Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2019


Nevian

Anbefalte innlegg

1 time siden, Wiskola skrev:

Jeg har tro på Norge, og tror iallfall vi kommer til finalen. Hvem som vinner er jeg heller usikker på, men det viser seg at hvert år tror jeg helt motsatt av hva som faktisk skjer. Kanskje om jeg forteller hvem jeg tror taper? Så vet dere andre hvem som vinner. :fnise: Synes dog det er helt tragisk at Israel er vertsnasjon, at en nasjon som driver med folkemord får arrangere et slikt arrangement er helt ufattelig.

Israel er ikke i Europa engang! De vant i fjor med et freak show, overraskelsesmomentet. Ikke noe annet. Sangen er fæl! 

Anonymkode: 297e6...2bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Israel er ikke i Europa engang! De vant i fjor med et freak show, overraskelsesmomentet. Ikke noe annet. Sangen er fæl! 

Anonymkode: 297e6...2bf

Australia er heller ikke med i Europa, men de ble såvidt meg bekjent med fordi det er et enormt fokus på Eurovision i Australia. Nå er ikke jeg ekstremt kjent med historien til Eurovision, men slik jeg har forstått det ble programmet i sin helhet laget for å reparere Europa etter andre verdenskrig. Da er det ikke rart Israel ble invitert automatisk, tenker jeg.. Forøvrig er jeg enig. Israel sin sang i fjor var ikke bra, de tok noen billige poeng med å synge om feminisme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2019 den 20.18, Nevian skrev:

Da har jeg hørt meg gjennom låtene fra alle deltagende land. Hjelpes det er mye søppel der ute, men foreløpig står jeg igjen med Norge, Ungarn, og Spania som de tre låtene jeg helst vil høre på igjen. Synes faktisk Norge er bra i år. Ungarn tror jeg på ingen måte kan vinne - det er bare jeg som har en greie for moll-stemte låter. Spania er det jeg kaller en klassisk glad-låt :nori:I andre enden av skalaen har jeg Portugal som bare må ses og høres - tro meg :laugh:

Noen andre som har favoritter?

Ja, men de har aldri vært i nærheten av den labre kvaliteten som er i dette programmet. Setter heller på f.eks Live In Rio med Genesis e.l, dvs kvalitet. Fatter ikke at folk gidder å se på drittmusikken som diverse land spyr ut... Men det er meg, min mening folkens, min mening... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mr. Kilmister skrev:

Ja, men de har aldri vært i nærheten av den labre kvaliteten som er i dette programmet. Setter heller på f.eks Live In Rio med Genesis e.l, dvs kvalitet. Fatter ikke at folk gidder å se på drittmusikken som diverse land spyr ut... Men det er meg, min mening folkens, min mening... 

Ser av bildet ditt at musikksmaken din er innabords :) Det jeg lurer på er hvorfor du føler behovet for å gå inn på en tråd om noe som åpenbart ikke interesserer deg, for å så kritisere. Oppmerksomhet?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎17‎.‎03‎.‎2019 den 20.18, Nevian skrev:

Da har jeg hørt meg gjennom låtene fra alle deltagende land. Hjelpes det er mye søppel der ute, men foreløpig står jeg igjen med Norge, Ungarn, og Spania som de tre låtene jeg helst vil høre på igjen. Synes faktisk Norge er bra i år. Ungarn tror jeg på ingen måte kan vinne - det er bare jeg som har en greie for moll-stemte låter. Spania er det jeg kaller en klassisk glad-låt :nori:I andre enden av skalaen har jeg Portugal som bare må ses og høres - tro meg :laugh:

Noen andre som har favoritter?

Jeg håper alle vinner på  sin egen måte !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som får litt "What does the fox say"-vibber av videoen? :P

 

Ellers enkel (tydelig lavbudsjett) men søt video. Den får Norges bidrag til å fremstå som litt snålt, man vet ikke helt om man skal ta det seriøst eller bare le litt av dyreørene og den falske snøen.
Jeg liker låta da og håper vi kommer høyt opp. Kommer ikke til å gidde å se hele programmet men kommer nok til å følge ivrig med på avstemmingen i år! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Flere som får litt "What does the fox say"-vibber av videoen? :P

 

Ellers enkel (tydelig lavbudsjett) men søt video. Den får Norges bidrag til å fremstå som litt snålt, man vet ikke helt om man skal ta det seriøst eller bare le litt av dyreørene og den falske snøen.
Jeg liker låta da og håper vi kommer høyt opp. Kommer ikke til å gidde å se hele programmet men kommer nok til å følge ivrig med på avstemmingen i år! :)

Har ikke sett videoen, men skal ta en titt nå. Vel vel, tenker jeg. Om ikke annet kopierer vi iallfall oss selv og ikke andre. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig alt for mange land med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Israel er ikke i Europa engang!

Nei, men de er medlem av EBU og får således være med. Marokko  har også vært med en gang i tida, så det er åpent for mange ;)   men det er nok at Australia har klart å karre seg med, det får holde. Selv om jeg er sovren Eurovision-fan syns jeg det skal holde med Europa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2019 den 21.54, JeSuisLouise skrev:

Åh jeg er så lei meg for at jeg ikke får sett selve finalen :( Liker den norske sangen! 

Jeg hater den.

Anonymkode: 3df85...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater den.

Anonymkode: 3df85...114

Hva er det du ikke liker med den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det mye dritt gitt 😱 På adresse Tel Aviv..  

Så langt er mine favoritter 

Sveits, Kypros, Malta

Russland, Ungarn, Italia, liker jeg også. Og Norge da 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Sitronmelis skrev:

I dag var det mye dritt gitt 😱 På adresse Tel Aviv..  

Så langt er mine favoritter 

Sveits, Kypros, Malta

Russland, Ungarn, Italia, liker jeg også. Og Norge da 😄 

Liker Russland sin, og Kypros. Noen av de andre du nevnte som du virkelig anbefaler en lytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Wiskola skrev:

Liker Russland sin, og Kypros. Noen av de andre du nevnte som du virkelig anbefaler en lytt?

Sveits og Malta 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Wera1 skrev:

Min favoritt så langt er Sveits! 

Også synes jeg Estland sin er ganske grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hold the door skrev:

Hvilken dato er semifinalene og finalen? 

Finalen er hvertfall lørdag 18 mai. Semifinalene pleier vel være tirsdagen og torsdagen sammen uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...