Gå til innhold

Jovialemammaer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Litenoggod skrev (26 minutter siden):

Lurer på hva som har skjedd hos Mari. Uansett hva som har skjedd så er det tøft. 

Har noe skjedd hos henne? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tessa12 skrev (10 minutter siden):

Har noe skjedd hos henne? 

Ja, hu la ut på Snapchat at det var noe som hadde skjedd og at det var en tøff situasjon og at hu ville dele om det når hu var klar om det var i morgen eller neste uke. 

Skrevet
Litenoggod skrev (38 minutter siden):

Lurer på hva som har skjedd hos Mari. Uansett hva som har skjedd så er det tøft. 

Har hun noe med Joviale å gjøre da? 🤔

Skrevet
Litenoggod skrev (6 minutter siden):

Ja, hu la ut på Snapchat at det var noe som hadde skjedd og at det var en tøff situasjon og at hu ville dele om det når hu var klar om det var i morgen eller neste uke. 

Så det etterhvert. 

Skrevet
Flettfrid skrev (7 minutter siden):

Har hun noe med Joviale å gjøre da? 🤔

Hu er jo tidligere medlem der 

Skrevet
Litenoggod skrev (30 minutter siden):

Hu er jo tidligere medlem der 

Er hun??

Skrevet
Minni75 skrev (5 minutter siden):

Er hun??

Ja, hu var med i jm i et årstid

• Liker 1
Skrevet

Samlivsbrudd tipper jeg dessverre. Hun er ikke registrert som gift lengre på Facebook 

• Liker 1
Skrevet
SolNelia skrev (2 timer siden):

Samlivsbrudd tipper jeg dessverre. Hun er ikke registrert som gift lengre på Facebook 

Det er det som slo tanken min, så på profilen hennes og samtidig mannen hennes, hos han står det gift men ikke med noen. 
utrolig trist hvis det er det som har skjedd hos henne for det har virket at det har vært bra siden det har/er mye planer inni bildet 

• Liker 4
Skrevet

Hun nye på joviale er sååå kjedelig å følge... Gir meg null og niks! Virker rett og slett uinteressert i ha snappen (skjønner at hun vil jo det) 

Nå vet ikke jeg hvor hun bor eller loe, men å sitte å rakke ned på et området og kalle det slum syns jeg var ufint... 

• Liker 7
Skrevet
Jajajane skrev (2 timer siden):

Hun nye på joviale er sååå kjedelig å følge... Gir meg null og niks! Virker rett og slett uinteressert i ha snappen (skjønner at hun vil jo det) 

Nå vet ikke jeg hvor hun bor eller loe, men å sitte å rakke ned på et området og kalle det slum syns jeg var ufint... 

Minner for mye om Talla. Sitter sikkert med hver sin foliehatt i tattoosjappa og konspirerer.

• Liker 13
Skrevet
kanakass skrev (1 time siden):

Minner for mye om Talla. Sitter sikkert med hver sin foliehatt i tattoosjappa og konspirerer.

Ikke rart om hu minner deg om talla, hu er jo lærlingen til Talla🙊

• Liker 10
Skrevet

Nei huff, Talla 2😩 Nedlatende, bitchi og hånette😱

• Liker 13
Skrevet
Pålur skrev (1 time siden):

Nei huff, Talla 2😩 Nedlatende, bitchi og hånette😱

Kommenterte jo at folk hadde reagert på kommentaren om "slummen". Forklarer at det er en intern greie, men så kom det til slutt: skjønner ikke at jeg gidder å forklare meg engang! 

😑 (klart hun bør forklare seg når hun sier sånt!) 

Er det sånn det er på joviale, så bør de skifte navn.... 

• Liker 9
Skrevet
Jajajane skrev (22 minutter siden):

Kommenterte jo at folk hadde reagert på kommentaren om "slummen". Forklarer at det er en intern greie, men så kom det til slutt: skjønner ikke at jeg gidder å forklare meg engang! 

😑 (klart hun bør forklare seg når hun sier sånt!) 

Er det sånn det er på joviale, så bør de skifte navn.... 

De kan gjøre det enkelt og tilføre en «u», altså Ujovialemammaer

• Liker 8
Skrevet

Hun i går, silje. For en monoton snakkemåte. Smilte hun en enese gang egentlig?

og talla i dag, bilde av seg selv på hennes favorittsted med øynene igjen og teksten "hodepine"

noe hun også hadde forrige gang hun var på joviale, men ikke hatt det på sin egen en eneste gang  siden forrige gang hun var her.  nå, over 3 timer siden siste update, kick den der bort a!

• Liker 12
Skrevet

Hun Silje som var i går, mener å ha sett henne på tv eller noe tidligere, men klarer ikke huske hvor evt🙈 Noen som husker? Eller kanskje jeg blander med noen andre🤷🏼‍♀️

Skrevet
Pittelille skrev (4 timer siden):

Hun Silje som var i går, mener å ha sett henne på tv eller noe tidligere, men klarer ikke huske hvor evt🙈 Noen som husker? Eller kanskje jeg blander med noen andre🤷🏼‍♀️

Aner ikke, men hun sa at mannen hennes hadde vært på paradise hotel 🙊 

Skrevet
SolNelia skrev (På 22.1.2021 den 23.59):

Det var min første tanke, dessverre 😭 Søteste Mari ❤️

• Liker 1
Skrevet
Litenoggod skrev (På 23.1.2021 den 2.35):

Det er det som slo tanken min, så på profilen hennes og samtidig mannen hennes, hos han står det gift men ikke med noen. 
utrolig trist hvis det er det som har skjedd hos henne for det har virket at det har vært bra siden det har/er mye planer inni bildet 

Han har også fjernet det på sin profil 😞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...