Gå til innhold

Jovialemammaer

Gjest BethD

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, neiognei skrev:

Hvis hun er den eneste som kan det, hvem er det da som nekter henne det? Det henger jo ikke på grep. 

Ingenting henger på grep der. Jeg tror hun har dårlig innflytelse på han. For tidligere har det jo vært at han har ikke vært bra for henne og at hun måtte flytte pga han. Men nå er det jo motsatt. Hvorfor flytte fra et sted til annet sted?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Litenoggod skrev:

Ingenting henger på grep der. Jeg tror hun har dårlig innflytelse på han. For tidligere har det jo vært at han har ikke vært bra for henne og at hun måtte flytte pga han. Men nå er det jo motsatt. Hvorfor flytte fra et sted til annet sted?

Mye som skurrer der ja.. Men tror det er fordi at hun deler så sykt mye. Men bare halve historien. Alltid. Ingen har krav på å vite alt, men skjønner virkelig ikke hva hun deler så mye for. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, neiognei skrev:

Mye som skurrer der ja.. Men tror det er fordi at hun deler så sykt mye. Men bare halve historien. Alltid. Ingen har krav på å vite alt, men skjønner virkelig ikke hva hun deler så mye for. 

Hun burde la være å dele i det hele tatt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alt man bør dele på en offentlig snap. Jeg tror hun vet det selv, men følelsene tar overhånd og hun klarer ikke å la være. Jeg aner ikke hvilket kaos de står i, for jeg følger ikke med hver dag. Men jeg forstår nok til at livet er trøblete og jeg håper hun og dem kan få den hjelpen de trenger. Men alle disse som snapper offentlig burde gå litt i seg selv og tenke mer over hva de deler. Jeg forstår mange gjør det for oppmerksomheten, og behovet for å få det ut - men det hadde nok vært bedre å ringt en venn eller pratet med noen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Det er ikke alt man bør dele på en offentlig snap. Jeg tror hun vet det selv, men følelsene tar overhånd og hun klarer ikke å la være. Jeg aner ikke hvilket kaos de står i, for jeg følger ikke med hver dag. Men jeg forstår nok til at livet er trøblete og jeg håper hun og dem kan få den hjelpen de trenger. Men alle disse som snapper offentlig burde gå litt i seg selv og tenke mer over hva de deler. Jeg forstår mange gjør det for oppmerksomheten, og behovet for å få det ut - men det hadde nok vært bedre å ringt en venn eller pratet med noen. 

De får vel ekstremt mye bekreftelse. Men hun blir jo voldsomt irritert over mange kommentarer også, så kan ikke være verdt det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra

Nå har hun fått beskjed om at hun kan komme, men vil ikke dra fordi hun ikke var velkommen inn i går?!?! Om Fredrik er syk og sov i går når hun kom så må hun da jaggu bite i seg det at hun ikke ble invitert inn og dra dit i dag! Han må jo tydeligvis være meget syk/redusert i og med at han ikke kan prate med henne på telefonen...om du har så mye omsorg for mannen så gi nå pokker i om du er uvenner med familien hans! Makan til barnslighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner familien hans. Han har en sønn han også må ta vare på. Kanskje de har satt foten og forventer at han er der for sønnen sin. Virker som at hun ikke ønsker at han skal være med familien sin. Det er kun talla og dems felles barn som tells som familie. Det blir litt feil. De virker ikke bra for hverandre,mye kaos og ustabilt hjem for barn 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av dette perfekte livet? Alt er jo så bra og de har ingen problemer osv. Det korthuset falt fort gitt. Her kan folk nå danne sine egne historier når hun kun forteller A. Hun burde holdt munn om dette eller hatt baller nok til å fortelle hele historien. Nå sitter hun igjen med å la folk skape mange egne historier som ikke er reel. Jeg ser at det perfekte livet hun prøver å fremstille stadig blir verre og verre. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra

Han er ikke kjørbar pga penicillin? Som skrevet tidligere så roter hun seg veldig inn i usammenhengende forklaringer som ikke henger på greip. Han går på penicillin, bor hos familien sin, er ikke kjørbar, familien tillater ikke Talla å se han, familien hans er ufin mot henne?!?!

Høres mer ut som at han søker seg bort fra henne, ønsker ikke å ha henne rundt seg, hun oppsøker han med barna, men han vil ikke se henne og får familien til å sende henne hjem.

Tror ikke på den forklaringa til Talla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Han er ikke kjørbar pga penicillin? Som skrevet tidligere så roter hun seg veldig inn i usammenhengende forklaringer som ikke henger på greip. Han går på penicillin, bor hos familien sin, er ikke kjørbar, familien tillater ikke Talla å se han, familien hans er ufin mot henne?!?!

Høres mer ut som at han søker seg bort fra henne, ønsker ikke å ha henne rundt seg, hun oppsøker han med barna, men han vil ikke se henne og får familien til å sende henne hjem.

Sterk pencelin kur som gjør at han ikke kan kjøre? Den tusset jeg litt på

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

narsissistisk 

De typiske kjennetegn er at personen har større tanker om egne evner og prestasjoner enn det de faktiske resultater tilsier. Slike personer

• er opptatt av fantasier om ubegrenset suksess og makt
  • oppfatter seg selv som så spesiell og enestående at de bare kan være i kontakt med spesielle mennesker og krever særbehandling
  • har urimelige krav om beundring
  • utnytter andre for egne behov.

Mange har en sjarm, som hvis den er koblet sammen med en viss intelligens, sosiale ferdigheter og utadvendthet, kan medføre at omgivelsene undervurderer alvorlighetsgraden av personlighetsforstyrrelsen.

Bak fasaden vil personen imidlertid være svært krenkbar, lett føle skam, kunne ha en tomhetsfølelse og være uvanlig opptatt av kroppen og dens funksjoner (hypokondri). Han har en utilstrekkelig evne til å forstå og anerkjenne andres følelser og behov, og blir lett misunnelig. Utad kan han derfor ofte virke arrogant og sint.

🙄 det forklarer mye 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rettfralevra skrev:

Nå har hun fått beskjed om at hun kan komme, men vil ikke dra fordi hun ikke var velkommen inn i går?!?! Om Fredrik er syk og sov i går når hun kom så må hun da jaggu bite i seg det at hun ikke ble invitert inn og dra dit i dag! Han må jo tydeligvis være meget syk/redusert i og med at han ikke kan prate med henne på telefonen...om du har så mye omsorg for mannen så gi nå pokker i om du er uvenner med familien hans! Makan til barnslighet!!

Sånn var det jo når hun var gravid også. Etter at alt raste sammen. De hadde det tøft, han stakk av i et par timer. Åh, det var så grusomt å forlate en gravid dame og greier. Så spurte han om han kunne komme tilbake. Det gikk ikke mange timene (ja, innimellom må man lufte hodet når det stormer). Da ble han nektet å komme tilbake, fordi at han hadde stukket av fra henne.. Altså. 

Det er vel typisk henne å gjøre det på den måten da. Forlenge lidelsen liiiiiiitt ekstra, for å kunne synes ordentlig synd på seg selv. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Eeeeh. Aldri hørt om en antibiotika som gjør at man ikke kan kjøre. Må evt bli pga dårlig mage eller noe. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er hennes eneste familie? Hva med mora? Tre søsken har hun vel også. Eller har de også oppført seg "forædersk"? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra
1 minutt siden, neiognei skrev:

Eeeeh. Aldri hørt om en antibiotika som gjør at man ikke kan kjøre. Må evt bli pga dårlig mage eller noe. 

Men prate i telefonen med løs mage må vel være mulig😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, neiognei skrev:

Han er hennes eneste familie? Hva med mora? Tre søsken har hun vel også. Eller har de også oppført seg "forædersk"? 

Søstra er jo yngre , så det tells ikke 😅 hørt noe så dumt. Men hun har nok brent endel broer med alle de rantene om hvor forferdelig familien hennes er. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Rettfralevra skrev:

Men prate i telefonen med løs mage må vel være mulig😅

Har hun sagt at han går på så sterk antibiotika at han ikke kan snakke i telefonen da? 😛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lolland78 skrev:

Søstra er jo yngre , så det tells ikke 😅 hørt noe så dumt. Men hun har nok brent endel broer med alle de rantene om hvor forferdelig familien hennes er. 

Ja, hun er altså uvenn med sin familie. Og tydeligvis hans familie også... Hmmmm. Hvem er fellesnevneren tro? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, neiognei skrev:

Ja, hun er altså uvenn med sin familie. Og tydeligvis hans familie også... Hmmmm. Hvem er fellesnevneren tro? 

Fellesnevneren er den personen som utstenger en liten gutt i familien.. regner nok med at besteforeldre på begge sider reagerer på det. F er svak og har ikke klart å snakke imot talla og nå gjør familien et opprør. Skal talla være velkommen der , så får sønnen være velkommen hos dem. Det skal vel være likt ? Foreldrene til f og talla ser rett igjennom spille til talla og det takler hun ikke.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som hun snakker på snap nå så skulle du søren meg tro at det hadde skjedd en alvorlig krise... Mannen er jo tydeligvis ikke på sykehus engang, så en så stor krise og så veldig usikkert kan det ikke være. Hun vet ikke hvordan dette skal gå.... Snakk om dramatisk. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...