Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2019


Nevian

Anbefalte innlegg

Da har jeg hørt meg gjennom låtene fra alle deltagende land. Hjelpes det er mye søppel der ute, men foreløpig står jeg igjen med Norge, Ungarn, og Spania som de tre låtene jeg helst vil høre på igjen. Synes faktisk Norge er bra i år. Ungarn tror jeg på ingen måte kan vinne - det er bare jeg som har en greie for moll-stemte låter. Spania er det jeg kaller en klassisk glad-låt :nori:I andre enden av skalaen har jeg Portugal som bare må ses og høres - tro meg :laugh:

Noen andre som har favoritter?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest månedrømmer

Nederland og Italia ligger på toppen av de som er stor fan .   Norge ligger vel på på 5 plass. Sverige 8 plass. Siste plass Georgia. Island 11. Så dette blir spennende.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italia likte jeg. Liker at Italia som regel sender italienske bidrag

Anonymkode: 0516c...826

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig har jeg bare hørt Norge og den liker jeg veldig godt. Skal følge med på Adresse Tel Aviv når det starter så får jeg hørt litt av resten.

Men, kjenner jeg er litt stressa over den musikkvideoen Keiino slipper på onsdag, den ser farlig barnslig ut 🙈Håper jeg tar feil.

https://wiwibloggs.com/2019/03/23/exclusive-keiino-tell-us-about-their-behind-the-scenes-video-for-spirit-in-the-sky/235573/?fbclid=IwAR0sPg_C9AAhRwgp5p5ggkle79K3_TPFwx72lfxeXYsGPEyFJTKsO5LAX4Q

Anonymkode: 466e2...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på når de gir ut poengene. Sangene gidder jeg ikke høre på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Nederland er veldig bra.  Tror de kan vinne.  Heier selvfølgelig på Norge,  og synes den er fin, men synes ikke de hadde bra live framføring i den norske finalen.  Håper det blir bedre i den internasjonale finalen! Joiken må sitte bedre. 

Endret av tirben
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte den svenske på radioen idag, den vær jævla dårlig. Svenskeradden tør tydeligvis ikke ta sjansen på å vinne en gang til. Dyrt å vinne grand prix. 

Anonymkode: f5b7a...582

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Norge har i alle fall ikke noe vinner-materialesammenlignet med resten av gjengen...      

Anonymkode: 5f586...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Norge har i alle fall ikke noe vinner-materialesammenlignet med resten av gjengen...      

Anonymkode: 5f586...55d

Jeg synes norges låt er god sammenlignet med resten. Kanskje ikke ifølge bookmakerne, men ifølge meg :nori:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det er veldig åpent i år. Oddsen viser foreløpig til Nedeland eller Italia  - men det er flere som kan vinne. Når de starter med prøver  så vil nok oddsen også forandre seg en del, det er ganske vanlig.

Jeg syns Norge har en flott låt i år, og de skaper så god stemning når de er ute på Eurovision-party rundt om i Europa nå :)  i London måtte de synge sangen sin to ganger, og hele salen sang med av full hals! DET er stas det :)

Mange peker også på Island, men tror de blir litt for "'sære" for den gemene hop i Europa. Eller.. man kan aldri vite. Overraskelser har skjedd før i ESC. Tenk om de raser avgårde med jurypoengene, liksom..

Fotballen er rund, cup er cup og Eurovision er Eurovision 😎

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Norge sitt bidrag er bra i år. Catchy sang som viser frem litt av den samiske kulturen.

Men liker veldig godt Italia og Frankrike sin sang også. 

Nederland sin er fin men kjeedelig. Altfor mange med hjertesmerte som favoriserer den pga teksten 🙄

Anonymkode: 42293...559

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

 Billett-salget til disse greiene gikk i alle fall temmelig treigt...                          

Anonymkode: 5f586...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her spilles Polen, Tyskland og Danmark av ungen i huset. 

Det norske bidraget liker jeg ikke. 

Anonymkode: 297e6...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tro på Norge, og tror iallfall vi kommer til finalen. Hvem som vinner er jeg heller usikker på, men det viser seg at hvert år tror jeg helt motsatt av hva som faktisk skjer. Kanskje om jeg forteller hvem jeg tror taper? Så vet dere andre hvem som vinner. :fnise: Synes dog det er helt tragisk at Israel er vertsnasjon, at en nasjon som driver med folkemord får arrangere et slikt arrangement er helt ufattelig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...