Gå til innhold

Jovialemammaer

Gjest BethD

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Lolland78 skrev:

Å jo. Hun var veldig på å eksponere han i starten, når han bodde med dem. Hun ble sint hvis folk spurte om hans egentlige mamma. Hun skulle adoptere han og hele pakka. Helt til hun ikke orkert det mer og ville heller fokusere på kjernefamilien. Så ble han satt hos besteforeldre  og etter det har vi ikke sett han. 

Okei, da fulgte jeg henne ikke. Titter bare innom henne sånn innimellom og hver gang kjefter og smeller hun.:p

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, neiognei skrev:

Okei, da fulgte jeg henne ikke. Titter bare innom henne sånn innimellom og hver gang kjefter og smeller hun.:p

Følger henne ikke ofte jeg heller og de gangene jeg går inn på henne så er det kjefting og sint i stemmen hver gang

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lolland78 skrev:

Jeg kommenterer det som blir vist frem på snap 🤷‍♀️ les hva jeg skriver: skjønner de stenger henne ute når hun oppfører seg sånn (henger dem på Snap) . å nei jeg forhåndsdømmer ikke , men jeg dømmer det jeg ser og hører. Nei desverre så har jeg aldri sett at hun har invitert familien til f hkem ditt. Hun snapper så og si igjennom hele dagen , hver dag og har aldri sett eller hørt at se har vært på besøk. 

Nei. Jeg har heller aldri sett de på besøk, men vi vet jo ikke ALT som skjer bak kamera. 

Igjen, vi vet ikke hva slags relasjon som Talla har til sine svigerforeldre. Prøv å tenk litt lenger enn hva som skjer på snap. Kanskje de aldri har vært noe hyggelig mot Talla fra start av. Kanskje de ikke inkluderer seg i barnas liv? Det finnes folk av den sorten og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Såfii skrev:

Og hvem er DU til å vite noe om svigerfamilien til Talla? Hva hvis de alltid har utestengt henne? Du forhåndsdømmer og snakker om ting du IKKE har peiling på, og det er kjempe skummelt. Skjønner ikke at du tør! Ref; «Skjønner de stenger henne ute når hun oppfører seg sån. Hun har vel igrunn aldri hatt dørene åpne for familien til f.». Les den setningen som du skrev, en gang til.. Vi vet INGENTING om relasjonen som Talla har til sine svigerforeldre, og hvordan det har vært tidligere. Kanskje de har ekskludert henne fra start av? Det finnes mange råtne svigerforeldre der ute, som ikke interesserer seg i barnas kjæreste, så her skal man være særs forsiktig med å uttale seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Såfii skrev:

Joda. Enig i at det er noe som skurrer. Og enig at hun sier mye A men ikke B. Men det finnes da grenser på hvor nysgjerrig man skal bli! Blir det for ille, så slett henne da! Slutt å følg henne. Dere som skriver her er jo helt sinnsykt nysgjerrige, at jeg blir skremt. Hva får dere ut av å vite om livet til Talla? Hjelper det dere på noe vis at hun forteller alt? Jeg følger jo med, men jeg er langt fra så nysgjerrig som det dere er! Her kommer det an på menneske til menneske hvor nysgjerrig man er! Huffehuff

Jeg titter innom henne ytterst sjeldent, men hver gang er det drama. Det skal alltid komme noen med sånt som du sier her, men hvorfor tror du hun velger å brette ut hvert eneste aspekt av livet sitt? Hun vil ha oppmerksomhet. Vil helst bare ha støtte og medhårsstryking, men hun oppsøker oppmerksomhet helt selv. Dag ut og dag inn. Hver dag.

Så er det visst galt at hun får den, i følge de som er støttende fans uansett hva hun gjør. 

Hun dikter jo opp, sier imot seg selv, bretter ut og eksponerer seg selv og alle rundt seg så til de grader. Men det skal ikke snakkes om? Blir for dumt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk drev for øvrig å forsvarte Anne Brith på den måten før også, men uten at folk hadde satt søkelyset på henne hadde hun fortsatt holdt på. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, neiognei skrev:

Jeg titter innom henne ytterst sjeldent, men hver gang er det drama. Det skal alltid komme noen med sånt som du sier her, men hvorfor tror du hun velger å brette ut hvert eneste aspekt av livet sitt? Hun vil ha oppmerksomhet. Vil helst bare ha støtte og medhårsstryking, men hun oppsøker oppmerksomhet helt selv. Dag ut og dag inn. Hver dag.

Så er det visst galt at hun får den, i følge de som er støttende fans uansett hva hun gjør. 

Hun dikter jo opp, sier imot seg selv, bretter ut og eksponerer seg selv og alle rundt seg så til de grader. Men det skal ikke snakkes om? Blir for dumt. 

Så enig👏🏻👏🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Såfii skrev:

Nei. Jeg har heller aldri sett de på besøk, men vi vet jo ikke ALT som skjer bak kamera. 

Igjen, vi vet ikke hva slags relasjon som Talla har til sine svigerforeldre. Prøv å tenk litt lenger enn hva som skjer på snap. Kanskje de aldri har vært noe hyggelig mot Talla fra start av. Kanskje de ikke inkluderer seg i barnas liv? Det finnes folk av den sorten og. 

Kanskje, kanskje. Kanskje er det henne det er noe galt med, når hun totalt ukritisk viser frem meldinger fra dem, snakker dritt om dem og bretter ut absolutt alt for flere tusen følgere. Uansett hva de har gjort så kan hun oppføre seg voksent. Men hun velger å la vær og det sier endel om henne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra
13 minutter siden, neiognei skrev:

Folk drev for øvrig å forsvarte Anne Brith på den måten før også, men uten at folk hadde satt søkelyset på henne hadde hun fortsatt holdt på. 

Riktig! Der fikk vi også kun høre AB sin side av saken da hun hengte ut familie, svigers og x’er over en lav sko. Skremmende at en person kan nå ut til så mange uten noen kritiske kilder slik som media må forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Riktig! Der fikk vi også kun høre AB sin side av saken da hun hengte ut familie, svigers og x’er over en lav sko. Skremmende at en person kan nå ut til så mange uten noen kritiske kilder slik som media må forholde seg til.

Nettopp! Her også går fakta helt i styr for henne. I dag har historien gått fra å bli utestengt på det groveste. Til nå at hun var så ufattelig ordentlig og valgte å la vær å ringe på, når hun fikk beskjed om å reise hjem. Er så god på å snu det sånn at hun får mest mulig sympati igjennom hele historien. Er nesten litt imponerende. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Men nå er jo ikke Talla i mediasøkelys som AB er😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rettfralevra
2 minutter siden, Litenoggod skrev:

Men nå er jo ikke Talla i mediasøkelys som AB er😂

Nei, men AB hengte ut folk lenge før hun kom i media sitt søkelys. Kjenner jeg alltid tenker på motparten og familien til de som blir uthengt på SoMe kanaler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Nei, men AB hengte ut folk lenge før hun kom i media sitt søkelys. Kjenner jeg alltid tenker på motparten og familien til de som blir uthengt på SoMe kanaler....

Jeg viste ikke hvem AB var før hu bakte noe greier til CBE mener jeg😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Litenoggod skrev:

Følger henne ikke ofte jeg heller og de gangene jeg går inn på henne så er det kjefting og sint i stemmen hver gang

Men siden du og «neiognei» ikke følger henne så ofte, hvordan i huleste kan dere utdype så mye fra hennes liv og være SÅ nysgjerrige da?! Jeg bare spør. Jeg tror dere følger henne ofte men «skjuler» det for å virke høye på dere sjæl. Det blir bare for dumt! 

Og ja, man blir jo litt nysgjerrig men ikke i nærheten av så grådig som det dere er her inne på kvinneguiden. Grunnen til at jeg kun kommenterer her på denne tråden en sjelden gang er fordi jeg er opptatt i hverdagen og bedriver tiden min med helt andre ting enn å lage kvalme her inne hvertfall - jeg er glad for at jeg er ett såpass oppegående menneske! At kvinneguiden eksisterer forstår jeg egentlig ikke. Men sikkert fint og flott for de menneskene som ikke har noe å bedrive tiden sin med, og kunne dramatisere og konspirere her inne for å føle at man får gjort «litt nytte i livet sitt» for fy søren så mye nytte man får ut av det! 🙃🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Såfii skrev:

Men siden du og «neiognei» ikke følger henne så ofte, hvordan i huleste kan dere utdype så mye fra hennes liv og være SÅ nysgjerrige da?! Jeg bare spør. Jeg tror dere følger henne ofte men «skjuler» det for å virke høye på dere sjæl. Det blir bare for dumt! 

Og ja, man blir jo litt nysgjerrig men ikke i nærheten av så grådig som det dere er her inne på kvinneguiden. Grunnen til at jeg kun kommenterer her på denne tråden en sjelden gang er fordi jeg er opptatt i hverdagen og bedriver tiden min med helt andre ting enn å lage kvalme her inne hvertfall - jeg er glad for at jeg er ett såpass oppegående menneske! At kvinneguiden eksisterer forstår jeg egentlig ikke. Men sikkert fint og flott for de menneskene som ikke har noe å bedrive tiden sin med, og kunne dramatisere og konspirere her inne for å føle at man får gjort «litt nytte i livet sitt» for fy søren så mye nytte man får ut av det! 🙃🙃

Du skjønner ikke at kg eksisterer, men du har brukt tid på å opprette bruker og poste innlegg her inne? Ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Såfii skrev:

De få gangene jeg har tilfeldig gått inn på talls snapp så har det vært utbrudd om ting. Tilfeldigvis så gikk jeg inn i dag. Men hvis du synes kg er tragisk sted så er det bare å slette profilen din. Og du gjør jo jammen stor nytte av deg å lage en profil på kg du også, du har jo sunket ned på mitt og neiognei sitt nivå du også. 
så like mye kvalme har du vært med å lage☺️ 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Chroma skrev:

Du skjønner ikke at kg eksisterer, men du har brukt tid på å opprette bruker og poste innlegg her inne? Ok. 

👏🏻👏🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Litenoggod skrev:

4 minutter siden, Chroma skrev:

Kan ikke huske når jeg laget brukeren min her, men det er lenge siden! Og husker jeg rett var det nok fordi det var så sykt mye drama her inne, og følte for å følge med å kunne si fra om ting som ikke hang på greip! På et tidspunkt nå så er det mest underholdning å se her inne for det skrives så mye rart, også føler jeg for å påpeke den sinnsyke nysgjerrigheten til folk som angår Talla. Jeg spør dere igjen; hva får dere ut av å vite ALT i livet til Talla som hun deler? Gjør det godt i sjela deres og vite absolutt alt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...