AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #81 Skrevet 12. mai 2019 8 timer siden, Hold the door skrev: Norge ryker ut i semien. Håper det. Forferdelig sang. Anonymkode: 3df85...114
Gjest Hold the door Skrevet 12. mai 2019 #82 Skrevet 12. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håper det. Forferdelig sang. Anonymkode: 3df85...114 Er ikke blant mine favoritter heller for å si det sånn.
Angelheart2 Skrevet 13. mai 2019 #83 Skrevet 13. mai 2019 Hva i all verdens land og rike var det der åpningssermoni-greiene? Står det så dårlig til med NRK at de må sende ukjente B-reportere til dette? Ikke kunne de snakke engelsk, ikke hadde de peiling på hvem de snakket med eller hva de var der for og ikke hadde de peiling på Eurovisjon. Nå må jeg innrømme at jeg kun så på 10-12 minutter, mens alle gikk forbi på den røde løperen, men det var mer enn nok til at jeg glatt slo over på noe annet resten av kvelden. Tilbake til tema så er mine favoritter i år Aserbajdsjan, Italia og Nederland....tror jeg.... Flere av de andre låtene vokser litt på meg for hver gang jeg hører dem, så det er litt vanskelig i år også, syns jeg. Tror dessverre Norge kommer langt ned, er litt redd for at den ikke kommer videre fra et meget sterkt semifinaleheat.
Måneskinn Skrevet 13. mai 2019 #84 Skrevet 13. mai 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan godt være sceneshowet til Norge trakk litt ned, de droppet jo trommisene tror jeg Ja de droppet trommene, siden det bare kan være seks stk på scenen. De tok med seg tre fantastiske korister i stedet for disse skal stå litt gjemt bak på scenen. Det nye sceneshowet til Norge er fantastisk ❤️ Nordlys,åndedyr og sametromme.Jeg får gåsehud hver gang jeg ser det, og kan ikke skjønne annet enn at vi går til finalen! Gjør vi ikke det så blir jeg veldig skuffa... Ellers et veldig åpent år, så jeg er spent om det faktisk blir oddsvinner Nederland som tar det hjem, eller noen andre som kommer som en liten overraskelse.. Ja nå er vi inne i den fineste uka i året 😄 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #85 Skrevet 13. mai 2019 Jeg syns sangen til Nederland er helt fantastisk, det må være den fineste låta jeg har hørt på flere år, også utenom Eurovision ❤️ Kommer nok veldig an på hvilken type folk det er som stemmer, foreløpig holder jeg en ørliten knapp på Aserbajdsjan. Eller Sveits. Syns også Tsjekkia er bra. Egentlig syns jeg det er mange bra sanger i år 😂. Anonymkode: 46b25...7c3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #86 Skrevet 13. mai 2019 16 minutter siden, Måneskinn skrev: Ja de droppet trommene, siden det bare kan være seks stk på scenen. De tok med seg tre fantastiske korister i stedet for disse skal stå litt gjemt bak på scenen. Det nye sceneshowet til Norge er fantastisk ❤️ Nordlys,åndedyr og sametromme.Jeg får gåsehud hver gang jeg ser det, og kan ikke skjønne annet enn at vi går til finalen! Gjør vi ikke det så blir jeg veldig skuffa... Ellers et veldig åpent år, så jeg er spent om det faktisk blir oddsvinner Nederland som tar det hjem, eller noen andre som kommer som en liten overraskelse.. Ja nå er vi inne i den fineste uka i året 😄 De fleste Eurovision-kommentatorene der nede mener at Norge kan være rimelig sikre på å ta seg til finalen. Hvis de klarer det, er jobben gjort. Alt annet er en bonus. Anonymkode: 22b6d...aa9 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #87 Skrevet 13. mai 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns sangen til Nederland er helt fantastisk, det må være den fineste låta jeg har hørt Hvis Nederland eller Sverige vinner så slår jeg av TVen. Herregud som de skal appellere til følelser. Og låta til Australia passer perfekt i en film, ikke på en Eurovision-scene Anonymkode: 6b2ed...015 1
Tonus Skrevet 13. mai 2019 #88 Skrevet 13. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis Nederland eller Sverige vinner så slår jeg av TVen. Herregud som de skal appellere til følelser. Og låta til Australia passer perfekt i en film, ikke på en Eurovision-scene Anonymkode: 6b2ed...015 Hva slags låt er det som ikke appellerer til følelser da? 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #89 Skrevet 13. mai 2019 4 minutter siden, Tonus skrev: Hva slags låt er det som ikke appellerer til følelser da? Godt spørsmål Anonymkode: 6b2ed...015
Wera1 Skrevet 13. mai 2019 #90 Skrevet 13. mai 2019 Gleder meg skikkelig til finalen! Synes det er overraskende mange gode med i år! Minst fem sanger/land jeg liker veldig godt - men som nevnt tidligere i tråden er min favoritt Sveits. Jeg ELSKER den sangen! Hører på den hele tiden 😄 Så utrolig fengende. Tror faktisk ikke de vinner, da det er så mange sterke bidrag med. Men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Sverige er såååå høyt oppe på bettinglistene. Skjønner det bare ikke. Helt ok låt - men det er virkelig ingenting spesielt med den! Bah, blir faktisk litt oppgitt. Og ja jeg er meget fan av eurovision 🙈 3
Måneskinn Skrevet 14. mai 2019 #91 Skrevet 14. mai 2019 7 timer siden, Wera1 skrev: Men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Sverige er såååå høyt oppe på bettinglistene. Skjønner det bare ikke. Helt ok låt - men det er virkelig ingenting spesielt med den! Bah, blir faktisk litt oppgitt. Jeg er helt enig med deg! Det virker som som Sverige får kred hvert bidige år - nesten uansett hva de sender.... Alle juryer er liksom hodestups gira på hva Sverige kommer med. Årets låt er ok, men ikke såå bra. Er også veldig skeptisk til all innflytelsen svensker har på Esc generelt. De er altfor mye involvert syns jeg, og rart ingen setter spørsmålstegn ved det. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #92 Skrevet 14. mai 2019 Jeg elsker det svenske bidraget! Den går på repeat hos meg Anonymkode: 1d9ee...f51
Wera1 Skrevet 14. mai 2019 #93 Skrevet 14. mai 2019 2 timer siden, Måneskinn skrev: Jeg er helt enig med deg! Det virker som som Sverige får kred hvert bidige år - nesten uansett hva de sender.... Alle juryer er liksom hodestups gira på hva Sverige kommer med. Årets låt er ok, men ikke såå bra. Er også veldig skeptisk til all innflytelsen svensker har på Esc generelt. De er altfor mye involvert syns jeg, og rart ingen setter spørsmålstegn ved det. Helt enig! Jeg synes ofte Sverige sender sterke bidrag, men i år mener jeg det ikke når opp i forhold til mange av de andre STERKERE bidragene 😕 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #94 Skrevet 14. mai 2019 3 timer siden, Måneskinn skrev: Jeg er helt enig med deg! Det virker som som Sverige får kred hvert bidige år - nesten uansett hva de sender.... Alle juryer er liksom hodestups gira på hva Sverige kommer med. Årets låt er ok, men ikke såå bra. Er også veldig skeptisk til all innflytelsen svensker har på Esc generelt. De er altfor mye involvert syns jeg, og rart ingen setter spørsmålstegn ved det. Sverige er et overvurdert land i esc sammenheng. Ja, de er flinke til å skrive poplåter, men det er kun det de sender hvert eneste år. Er så lei av det landet der, gleder meg til den dagen de ryker i semien. Det har de ikke gjort siden 2010 Anonymkode: 6b2ed...015 3
Salka Skrevet 14. mai 2019 #95 Skrevet 14. mai 2019 Det islandske bidraget var sært, kult og annerledes! Håper de kommer med! Lurer på hvordan Norge gjør det. Den joiken kan slå begge veier, så blir spennende. Gleder meg til lørdag! Ikke at musikken er så bra, ikke min stil for å si det sånn, men jeg elsker esc likevel. Ikke minst er det gøy å lese og kommentere i denne tråden gjennom hele sendingen. Har blitt tradisjon med esc på kåge, hehe 4
Nevian Skrevet 14. mai 2019 Forfatter #96 Skrevet 14. mai 2019 Etter å ha sett Adresse Tel Aviv har jeg plutselig endret mening om mange av låtene. Flere jeg tidligere satte fullstendig strek over har jeg nå stor sans for. For eksempel Malta!
Jobbermedbarn Skrevet 14. mai 2019 #97 Skrevet 14. mai 2019 10 timer siden, Måneskinn skrev: Jeg er helt enig med deg! Det virker som som Sverige får kred hvert bidige år - nesten uansett hva de sender.... Alle juryer er liksom hodestups gira på hva Sverige kommer med. Årets låt er ok, men ikke såå bra. Er også veldig skeptisk til all innflytelsen svensker har på Esc generelt. De er altfor mye involvert syns jeg, og rart ingen setter spørsmålstegn ved det. Veldig enig.Også det med innflytelsen...Synes det kom veldig klart frem i fjor da juryene stemte Sverige så høyt og folket stemte låten 4.nederst!!! Full jubel i salen! Selvfølgelig ikke så morro for Benjamin, men juryen overvurderte den låten noe inni hampen! Jeg er så glad fir Norge, vi sender mye mer varierte låter. Vi går på dunken noen ganger, men bedre det enn og ALLTID sende samme type låt... 2015 feks! Såååå mange flere, bedre låter enn «Hero» (har vi hørt den låten etterpå?); Italia, Estland, ikke minst Belgia og også Norge! «A monster like me» er fantastisk! Og for noen sangstemmer! Sverige får mange stemmer på at de er Sverige, dessverre... 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #98 Skrevet 14. mai 2019 22 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: 2015 feks! Såååå mange flere, bedre låter enn «Hero» (har vi hørt den låten etterpå?); Italia, Estland, ikke minst Belgia og også Norge! Ja, Italia sin fra 2015 var jo musikk i verdensklasse! Altså de fortjente å vinne så mye mer enn Sverige Anonymkode: 6b2ed...015 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #99 Skrevet 14. mai 2019 Hvis Norge ikke klarer å kvalifisere seg til finalen er det en katastrofe og totalt fiasko. Kommer ikke til å skjønne noen ting da Anonymkode: 6b2ed...015 1
megda Skrevet 14. mai 2019 #100 Skrevet 14. mai 2019 (endret) Tok et lite spill på at Portugal ikke går videre til finalen. Skjønner ikke at den skal treffe noe særlig på første gjennomhøring. liker flere av de andre som står i dårlig lys hos bookmakerne. Det blir kveldens underholdning og litt ekstra spenning Endret 14. mai 2019 av megda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå