neiognei Skrevet 25. februar 2020 #741 Del Skrevet 25. februar 2020 Akkurat nå, Lolland78 skrev: Fellesnevneren er den personen som utstenger en liten gutt i familien.. regner nok med at besteforeldre på begge sider reagerer på det. F er svak og har ikke klart å snakke imot talla og nå gjør familien et opprør. Skal talla være velkommen der , så får sønnen være velkommen hos dem. Det skal vel være likt ? Foreldrene til f og talla ser rett igjennom spille til talla og det takler hun ikke.. Jaja, det er bare til å vente på ny rant om folk som snakker om ting de ikke har peiling på aka oss. Det kommer i løpet av kvelden, i kjent stil. "jeg må få dele på min måte" "INGEN" har noe med det" og best av alt: "jeg er personlig, men deler INGENTING privat". Samme prosedyre hver.eneste.gang. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 25. februar 2020 #742 Del Skrevet 25. februar 2020 Vi snakker jo om en mann på 40, som tydeligvis ikke bestemmer over seg selv nå. I følge snap er han så syk at han ikke er kjørbar, og hun blir utestengt av andre voksne fra å se han. Jo mer hun forteller , jo rarere blir historien. Voldsom utlevering. Får vondt av henne. Helt tydelig at de har det vanskelig i livet, og at problemene er mye større enn en penicillinkur. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 25. februar 2020 #743 Del Skrevet 25. februar 2020 1 minutt siden, Hyachint31 skrev: Vi snakker jo om en mann på 40, som tydeligvis ikke bestemmer over seg selv nå. I følge snap er han så syk at han ikke er kjørbar, og hun blir utestengt av andre voksne fra å se han. Jo mer hun forteller , jo rarere blir historien. Voldsom utlevering. Får vondt av henne. Helt tydelig at de har det vanskelig i livet, og at problemene er mye større enn en penicillinkur. Men han ba henne komme og hente han i går. Så han er jo kapabel til å snakke med henne, men. Ja, det blir litt mye rart nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 25. februar 2020 #744 Del Skrevet 25. februar 2020 Altså jeg skjønner ikke en dritt..... 😂😂😂 han er syk. Familien nekter ho å se han. Hun er ensom. Hva er greia ?? 5 dager er vel ingenting.. Hvilken prosess er det hun snakker om??? Sykdoms prosess? Altså. Nå er det for mye drama. Den dama tåler jo ingenting... Ingen familie? Hun hadde jo storfamilie på middag i jula. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 25. februar 2020 #745 Del Skrevet 25. februar 2020 @Sol Rampelyset på tide å moderere litt her kanskje... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 25. februar 2020 #746 Del Skrevet 25. februar 2020 4 minutter siden, Mowepe skrev: Altså jeg skjønner ikke en dritt..... 😂😂😂 han er syk. Familien nekter ho å se han. Hun er ensom. Hva er greia ?? 5 dager er vel ingenting.. Hvilken prosess er det hun snakker om??? Sykdoms prosess? Altså. Nå er det for mye drama. Den dama tåler jo ingenting... Ingen familie? Hun hadde jo storfamilie på middag i jula. Pratet jo så varmt om familien da, også på jentenes bursdag hevdet hun at familien var samlet🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 25. februar 2020 #747 Del Skrevet 25. februar 2020 Uansett hva greia er, hvem er det som ikke slepper hu inn til han? Er ikke han en voksen mann? Han er vel ikke et lite barn 🤔 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 25. februar 2020 #748 Del Skrevet 25. februar 2020 10 minutter siden, Eamane skrev: Uansett hva greia er, hvem er det som ikke slepper hu inn til han? Er ikke han en voksen mann? Han er vel ikke et lite barn 🤔 Nettopp det jeg og tenker. Han er en godt voksen mann på 40+ ... altså. For noe surr i den familien .. hvem kan fortelle en voksen mann hva han skal gjøre?? Skjønner det et MYE bak alt dette hun deler på Snap... hadde noen lagt ut sånn om meg som hun gjør nå om den familien hadde jeg flippa fullstensig ... ufint! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 25. februar 2020 #749 Del Skrevet 25. februar 2020 Jeg får veldig Flash black fra i fjor når hu «kasta» han ut. Alle sender støtte meldinger til henne osv. Nå screenshoter hun dem og deler de med alle 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 25. februar 2020 #750 Del Skrevet 25. februar 2020 6 minutter siden, Litenoggod skrev: Jeg får veldig Flash black fra i fjor når hu «kasta» han ut. Alle sender støtte meldinger til henne osv. Nå screenshoter hun dem og deler de med alle Always the victim, never your fault. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 25. februar 2020 #751 Del Skrevet 25. februar 2020 Hva er det med folk som støtter alt hun gjør og sier at hun er den voksne personen osv? Dama sitter og henger ut svigerfamilien sin på snap. Hva er voksent med det? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 25. februar 2020 #752 Del Skrevet 25. februar 2020 17 minutter siden, neiognei skrev: Hva er det med folk som støtter alt hun gjør og sier at hun er den voksne personen osv? Dama sitter og henger ut svigerfamilien sin på snap. Hva er voksent med det? Skjønner at svigerfamilien reagerer. Hadde min svigerfamilie hengt ut meg til mange tusen følgere så hadde blitt rasende.. er ikke vanskelig å finne ut av hvem hun henger ut , når vi alle vet hvem mannen hennes er. Skjønner de stenger henne ute når hun oppfører seg sånn. Hun har vel igrunn aldri hatt dørene åpne for familien til f. Det har vel kun vært sin egen familie hun har hatt i selskap. Når var sist gang du så sønnen hans på familiemiddag der hjemme? Ca 1år siden.. det er skremmende. Hun snapper såpass mye hver eneste dag, så vi hadde fått det med oss hvis han var på besøk 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 25. februar 2020 #753 Del Skrevet 25. februar 2020 2 minutter siden, Lolland78 skrev: Skjønner at svigerfamilien reagerer. Hadde min svigerfamilie hengt ut meg til mange tusen følgere så hadde blitt rasende.. er ikke vanskelig å finne ut av hvem hun henger ut , når vi alle vet hvem mannen hennes er. Skjønner de stenger henne ute når hun oppfører seg sånn. Hun har vel igrunn aldri hatt dørene åpne for familien til f. Det har vel kun vært sin egen familie hun har hatt i selskap. Når var sist gang du så sønnen hans på familiemiddag der hjemme? Ca 1år siden.. det er skremmende. Hun snapper såpass mye hver eneste dag, så vi hadde fått det med oss hvis han var på besøk Akkurat det med sønnen hennes vet jeg ikke noe om. De har vel aldri vist han på snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 25. februar 2020 #754 Del Skrevet 25. februar 2020 Akkurat nå, neiognei skrev: Akkurat det med sønnen hennes vet jeg ikke noe om. De har vel aldri vist han på snap. Å jo. Hun var veldig på å eksponere han i starten, når han bodde med dem. Hun ble sint hvis folk spurte om hans egentlige mamma. Hun skulle adoptere han og hele pakka. Helt til hun ikke orkert det mer og ville heller fokusere på kjernefamilien. Så ble han satt hos besteforeldre og etter det har vi ikke sett han. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 25. februar 2020 #755 Del Skrevet 25. februar 2020 (endret) 2 timer siden, Lolland78 skrev: Skjønner at svigerfamilien reagerer. Hadde min svigerfamilie hengt ut meg til mange tusen følgere så hadde blitt rasende.. er ikke vanskelig å finne ut av hvem hun henger ut , når vi alle vet hvem mannen hennes er. Skjønner de stenger henne ute når hun oppfører seg sånn. Hun har vel igrunn aldri hatt dørene åpne for familien til f. Det har vel kun vært sin egen familie hun har hatt i selskap. Når var sist gang du så sønnen hans på familiemiddag der hjemme? Ca 1år siden.. det er skremmende. Hun snapper såpass mye hver eneste dag, så vi hadde fått det med oss hvis han var på besøk Og hvem er DU til å vite noe om svigerfamilien til Talla? Hva hvis de alltid har utestengt henne? Du forhåndsdømmer og snakker om ting du IKKE har peiling på, og det er kjempe skummelt. Skjønner ikke at du tør! Ref; «Skjønner de stenger henne ute når hun oppfører seg sån. Hun har vel igrunn aldri hatt dørene åpne for familien til f.». Les den setningen som du skrev, en gang til.. Vi vet INGENTING om relasjonen som Talla har til sine svigerforeldre, og hvordan det har vært tidligere. Kanskje de har ekskludert henne fra start av? Det finnes mange råtne svigerforeldre der ute, som ikke interesserer seg i barnas kjæreste, så her skal man være særs forsiktig med å uttale seg! Endret 25. februar 2020 av Såfii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 25. februar 2020 #756 Del Skrevet 25. februar 2020 7 minutter siden, Lolland78 skrev: Skjønner at svigerfamilien reagerer. Hadde min svigerfamilie hengt ut meg til mange tusen følgere så hadde blitt rasende.. er ikke vanskelig å finne ut av hvem hun henger ut , når vi alle vet hvem mannen hennes er. Skjønner de stenger henne ute når hun oppfører seg sånn. Hun har vel igrunn aldri hatt dørene åpne for familien til f. Det har vel kun vært sin egen familie hun har hatt i selskap. Når var sist gang du så sønnen hans på familiemiddag der hjemme? Ca 1år siden.. det er skremmende. Hun snapper såpass mye hver eneste dag, så vi hadde fått det med oss hvis han var på besøk Voksne folk som skal bestemme oven hvem sønnen skal være sammen med? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 25. februar 2020 #757 Del Skrevet 25. februar 2020 1 minutt siden, Såfii skrev: Og hvem er DU til å vite noe om svigerfamilien til Fredrik? Hva hvis de alltid har utestengt henne? Du forhåndsdømmer og snakker om ting du IKKE har peiling på, og det er kjempe skummelt. Skjønner ikke at du tør! Ref; «Skjønner de stenger henne ute når hun oppfører seg sån. Hun har vel igrunn aldri hatt dørene åpne for familien til f.». Les den setningen som du skrev, en gang til.. Vi vet INGENTING om relasjonen som Talla har til sine svigerforeldre, og hvordan det har vært tidligere. Kanskje de har ekskludert henne fra start av? Det finnes mange råtne svigerforeldre der ute, som ikke interesserer seg i barnas kjæreste, så her skal man være særs forsiktig med å uttale seg! Hun har jo selv fortalt at mor til hans sønn ikke er tilstede og hun så på seg selv som hans mor. Fra å dele bilder og snappe den lille gutten til å flytte ut med jentene, disse F som far for så å flytte sammen, uten hans sønn og ikke nevne han mer. Mye som skurrer, det må vel du også vedkjenne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 25. februar 2020 #758 Del Skrevet 25. februar 2020 6 minutter siden, Såfii skrev: Og hvem er DU til å vite noe om svigerfamilien til Fredrik? Hva hvis de alltid har utestengt henne? Du forhåndsdømmer og snakker om ting du IKKE har peiling på, og det er kjempe skummelt. Skjønner ikke at du tør! Ref; «Skjønner de stenger henne ute når hun oppfører seg sån. Hun har vel igrunn aldri hatt dørene åpne for familien til f.». Les den setningen som du skrev, en gang til.. Vi vet INGENTING om relasjonen som Talla har til sine svigerforeldre, og hvordan det har vært tidligere. Kanskje de har ekskludert henne fra start av? Det finnes mange råtne svigerforeldre der ute, som ikke interesserer seg i barnas kjæreste, så her skal man være særs forsiktig med å uttale seg! Jeg kommenterer det som blir vist frem på snap 🤷♀️ les hva jeg skriver: skjønner de stenger henne ute når hun oppfører seg sånn (henger dem på Snap) . å nei jeg forhåndsdømmer ikke , men jeg dømmer det jeg ser og hører. Nei desverre så har jeg aldri sett at hun har invitert familien til f hkem ditt. Hun snapper så og si igjennom hele dagen , hver dag og har aldri sett eller hørt at se har vært på besøk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 25. februar 2020 #759 Del Skrevet 25. februar 2020 5 minutter siden, Rettfralevra skrev: Hun har jo selv fortalt at mor til hans sønn ikke er tilstede og hun så på seg selv som hans mor. Fra å dele bilder og snappe den lille gutten til å flytte ut med jentene, disse F som far for så å flytte sammen, uten hans sønn og ikke nevne han mer. Mye som skurrer, det må vel du også vedkjenne? Joda. Enig i at det er noe som skurrer. Og enig at hun sier mye A men ikke B. Men det finnes da grenser på hvor nysgjerrig man skal bli! Blir det for ille, så slett henne da! Slutt å følg henne. Dere som skriver her er jo helt sinnsykt nysgjerrige, at jeg blir skremt. Hva får dere ut av å vite om livet til Talla? Hjelper det dere på noe vis at hun forteller alt? Jeg følger jo med, men jeg er langt fra så nysgjerrig som det dere er! Her kommer det an på menneske til menneske hvor nysgjerrig man er! Huffehuff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 25. februar 2020 #760 Del Skrevet 25. februar 2020 Akkurat nå, Såfii skrev: Joda. Enig i at det er noe som skurrer. Og enig at hun sier mye A men ikke B. Men det finnes da grenser på hvor nysgjerrig man skal bli! Blir det for ille, så slett henne da! Slutt å følg henne. Dere som skriver her er jo helt sinnsykt nysgjerrige, at jeg blir skremt. Hva får dere ut av å vite om livet til Talla? Hjelper det dere på noe vis at hun forteller alt? Jeg følger jo med, men jeg er langt fra så nysgjerrig som det dere er! Her kommer det an på menneske til menneske hvor nysgjerrig man er! Huffehuff Men du er jo nysgjerrig du også, siden du kommenterer kun i denne tråden her på rampelyset og ingen andre 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå