vanskelig for andre bilister og lese trafikkbildet og dermed respondere korrekt. Når man i tillegg tydeligvis ikke har blinklys installert i bilen så blir det ikke akkurat bedre.....

IKKE BRÅBREMS

Hvorfor i alle dager ligger noen gjerne 10 km/t over fartsgrensen på sletter, men KASTER seg på bremsen så fort veien gjør en antydning til å ikke gå rett frem? Dersom svingen er så krapp at det er anbefalt å senke farten gjennom den så er den som regel godt merket. Dersom dere ønsker å bremse ned så vær så snill og gjør dette i god tid, svingen kom neppe som en gedigen overraskelse på dere slik at dere MÅTTE bråbremse rett før den. Og ja, jeg ligger alltid med god avstand til bilen foran meg. Hater folk som tailgater selv.

Nå skal jeg faktisk slutte å skrive selv om jeg sikkert kunne fortsatt en time til. Om noen føler seg truffet så var det absolutt meningen 😇 Neida... (joda).

 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg skulle ha sagt det sjøl!!! 

Anonymkode: cdaa3...602

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettefelt er det verste jeg vet. For ikke så lenge siden holdt jeg på å kjøre rett inn i en fjellvegg fordi en bil, som var et stykke bak meg, gasset på som faen og NEKTET å la meg kjøre inn på veien. Hadde hjertet i halsen.

Anonymkode: 4b7d1...682

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trøste deg meg at på alle de milene du har kjørt har noen garantert irritert seg over noe du har gjort også 😉

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Absol skrev:

Du kan trøste deg meg at på alle de milene du har kjørt har noen garantert irritert seg over noe du har gjort også 😉

Garantert :) Er absolutt ikke uten feil selv :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flettefelt er det verste jeg vet. For ikke så lenge siden holdt jeg på å kjøre rett inn i en fjellvegg fordi en bil, som var et stykke bak meg, gasset på som faen og NEKTET å la meg kjøre inn på veien. Hadde hjertet i halsen.

Anonymkode: 4b7d1...682

Opplevde noe lignende i dag... skikkelig skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Sirah skrev:

Nå tråkker jeg sikkert mange på tærne så jeg sier bare unnskyld på forhånd 😇

I dag har jeg kjørt bil. Mange mil i mange timer. Jeg har kjørt på motorvei, inne i byer og langs norske landeveier. Solen har strålt fra en skyfri himmel, veiene har vært tørre og fine og gradestokken har vist opptil 12 plussgrader. Jeg har drukket masse kaffe, hørt på god musikk og ikke minst: Hatt hjertet i halsen mer enn en gang. Jeg har herved en bønn til bilister der ute. Hver så snill og gjør kjøreturen mest mulig behagelig for alle. 

FØLG FARTSGRENSENE:

Nå skal jeg ikke skrive et langt innlegg om å kjøre som et svin, for det tror jeg de aller fleste av oss skjønner at er både unødvendig og farlig. Jeg vil derimot rette fingeren mot dere som kjører altfor sakte! Når fartsgrensen er 80 km/t på en strålende flott dag som denne: Kan dere være så snill å faktisk kjøre i 80 km/t? Jeg har målt mitt speedometer og VET at det viser 3-4 km/t feil, det er altså rimelig riktig. Da er det ufattelig frustrerende å ligge bak noen som insisterer på å loke rundt i 60-65 km/t i 80 sona. På fine, brede og oversiktelige veier: Hvorfor gjør dere dette? Når veiene i tillegg gjerne har dobbel sperrelinje så kan ikke køen bak dere kjøre forbi. Kan dere ikke i det minste være så snille og stoppe på første mulige sted og slippe oss forbi? Jeg hadde hatt full forståelse dersom det var snøstorm, men i strålende sol og perfekt vårvær?

FØLG FLETTEREGELEN:

Når folk vil ut på motorveien - legg deg over i venstrefeltet slik at de som er i påkjøringsrampen har en mulighet til å komme på. Vær så snill.

KJØR FORBI:

Det samme på fire felts motorveier: Det er helt ok at du ønsker å kjøre forbi meg selv om jeg ligger i fartsgrensen. Det er ikke min jobb og leke fartspoliti. Men når fartsgrensen er 110 km/t og du er livredd for å kjøre så mye som en kilometer over, hvorfor i alle dager skal du da forbi meg? Newsflash: Du MÅ faktisk trykke på gassen for å komme forbi! Jeg syntes det er ekstremt ubehagelig å ha en bil på siden av meg i "år og dag" og JEG ligger faktisk i den farten jeg skal ligge i! Og når jeg bremser ned for å hjelpe deg forbi (noe som også betyr at alle bilene bak meg også må bremse ned) så KASTER du deg inn rett foran meg og legger deg 15-20 km/t under fartsgrensen (slik at alle må bremse enda en gang)? Hvorfor i alle dager kjørte du forbi i utgangspunktet?

RUNDKJØRINGER:

Dont even get me started... Det finnes SÅ mange rundkjøringer der ute. Hvordan i alle dager kan det fremdeles være en gåte for så mange hvordan de fungerer? Ingen av oss andre bilister er tankelesere, men måten folk legger seg i rundkjøringen gir ofte en pekepinn på hvor de skal. Når det kommer en svime surrende rundt inni der er det ekstremt vanskelig for andre bilister og lese trafikkbildet og dermed respondere korrekt. Når man i tillegg tydeligvis ikke har blinklys installert i bilen så blir det ikke akkurat bedre.....

IKKE BRÅBREMS

Hvorfor i alle dager ligger noen gjerne 10 km/t over fartsgrensen på sletter, men KASTER seg på bremsen så fort veien gjør en antydning til å ikke gå rett frem? Dersom svingen er så krapp at det er anbefalt å senke farten gjennom den så er den som regel godt merket. Dersom dere ønsker å bremse ned så vær så snill og gjør dette i god tid, svingen kom neppe som en gedigen overraskelse på dere slik at dere MÅTTE bråbremse rett før den. Og ja, jeg ligger alltid med god avstand til bilen foran meg. Hater folk som tailgater selv.

Nå skal jeg faktisk slutte å skrive selv om jeg sikkert kunne fortsatt en time til. Om noen føler seg truffet så var det absolutt meningen 😇 Neida... (joda).

 

Slik blir det og verre blir det når dagens førerkortelever slippes ut i trafikken på lykke og fromme etter å ha tatt tester på nettet uten å åpne teoriboka. Noen har griseflaks og består teorien på første eller tredje forsøk. Men teorien kan de knapt. 

Testene på nett inneholder også mange feil, og dermed blir trafikkopplæringen feillæring og sjåførene blir farligere enn vogntog på sommerdekk i snøstorm.

Anonymkode: 57d5b...edc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedrørende folk som sperrer andre biler som vi inn på motorveier

Her er det bare å bruke det man av kreativitet. I verste fall tar man et lite brått rykk mot venstre (gjerne med et bittelite tut) sånn at vedkommende psykoen skvetter tilbake.

Vedrørende folk som ligger i venstrefeltet uten å kjøre forbi

Prøv å presse det så nærme som mulig venstrefilen mellom dere. De fleste idiotene tør da nemlig ikke ligge å ruge for tett på deg.

Vedrørende folk som kjører forbi sakte og bremser ned foran deg på motorveien

Legg deg straks ut i venstrefeltet og la idiotene bremse ned sånn at du kjører forbi. De galeste gjør dette flere ganger så ikke regn med at galskapen tar slutt med det første.

Min anbefaling til normale oppadgående folk i trafikken

Kjør forbi psykoer i trafikken eller senk farten såpass ned at de kommer seg unna. Å kjøre ved, bak eller foran ustabile psykopater i trafikken kan ødelegge humøret og lage farlige situasjoner. Betal heller en fartsbot enn å la de herje med psyken din.

Anonymkode: 293d7...3c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sirah skrev:

Nå tråkker jeg sikkert mange på tærne så jeg sier bare unnskyld på forhånd 😇

I dag har jeg kjørt bil. Mange mil i mange timer. Jeg har kjørt på motorvei, inne i byer og langs norske landeveier. Solen har strålt fra en skyfri himmel, veiene har vært tørre og fine og gradestokken har vist opptil 12 plussgrader. Jeg har drukket masse kaffe, hørt på god musikk og ikke minst: Hatt hjertet i halsen mer enn en gang. Jeg har herved en bønn til bilister der ute. Hver så snill og gjør kjøreturen mest mulig behagelig for alle. 

FØLG FARTSGRENSENE:

Nå skal jeg ikke skrive et langt innlegg om å kjøre som et svin, for det tror jeg de aller fleste av oss skjønner at er både unødvendig og farlig. Jeg vil derimot rette fingeren mot dere som kjører altfor sakte! Når fartsgrensen er 80 km/t på en strålende flott dag som denne: Kan dere være så snill å faktisk kjøre i 80 km/t? Jeg har målt mitt speedometer og VET at det viser 3-4 km/t feil, det er altså rimelig riktig. Da er det ufattelig frustrerende å ligge bak noen som insisterer på å loke rundt i 60-65 km/t i 80 sona. På fine, brede og oversiktelige veier: Hvorfor gjør dere dette? Når veiene i tillegg gjerne har dobbel sperrelinje så kan ikke køen bak dere kjøre forbi. Kan dere ikke i det minste være så snille og stoppe på første mulige sted og slippe oss forbi? Jeg hadde hatt full forståelse dersom det var snøstorm, men i strålende sol og perfekt vårvær?

FØLG FLETTEREGELEN:

Når folk vil ut på motorveien - legg deg over i venstrefeltet slik at de som er i påkjøringsrampen har en mulighet til å komme på. Vær så snill.

KJØR FORBI:

Det samme på fire felts motorveier: Det er helt ok at du ønsker å kjøre forbi meg selv om jeg ligger i fartsgrensen. Det er ikke min jobb og leke fartspoliti. Men når fartsgrensen er 110 km/t og du er livredd for å kjøre så mye som en kilometer over, hvorfor i alle dager skal du da forbi meg? Newsflash: Du MÅ faktisk trykke på gassen for å komme forbi! Jeg syntes det er ekstremt ubehagelig å ha en bil på siden av meg i "år og dag" og JEG ligger faktisk i den farten jeg skal ligge i! Og når jeg bremser ned for å hjelpe deg forbi (noe som også betyr at alle bilene bak meg også må bremse ned) så KASTER du deg inn rett foran meg og legger deg 15-20 km/t under fartsgrensen (slik at alle må bremse enda en gang)? Hvorfor i alle dager kjørte du forbi i utgangspunktet?

RUNDKJØRINGER:

Dont even get me started... Det finnes SÅ mange rundkjøringer der ute. Hvordan i alle dager kan det fremdeles være en gåte for så mange hvordan de fungerer? Ingen av oss andre bilister er tankelesere, men måten folk legger seg i rundkjøringen gir ofte en pekepinn på hvor de skal. Når det kommer en svime surrende rundt inni der er det ekstremt vanskelig for andre bilister og lese trafikkbildet og dermed respondere korrekt. Når man i tillegg tydeligvis ikke har blinklys installert i bilen så blir det ikke akkurat bedre.....

IKKE BRÅBREMS

Hvorfor i alle dager ligger noen gjerne 10 km/t over fartsgrensen på sletter, men KASTER seg på bremsen så fort veien gjør en antydning til å ikke gå rett frem? Dersom svingen er så krapp at det er anbefalt å senke farten gjennom den så er den som regel godt merket. Dersom dere ønsker å bremse ned så vær så snill og gjør dette i god tid, svingen kom neppe som en gedigen overraskelse på dere slik at dere MÅTTE bråbremse rett før den. Og ja, jeg ligger alltid med god avstand til bilen foran meg. Hater folk som tailgater selv.

Nå skal jeg faktisk slutte å skrive selv om jeg sikkert kunne fortsatt en time til. Om noen føler seg truffet så var det absolutt meningen 😇 Neida... (joda).

 

Idioter alle sammen! Er helt enig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk rundkjøringer kan være vanskelig. Greit nok når de ser ut som de gjør i læreboka, men ikke alle ser slik ut, og det er da jeg sliter. Jeg sliter med plasseringen, noe som kan medføre at jeg heller ikke blinker slik jeg egentlig skal. Men jeg prøver, og så holder jeg meg heller unna firefelts motorveier så lenge jeg kan. 😂 For der sliter jeg også, riktignok pga manglende erfaring. Ikke mye firefelts på Sunnmøre, akkurat. 😂

Anonymkode: 4bc71...e00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som nevnes i det siste avsnittet (bråbrems-typene) er ofte de samme som ikke skjønner hvorfor barna blir bilsyke...

Etter 30 år bak rattet har jeg heldigvis blitt såpass «synsk» at jeg bare vet hvilke biler som ligger feil inn mot rundkjøringer, ikke kommer til å overholde vikeplikten, kommer til å bråbremse før hver sving osv.

Anonymkode: 63eb5...25a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et typisk innlegg for dette forumet, men usedvanlig velskrevet. Helt enig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vedrørende folk som sperrer andre biler som vi inn på motorveier

Her er det bare å bruke det man av kreativitet. I verste fall tar man et lite brått rykk mot venstre (gjerne med et bittelite tut) sånn at vedkommende psykoen skvetter tilbake.

Vedrørende folk som ligger i venstrefeltet uten å kjøre forbi

Prøv å presse det så nærme som mulig venstrefilen mellom dere. De fleste idiotene tør da nemlig ikke ligge å ruge for tett på deg.

Vedrørende folk som kjører forbi sakte og bremser ned foran deg på motorveien

Legg deg straks ut i venstrefeltet og la idiotene bremse ned sånn at du kjører forbi. De galeste gjør dette flere ganger så ikke regn med at galskapen tar slutt med det første.

Min anbefaling til normale oppadgående folk i trafikken

Kjør forbi psykoer i trafikken eller senk farten såpass ned at de kommer seg unna. Å kjøre ved, bak eller foran ustabile psykopater i trafikken kan ødelegge humøret og lage farlige situasjoner. Betal heller en fartsbot enn å la de herje med psyken din.

Anonymkode: 293d7...3c7

Mange gode tips her, men det beste hadde absolutt vært om folk bare kunne fulgt trafikkreglene.... Hold fartsgrensen, ta hensyn til andre og kjør av og slipp folk forbi om du er ukomfortabel med farten. Og for all del, det finnes alltid unntak fra regelen. Jeg kjørte til Oslo en gang i vinter i en helsikkes snøstorm og da gikk trafikken hele veien i 40-60km/t på E18. Det var helt ok for det var faktisk ikke forsvarlig å kjøre fortere. Det var noen få som brukte venstrefeltet for forbikjøring, men de aller fleste lå plantet i høyrefeltet. 

Personlig liker jeg ikke å kjøre forbi på "vanlige veier", men skal jeg først forbi så er jeg ikke redd for å tråkke på gassen slik at forbikjøringen skal være overstått så raskt som mulig...

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns faktisk rundkjøringer kan være vanskelig. Greit nok når de ser ut som de gjør i læreboka, men ikke alle ser slik ut, og det er da jeg sliter. Jeg sliter med plasseringen, noe som kan medføre at jeg heller ikke blinker slik jeg egentlig skal. Men jeg prøver, og så holder jeg meg heller unna firefelts motorveier så lenge jeg kan. 😂 For der sliter jeg også, riktignok pga manglende erfaring. Ikke mye firefelts på Sunnmøre, akkurat. 😂

Anonymkode: 4bc71...e00

Helt enig med deg i at disse kan være vanskelige. Men om folk i det minste bruker blinklys før de skal kjøre ut så får jo andre bilister en viss pekepinn på hvor de skal :)

Og den eneste måten man kan lære seg å kjøre på motorvei på er jo ved å kjøre på dem :) Så lenge man oppfører seg som folk og tar hensyn til andre bilister så er det jo ikke noe problem :)

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De som nevnes i det siste avsnittet (bråbrems-typene) er ofte de samme som ikke skjønner hvorfor barna blir bilsyke...

Etter 30 år bak rattet har jeg heldigvis blitt såpass «synsk» at jeg bare vet hvilke biler som ligger feil inn mot rundkjøringer, ikke kommer til å overholde vikeplikten, kommer til å bråbremse før hver sving osv.

Anonymkode: 63eb5...25a

Ja man ser det ofte ganske kjapt....

 

19 minutter siden, catman skrev:

Det er et typisk innlegg for dette forumet, men usedvanlig velskrevet. Helt enig!

Hehe takk for det. Håper folk flest ikke føler seg altfor truffet :P Det måtte bare ut en plass etter litt for mange timer i trafikken 🙈

Endret av Sirah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke de som ligger 25% under fartsgrensen, som kjører med nær- og tåkelys på, som slakker farten i svinger, oppoverbakker, tunnelmunninger eller ved mottrafikk, er spesielt opptatt av kjøreferdigheter, fartøy, eller av å lese her inne. Men jeg skjønner så innmari godt at frustrasjonen trenger en ventil. Nå begynner snart turistsesongen og for én som meg som bor i det naturskjønne distrikts-Norge, betyr det mange turister på veiene også. Det er ikke sjeldent med biler med Hertz- og Avis-klistremerke som ligger i 40-50 gjennom 80-sonen. 🤪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, catman skrev:

Jeg tror ikke de som ligger 25% under fartsgrensen, som kjører med nær- og tåkelys på, som slakker farten i svinger, oppoverbakker, tunnelmunninger eller ved mottrafikk, er spesielt opptatt av kjøreferdigheter, fartøy, eller av å lese her inne. Men jeg skjønner så innmari godt at frustrasjonen trenger en ventil. Nå begynner snart turistsesongen og for én som meg som bor i det naturskjønne distrikts-Norge, betyr det mange turister på veiene også. Det er ikke sjeldent med biler med Hertz- og Avis-klistremerke som ligger i 40-50 gjennom 80-sonen. 🤪

Kjenner følelsen........

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, catman skrev:

Jeg tror ikke de som ligger 25% under fartsgrensen, som kjører med nær- og tåkelys på, som slakker farten i svinger, oppoverbakker, tunnelmunninger eller ved mottrafikk, er spesielt opptatt av kjøreferdigheter, fartøy, eller av å lese her inne. Men jeg skjønner så innmari godt at frustrasjonen trenger en ventil. Nå begynner snart turistsesongen og for én som meg som bor i det naturskjønne distrikts-Norge, betyr det mange turister på veiene også. Det er ikke sjeldent med biler med Hertz- og Avis-klistremerke som ligger i 40-50 gjennom 80-sonen. 🤪

Du glemte alle de leide bobilene og turistbussene med sjåfører som aldri har kjørt på Vestlandet før... 

Fra april til oktober bruker jeg kortere tid til og fra jobb på sykkel enn med bil. Sniker meg lett forbi de to som står i det smaleste partiet og begge nekter å rygge, og det er alltid plass til meg på ferja.

Anonymkode: 63eb5...25a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan folk også vennligst kjøre med lyset PÅ ?

Spesielt når det er mørkt og alt av lys, inklusiv de bak, er av og det er nesten umulig å se at det er en bil på veien.
Har hatt et par virkelig skumle opplevelser på motorveien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det å kjøre forbi på motorvei.

Opplever ofte Audi eiere har en slik kjøre stil. Tesla eiere kan heller ikke ligge bak andre merker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kontorotta skrev:

Angående det å kjøre forbi på motorvei.

Opplever ofte Audi eiere har en slik kjøre stil. Tesla eiere kan heller ikke ligge bak andre merker. 

Dette ser man veldig ofte ja.... Kjører tysk bil selv og har ingen problemer med å ligge bak folk så lenge de kjører normalt. Jeg har tenkt en del på dette faktisk. Min "tysker" har veldig god kjørecomfort og flytter relativt greit på seg. Den er ingen fartsmaskin, men såpass sprek og sterk at jeg kan ligge i et jevnt tempo under de fleste kjøreforhold.

Veldig mange av bilene jeg kjører forbi er mindre biler med strikkmotor hvor det er mye rykk og napp kjøring. Ser jeg en sånn bil foran meg venter jeg ofte ikke til at jeg blir irritert, jeg kjører forbi med en gang. Kan dette være noe av årsaken? At tyske "luksusbiler" har såpass kjørekomfort og motorkraft at det er enklere å bare dra forbi enn det er å bli liggende bak?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Absol skrev:

Du kan trøste deg meg at på alle de milene du har kjørt har noen garantert irritert seg over noe du har gjort også 😉

Hvorfor det? Vel, noen kan nok irritere seg dersom noen andre enn dem selv er helt perfekt også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...