Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2019


Nevian

Anbefalte innlegg

Gjest Hold the door
Akkurat nå, Wera1 skrev:

Finalen er hvertfall lørdag 18 mai. Semifinalene pleier vel være tirsdagen og torsdagen sammen uka

Ja, det pleier det.

Takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter i spenning på det året Italia sender Il Volo igjen. At de ikke vant var en skam. 😑

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke trist at de i Adresse TelAviv bare kommenterer utseende, klær/kostyme og alt annet enn melodi og dyktigheten til artisten? Ja, veldig mye er bare rart og snodig med norske øyne, men noen av dem er dyktige i det de gjør. Jeg blir litt trist av det. Det ødelegger mye. 

Jeg ser og hører låtene for første gang på Adresse TelAviv, men  pga alle usaklighetene mister jeg mer og mer interessen. De ødelegger litt av moroa for meg.

Anonymkode: 8fad8...a24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke trist at de i Adresse TelAviv bare kommenterer utseende, klær/kostyme og alt annet enn melodi og dyktigheten til artisten? Ja, veldig mye er bare rart og snodig med norske øyne, men noen av dem er dyktige i det de gjør. Jeg blir litt trist av det. Det ødelegger mye. 

Jeg ser og hører låtene for første gang på Adresse TelAviv, men  pga alle usaklighetene mister jeg mer og mer interessen. De ødelegger litt av moroa for meg.

Anonymkode: 8fad8...a24

Ja, jeg gav opp midt i det første programmet. Greit nok at ESC er fest og moro, men det var jo bare uproft fjas fra ende til annen. Jeg er faktisk så interessert at jeg følger med her og der på nettet i stedet. Det er mange som er dyktige der ute.

Anonymkode: 22b6d...aa9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke trist at de i Adresse TelAviv bare kommenterer utseende, klær/kostyme og alt annet enn melodi og dyktigheten til artisten? Ja, veldig mye er bare rart og snodig med norske øyne, men noen av dem er dyktige i det de gjør. Jeg blir litt trist av det. Det ødelegger mye. 

Jeg ser og hører låtene for første gang på Adresse TelAviv, men  pga alle usaklighetene mister jeg mer og mer interessen. De ødelegger litt av moroa for meg.

Anonymkode: 8fad8...a24

Kanskje fordi de vet at nordmenn flest ser på ESC minst like mye på grunn av innpakninga og styret rundt, som selve låtene (det er jo det de fleste sier). Det har gått sport i å kritisere klær, sminke, dansemoves og scenografien istedet for kvaliteten på låtene. Det er liksom det som er moroa med ESC. Ingen ser på det på grunn av at musikken er så innmari bra og at artistene holder høyt nivå musikalsk. Derfor blir Adresse-programmene sånn; et uhøytidelig skravleprogram der poenget er å underholde med harsellering med artistene mer enn å snakke om det musikalske nivået på artistene. Med mindre artistene virkelig er rævva og synger falskt... Da snakkes det masse om låta og artisten.
 

Anonymkode: 5c57f...e22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Sveriges bidrag veldig godt! Den går på repeat her. Tror ikke den vinner da. 

Ser at Nederland er favoritt. Jeg har bare hørt den én gang, men ser ikke helt hvorfor den er så godt likt. 

Ellers likte jeg Italia sin. 

Har virkelig ingen idé om hvem som vinner i år. 

Anonymkode: 1d9ee...f51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2019 den 20.35, JeSuisLouise skrev:

Hva er det du ikke liker med den? 

Alt og spesielt joikingen

Anonymkode: 3df85...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger bare med på det håpløse Adresse Tel Aviv, så har ikke hørt alle bidragene. Men har ennå ikke funnet noen låter som fikk blikket opp fra strikketøyet. 

I fjor var det jo lett å plukke mange på topp ti allerede ved første høring (Israel, Danmark, Østerrike, Tyskland, Tsjekkia, Italia..). Er det svakere låter med i år?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte det norske bidraget for første gang på aerobicen :fnise: og den spilles hver gang så jeg har fått den på hjernen og tar meg selv i å søke den opp på Spotify hjemme. Har litt trua på den, merker jeg!

Ellers koser jeg meg masse med Adresse Tel Aviv, men husker ingen av sangene...!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud musikkvideoen til keiino, wtf😂

Anonymkode: 1d9ee...f51

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
På 7.5.2019 den 2.02, fresia skrev:

Hørte det norske bidraget for første gang på aerobicen :fnise: og den spilles hver gang så jeg har fått den på hjernen og tar meg selv i å søke den opp på Spotify hjemme. Har litt trua på den, merker jeg!

Ellers koser jeg meg masse med Adresse Tel Aviv, men husker ingen av sangene...!

Aerobic? Det har jeg ikke vært på siden 1999 tror jeg, Hvor har de det?

Jeg har forøvrig veldig sansen for den spanske sangen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norge er nummer 15 ut i semifinalen. Bra 😁

Anonymkode: 3e60e...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, JeSuisLouise skrev:

Aerobic? Det har jeg ikke vært på siden 1999 tror jeg, Hvor har de det?

Jeg har forøvrig veldig sansen for den spanske sangen :) 

De har det der jeg trener 😅 de kaller det «puls» da, men det er jo aerobic

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Australia sin var rar.

Anonymkode: c2c87...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Savner fortsatt Jostein Pedersen sine morsomme kommentarer. 

Anonymkode: a7039...46f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt gjennom alle låtene + sett delene av liveopptredene som er lagt ut siden jeg skal på finalen :) Likte Island og Aserbajdsjan best

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter er Norge (selvfølgelig), Island, Frankrike, Kypros og Sveits! Jeg elsket låta til Ukraina, men de trakk seg:/. Kan ikke fordra låta til Sverige, Nederland, Italia og Russland. Så kjedelige og overvurderte, og skjønner ikke hvorfor de ligger høyt på oddsen... Nederland kommer definitivt til å sanke stemmer pga budskapet. Er mange sterke land med i år, så dette blir spennende! Gleder meg😀

Anonymkode: 6b2ed...015

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo

Jeg håper Nederland vinner, men frykter det kan bli Sverige...igjen. Ellers har jeg en  liten følelse av at Frankrike kan seile opp som en dark horse. Hadde ikke hatt noe i mot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...